“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Hınca hınç kalabalıkta Bolu'dan 1574 kişi vardı !

Hınca hınç kalabalıkta Bolu'dan 1574 kişi vardı !
    24 Mart 2021

    Hınca hınç kalabalıkta Bolu'dan 1574 kişi vardı ! Koronavirüs ...

      Hınca hınç kalabalıkta Bolu'dan 1574 kişi vardı !
            Koronavirüs salgınına rağmen kongrelerine devam eden AKP’nin 7. Olağan Kongresi’ne Bolu’dan bin 574 kişi katıldı.

            Koronavirüs salgınının üçüncü dalgası hızla yayılırken, bütün uyarılara rağmen, tıka basa insan dolu AKP’nin 7. Olağan Kongresi’ne Bolu’dan yüzlerce kişi katıldı.

            BOLU’DAN BİN 574 KİŞİ KATILDI
            Bolu’da koronavirüs vaka sayısında yaşanan artış nedeniyle yeni tedbirlerin alınması beklenirken, AKP Bolu İl Teşkilatı, bin 574 kişinin yer aldığı 29 minibüs ve otobüs, 60 özel araçla Ankara’da gerçekleştirilen kongreye katıldı.

           ONBİNLERCE PARTİLİ KORONAVİRÜSÜ HİÇE SAYDI
           Türkiye’de korona virüsle mücadelede üçüncü dalgaya karşı tedbirler artırılarak kritik bir eşik daha aşılmaya çalışılırken, Ankara’dan korkutan görüntüler yayınlanmaya başladı. AKP 7. Olağan Kongresi'nin yapıldığı Ankara Spor Salonu hınca hınç dolarken, ne tribünlerde ne de salonda tüm sosyal mesafe kuralları hiçe sayıldı. MHP’nin aksine seyircili kongre yapmakta ısrar eden AKP’nin çağrısına kulak veren on binlerce partili sabahın ilk saatlerinden itibaren salona gelmeye başladı.

           BOLU’DA ARTAN VAKA SAYISINI HİÇE SAYARAK KONGREYE KATILDILAR
           Bolu’da merkezden ve ilçelerden 29 otobüs ve minibüs, 60 özel araçla kongereye katılım sağlayan AKP Bolu İl Teşkilatı ve üyeleri, Bolu’da artan vaka sayısını hiçe sayarak hınca hınç dolu olan salonda yer aldı.  

    • kara28 Mart 2021 . 11:35

      Millet umurunda değilse Erdoğan ve AP gibi davranırsın.
    • bravo28 Mart 2021 . 11:12

      Hepsini tebrik ediyorum. Sayın valimiz bunlar nerenin vatandaşıda haklarında işlem yapılmıyor.
    • Sağlıkçı27 Mart 2021 . 23:23

      Artık bu günden sonra corona haritasında her yer kıpkırmızıdır… Emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın..
    • Yakup Han27 Mart 2021 . 19:48

      Ak Parti artık bu millete umut olmaktan çok uzaktadır. Sürekli rejimle, Cumhuriyetin değerleriyle, Atatürk ile çatışma halindeler. Türk halkı bunları görüyor. Son zamanda gösterişli kongreler yapmalarında amaç kamu oyuna güçlü olduklarını gösterme kaygısından kaynaklanıyor. ama ne yapsalar boşa halkın değerleriyle oynayan AKP artık seçimde hüsrana uğramaktan kaçamaz.
    • Muhsin DAĞ27 Mart 2021 . 10:42

      Pandemi döneminde insanlarımız böyle cahilce davrandıkları sürece biz bu Covid 19'dan zor kurtuluruz. Bu dönemde böyle kongre mi olur? Bu milletin canına kastınız mı var? Bir de televizyonlara çıkıp tıklım tıklım olmalarıyla övünmüyorlar mı? Allah hak ettiğiniz gibi yapsın sizleri.....
    • Kamil Sarıbey27 Mart 2021 . 09:25

