“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

 Kongre meyvelerini vermeye başladı !!!

 Kongre meyvelerini vermeye başladı !!!
    30 Mart 2021

    Kongre meyvelerini vermeye başladı !!! Geçtiğimiz hafta Ankara’da yapılan ...

           Kongre meyvelerini vermeye başladı !!!
            Geçtiğimiz hafta Ankara’da yapılan Ak Parti Kongresine Bolu’dan 1500 kişinin gittiği açıklanmış ve pandemi günlerinde bu kadar kişinin sosyal mesafenin ihlal edildiği salonda iç içe oturmasının sonuçlarının salgını körükleyeceği ifade edilerek, büyük tepkilere neden olmuştu. 
              Korkulan oldu
              Ak Parti büyük kongresinde salona doldurulan tıka basa kalabalığın içinde korana virüsün yayılması olasılığının çok yüksek olduğu konusunda yapılan eleştirilere, birçok Ak Partili vatandaşta samimiyetle hak vererek katılırken, endişelerin yerini gerçekler almaya başladı bile.
            Alaaddin Yılmaz’ın testi pozitif çıktı           
            Son yerel seçimlerde CHP’nin adayını desteklediği söylentileri ayyuka çıkmış olsa bile halen Ak Parti kongrelerinde boy göstermeye devam eden Belediye eski Başkanı Alaaddin Yılmaz, büyük kongreye katılıp Bolu’ya döndükten sonra belirtiler üzerine yaptırdığı covit 19 testi pozitif çıktı. Alınan bilgiye göre daha önce Covit 19 aşısı olduğu öğrenilen 67 yaşındaki Alaaddin Yılmaz eşiyle birlikte evinde tedaviye başlandı ve karantinaya alındı. 
             Yaşar Yüceer de pozitif          
             AK Parti’li İl Genel Meclisi Başkanı 61 yaşındaki Yaşar Yüceer de aynı kongreye katılan kafilenin içinde yer almıştı. Yüceer de Bolu’ya geldikten sonra covit 19 belirtileri göstermesi üzerine yaptırdığı test de pozitif çıktı. Yüceer’in de eşiyle birlikte evinde tedaviye başlandığı ve karantinaya alındığı öğrenildi.

            Çağalı ve Aktaş da korona kapıp dönenlerden

            AK Parti 7. Olağan Büyük Kongresine katılan AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı Hicran Çağalı’nın ve Sosyal Politikalardan Sorumlu Başkan Yardımcısı İlker Aktaş’ın da korona olduğu öğrenildi.


     

    • C O V İ D 1 98 Nisan 2021 . 19:27

      Bugün Covid 19 vakası 54.000'e ulaştı. Salgın kontrolden çıkıyor gibi... Eyyy "lebaleb" AKP kongreleri ile övüneneler; işte eseriniz... Ateş düştüğü yeri yakıyor. İnsanlar canlarını kaybediyor. Yazık değil mi? Kongrelerinizi yaptınız, mutlu musunuz?
    • murat3 Nisan 2021 . 11:55

      inşallah bir tanesi ölür biz kimseye hastalık bulaşmasın diye evden çıkmıyoruz annemize gitmiyoruz bunlar topluma örnek olması gereken insanlar
    • sabahattin3 Nisan 2021 . 00:53

      Siyasal çıkar hangi partide yok atıp tutanlar CHP demi AKP demi MHP demi İYİP demi öbürünü saymıyom hangi partide yok bu akaşam daha İstanbul maltepe CHP li belediye başkanı sarhoş halde kaza yapıyor ve kaçıp gidiyor adamını yolayıp örtbas ediyor hangisi doğru siyaset demek memfaat çıkar demek oldu ülkede hepsi ayni halt
    • Gültekin Esmer2 Nisan 2021 . 00:10

      Değerli okurlar; lütfen hepiniz yazın... Kimse korkmasın. Tepkilerimizi iletmezsek bunların azgınlıkları durmayacak. Onun için yanlışlıklara, haksızlıklara, adaletsizliklere sessiz kalmayalım. Tepkilerimizi yasal sınırlar içerisinde dile getirelim.
    • nejla varlı1 Nisan 2021 . 22:11

      benim de yazmama gerk varmı , utanabilecenizmi vicdanınız sızlayacakmı bu hastalığa yakalananlardan ölenlerden kimi sorumlu tutacağız evet islam ülkeleri halkı gereğini yapamıyacağını biliyordunuz ülkeyi bu felakete sürüklediniz.
    • Balaban1 Nisan 2021 . 20:36

      AKP artık yalan, dolan, üç kağıt, çıkar ilişkileri, haksızlık, 5'li çete, adaletsizlik, çevre düşmanlığı ve daha bir çok olumsuz şeyle anılan ve her geçen gün eriyen bir siyasi parti olmuştur. Bunlar ise son çırpınışlarıdır. Türk halkı gerçek yüzlerini görmüştür ve eminim sandıkta da hak ettikleri tokadı atacaktır.
    • MISTIK1 Nisan 2021 . 15:45

