“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu’da hafta sonları sokağa çıkma kısıtlaması geldi

Bolu’da hafta sonları sokağa çıkma kısıtlaması geldi
    29 Mart 2021

    Bolu’da hafta sonları sokağa çıkma kısıtlaması geldi Yeni koronavirüs ...

          Bolu’da hafta sonları sokağa çıkma kısıtlaması geldi      

          Yeni koronavirüs tedbirleri kapsamında kırmızı renk ile çok yüksek risk kategorisinde yer alan Bolu’da hafta sonları sokağa çıkma kısıtlaması geldi.

          Cumhurbaşkanı Erdoğan, kabine toplantısının ardından koronavirüs tedbirleriyle ilgili alınan yeni kararları açıkladı. Erdoğan’ın açıklamasına göre Bolu, kırmızı kategoriyle çok yüksek riskli iller arasında yer aldı. Türkiye’de 58 il kırmızıya dönerken, 12 il turuncu 10 il sarı oldu.

          Yeni açıklanan tedbirlere göre Bolu’da hafta sonları sokak kısıtlaması geri döndü. Kentte Cumartesi-Pazar günleri sokak kısıtlaması  uygulanacak. Akşam saatlerinde saat 21.00’den sabah saat 05.00’a kadar yürürlükte olan sokağa çıkma kısıtlaması da devam edecek.

    • Rıza3 Nisan 2021 . 19:31

      Bence de karantina ve sokağa çıkma yasağı öncelikle AKP kongrelerine katılan sorumsuz vatandaşlara uygulanmalı.
    • Merkeşlerli2 Nisan 2021 . 18:29

      Bence sokaga cikma kısıtlaması akp kongresine katılan şahıslara ve ailelerine olmalı. Kongreden maskesiz boy boy foto atanların b.kuna biz cereme çekiyoz.Oy verdiğim partiden artık zerre kadar hazetmiyorum.nerde liyakatsız vampir var akp ye çöreklenmiş.imarda dalavere çevirenler rantabl işler kovalayanlar soyunuzdan sopunuzdan çıksın inşallah.Siyaset baştan sona değişmeli.Güreşçiden banka danışmanı,motorcudan vekil olursa bu parti bitmiştir.
    • murat1 Nisan 2021 . 10:53

      akp olmasın hepiniz açsınız reis biliyor işi yaa yaa şaaş şaaa akp reiz çok yasa......
    • Sadık S.30 Mart 2021 . 09:27

      "Lebaleb" kongre yapanlar ve onları destekleyip, kalabalıklarla gurur duyanlar; yarattığınız tablodan memnun musunuz? Canını kaybeden insanların yakınlarının bedduaları üzerinizde olacak... Esnafı, sanayiciyi, işçiyi, emekliyi perişan ettiniz. Devlet vatandaşa değil 5 MÜTEAHHİTE yardım ediyor. Yeter artık...
    • yetti gari30 Mart 2021 . 08:59

      Denetleme hep garibana olan bizim gibi kurallara uyanlara oluyor, akşamları herkes otellerde yiyip içip evine gidiyor, soran yok, adamda çalışma belgesi var dağ bayır park bahçe geziyor işyerin nere bura nere diyen yok, polisin önünden tepesine kadar çamurlu cipler geçiyor soran yok, bizim sabrımızı taşırmayın....
    • Bolulu30 Mart 2021 . 08:18

      HAZIR KONGRELERDE BİTTİ. Onbinlerce kişiyle kongre yaptığınızda bulaşmayan virüs nedense bizim ufak işyerlerinde bulaşıyo. Siz bu şekilde devam edin bakalım.Devlet kademesinde maaşlı çalışanlar rahat.esnaf ne yapacak? Boğdunuz resmen.yalandan kira desteği dediniz hic kimse alamadı.Artık zerre inanmıyorum samimiyetinize.cumartesi kapanma nedir? Hangi bilime hangi akla mantiga uymakta bu?
    • Merkeşlerli29 Mart 2021 . 22:14

      Bim de 101 de şok ta vs de bulaşmayan virüs börekçide,tuhafiyecide,çiçekçide,perdecide bulaşıyo demekki. Yapin bakalım. Batırın sektörleri. Sonra destek yapiyoz diye şow yaparsınız. Birtane tanıdığım esnafın yararlanamadığı yardımlarınız sizin olsun