“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde 

Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde 
    14 Nisan 2021

    Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde Bolu Belediye Başkanı ...

    Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde 

            Bolu Belediyesi’nin hatalı imsakiyesi ülke gündeminde 
            Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, bu kez dağıttığı Ramazan imsakiyesi ile ülkenin gündemine oturdu. Belediyenin bastırdığı imsakiyede akşam ezanı Diyanet'in hazırladığı imsakiyeye göre 2-3 dakika geç okunuyor. İmsak vakitleri de 18 dakika erken başladığı için Bolulular, bu imsakiyeye uyarsa 20 dakika fazla oruç tutacak.
            CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan şimdi de Ramazan imsakiyesi ile gündeme geldi. Belediyenin bastırdığı imsakiyede vatandaşlara fazladan oruç tutturulduğu ortaya çıktı.
             Bu nasıl bir lakaytlık!
              İmsakiyede iftar saatlerinin Diyanet İşleri Başkanlığı'nın hazırladığı imsakiyeye göre 2-3 dakika geç olduğu, yine imsak vakitlerinin de Diyanet'in hazırladığı imsakiyeye göre 18 dakika erken başladığı görüldü. Vatandaşa 20 dakikadan fazla oruç tutturan Özcan'a vatandaşlar, "Bu nasıl bir lakaytlık! Bu hatalı imsakiyelerin parası şimdi kimden çıkacak? Hepsi çöp olan binlerce imsakiyenin bedeli yine halkın sırtına sarılacak. Yazıklar olsun! Bu belediyede çalışıyor görünen birçok kişinin bedavadan maaş aldığı, görevini layıkıyla yapmadıklarından belli” diyerek tepki gösterdiler. 

    • Engin20 Nisan 2021 . 21:31

      Danışmanı nerden bilsin iftar saatini.Demi yani
    • özrü kabahatinden büyük 15 Nisan 2021 . 22:04

      tanju sen hiç hayatında oruç tuttunmu allahina kitabına kuranına yemin et tuttum diye oruçla imsakla senin ne işin var onuda yüzüne gözüne bulaştırdın sen iyisimi gerçek tanju ol müftüymüş gibi davranma
    • dede15 Nisan 2021 . 21:22

      halk olarak mahalle aralarına yaptığı basket sahaları için çokkkk dua!!! ediyoruz sabahtan gece yerılarına kadar pat pat pat pat bağırtı çağırtı...kulaklarınız çok çınlıyor mu bu basket sahalarını yaptıranlar...
    • İ-H-G15 Nisan 2021 . 20:18

      bir imsakiyeyi doğru bastıramamışlar.Çok yazık.
    • adilce15 Nisan 2021 . 16:02

      bilmediğin işlere burnunu sokma böyle mat olursun,diyanet ramazan için imsakiye açıklamaz.Diyanetin imsakiyesi takvimlerin de belirttiği gibidir,verilen vakitler ramazan için de geçerlidir,akıllı adamsın ya diyaneti töhmet altın da bırakmayı beceremedin İSTİSMARA UYGUNDUR DEVAM ET.
    • yandaş15 Nisan 2021 . 13:46

      Su saatlerinden attığı kazığı unutturmak için bi narkoz yapılması gerekiyordu, o yapıldı.3000 imsakiye yanlış basılmış çokta tın yani cebinden mi ödedi.
    • ramazan paketi15 Nisan 2021 . 13:07

      Boluda salgından etkilenen bir çok firma var iken belediye bu paketleri ulusal firmalara yaptırır? bu hem yanlış hem beldeye ilgizilitir*düşündürüçü?i
    • Vatandas15 Nisan 2021 . 13:01

      Alkolü fazla kaçırınca daha çoook şahit olacaksınız böyle şeylere
    • kobannnn fu.....15 Nisan 2021 . 11:53

      akşam aymış sabah çaymış öylen gene aymış tır
    • Bolulu15 Nisan 2021 . 10:13

      Hata yaptım bu ne ya her sorun olduğu zaman birde verdiği cevaplarda garip ya erken oruç bozulsaydı sen hata yapamazsın kendi hayatınla ilgili ne yaparsan yap bu toplumu etkileyecek hata yapamazsın .Bu şekilde yönetici olmaz yönetici her konuda bilgisi olmalı ve kontrol yapılmadan dağıtılmamalı. Basım yapılan bir kaynağı hatta 3-4 farklı kişi kontrolünden sonra yayınlamalı.
    • Tatar Hacı abiye15 Nisan 2021 . 10:03

      Temkin nedir? Türkçe lütfen..!
    • EDEP15 Nisan 2021 . 08:38

      Bolu Belediyes'nin işini ne kadar gayri ciddi yaptığı bir kez daha ortaya çıktı.
    • Tatar15 Nisan 2021 . 00:17

      Dakika olarak fazla zaman oruç tutmak orucu bozmaz. Lakin temkine riayet etmeyip erken oruç açmak ve oruca geç başlamak orucumuzu bozar. Bu karar isabetlidir. 1983 e kadar temkin uygulandı. Neden temkin kaldırıldı düşünün.
    • Merkeşlerli14 Nisan 2021 . 23:59

      Normal şeyler bunlar.sanırım Tekirdağ taraflarından bulmuşlar imsakiyeciyi :) Rasimin milli genclik vakfı çıkışlıyım diye akp den yürüyüp hedef için chp ile kolkola giden ve girmediği stk kalmayan kankisi var. Ona bastırsalarmış. Gazeteci,mütahit,galerici,finans uzmanı ,eczaci,sporcu maşallah her parmakta marifet olan kankisi bu işi çözermiş.
    • Yaren 14 Nisan 2021 . 23:28

      İthal ettiği Danışman'a danışmadan neden imsakiye bastırdı ki...!!!!