“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu plaka tamam, durmak yok yola devam !

Bolu plaka tamam, durmak yok yola devam !
    16 Şubat 2021

    Bolu plaka tamam, durmak yok yola devam ! Iraklı ...

           Bolu plaka tamam, durmak yok yola devam !

           Iraklı Hamdan Fathi Muhammed 2 karısı ve 12 çocuğu ile birlikte toplam 14 kişilik ailesi ile Bolu plakasını tamamlamış durumda. Ancak 60 yaşındaki Hamdan Fathi Muhammed “durmak yok yola devam” diyor. Yakında üçüncü hanımla evleneceğim diyerek çocuk sayısını da 2 düzineye tamamlayacağını söyleyen Muhammed, bu işin formülü bende diyor.

            14 kişilik ailesine bakabilmek için inşaatlarda amelelik yapan Iraklı Fathi Muhammed, evine aldığı pirinç, bulgur, un, nohut, kuru fasulye gibi temel gıda maddelerini, toptancılardan çuvalla aldığını belirtiyor.

            32 ve 33 yaşlarında iki karısı bulunan Muhammed, en küçüğü 1 yaşında ve en büyüğü 18 yaşında olan 8’i kız, 3’ü erkek çocuğu ile toplam 14 kişilik ailesine bakıyor.         

    • AYYILDIZ3 Mart 2021 . 11:23

      Türkiye BM'ye 9 milyon Suriyeli'nin bakımını üstlendiğini bildirdi. Biz 8 milyon diyorduk. 1 milyon daha fazlaymış. İktidar besliyor, sarı muhalefet susuyor. Türk Milleti bedelini ödüyor.
    • çakmakçı25 Şubat 2021 . 11:04

      İyi hlt etmişssin maşallah .Gri zekalı.Hangi sünger kafa zihniyeti taşıdı çok belli
    • Gültekin Uslu23 Şubat 2021 . 09:37

      Bu haberi yeni AKP İl Başkanı Suat Güner'de okusun ve altındaki okuyucu yorumlarına baksın. Artık Bolu'da göçmen istemiyoruz. Bu insanların derhal memleketlerine gönderilmesini iktidardan talep ediyoruz.
    • Gülcan Demir22 Şubat 2021 . 09:34

      Akp'yi göndermeden Suriyeli ve Iraklı göçmenler gitmeyecektir. Onun için seçimde AKP’ye hak ettiği dersi vermek lazım.
    • Ufuk Erdemir21 Şubat 2021 . 23:38

      Türk halkı büyük bir çoğunlukla bunları istemediği halde AKP iktidarı bunu göz ardı ederek bunları vatandaşlığa kabul ediyorsa burada AKP zihniyetini sorgulamak lazım. Arabistan, Kuveyt, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri ve Mısır’da niye Suriyeli-Iraklı yok. Amaç nedir acaba? Biz nereye kadar besleyeceğiz bunları? Ben ülkemde Suriyeli, Iraklı ve Afganlı göçmen istemiyorum!..
    • Ali21 Şubat 2021 . 23:20

      Utanmaz herif tek kişiyle bolu nufüsünü geçecek
    • Mesut Öngüç21 Şubat 2021 . 22:39

      Eğer bu süreç engellenmezse 5-10 yıl içinde göçmenlerin nüfusu 20 milyon seviyesine gelecek ve ülkenin en büyük etnik grubu olacaklar! Türk milleti azınlığa düşecek! Derhal gönderilmezlerse Türk yurtsuz kalacak… Allah korusun!..
    • ...AKP İktidarı Sesimizi 21 Şubat 2021 . 20:24

      Ülkemizde ve Bolu’da göçmenlerden rahatsızım. Bunların bir an önce ülkelerine gönderilmeleri gerekiyor… Büyük Ortadoğu Projesi sekteye uğramadan tam gaz devam ediyor, yaşadıklarımızdan anladığım bu.
    • Burhan Kalender21 Şubat 2021 . 20:17

      Akp tüm gücüyle Türkiye’yi araplaştırmaya çalışıyor! Gün gelir bunun hesabı sorulur.
    • Bilge20 Şubat 2021 . 10:51