      Devletin bütün olanaklarını yandaşlarına kullandıran, doğaya ve yeşile saygısı olmayan, toplumu, ayrıştıran, Cumhuriyetin değerlerini hiçe sayan bu siyasi oluşum en kısa zamanda tarihin çöplüğünde yerini alacak ve yolsuzluklara, usulsüzlüklere karışanların hepsi hesap verecek. Arşiv unutmaz.
    • Talat İncesu1 Nisan 2021 . 15:34

      Bu AKP çok vicdansız bir parti. Kendi seçmeni ile ters düşmemek ve onların oyunu diğer partilere kaptırmamak için teravih namazlarında camileri açık tutuyor ama restaurant ve kafeleri kapatıyor. Bu virüs camide bulaşmayıp kafelerde mi bulaşıyor vicdansızlar. Allah sizleri bildiğiniz gibi yapsın.
    • ÖZBOLULU1 Nisan 2021 . 13:13

      TMM BU ÜÇ HARFL, KORUNMA VE YASAKLAR SADECE HALKA, CEZALAR SADECE HALKA, İNSANLARLA DALGA GEÇERCESİNE KONGRELER SİYASİLERE SONUÇLARINDA BULAŞICILAR ONLAR KORONA HALKA YAPMAYIN BEYLER HALK ESKİ SAF HALK DEĞİL ARTIK SEÇİM NASILOLSA YAPILACAK İŞTE O ZAMAN SONUÇLARINA SİYASİLER KATLANACAK HALK DEĞİL
    • memett1 Nisan 2021 . 12:06

      Atma RIZAAA senin derdin Akp olunca bas bas bağırırsın hergün az sunulan medyada izle araştır diğer partiler de aynısını hatta fazlasını yapıyor gündeme getiren yok .buda şunu gösteriyor Akp harici medyayı kullanıyor seslerini duyuruyorlar
    • VATANDAŞ RIZA1 Nisan 2021 . 09:30

      CE HA PE BULAŞTIRDI. TEK SUÇLU O.. BAY KEMAL HERKESE BULAŞTIRIYO YA...!
    • Tarık M.1 Nisan 2021 . 09:22

      Allah sizin gibileri ıslah etsin. Toplum zararlılarısınız.
    • Bolulu1 Nisan 2021 . 08:52

      Bu ayrıcalıklı Siyasetçiler aşılandı. Sorun yok onlar için. Bu sorun helkin sorunu.
    • ak partili 1 Nisan 2021 . 00:05

      bu tayyip kilictarogluna çalışıyor başka açıklaması yok artık bu işin.
    • BAŞKA SÖZE GEREK YOK31 Mart 2021 . 20:58

      NE GÜZEL ÖZETLENMİŞ: Siyasal çıkarları uğruna kendilerini ve binlerce vatandaşımızı riske soktular. Adalet hukuk kural tanımadılar. Helal haram kul hakkı demediler. Bütün kuralları kavramları normları alt - üst ettiler. Covid - 19 adeta dile gelmiş, şöyle diyor: " Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir; Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir. " Yine de geçmiş olmasın
    • Emanet By 31 Mart 2021 . 20:04

      Siyasal çıkarları uğruna kendilerini ve binlerce vatandaşımızı riske soktular. Adalet hukuk kural tanımadılar. Helal haram kul hakkı demediler. Bütün kuralları kavramları normları alt - üst ettiler. Covid - 19 adeta dile gelmiş, şöyle diyor: " Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir; Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir. " Yine de geçmiş olsun...
    • Salgın31 Mart 2021 . 19:15

      Salgının bu kadar yayılmasının sorumluları belli. Sizler kim veya kimler olduğunu çok iyi biliyorsunuz...
    • Vatandaş 31 Mart 2021 . 18:53

      Kurallara uyulmazsa olacağı buydu. Salgın dahada hızlanıyor . Salgına yakalananların bir kısmı hayatını kaybedecek.
    • Düzceli Osman31 Mart 2021 . 16:08

      Bu Ak Partililerin yaptığı kongre işini pandemi döneminde CHP ya da başka parti yapmış olsaydı neler denilirdi neler??? Herkesi içeriye tıkmaya çalışırlardı. Salgını yaymak suçundan tutuklamalar olur, ilgili herkes hakkında dava açılırdı. Ama bu dönemde hiç ama hiç bir şey yapılmıyor ve işte böyle sırıtıyorlar......
    • Sadettin31 Mart 2021 . 14:02

      Sizi gidi halk sağlığı düşmanları sizi.... Utanmazlar..... Hakkımız sizlere haram olsun.....
    • Hakan 31 Mart 2021 . 13:27