      Kendin için istemediğin bir şeyi başkası için de istemeyeceksin. Bu kongreleri CHP veya İyi Parti yapmış olsaydı, AKP iktidarı kapının önüne polis diker içeriye çok kısıtlı sayıda adam alırdı. Ya da kalabalık bir kongre olsa haklarında yasal işlem başlatırlardı. ama iş kendilerine gelince göz göre göre halkın sağlığını tehlikeye atıyorlar. Ayıptır, hiç mi utanmanız yok? Ama Allah büyük. Bu yaptıklarınızın cezasını mutlaka verecek...
    • Vatandaş 26 Mart 2021 . 21:12

      Maske, mesafe temizlik deniliyor. Vatandaş kurala uyumayınca ceza,, bazıları uyumayınca ceza meza yok. Kanunlar herkes içindir. Kişilerin birbirine, kurumlara olan güveni tamamen biter. Değerler yok olursa toplumda bitme noktasına gelir
    • Reşat Bilgili26 Mart 2021 . 20:45

      Pandemi de binlerce vatandaşımız hayatını kaybetti. Covid 19 nedeniyle dün itibariyle 3 9 1 sağlık çalışanı yaşamını yitirdi. Yahu sizler ne sorumsuz, ne bilinçsiz ve ne kadar bencil insanlarsınız? Virüsten yaşamını kaybedenlerden dolayı artık sizler de sorumlusunuz. yazıklar olsun hepinize. Allah eminim sizlere hak ettiğiniz cezayı verecektir.
    • VATANDAŞ26 Mart 2021 . 14:59

      Biz Salgın boyunca dükkanımızı kapatmak zorunda kaldık.sırf virüs yayılmasın kontrol altına alınabilsin diye; Ama çok çok yazık lebaleb son kongreyi gördük.utanmadan sıkılmadan iftiharla anlatıyorlar .o kadar sağlık çalışanı can siperane ,çalışıyorlar.ayıp tır ayıp haram olsun bu kul hakkıdır.
    • ALİ26 Mart 2021 . 12:27

      Bu kadar da okkalı yalan olmaz..! 3 milletvekilli küçücük boludan 1500 kişi 80 vilayetten aynı sayı olsa 120 bin kişi eder..Türkiyede en büyük açık stad.50-60 bin kişi.....oraya nasıl sığdılar acaba..!.doğru..kalabalık mazur görülecek cinsten değil. ama biraz da destekli atın yaaa..!!!!!
    • Bolulu26 Mart 2021 . 08:45

      Belediye Meclisi AKP üyeleri hırçınlıklarını sükûnete bıraktılar. İl başkanlığı seçimi(pardon RTE ataması) bitince gerek kalmadı Şov yapmaya. Kurultayda bitti artık gerek kalmadı. Komik Siyaset. Allahtan Bolu küçük yer Vakıflara verilecek yerde az. Vakıfta az. Neyse bulursunuz belediyeyi çalıştırmamak için bir şeyler.
    • Ali Hakan YILDIRIM25 Mart 2021 . 19:49

      Sizleri en kalbi duygularımla k ı n ı y o r u m... Halkın sağlığıyla böylesine acımasızca alay eden lebaleb kongrelerinizden gurur değil, u t an ç d u y m a l ı s ı n ı z...
    • Bekir Taşdelen25 Mart 2021 . 19:35

      Yatacak yeriniz yok. Allah sizleri ıslah etsin ve hak ettiğinizi bulasınız...
    • Vatandaşın Sesi25 Mart 2021 . 17:51

      Gerçekten de bu kongreleri Akp dışında başka bir parti yapmış olsaydı hemen harekete geçerler, covit 19'u bilerek ve isteyerek yaymaktan dolayı haklarında davalar açılır, partiler bile kapatılabilirdi. Ama iş Akp olunca televizyonlarda "lebaleb" söylemiyle övünürler, şarkılar türküler eşliğinde kongre yaparlar ama kimse bunlara bir şey diyemez. Tam hukuksuzluk sanırım işte budur. Ama gün gelecek ve bunların hesabı birer birer sorulacak.
    • Mahmut25 Mart 2021 . 17:36

      Bu kongreleri eğer CHP ve İYİ partililer yapsaydi vah hallerineydi.....
    • Aydın25 Mart 2021 . 17:06

      Bolu valisini göreve davet ediyoruz. Bu kişiler hakkında işlem yapılmalı ve karantina uygulanmalıdır.
    • EMEKLİ25 Mart 2021 . 13:00

