“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Dr. Gökalp Peker Covit 19’a yenik düştü

Dr. Gökalp Peker Covit 19’a yenik düştü
    26 Nisan 2021

    Dr. Gökalp Peker Covit 19’a yenik düştü Bolu’nun 70’li ...

         Dr. Gökalp Peker Covit 19’a yenik düştü

           Bolu’nun 70’li yıllarında özel muayenehanesi olan 1-2 doktordan biri olan ve Askeri Doktor olarak herkesin hatırlayacağı Dr. Gökalp Peker 94 yaşında covit 19’a yenik düşerek hayatını kaybetti.

            Bolu’da sağlık imkanlarının çok kısıtlı olduğu 1970’li yıllarda, şimdiki Fatma Hatun Hastanesi’nin alt soğağındaki muayenehanesinde uzun yıllar hizmet veren Dr. Gökalp Peker, askeriyeden istifa edip özel muayenehane açtığı için, bütün Bolu halkı kendisini askeri doktor olarak tanımlar ve özelde muayene olmak isteyenler Dr. Gökalp Peker’e giderdi.

           Bolu’dan ayrıldıktan sonra yaşamını Eskişehir’de sürdüren Dr. Gökalp Peker Covit 19’a yenik düşerek hayatını kaybetti.

            BolununSesi Gazetesi olarak Eşi Sezen Hanım’a, Oğlu Ilgar Peker ve Kızı Didem Cingi’ye başsağılığı diliyoruz.     

    • Özen fidan29 Nisan 2021 . 15:38

      Sevgili sezenciğim. Arkadaşım nasılsın Gökalpbin vefatını duyduydum çok üzüldüm çocukların ve senin başın sağolun sabırlar dilerim beni ölmeden ara son kez olsada sesini duymak hal hatır sormak isterim telefonum 0530 027 33 80 arkadaşın özen fidan öpüyorum telefonunu bekliyorum
    • Abbas inceayan eczacı. 28 Nisan 2021 . 09:23

      Allah rahmer eylesin esine ve cocuklarına baş saglıgı dıliyorum. Mekani cennet olsun.
    • Ramazan Öztürk27 Nisan 2021 . 19:05

      Allah rahmet eylesin...
    • bolulueskikamyoncu27 Nisan 2021 . 15:16

      allah rahmetmet etsin nuriçinda yatsın. rahmetli babam veabimin doktoruidi. ona çok güvenirdiler.
    • GÜNGÖRMÜŞ27 Nisan 2021 . 10:02

      ALLAH RAHMET EYLESİN CENNET MEKANI OLSUN İYİ BİR İNSAN İYİ BİR HEKİMDİ... 1967 -1968 YILLARIYDI KENDİSİNE MUAYENE OLMUŞTUM KENDİ HASTASININ İĞNESİNİDE KENDİSİ YAPARDI
    • Mehmet Gündoğdu 27 Nisan 2021 . 09:42

      Kibar, yakışıklı İzmir delikanlısı olarak Bolu'nun güzel kızlarından Sezen hanımla evlenerek Bolu damadı olan Gökalp bey gerçek bir beyefendi idi. Bolu onu, o da Bolu'yu çok sevmişti. Torun sevgisi onu Eskeşihir'e yerleşmeye yetti. Oğlu Ilgar da Amerikaya yerleşince. Allah rahmetini esirgemesin, Işıklar içinde uyusun, Sezen hanıma ve kızı ile oğluna sabırlar dilerim.
    • bulent dıncturk27 Nisan 2021 . 07:11

      gokalp abımızın vefatı hepımızı uzmustur nur ıcınde yatsın mekanıcennet olsun sezen abla ve ılgar dıdem kadesllerııme sabırlar dılerım
    • TURHAN27 Nisan 2021 . 00:31

      ERKEK SANAT ENSTİTÜSÜ NNDE OKURKEN OKUL DOKTORUMUZDU MEKANIN CENNET OLSUN GERİDE KALANLARA SABIRLAR DİLERİM.
    • Cihan RUŞAN26 Nisan 2021 . 23:21

      Sezen Teyze, Sevgili Didem ve Ilgar Bey Gökalp Amcanın vefatını derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayım başınız sağ olsun mekanı cennet olsun yüce rabbim sizlere sabırlar versin, acınızı yürekten paylaşıyorum
    • Murat Özçağlar26 Nisan 2021 . 21:29

      Peker ailesinin başı sağolsun. Mekanı cennet olsun. Işıklar içinde uyusun.
    • Hilmi Çağlar 26 Nisan 2021 . 19:47

      Gökalp Amça mekanın cennet olsun.Çocukluğumdan itibaren bana verdiğin sevgiyi kelimelerle anlatamam.Çok üzgünüm.Son Telefonla görüştüğümüzde Eskişehir'e geleceğimi söylemiştim malum hastalık geçer geçmez buluşacaktık olmadı.Peker ailesine ve sevenlerine sabırlar dilerim .
    • Abdullah KOCA 26 Nisan 2021 . 18:39

      Değerli Doktorumuza Allah'tan rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun inşallah. Okul doktorumuzdu o yıllarda.