2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Dükkanın önüne adeta pazar yeri inşa ediyor

Dükkanın önüne adeta pazar yeri inşa ediyor
    21 Ocak 2021

    Dükkanın önüne adeta pazar yeri inşa ediyor Zincir marketler, ...

             Dükkanın önüne adeta pazar yeri inşa ediyor
             Zincir marketler, Bolu’nun her yerinde kaldırımları işgal ediyor, yük indirme bindirme kamyonlarını yolu keserek park ediyor, canları istediği gibi hareket etmeye devam ediyorlar. 
             Sağlık Mahallesi’nde bir apartmanın altını kiralayan Nuhmar, dev dükkanın önüne devasa bir çıkma daha yaparak adeta Pazar yeri inşa ediyor. 
            Apartman sakinlerinin araçlarını park edecekleri alanı zapt ederek, dükkana dahil eden Nuhmar’dan şikayetçi olan vatandaşlar, bu şekilde kaldırıma yeniden dükkan inşa etmenin imara aykırı olduğunu belirterek, belediyeyi göreve davet ediyorlar. 
     

    • İs31 Ocak 2021 . 20:54

      Ne oldu yeni eskiyi. Aratır.olmuş Hayırlı olsun
    • Yaman25 Ocak 2021 . 08:34

      bunlarında sonu gelir. Ne seçkin marketler ne savcılar gördü bu millet. boluyu adeta kuşatıp tekel gibi iş yaparlar. Bunlar vatandaşı soymanın her yolunu bulmuşlar. herşeyi yerinden almak lazım. Domatesi manavdan. Tatlıyı pastaneden, eti kasaptan, ekmeği fırından . yoksa bunlar daha bi bu kadar daha olurlar.bırak kaldırımı tepemize çıkmazlarsa iyidir.
    • H Ö24 Ocak 2021 . 22:07

      kendin çal kendin oyna belediyenin umrunda bile değil ne başkan nede zabıta tıkamışlar kulaklarını duymuyorlar kimseyi
    • Bolulu24 Ocak 2021 . 21:48

      demek ki çok kazanıyor ki işgaliye ve reklam vergisini önemsemiyor? tabi ayrıcalığı yoksa?
    • vatandaş24 Ocak 2021 . 12:53

      EEEEE. aradan bakkalları çıkardılar.marketler şehir içersine girerken bakkal sahipleri ses çıkarmadı iş yapamayınca bakkalları kapattılar .marketler kendi aralarında birbirlerini yediler olmadı .para hırsı arttı.aynı marketin sayısı hızla arttı. manav reyonlarını büyütmeye başladılar.yasalardan boşluk bulunca yada birileri göz yumunca alanlarını genişletmeye başladı.Kapitalizm bu işte.para para para.
    • yolcu24 Ocak 2021 . 12:47

      bolu 14 aktif olmasınlar zaten a yılmaz zamanında amerikan polisleri gibi olan zabıta eski haline geldi şu dönemde,polisten çok havalıydılar ha olması gereken bu, kanunlar nizamlar çerçevesinde adil bir şekilde onlarda bolu halkına ve esnafına kaba davranmadan adam kayırmadan görevlerini yapmaları lazım.
    • yolcu24 Ocak 2021 . 12:47

      bolu 14 aktif olmasınlar zaten a yılmaz zamanında amerikan polisleri gibi olan zabıta eski haline geldi şu dönemde,polisten çok havalıydılar ha olması gereken bu, kanunlar nizamlar çerçevesinde adil bir şekilde onlarda bolu halkına ve esnafına kaba davranmadan adam kayırmadan görevlerini yapmaları lazım.
    • Merkeşlerli23 Ocak 2021 . 23:50

      Zabıtada hamdi müdür den sonra herşey cort. Liyakat liyakat liyakat.
    • Bakkal23 Ocak 2021 . 17:45

      Bu nuhmarın sahibinin ayrıcalığı nedir? Neden yetkililer göz yumuyor. Biz iki kasa domates çıkarmak için işgaliye ödüyoruz. Belediye zabıtası ve manavlar odası ....
    • Bolu 1423 Ocak 2021 . 16:29

      Valla ben Tanju beye oy veren kişi olarak zabıtanın pek aktif olduğunu ben görmedim kusura bakmasın
    • Bolulu23 Ocak 2021 . 00:14