      İşte bu sayfalarda gerçek yorumlarda Adına AK PARTİ denilen siyasi yapının gerçek yüzünü çok daha iyi görebiliyoruz. Yazanlara teşekkürler. Halkın hayatını tehlikeye atan ve bu eylemlerinden dolayı utanmadan sırıtanlara ise yazıklar olsun.
    • Bilirkişi31 Mart 2021 . 12:52

      İşte din tam da budur. Yani hiçbir mecburiyeti yokken eğer bir kişi dikkatsizliği ya da tedbirsizliği sebebiyle bir kişiye bile bu virüsün bulaşmasına sebep olduysa ve o kişi virus sebebiyle hastalandıysa ya da öldüyse bu günah o kişiye yeter.Yani hiçbir mecburiyeti yokken eğer bir kişi dikkatsizliği ya da tedbirsizliği sebebiyle bir kişiye bile bu virüsün bulaşmasına sebep olduysa ve o kişi virus sebebiyle hastalandıysa ya da öldüyse bu günah o kişiye yeter. Ya
    • Sinem Ayazlı31 Mart 2021 . 11:57

      19 yıldır bu toplum sindirildi, korkutuldu ve bastırıldı. Yoksa sizlere söylenecek o kadar çok şey var ki... Yaptığınız kongreler ve sizler halkın sağlığını göz göre göre tehlikeye atan şahıslar olarak anılacaksınız. Utanın utanın......
    • Muhterem K.31 Mart 2021 . 11:34

      Allah cezanızı versin. Toplum sağlığını göz göre göre tehlikeye attığınız için sizleri kınıyorum. Hakkınızda yasal işlem yapılmamasını içime sindiremiyorum. Memlekette hukuk yok ki... Siz de bunu iyi biliyorsunuz. Arsızlığınız bundan kaynaklanıyor.
    • Vatandaş 31 Mart 2021 . 10:37

      sürüm sürüm sürünün
    • Kamaz31 Mart 2021 . 10:37

      Allah bereketini versin, çok çektirmesin muhteremlere,memleketi onlardan kurtasın.
    • vatandaş31 Mart 2021 . 10:23

      Kongreye katılıp Türkiyeyi kırmızıya boyayan, emeği geçen herkese toplumsal bilincinden dolayı teşekkür ederiz, sizlere hakkımı helal etmiyorum, kul hakkıdır alasıdır bu.
    • Gül Bahar31 Mart 2021 . 10:08

      Bu A K P kadar memlekete zarar veren, halkı ayrıştıran, toplumu geren başka bir parti daha olmadı. Geçmediğimiz otoyollara, gitmediğimiz hastanelere, uçuş yapmadığımız havalimanlarına para ödeyip duruyoruz. iktidar mensupları kendilerine 'Millet İttifakı' onun dışındakilere 'Zillet İttifakı' diyorlar. Akılları sıra kendilerinin dışındakileri aşağılıyorlar. Bu ayırımcılık değil de nedir? Devleti yönetenlerin bu üslupla ayırımcılık yapm
    • Mert31 Mart 2021 . 09:49

      Allah bereketini artırsın
    • Bolu lu 31 Mart 2021 . 08:15

      Sen de olabilirsin AKP düşmanları sizi
    • Ercan31 Mart 2021 . 05:07

      Başkası yapsaydı ceza deyil hapse atarlardı ama onlara serbes yaradana sığınmak lazım
    • Düzceli31 Mart 2021 . 00:58

      Tek aday olmasına rağmen bu kadar kalabalığa ne gerek vardı.kongrede virüsü kapanlar Türkiyenin dört bir tarafına taşıdılar şimdi herkes mutlu olsun.
    • bolulu30 Mart 2021 . 23:26

      bitik bataryalar bir arada.
    • İsa akman30 Mart 2021 . 22:20

      Lebalep esved parti kongresi zehirli meyvelerini vermeye başladı zemheri de ☠
    • Yurdagül Özkan30 Mart 2021 . 21:21

      Kimbilir kaç kişiye bulaştırdınız. Mutlu musunuz? Garibanlara maske takmadıkları için ceza kesenler; bunlara kayıtsız mı kalacaksınız?
    • Tuncay 30 Mart 2021 . 20:22

      Birşey olmaz AKP zem zem suyla yıkanmış kovit biz vatandaş tan bulaşır onlara demek su değmemiş
    • Kadir Arık30 Mart 2021 . 20:10

      Sizler; akla ve bilime aykırı hareket edenler, sırf kalabalık oluşturmak için AKP kongrelerine gidenler, onları teşvik edenler... Hepiniz yanlış yoldasınız. İnsanların virüse bulaşmalarına neden oluyorsunuz. Başkalarına maske, mesafe ve hijyen diyorsunuz ama kendiniz bunlara uymuyorsunuz. Allah sizleri ıslah etsin diyeceğim ama biliyorum ki ıslah olmazsınız.
    • Tarım Kerem B.30 Mart 2021 . 19:47

      Toplum sağlığını hiçe sayan bu kişilere hiç acımam. Hak ettiklerini bulsunlar.