2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Bolu değerli bir eğitimcisini daha kaybetti

Bolu değerli bir eğitimcisini daha kaybetti
    19 Şubat 2021

    Bolu değerli bir eğitimcisini daha kaybetti Bolu Anadolu Güzel ...

    Bolu değerli bir eğitimcisini daha kaybettiBolu değerli bir eğitimcisini daha kaybettiBolu değerli bir eğitimcisini daha kaybettiBolu değerli bir eğitimcisini daha kaybettiBolu değerli bir eğitimcisini daha kaybetti

           Bolu değerli bir eğitimcisini daha kaybetti

           "Güzel sanatların.. güzel insanları.. güzel evlatlar yetiştirip güzel anılarla... birer birer gerçek sevgiliye koşuyorlar... Belki bir gün and cennetlerinde yine pınar başlarında sohbetlerimize devam ederiz.. Yerleriniz dolmayacak... Acısıyla tatlısıyla dolu dolu güzel... güzel günler yaşadık be canlar... Zorluklara birlikte karşı durduk.. Sevinçleri paylaştık... Gözyaşlarım sel oldu... Gururluyum.. Çok güzel evlatlar yetiştirdik... gözlerimiz arkada kalmayacak..görevimizi Layıkıyla yapmaya Çalıştık... unutulmayacaksınız..." yazdı aynı okulun emekli öğretmenlerinden Nijat Çelik, paylaşıyoruz...      

           Bolu Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi'nde uzun yıllar müdür olarak olarak çalıştıktan sonra emekliye ayrılan eğitim camiasının örnek öğretmenlerinden Çetin Akkaş, bir süre önce yakalandığı amansız hastalığa yenik düşerek hayatını kaybetti. Ziraat Bankası Bolu Şubesi'nden emekli Nurten Akkaş'ın Eşi değerli Eğitimci Çetin Akkaş öğretmenimizin vefatı nedeniyle ailesine ve eğitim camiasına başsağlığı diliyoruz.

               Cenaze ilanı; 

                Beşkavaklar Mahallesi halkından, Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi kurucusu, emekli Müdürü, Merhum Mustafa ve Müzeyyen AKKAŞ’ ın oğlu, Nurten AKKAŞ’ın eşi, Tolga ve Tarık AKKAŞ’ın babaları; Çetin AKKAŞ Hak'kın rahmetine kavuşmuştur. 

           Cenazesi bugün saat 14:00’da Cuma namazı sonrası Şehitler mezarlığına defnedilecektir.

           Çetin Akkaş Öğretmenin cenazesi Şehitler Mezarlığı'nda kalabalık bir cemaatle kılınan cenaze namazının ardından defnedildi. 

    • Sabahattin Cimen isvecten22 Şubat 2021 . 14:03

      Allahtan rahmet diler mekani cennet olsun arkadasimin ailesi nurten Hanima ve ogullarina Allah Sabir versin
    • SADİ İÇTEN22 Şubat 2021 . 09:03

      saygıdeğer bir abimizdi nurlar içinde yatsın ailesine başsağlığı dilerim
    • Nevzat ÖZER21 Şubat 2021 . 23:17

      Güzel insan beyefendi kişilik rabbim mekanını cennet eylesin
    • feridun özbay21 Şubat 2021 . 12:39

      ilkokul arkadaşimın vefatını üzüntüyle öğrendim. Ruhu şad mekanı cennet olsun.Ailesine baş sağlığı dilerim.
    • Bülent ERTEM21 Şubat 2021 . 00:16

      Beyefendi bilgi hazinesi değerli Çetin hoca Allah rahmet eylesin ruhun şad olsun.Ailesi çocuklarına başsağlığı sabırlar dilerim
    • Bulent Kalaycioglu20 Şubat 2021 . 17:08

      Hocamıza Allahtan rahmet,kederli ailesine bas sağlığı dilerim.Mekani insaallah cennet olur...
    • Mehtap Ege 20 Şubat 2021 . 14:59

      Yüreği güzel, idealist, babacan öğrencilerinin hayatı dokunan sekil veren kıymetli hocamızın kaybına Çok üzüldüm... Ailesine ve sevenlerine Allah'tan sabırlar dilerim... Mekânı-ı cennet olsun inşallah...
    • Gürer20 Şubat 2021 . 01:30

      Çetin hocama Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar dilerim.
    • Ahmet KIRDEMİR 20 Şubat 2021 . 01:19

      Değerli hocam,Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Sevenlerine sabır diliyorum.
    • İsmet Yaşar Bayseç 20 Şubat 2021 . 00:28

      Kaybettiğimiz her değerli eğitimci, yetiştirilecek güzel nesiller için büyük bir kayıptır..Merhuma Allah tan rahmet, ailesine ve sevenlerine baş sağlığı dilerim..ışıklarda huzur içinde uyusun...
    • Cihan RUŞAN19 Şubat 2021 . 23:55

