2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Ayı heykeline, ayı tokadı gibi tepki !

Ayı heykeline, ayı tokadı gibi tepki !
    8 Şubat 2021

    Ayı heykeline, ayı tokadı gibi tepki ! Bolu'ya ayı ...

          Ayı heykeline, ayı tokadı gibi tepki !       

           Bolu'ya ayı heykeli yapacağım diyen Başkan Tanju Özcan'a, ayı tokadı gibi cevap bir vatandaştan geldi. Sosyal medya hesabından tepkisini dile getiren Korhan Varol Öztürk, "Arkadaş kimse kızmasın. Harcanan paraya yazık. Ayı heykeline ne gerek vardı başkanım. O kadar çok ihtiyaç sahibi aile var ki etrafımda. Boş şeylere para vermeyin. İlla heykel yapacaksanızda DEV BİR İZZET BAYSAL HEYKELİ YAPIN... VE HER YERDEN O MÜBAREK İNSAN GÖZÜKSÜN ASIL. 2 metre heykel yakışmıyor İZZET BABAYA... " diyerek belediyenin vatandaşın parasını gereksiz şeylere çar- çur etmesini istemediğini belirtti.  

           ‘BOZ AYI BİZİMDİR’ başlığılyla bazı yerel gazetelerde yer alan haberde Belediye Başkanı Tanju Özcan; “Yakında 10 metrelik bir boz ayı göreceksiniz. Ayıya sahip çıkıyorum. Ayı Bolu’nun simgesidir. Boz ayının ana vatanı Bolu Aladağlar görünüyor. Ayıyı niye Kastamonu’ya kaptıralım ki. Ayı bizim ayımızdır. Ayı aynı zamanda gücün simgesidir” ifadelerini kullanmıştı.

            Başkan'ın 10 metrelik ayı heykeli sevdasına karşılık, Korhan Varol Öztürk isimli vatandaşın ayı tokadı gibi tepkisi aynen şöyle;

            "Ayı heykeli, Köroğlu heykeli, dinazor heykeli... Arkadaş kimse kızmasın. Harcanan paraya yazık. A partisi, B partisi. Ben akşama kadar eşe dosta paylaşım yapıp garibanların faturalarını ödemeye çalışıyorum. Ayı heykeline ne gerek vardı başkanım.O kadar çok ihtiyaç sahibi aile var ki etrafımda. Kira su elektrik yiyecek eşya kıyafet ilaç.... Saymakla bitmez. Bende bu aileler için her ay ödenek istiyorum. Boş şeylere para vermeyin. Etrafınıza bir bakın. Her 50 kişiden biri benim yaptığımı yapsa etrafımızda aç insan kalmaz.

             İlla heykel yapacaksanızda DEV BİR İZZET BAYSAL HEYKELİ YAPIN... VE HER YERDEN O MÜBAREK İNSAN GÖZÜKSÜN ASIL. 2 metre heykel yakışmıyor İZZET BABAYA... komşusu açken tok yatan bizden değildir... SA"

    • Ekrem Çetin13 Şubat 2021 . 18:44

      Tanju başkan,halkın sesine kulak vermiyor.Bu ayı heykeli ısrarı, kendi akibeti Melih Gökce'ğin akibetine benzeyecek. O da dinazor heykelleri dikti,ama kaybetti.Dinazor heykelleri çöpe gittiği gibi ayı heykeli de gün gelir çöpe gider.Ayı heykelinde bu kadar ısrar niye... Anlamak mümkün değil.
    • Meral Arslan12 Şubat 2021 . 13:08

      Zaten CHP denince ilk aklımıza gelen heykel oluyo, Bolu halkının yararına işler yap başkan,mesela emekli olmuş vatandaşlarımız için onların motivasyonu geliştirecek bir yer aç içinde spor alanı,kütüphane, çeşitli etkinliklerln yapılacağı bi yer olan,onlarda hoşça vakit geçirecekleri ,ark.edinebilecekleri bir yerde toplansın, Ayı heykeline harcıyacagın parayla,,A partisi Uzay mekiğinden bahsediyo,bizim belediye ayı heykelinden,gerçi herkes kendine yakışanı yap
    • Güler misin ağlar mısın?12 Şubat 2021 . 00:40

      Zaten ulusal basındaki haberler ayının heykelinden daha etkili oldu sanki, bolu dedimmi aşçı yerine ilk akla gelecek ayı olcak her yerde bundan sonra
    • Aiadağdan selamlar11 Şubat 2021 . 20:55