      Osmanlıdan bu yana bizde her zaman Türk haricinde başka bir milletin hayranlığı vardı zaten. (Atatürk dönemi hariç) Bir dönem Alman idealizminin etkisi hakimdi Türkler üzerinde bir dönem Fransız idealizminin. Adam haklı, üreyecek tabii. Şimdi de onların devri. Biz bunu hak ettik. Matematik yanılmaz. Türkiye'nin geleceğine geçmiş olsun.
    • Bedavacı18 Şubat 2021 . 23:39

      Yazık çok acıdım çok iyi bir marifet yapmış. Türkiyede hayatları bedava biz besliyoruz nasıl olsa hadi garibime yardım toplayalım çok iyi marifetli. Yazık olmasın çocuklara
    • Şahin Kuyu18 Şubat 2021 . 21:28

      Ne yazık ki devletimiz bu konuda çok yanlış bir politika izliyor. Eğer hemen bu insanlar ülkelerine gönderilmezlerse bunun zararını 10-12 yıl sonra bu toplum çok kötü bir şekilde yaşayacak. Nüfus dengesi iyice bozulacak. AKP iktidarı sadece kendilerini düşündükleri için bu önemli sorunu çözme yolunda adım atmıyor. Hep birlikte bu konuyu gündemde tutalım. Yeter artık.....
    • Aydın Aydın18 Şubat 2021 . 19:45

      Bu habere tam 48 kişi yorum yapmış. 1-2 kişi dışında herkes bu göçmenlerden hoşnut değil ve ülkelerine gönderilmeleri gerektiğini düşünüyor. Ülkemizi yönetenler; bu seslere kayıtsız kalmayın. Halkın sesini duyun. Biz bu göçmenleri istemiyoruz. Gecikmeden ülkelerine gönderin. Bu ülkenin kıt kaynakları Iraklı, Suriyeli veya Afganlılara değil bu ülkenin asli insanlarına harcanmalıdır.
    • Yetti Gari18 Şubat 2021 . 19:41

      Devleti yönetenler bu konuda derhal bir referandum yaparak halkın görüşünü almalı. Bunlar bizimle birlikte yaşıyorlar ve devletin her türlü hizmetinden öncelikli olarak yararlanıyorlar. Bu ülkenin demografik yapısı daha fazla bozulmadan bu insanları memleketlerine gönderin. Yeter artık!..
    • Ali Hakan Türkoğlu18 Şubat 2021 . 19:33

      Sayın Valim; lütfen buradaki insanların sesine kulak verin. Bolu halkı da Türk milleti de bu göçmenleri istemiyor. Kaynağımız bunlara harcanmasın. Bu göçmenler daha fazla gecikmeden ülkelerine gönderilsin. Sayın BolununSesi; sizden de isteğim bu sayfayı Sayın Valimizin göreceği şekilde bir haber yapmanız. Okuyucu mesajları ana sayfaya bakan herkes tarafından görülsün...
    • YASİN KELEŞ18 Şubat 2021 . 15:55

      ÜLKESİNDEKİ SAVAŞTAN TIRSARAK BURAYA GELEN İNSANLARI BOLU'DA VE ÜLKEMDE İSTEMİYORUM. SİYASİLER VE ÜLKEYİ YÖNETENLER UMARIM BU UYARILARIMIZI DUYARLAR.
    • Yakup Demirci18 Şubat 2021 . 12:39

      Nüfus politikalarıyla toplumun yapısını kalıcı olarak bozan AKP iktidarı bunların hesabını önünde sonunda verecek...
    • Tamgha18 Şubat 2021 . 12:34

      Bu ne bilincsizlik bu ne piskinlik ya. Cocuk basina para da aliyordur devletten Allah bilir bu piskin herif.Boyle boyle ulkenin nufus dengesini bozuyor bunlar.
    • Bolulu18 Şubat 2021 . 12:14

      Allahtan plakamız 14, 81 olsaydı :))
    • Mustafa18 Şubat 2021 . 12:04

      Tanju bey, neden bunlara ruhsat verip dükkan çalıştırtıyorsun? Vergi veriyorlar mı? Yabancılara yardım edilmeyecek dediniz oy vermeme rağmen sizi sonuna kadar destekliyoruz dedik. Bunlar ve Suriyeliler Vatanlarına ihanet eden bu yaratıkları ülkemde istemiyorum. Hem Dinime, hem Milletime zararlıdır bu tür yaratıklar. Tanju bey harekete geçmeniz dileği ile.
    • ali18 Şubat 2021 . 11:34

      üçüncüyü alda gör
    • Talat yazar18 Şubat 2021 . 00:23

      Yabancılar çoğalsın. Millet gebersin. AKP politikaları nin kötü sonuçları bunlar.
    • Sedat17 Şubat 2021 . 23:51

      Bu insanlarada kizmayin.Ali seriati okusalar, din ile kandirilmazlar
    • SABRİ YİĞİT17 Şubat 2021 . 21:49

      EMANET BY. RUMUZU İLE YAZAN KARDEŞİMİZ DURUMU ÇOK GÜZEL ÖZETLEMİŞ...
    • Emanet.by17 Şubat 2021 . 20:35

      "Uykuya dalmışsa bir ülkenin aslanları, Kentinde, köyünde kol gezer sırtlanlar..." Talât Halman yazmış bu dizeleri.,, Amaç demografik yapıyı bozmak,.. Bu bilerek kasıtlı yapıldı. Kadınları, çocukları, yaşlıları güneyimizde kamplarda misafir edebilirdik, Hastaları tedavi edebilirdik. Sonra geldikleri ülkeye göndermeliydik. Çocuklarımızın geleceğini mahvettik...Kendi vatanımızda garip ve parya olmaya ramak kaldı. Hiç bir devlet ve millet ayağına bizim kadar
    • metin dr17 Şubat 2021 . 20:25

      Hesap sorulur
    • Soner17 Şubat 2021 . 20:01

      Allah beline kuvvet versin devlette asker lazim
    • Mıstık17 Şubat 2021 . 19:25

      Millet İttifakı iktidara geldiğinde bunların hepsi ülkelerine gönderilecekler ve memlekete huzur ve barış gelecek. AKP iktidarının bu yaptıklarının hesabı mutlaka sorulacak. Ümmetcilik yaparak ülkeye Suriyeli, Iraklı, Afganlı ne olduğu bilinmeyen insanlardan mutlaka hesap sorulacak. Bu ülkenin muz cumhuriyeti olmadığını herkes görecek.
    • Bilen17 Şubat 2021 . 17:51

      Hahahah comarlarin ümmetleri. Daha bunlarin suriyeli afgani ortadogulusu afrikalisi var. Bas oyunu akepeye devam hahahhaha
    • Edasu17 Şubat 2021 . 17:34

      Ekmek hıdırdan su bedirden
    • Bolulu 17 Şubat 2021 . 14:48

      Ülkem için üzülüyorum benim vatandaş ımin vergisi bununda gibilerin ülkemde 3 karı alacak bunlarun çocuklarına baksın 50 milyar para harcandı yazık haram olsun
    • Bolulu17 Şubat 2021 . 14:46

      Akepelilerin ümmetleri iste. Bu ümmetler nasil gönderiliyor. Bas oyunu IYI partiye millet ittifakina. Bunlarin geldikleri yerlere nasil postalaniyor görün.
    • Hatice Durgun17 Şubat 2021 . 14:04

      Bolu halkı rumuzu ile yazan zat; çok meraklıysan al götür evine. Biz ülke çoğunluğu olarak ülkesinden kaçan ve sürekli üremeyi düşünen böyle şahısları istemiyoruz. Ülkenin kaynakları bu ülke insanı için harcanmalı anliyor musun?
    • Şait anteplioglu17 Şubat 2021 . 13:13

      15 sene sonra nur topu gibi bir Suriyeli sorunu slmdiden hayırlı olsun....
    • Bolu halkı17 Şubat 2021 . 11:42

      Evvelden ispanyadan bile göç almışız halen ermenistandan irandan bile gelen var. Kimseye bişey diyen olmamış. Hepside daha beter olmuşlar. Şimdi onlara diyemediklerinizi buna deyip birikmiş hıncınızımı alıyorsunuz bu zavallı fakir adamdan ayıp ayıp herkesin rızkını veren tek Allah'tır. Kimse nasibinden bir lokma dahi fazla yiyemez.
    • Kadir Karabelli17 Şubat 2021 . 11:37

      Değerli arkadaşlar; bu politikalar Türkiye'de nüfus yapısını bozmaya yönelik yapılmaktadır. Ülkemize sahip çıkalım ve haklı tepkilerimizi ortaya koyalım. Arap seviciler varsa götürüp evlerinde baksınlar.
    • hasan17 Şubat 2021 . 10:52

      30 yıl sonra Bolu'da belediye başkanlığını, Türkiye'de Cumhurbaşkanlığını Araplar alır ve Türk'ün evladı kaçıncı sınıf vatandaş olur bilemem. Uyan ey Türk evladı.
    • Öz Bolu 17 Şubat 2021 . 10:37

      Yetmez ama evet !! Az bile yapmış durmak yok yola devam..
    • Doğru Söz17 Şubat 2021 . 10:34

      Yakında üçüncü hanımla evleneceğini söyleyen bu zat hakkında CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞININ işlem yapması gerekmektedir. Gönderilsin memleketine orada ne halt ederse etsin.
    • Sami Aydın17 Şubat 2021 . 10:13

      Adama bak 14 ü bulmuş 3. hanımı almak çocuk sayısını iki katına çıkarmak için gayret ediyor Yuh sana biran önce geldiğiniz kasabalara geri dönün istemiyorum senin ve senin gibileri
    • Bolulu17 Şubat 2021 . 10:09

      Müstahak vergilerden, pahalılıktan bahsetmeyin, Anadolu halkı. Siz çalışın başkaları çocuk yapsın, 4.yü alsın. Siz bakarsınız.
    • Burak İnce17 Şubat 2021 . 10:05

      TÜRK HALKINI ÜZEN AKP İKTİDARI; GÖNDER BU UTANMAZ KİŞİLERİ. YOKSA BİR DAHA İKTİDARI RÜYANDA GÖRÜRSÜN.
    • lhjkhgknm.17 Şubat 2021 . 09:55

      dayı be 60 yaşına girmişsin 30 yasında iki karı var 3. yüde 25 yasında alırsın tam olur ileriye dönük ihtiyarlayınca sana güzelce bakarlar
    • Selim İleri17 Şubat 2021 . 09:53

      'Birleşmiş milletler' rumuzu ile yazarak adını yazamayan vatandaş; Biz de biliyoruz ki bir takım giderleri Birleşmiş Milletler tarafından karşılanmaktadır. Ancak Cumhurbaşkanının ağzından bu göçmenlere 45 milyar dolar para harcandığı açıklandı. Bizim vergilerimizden ödenen bu paraları helal etmiyorum. ayrıca bunları ülkemde istemiyorum. Nereye giderlerse gitsinler. Bu insanlar toplumun dokusunu bozuyorlar.
    • Birleşmiş milletler 17 Şubat 2021 . 09:45

      Bunlara ödenen yardım paraları, yapılan yardımların tamamı birleşmiş milletler tarafından karşılanmaktadır. Türkiye bunun karşılığında tampon görevini yerine getirmektedir. Bunları sakın bizden tarafa göndermeyin siz orada bakın bunlara parasını biz verelim projesidir bunun adı. Yoksa bunların hiçbirinin amacı Türkiye'de kalmak değildir. Bunların hepsinin amacı bir an önce Avrupaya veya amerika, kanada gibi ülkelere kapağı atmaktır. Hala bunu anlayamamışsınız.
    • Birol Özdil17 Şubat 2021 . 09:38

      Ülkemizin göçmen politikasını son derece yanlış buluyorum. Türkiye çapında bir anket yaptırırlarsa Türk halkının bunları istemediği anlaşılacaktır. Bu yanlış politikadan derhal vazgeçilmesi gerekmektedir. Bu konuda isteklerimizi duymayan siyasiler seçim günü kapımızı çalmasınlar.
    • Solmaz Polat17 Şubat 2021 . 09:07

      En sonunda ,korkarım ki dağdan gelen bağlarını kovmasa, bu ülkede ne yapılmak isteniyor anlamadım.
    • Emar17 Şubat 2021 . 07:11

      Kıskanma ne olur, çok çalış seninde olur :)
    • Köroğlu lu torunu17 Şubat 2021 . 03:59

      Yazın. Düzeye fındık toplamaya amele lazım 3 diil 4üncügarıyıda getir sana iş çooook
    • İbrahim aslan17 Şubat 2021 . 03:55