      Başkanlık sisteminden memnunmusunuz,mehter nerde mehter.
    • vatandaş25 Mart 2021 . 12:42

      KATILANLARIN TAMAMINI YURDA 14 GÜN TIKMALI
    • Gözümüz Vali de25 Mart 2021 . 12:08

      Evet Sayın Valim 1524 kişi hepsinin isimleri belli. Cadde bekçileriniz polisleriniz vatandaşın ensesinde hergün bilmem şu kadar kişiye ceza kestik diye övünüp duruyorsunuz. Bu 1524 kişiye ne yapacaksınız gerçekten çok merak ediyoruz. Bunların o kalabalıktan hiç virüs almadan çıkmaları mümkün görünmüyor. Bunlarla beraber sizde vebal altındasınız. Sanıyorum bunun farkındasınızdır.
    • Doğru Söz25 Mart 2021 . 11:53

      Pandemi ortamında halkın sağlığını hiçe saydılar. Maske, mesafe ve temizlik mesajları verenler önce il kongrelerini yaptılar sonra da Ankara kongresini yaptılar. Kalabalıklarla övündüler. Covit 19'un daha da yayılmasına neden oldular. Bunlara hakkımı helal etmiyorum. Hak ettikleri cezayı bulmalarını diliyorum. Allah büyük......
    • Bolu beyi25 Mart 2021 . 11:52

      Şaka gibi !!! Bolu Valiligi 15 gün sure ile Bolu'da eylem ve etkinlikleri yasaklamis. AKP kongresine 1 574 kişinin katılmasını ve dönüşte kalabalıklara karışmasına hiç bir önlem almayan Valilik is hak arama ve etkinliğe geldi mi halk sağlığını düşünüyor. Pes yani tek kelimeyle pes. Olur da bu kadarı da olmaz... gidenlerin isimleri bellidir mutlaka. Bunların hepsini karantinaya alması gerekir. Ve de bunların hepsine korona testi yapılmalıdır.
    • YASEMİN GÜLAÇTI25 Mart 2021 . 11:31

      HALKIN SAĞLIĞINI HİÇE SAYAN SORUMSUZ İNSANLARI KINIYORUM. YAZIKLAR OLSUN. BU SORUMSUZLUKLARININ HESABINI BELKİ BU DÜNYADA VERMEYECEKLER AMA MAHŞER GÜNÜ BUNLARIN HESABI HEP SORULACAK.
    • Bolulu25 Mart 2021 . 11:18

      Yediğiniz kul hakkını ahirette asla ödeyemeyeceksiniz. Sizin yaydığınız virüs ile ölen insanların vebalı üzerinize olsun.
    • Vatandaş Rıza25 Mart 2021 . 10:54

      Akp kongresine Bolu'dan katılan 1574 kişi acilen karantinaya alınmalıdır. Bolu'da covit nedeniyle her vefat olayında bunların da veballeri olacaktır.
    • Bolulu25 Mart 2021 . 10:30

      Kurallara uymak için sabah 05:00 de yola çıkıyoruz.Tabi çoğunuz aşı oldu., pardon Size bir şey olmaz. Nasıl bir ülkeyiz, öğretmenlerini aşı yapamayan ülke siyasetçilerini aşıladı.
    • Bahittin25 Mart 2021 . 10:20

      Yalakalığınızı yaptınız... Rahat ettiniz mi? Şimdi halkın arasına karışın ve virüslerinizi masum insanlara bulaştırın. Allah sizleri hak ettiğiniz gibi yapsın e mi???
    • Bahtiyar25 Mart 2021 . 09:48

      Eczanesinde yemek yerken eczacıya ceza kesen kaymakam... Arabasında maske takmadı diye ceza kesen polis memuru... Maske takmıyor diye vatandaşa ağır söylemlerde bulunan vali... Bu görüntüleri gördünüz mü? Hadi gidin buradaki maskesizlere de ceza yazın. Ama yazamazsınız... Çünkü bu memlekette adalet yok...
    • İŞÇİ25 Mart 2021 . 09:46

      bu 1574 kişiyi ve ailelerini stadyumda karantinaya alalım 10 gün çıkarmayalım çadır kurulsun orda yaşasınlar bizi günahımız ne
    • İŞÇİ25 Mart 2021 . 09:36