      Korhan Bey ihtiyaç sahiplerine kol kanat geren onların maddi manevi sıkıntılarını gidermek için çaba harcayan bir hemşehrimiz. Onun sesine kulak vermek gerek. Pandemi ve ekonomik krizi iliklerimize kadar hissettiğimiz bu günlerde belediye maddi gücünü vatandaş için kullanmalıdır. Bu tür harcamalar için zaman uygun zaman değildir. Tanju Bey ve yetkili makamlar Korhan Bey'in bu çağrısını dikkate almalıdır.
    • ben ayısı severim11 Şubat 2021 . 16:37

      yahu ne var bunda ne güzel işte yapılsın doğanın en güçlü asil hayvanı
    • doğa10 Şubat 2021 . 15:57

      Çok da güzel olur. ürüyenler ürürsün dürsün.İt ürürü kervan yürü derler o misal.
    • Nezahat10 Şubat 2021 . 14:45

      Ben de diyorum ki şu anda çok gereksiz 10 metrelik ayı heykeli. Bu pandemi döneminde ve ekonominin dip olduğu şu zor günlerde gerçekten gereksiz ayı heykeli. Ben diyorumki soğukta aç bir sürü can var. Onlara kulübe yapılsa,kısırlaştırılsa,karınları her gün doyurulsa ve durumu iyi olmayan gerçek ihtiyaç sahipleri var, bir de onların ihtiyaçları karşılansa çok daha iyi olmaz mı?
    • Ali9 Şubat 2021 . 23:31

      CHP Zihniyetinin heykel seviciliği nedir bir türlü anlamıyorum. Önce seçim öncesi verdiğin sözleri bir yerine getirsen diyorum sayın başkan...
    • Misafir 9 Şubat 2021 . 15:58

      Otoban kenarındaki heykel ne kattiki ayı heykeli veya izzet baysal heykeli bolu ya birşeyler katsın.sevilen değerler heykel ile yaşamaz eğitimle yaşar
    • Ahmet Özmen 9 Şubat 2021 . 13:43

      Gidip görme fırsatı bulabildiği İspanya’nın başkenti Madrid’in De sol meydanınında bulunan Ayı simgesi oldukça sempatik gelmektedir. Almanya’nın başkenti Berlin ve Rusya’nın başkenti Moskova’nın simgeleri de Ayı’dır. Her üç ülke başkentindeki bu simgelerin çok sempati yaratmakta olduğunu gördüğümde BOLU’nun simgesi neden AYI olmasın düşüncesi aklımdan geçmişti. Başkanı destekliyorum. Bolu olarak bu simgeye sahip olmalıyız ve desteklemeliyiz di
    • mskyd9 Şubat 2021 . 10:40

      Harcanan paraya mı yanıyor bu vatandaş, yapılacak heykelemi? Birde ajitasyon yapıyor
    • Müesser İnce9 Şubat 2021 . 09:47

      Bolu'nun doğası ile ilgili olarak düşünülen bir çalışma olarak görüyorum ve iyi olduğunu düşünüyorum. Burada tepki yazısı yazanlar eski Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz'ın yaptırdığı ve çok büyük paraların harcandığı, şu an harabe durumundaki Köroğlu heykeline neden tepki göstermediler? Orada harcanan para da halkın parasıydı ve resmen çöpe atıldı.
    • Bolulu9 Şubat 2021 . 08:21

      O parayı bana ver ben dikilirim; Meydanda, Belediye önünde.
    • İsimsiz 9 Şubat 2021 . 07:15

      Ya size yorum bile fazla gelir sizi oraya nasıl oturtabiliyolar bu seçmeni anlayamıyorum yani halka hizmet eden kim olursa olsun ayakta alkışlarim da yani bu nedir Allah aşkına kendinize gelin...
    • Zekayi Demir 9 Şubat 2021 . 00:43

      Piliç heykeli yap Adını da Beypiliç koy da Boluspor’u hatırlayıp bir dahaki seçim de gerekeni yaparız
    • Erkan Türk 8 Şubat 2021 . 23:07

      Ayı Heykeli dikmek ne demek yahu.. Belediye Boş işlerle uğraşmasın. Millet Size Ayı Heykeli Dikin Diye Oy Vermedi.... Bolu nun onca sorunu var. Ayı Heykeli Dikmek Komik Saçma.
    • H Ö8 Şubat 2021 . 22:34

      Başkan cami polemiği bitti ayı polemiği başladı
    • Koylu8 Şubat 2021 . 19:55

      Sayın başkanım yeterince canli ayı var bence heykele ihtiyaç yok Heykel yapılacak ise Izzet Babamızın heykelini yapin
    • Ekrem özcan8 Şubat 2021 . 19:38

      Bence anket yapın.Bolu halkı ayı ile anılmak istemeyecektir.Bolu adına belediye başkanı karar vermesi yanlış.
    • Ramco. Kibriscikli 8 Şubat 2021 . 19:35