      Emekli oldum halde çalışıyorum bu ne biçim iş ya
    • UTANMAZ ADAM17 Şubat 2021 . 00:07

      Utanmaz adam çıkmış bir de pis pis sırıtıyor. Böyle insanları ülkemde istemiyorum. Ey AK Parti milletvekilleri, bakanları… Lütfen sesimizi duyun ve bu göçmenleri ülkelerine gönderin. Yoksa seçimde bizden oy moy alamazsınız......
    • Selim İleri17 Şubat 2021 . 00:00

      Böyle insanları güzel Bolu'da görmek istemiyorum. Toplumun huzurunu kaçırıyorlar.
    • Ayhan16 Şubat 2021 . 22:56

      Bunun gibilere iş verenlere para verenlere ne demeli.yuh
    • Turan Tunçsiper16 Şubat 2021 . 22:52

      Değerli hemşehrilerim; böyle olaylara ve haberlere lütfen duyarsız kalmayalım. Bolu’ya ve ülkemize sahip çıkalım. Aksi takdirde 10-15 yıl sonra ülkemizin nüfus yapısı iyice bozulacak. Çocuklarımızın geleceği için haklı tepkilerimizi başta siyasiler olmak üzere ilimizin sorumlularına iletelim. Ben ülkemde göçmen istemiyorum. Kamu kaynakları bu insanlara değil, bu ülkenin insanlarına harcanmalı.
    • Garip bir köylü 16 Şubat 2021 . 22:24

      Siz durmadan çocuk yapın ekmek elden su gölden biz bakarız vatansızlar üçüncü eş alacakmış üstüne üstlük
    • Şahin Özyiğit16 Şubat 2021 . 20:06

      Eyyy AK Parti milletvekilleri, bakanları… Lütfen sesimizi duyun ve bu göçmenleri ülkelerine gönderin. Yoksa seçimde bizden oy moy alamazsınız.
    • Öz Bolu16 Şubat 2021 . 19:43

      ***Devletimiz bugüne kadar Suriye ve Irak başta olmak üzere diğer ülkelerden gelen göçmenlerin tamamına yaklaşık 50 MİLYAR dolar harcadı. Harcanan bu para bizim vergilerimizden toplanan paralardır. Bizim paralarımızı bu insanlara harcayanlara ben hakkımı helal etmiyorum. Haram olsun.***
    • Melih Kaynaşlı16 Şubat 2021 . 19:29

      Yakında Suriyeli ve Iraklı göçmenlerin çocukları büyüyecekler ve nüfus dengesi iyice bozulacak. Ben ülkemde göçmen istemiyorum. Oradaki savaştan kaçan korkaklar gitsinler ülkelerinde mücadele etsinler. Ayrıca bu insan 'Yakında üçüncü hanımla evleneceğim' diyerek medeni hukuka göre suç işliyor. Cumhuriyet Savcılarımızı göreve davet ediyorum.
    • Metin Çelik16 Şubat 2021 . 19:12

      Yıllar önce Manisa ve çevresine Yerleştirdikleri gibi Şimdi de Ülkenin Her yerine Yabancı Yerleştirdiler onların doğacak çocukları Türk kimliği alacaklar Yarın Ben bu ülkenin sahibiyim diyecekler. işte memleketin hali bu vatandaşı derhal Memleketine göndermek gerek Ama emin olun Benim Memleketim Bolu diyecektir
    • ahmet16 Şubat 2021 . 18:40

      5 SENE SONRA ÜLKEDE AZINLIK OLACAĞIZ.
    • Bolulu16 Şubat 2021 . 17:59

      birde marifetmiş gibi poz vermiş. Alenen gelmiş ülkemizde kanunsuz olarak 2. hanım ile evlenmiş 14 çocuk yapmış 3. yü alacakmış utanmaz adam. Bu terbiyesiz adama dur diyecek bir merci yok mu. Çocukların durumuna hiç girmedim daha.
    • Aytaç duran16 Şubat 2021 . 17:14

      Az bile durma birader devamke biz nasıl olsa bakarız beline kuvvet biz üç kişi nasıl gecinicez diye düşünürken sen neleri düşünmüşsün şimdi ayıp etmişsin iki az üç düzine yap durmak yok yola devamke