      Sevgili Nurten Ablacığım ve Değerli Doktorum, Okul Arkadaşım Can dostum İbrahim; Çetin Hocamın vefatını çok derin bir üzüntü içinde öğrenmiş bulunmaktayım. Başınız sağ olsun yüce rabbim geride kalanlara sabır versin başka acı yaşatmasın acınızı yürekten paylaşıyorum, Çetin hocam mekanın cennet olsun kabrin nurla dolsun Allah rahmetini senden esirgemesin. her daim dualarımızdasın seni çok ama çok sevdik ama aramızdan erken ayrıldın yüce rabbim seni p
    • Tuğçe Çetin 19 Şubat 2021 . 23:44

      Değerli hocam Çetin Akkaş okulumuzun adeta babasının.. mütevazı bir eğitimci degerli hocam ile aynı mesleği paylaştığım için gurur duyuyorum iyiki hayatımiza dokundunuz tüm öğrencileriniz tarafından çok seviliyorsunuz asla unutulmayacaksiniz mekaniniz cennet olsun nur içinde uyu guzel insan ailesine ve tum sevenlerine sabırlar diliyorum
    • Muhsin koçak19 Şubat 2021 . 23:08

      Cenabı allahım mekanını cennet eylesin
    • Kudret Özdemir19 Şubat 2021 . 22:45

      Aynı sıraları paylaştığım değerli arkadaşımın vefatını üzüntü ile öğrendim.Ailesine sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim.Mekanı cennet olsun
    • Kudret Özdemir19 Şubat 2021 . 22:22

      Aynı sıraları paylaştığım canım arkadaşımın vefatını üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayım ailesine başsağlığı ve sabırlar dilerim.Mekanın cennet olsun
    • Sabahattin cimen isvecten19 Şubat 2021 . 20:45

      Hayatimda tanidigim eniyi egitimci ve eniyi arkadasimdi Allahtan rahmet yakinlarina bas sagligi diler huzur icinde yat mekanin cennet olsun arkadasim
    • BİLAL19 Şubat 2021 . 19:11

      Çok iyi bir insandı. Makamı cennet olur İnşallah...
    • ercan met19 Şubat 2021 . 17:58

      Allah rahmet eylesin cok degerli ve mutevazi bir insandı mekani cennet olsun
    • Necip Parlak19 Şubat 2021 . 17:25

      Allah rahmet eylesin mekanınız cennet olsun Hocam
    • Kahir ŞERBETÇİ19 Şubat 2021 . 14:42

      Değerli Arkadaşım Çetin Akkaş,ın vefatını üzüntüyle öğrendim.Mekanı Cennet olsun.Ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim.
    • SADİ İÇTEN19 Şubat 2021 . 14:20

      allah rahmeteylesin saygı değer bir kişi idi nurlar içinde yatsın ailesine baş sağlıgı sabırlar dilerim
    • Celal ARSLAN19 Şubat 2021 . 13:49

      Birikimi ile beyefendiliği ile eğitim camiasının unutulmaz isimlerinden Çetin AKKAŞ abimizi kaybetmiş olmanın üzüntüsünü anlatmak mümkün değil. Öncelikli olarak aile fertlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Eğitim camiamızın başı sağolsun. Bıraktığın tatlı anılarla ve yetiştirdiğin evlatlarınla, öğrencilerinle anılmaya/yaşamaya devam edeceksin. Işıklar yoldaşın olsun değerli abim.
    • Ahmet ÖZER19 Şubat 2021 . 12:27

      Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olsun inşallah.
    • Tahsin ARSLAN19 Şubat 2021 . 12:22

      Değerli hocam Çetin AKKAŞ'a Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.Tüm ailesine, sevenlerine ve eğitim camiasına sabırlar diliyorum. Başımız sağolsun.
    • Şemsettin GÜRTÜRK 19 Şubat 2021 . 10:58

      Çok değerli arkadaşımız Çetin Beyin vefatını üzüntüyle öğrendik. Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun.
    • Semra-Eşref ORHAN19 Şubat 2021 . 10:48

      Maalesef yakalandığı hastalıktan kurtulamayarak dün gece yarısı O da dönülmez yola girdi.Çok mücadele etti ama başaramadı.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Tüm aileye ve sevenlerine sabırlıklar diliyorum.Başımız sağ olsun.
    • Cengiz Dura19 Şubat 2021 . 10:47

      Güzel insan,karıncayı bile incitmiyen,güleryüzlü dost ağabeyim,dayımın oğlu...allah rahmet eylesin,başımız sağolsun...
    • İbrahim Atalay 19 Şubat 2021 . 10:46

      İyi bir eğitimci, dost canlısı, yardımsever, bir beyefendi 50.yıl ortaokulundan İş Teknik öğretmenim, kıymetli insan Çetin Akkaş'ı kaybettik. Çetin Öğretmene Allah' tan rahmet dileriz. Nurten yengeye ve yakınlarına başsağlığı dileriz.
    • İsmail19 Şubat 2021 . 10:29

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun