2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Boluspor tarihinde görülmedik işler!

Boluspor tarihinde görülmedik işler!
    25 Ocak 2021

    Boluspor tarihinde görülmedik işler! Boluspor Kulübü'nden sonra Başkan Abdullah ...

          Boluspor tarihinde görülmedik işler!

           Boluspor Kulübü'nden sonra Başkan Abdullah Abat adeta kendini eleştirenlere engeller çıkarıyor.

          Kulübün Boluspor Sosyal medya hesaplarından taraftara yorum yasağı getiren yönetimin yanında, Boluspor Başkanı da kendi sosyal medya hesaplarından arkadaş listesinde bulunup, kendini eleştirenlerede engel koyarak paylaşımlarının görülmesini engelliyor.

           Hatta bazı Boluspor taraftar gurup liderlerini bile sosyla medyada engellediği öğrenildi.

           Bu haberimizden sonra, maçlara aldırmama, bizide kulübe sokmama ve antrenmanlara almama gibi engeller gelebileceğini göze alarak yaptık.

             Haber: Futbolumuz.com

    • Koca bolulu1 Şubat 2021 . 01:26

      Adam boş ve bilgisiz daha ne bekliyorsunuz
    • Şakir1 Şubat 2021 . 00:55

      Arkadaşlar nefesinizi tuketmeyin başkanlık hikaye şoyle gecmiş bakın bakan ve yönetim nasıl kulübü kendi rantın çevirmiş göreceksiniz bunların amacı son 15 senedir zaten şampiyon yapmak degilki kendinizi üzmeye deymez çakma bolulu bunlar yazıktır utanın üzerine alan olursa tabiiii
    • hayde gidelum27 Ocak 2021 . 18:01

      ya adamın amacı görünür olmak. boluspor umrundamı. milletvekili olmak istiyormuş derlerdi taa gezete patronu olduğunda. tabi necip efendinin batırdığı takımı nereye vardırsın. tanınırlılıgı artsın yeter..
    • Durdu acar 27 Ocak 2021 . 16:22

      Atak futbolu tercih et süt çekme çalışmasını tercih et rakip cezaalaninda beceriksizlik diz boyu kısa pas her zaman olmaz gol olursa atarsan puan alırsın başarılar pop en görevini yap boş geziyon
    • Yaren Dayı27 Ocak 2021 . 14:03

      Bu Ruhsuz Yönetime de Böylesi Yakışır. Ne Kadar Ruhsuz Futbolcu var İse Özellikle Seçe Seçe BOLUSPORumuzu Dip Yaptılar. Yazıklar Olsun. Gerçekten ELE GÜNE REZİL ETTİNİZ.
    • Ercan Erkılınç27 Ocak 2021 . 12:18

      Bari sessiz sedasız sattığın adamların yerine trasfer yapaydın.Bekiri niye sattın iki golü var asisti var senin santror diye beklettiğin adamları golü yok.Alican kimden torpilli Alican bekleyen yedeklerin beş kademe altında.Biran önce bırak.Bolu oyuncak deyil.
    • Mami27 Ocak 2021 . 10:17

      Belediye başkanı destek olucam desin 1 kuruş para vermesin . Kulüp borç batağında kimse başkan olmaya g.tu yemesin Abat başkan olsun . Sonra vay efendim öyle vay efendim böyle. Böyle klavye delikanliligina gerek yok BS u çok seven kulüp binasına gider derdini orda söyler. Önceki başkanlar parayı yesin sonra vay efendim neden futbolcu alamiyoruz. Hadi işinize bakın.
    • Bolulu26 Ocak 2021 . 22:38

      Bolusporu hiç sevmem.... Nedeni çok sene önce benim elimde kombine hemde 3 tane numaralı maç başladıktan sonra içeri girdim ve beni yaka paça dışarı attılar neymiş maç başladıktan sonra girilmezmiş.otoparklarina bile para ödemiyorim....
    • nöbetci26 Ocak 2021 . 21:36

      bir gün çocuğumun hastalığı dolayısı ile akşam üstü muayene ettirip çıktığımda eczaneler kapanmış, mecburen nöbetçi eczanenin yolunu tuttuk. hangi eczane diye yazmaya gerek yok arife tarif gerekmez ben sırada beklerken bir vatandaş piyasada o zaman temini kısıtlı bir ilaç sordu malum kişiye. adama söylemediği kalmadı beyefendinin. nöbetçi eczane olmasa hayatta almazdım ilacı o eczaneden bu kadar saygısız eczacıyı bolu'da hiç görmemiştim. sonra beyfend
    • Turgut Özsamuri 26 Ocak 2021 . 21:20

      Diğer takımlar transfer yaparken boluspor en iyi oyuncusunu melih okutanı satıyor küme düşerlerse o zaman ağlamasınlar
    • nejdet uçak26 Ocak 2021 . 18:03

      para ile başkanlık olmaz.bu iş recete ilede olmaz.hele helecoluk cocuk ıle hiç olmaz.yol yakınken bırak başkan.
    • Kdzeregli li26 Ocak 2021 . 15:52

      Kdzeregli liyim bolusporu yıllardır uzaktanda olsa destekliyorum geçen sene kılpayı kurtuldu bu sene kesin küme düşer çünkü nerde ruhsuzlar varsa takıma almışlar Eskişehir veya altınordu gibi gençlerine oyna düşersen ozaman küme düş vesselam
    • Deyalla26 Ocak 2021 . 03:30

      Biri bana sezon başında Alman Bundesliga dan alınan Brezilyalı stoperin 17 maç sonunda hiç oynatılmadan maç kadrosuna giremeden sadece son kupa maçında maç kadrosuna dahil edilip hiç oynamadan kulüple ilişkisi kesilip gönderilen oyuncunun yetersizse neden alındığını, kimin aldırdığını, ne kadar boşa para harcanıldığını anlatsın biz mi salağız, yönetim mi beceriksiz ? Boluspor un parasını sorumsuz ve vicdansız ca harcıyorsunuz. Vebali sizsiniz SAYIN BAŞKAN.
    • DOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİN26 Ocak 2021 . 02:10

      Misafir ne güzel noktayı koymuş. Bİ İNSANDA ÖNCE SEVGİ TÜYÜ OLACAK. Zerre hazetmiyorum .acaba bendemi diyorum sorun, etrafıma bakıyorum kimse hazetmiyo :) demekki misafir HAKLI
    • Bolulu26 Ocak 2021 . 00:03

      Abdullah eczacı kâgıt üstünde başkan bolu sporun başkanı cok kim erken kalkarsa o başkan bende olmak istiyorum ama uyuya kalıyorum bir erken kalkarsam külübün icine girecem başkan koltuguna oturacam o fotbolcu artislerine verecem meşe sopasını aldıgın paranın hakkını ver vermiyeceksen siktir git artisler u 25 u16 u17 u18 u20 den pırıl pırıl fotbolcular var
    • Misafir 25 Ocak 2021 . 20:17

      Bırakın ya başkan olunca ne olunuyor,adam yillarca esnaf olamadi 3 günde başkan olunca kalitesimi değişiyor.hava atarken herkes arkasını bi toplasin.
    • bolulu25 Ocak 2021 . 18:42

      yapılan işler ortada görünen köy kılavuz istemez öyle olunca kimse duymuyor değilmi
    • Hasan25 Ocak 2021 . 18:13

      Boluspor nasıl eleştirilebilir ki? Yok! Beypiliçboluspor eleştiriliyordur.