      Hepiniz kul hakkına girdiniz! bugün hiç bir şey olmamış gibi katılın halkın arasına bulaştırın herkese sonra önce okullar kapansın sona daha katı tedbirler gelsin esnaf batsın sağlık çalışanları ölsün sizin umurunuzda mı siz görevinizi yalakalığınızı yapın vicdanınız rahat olsun koyun sürüleri toplu olarak ölünde bizde önümüze bakalım....
    • Geredeli Sami25 Mart 2021 . 09:35

      ‘A Takımı’nı kurmuşmuş… Her şey yeniden başlıyormuş… Mış… Muş… Yetti gari… Bir düşün milletin yakasından diyeceğim ama düşmezsiniz. İlk seçimde sizleri biz göndereceğiz. Yaptıklarınızın da hesabı birer birer sorulacak.
    • Selahattin İNCE25 Mart 2021 . 09:31

      Baro genel kurulları yapılamadığına göre bu korona sadece avukatlarda olan bir şey? Uyan Türkiyem...
    • gercekler25 Mart 2021 . 09:16

      vatandasa gelince 3100 tl cezayı hangi vicdana akla sığarak kesecekler peki?
    • emanet.by 25 Mart 2021 . 00:44

      Kahrolası covid - 19 gidersin bilim insanını, doktoru, sağlık çalışanını, ekmeği için çalışmak zorunda kalan emekçiyi, evinde bunalıp azıcık hava almak için dışarı çıkan yaşlı teyzeyi, amcayı, emekliyi, masum ve bigünah insanları bulursun. Şu aymaz insanlarımızı, muhtemel bulaş yüzünden hepimizi bu covid belasından koru. Ne diyelim?
    • Haluk25 Mart 2021 . 00:32

      Yazıklar olsun diyorum yazıklar olsun Milletin günahı ne
    • Meriç Ataol25 Mart 2021 . 00:28

      Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak, şu ağır salgın ortamında tüm ülke halkının sağlığını tehlikeye atanları kınıyorum. Sizler bunların kimler olduğunu çok iyi biliyorsunuz. Yazıktır, ayıptır, günahtır... Yapmayın bunu.....
    • YETER...25 Mart 2021 . 00:24

      Corona bugün AKP kongresinde çok mutluydu... Dombra eşliğinde dans ediyordu...
    • Akı llıol makla zım25 Mart 2021 . 00:22

      "Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu" çok sevdiğim bir deyimdir, bu habere çok yakışmaktadır. Öyle olaylar yaşanmaktadır ki, artık hiç birşey eskisi gibi değildir. Herkes aklını başına alsın, bir başkası sizin adınıza karar verip sizi kukla yapmasın. Rol model kabul ettiğiniz adamlar tıss, herkes kendine baksın.
    • Tarık K.25 Mart 2021 . 00:07

      Artık bu günden sonra corona haritasında her yer kıpkırmızıdır… Emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın...
    • Necati24 Mart 2021 . 23:24

      Almasınlar boluya nerde kalıyolarsa kalsınlar,Vali den tek açıklama yok,gücleri sokakta ki gariban halka yetiyor,bundan sonra sokakta orda burda sosyal mesafe tırıvırıları yapmasınlar,yaşanan bütüm ölümlerin sorumlusu akp dir.
    • Selim İlter24 Mart 2021 . 23:12

      Allah ıslah etsin ne diyeyim... Kafelerde yan yana oturamıyorsun. Lokantalarda yemek yiyemiyorsun. Ama AKP kongreleri tıklım tıklım dolu. Kimse de bir şey diyemiyor...
    • Vatandaş 24 Mart 2021 . 22:05

      Bu ne kalabalık böyle korona ya meydan okur gibi. Yoksa siz aşılandınız mı yada antikor mu oluştu. Bu hafta ve önümüzdeki haftalarda salgının seyrini bakalım
    • Ne diyelim 24 Mart 2021 . 21:22

      Gidenlerden uzak duralım sakın yaklaşmayalım kırmızıyı bordo yapmayalım.