      Yanlış yapmış olursun sayın başkanım.
    • K.k8 Şubat 2021 . 18:16

      Kesinlikle katlyrum. O kadar ac insan varken belediyenin bütcesi buna ayrılmamalı. Tamam sanat heykel olsun. Ama en azindan çekici birseyler yapın ayı nedir.! Sanatı ayı heykeli ile destekleyeceğinize boluyu kalkındran izzet babamizin heykelini yapın tüm ülke görsün. Belki birilerine örnek olur. Asevi kurun fakir insanlar icin yardım kampanyası düzenleyin belediye tarafı dan. Halk nasıl destekler görün. O zaman butun insanlar daha mutlu olur. Iyilik icin birseyler yapı
    • adilce8 Şubat 2021 . 17:29

      heykelden başka bir iş yapamaz mısınız?Paraları çarçur etme hakkını nereden aldın bay tanju?
    • Misafir8 Şubat 2021 . 17:22

      Bence ayı yerine kendi heykelini dik daha çok yakışır.
    • Gerçekci8 Şubat 2021 . 16:27

      Sonra neden bu partiye heykelci diyorsunuz derler..
    • TURHAN8 Şubat 2021 . 15:59

      BAŞKAN KUSURA BAKMA '' AYILAR DAĞLARDA AÇ KALMIŞ ŞEHİR MERKEZİNE İNMİŞ '' DEDİRTME SİZLER TAHSİLLİ MÜREKKEP YALAMIŞ İNSANLARSINIZ.(BOLULU YAZILI YORUMU UNUTMAMALI)
    • Bolulu8 Şubat 2021 . 14:29

      Yukarıda yazılanlar, doğruysa ve başkan böyle bir şey yapacaksa biz Bolululara çok bir hakaretdir. Ankarada yaşayanlar bilir. 1990 yılı öncesi Ankara Atatürk Orman Çiftliğinde, ayılara ait bir bölümde "....Ayısı" tabelası vardı. Bolusporun Ankaradaki maçlarında Ankara seyircisi Bolu seyircilerine bu lakapla bağırırlardı. Bu bizleri çok üzerdi. Ankarada dolaşamaz olurduk. Bu ve bunun gibi nedenlerden dolayı kesinlikle böyle bir heykelin yapılmasını istemiyoruz
    • Mert8 Şubat 2021 . 13:45

      Bende gereksiz harcamalara karşıyım,fakat Köroğlu heykeli yapılırken bu tepkileri görmedik,itirazda politik değil samimi olmak gerekir.
    • nihat derelioğlu8 Şubat 2021 . 13:02

      ayı heykeli yapacağına adam gibi çalışda senin heykelini yapsınlar
    • KALKINAN BOLU8 Şubat 2021 . 12:13

      işsizxliğe,ekonomiye, garibana faydası olan işler yapın.. heykelcilik yapmayın.. heykelin kimseye faydası olmaz.
    • Tinki minki8 Şubat 2021 . 12:06

      Başkanım öncelikle başarılar dilerim ama bu heykel işi abartı oldu.Belediye bütçesine bir kâr katkısı sağlayacakmı ?Temden gelip geçen insanları Bolu'da böyle bir şey var görmeden gitmeyelim deyip şehre giriş yaptiracakmi? Esnafa bir katkı sağlayacakmı? Bolumuza minyatürk tarzı bir yer yaptırınki şehire yerli turist giriş yapsin tabi bundan önemlisi de iş aş imkanı ilk sıradadır.istihdam yaratın.millet gerçekten zorda.Bolu atma-ver grubuna çok yardım
    • Hasan Ali8 Şubat 2021 . 11:57

      Anket yapın. Bolu Ayı ile anılmak istiyor mu?
    • Jale8 Şubat 2021 . 11:22

      Tanju bey, hodri meydan neden halk oylaması yaptırmıyorsun? Bu heykel ve put sevgisi nereden geliyor? Acaba gizli gizli tapınıyormusunuz?
    • Bolulu8 Şubat 2021 . 11:12

      Yazınız çok güzel bu sıkıntılı durumda ne gerek var bu anlamsız şeylere. İnsanın doğasında kendi kazandığı parayı harcaması zordur sayın başkan Belediyenin yani BOLU halkının belediye gelirlerini bu yönde harcamasını kendisine tavsiye ederiz. Her makam geçicidir ve yeri doldurulamaz değildir. Bu gelirlerde vatandaşın hakkı vardır bir işi yapmadan 10 kez araştıracaksın sonra yapacaksın ben yanlış yaptım olmaz .
    • Gocabolulu8 Şubat 2021 . 10:42

      Korhan Bey ihtiyaç sahiplerine kol kanat geren onların maddi manevi sıkıntılarını gidermek için çaba harcayan bir hemşehrimiz. Onun sesine kulak vermek gerek. Pandemi ve ekonomik krizi iliklerimize kadar hissettiğimiz bu günlerde belediye maddi gücünü vatandaş için kullanmalıdır. Bu tür harcamalar için zaman uygun zaman değildir. Tanju Bey ve yetkili makamlar Korhan Bey'in bu çağrısını dikkate almalıdır.