      NUHMARI savunanlara soralım bakalım. Esnaf tarafından tamamen kaldırımı işgal etmek yasal mı? NUHMAR bu kadar rahat hareket ediyorsa belediyeye ödediği vergilerde sorgulanmalı. Dükkan önü işgaliye bedeli ödeyen kafe sahibi olarak NUHMARIN ödediği işgaliyeyi çok merak ediyorum, birde NUHMARIN tabelaları geçtim ama camları hep yapıştırmayla kaplı ve bize cam yapıştırma ışıksız reklam tabelasına tabi diye vergi çıkıyor,demek ki NUHMAR çok kazanıyor ki işgal
    • Ahmetyildiz 22 Ocak 2021 . 10:27

      Emniyet müdürlüğünun personel giriş karışımını tam karşısında vatandaş tavuk çiftliği yaptı belediyeden tık yok
    • Oo1422 Ocak 2021 . 01:50

      Yerel markete neden sahip çıkalım hepsi ayni. Kendi cuzdanlarini doldururlar. Hic duydunuz mu falan market zincirinin hayrına okul hastane yaptırdığını. Hic birine acımayın derim. Hayır yapan insanlarini seviyoruz. Ama marketcileri hic sevmiyoruz. Artanlari çöpe dolduruyorlar. Bir kenara ayırıp ihtiyacı olanlara fakir fukaraya yine vermiyorlar.
    • Hsn21 Ocak 2021 . 23:13

      Zincir marketler derken nuhmardan başkası işgal etmiyor nuhmarın ayrıcalığı nedir acaba çoğu kaldırımdan geçemiyoruz. Kaldırıma parkedilen Araba gibiler
    • Köroğlu21 Ocak 2021 . 21:23

      Allah rızası için Zabıta Müdürüne sesleniyorum, 7 gün satış yapan Hal Pazarı esnafı tezgahının önüne bir tezgah daha açıyor ama ne denetleyen var ne de uyaran. Balıkçı da eklendi mi bildiğin trafik pazarda çileye dönüşüyor. Zabıta karışmıyor, Trafik Şube karışmıyor, eee kim çözecek bu sorunu?
    • Başkan 21 Ocak 2021 . 21:19

      Başkanım boşver kaldırımları. yayaları cami projesine DEVAM. Gündemde kalalım. Ahirete çalışalım.
    • Ali 21 Ocak 2021 . 20:56

      Kaldırım ne için yapılıyor yayalar içinmi yoksa marketci.manav . Kargolar. Ezadepoları. rahat rahat çıkma yapsın kamyon çeksin kaldırımı işkal etsin diyemi. Sağlık mah.karadere CAD. Kaldırımlarda kargoların önlerindeki kamyonlardan sabah saat yedi ile on arası NUHMARIN in önün'deki kamyon ve araçlardan insanlar yörüyemiyor herkes araçların gittiği yoldan gidiyor birgün büyük bir kaza olacak ben bizzat kendim kaçdefa zabıtaya şikayete gittim zabıta yapaca
    • bolulu21 Ocak 2021 . 20:55

      Bolunun sesi'nin yazdıklarını yandaş gazeteler neden yazmıyor?
    • bolulu21 Ocak 2021 . 19:04

      bizde ahmet baysal bulvarındaki kargolardan şikayetçiyiz sabah ve akşam saatleri trafiği felç ediyorlar yürüyecek yol bulamıyıruz kaç defa telefonla bildirdik kimse ilgilenmedi
    • Mehmet Can21 Ocak 2021 . 17:02

      Apartman sakinleri kendi garajlarina ceksin araclarini,market ticari onunun kullanilmasinda sakinca olmada gerek.Nuhmar YEREL MARKET sayilir sahip cikalim.!
    • Sami21 Ocak 2021 . 16:55

      Bolu’da malesef kaldırım işgallerine göz yumuluyor.Vatandaşlar çoğu yerde yolda yürümek zorunda kalıyor ve mahalle aralarında kaldırımlara araçlar park ediliyor.Belediyenin daha etkin çalışması gerektiği düşüncesindeyim.
    • filiz bardakçı21 Ocak 2021 . 15:23

      ben de ferit talay caddesinde ki ecza deposundan şikayetçiyim. kesinlikle kaldırımdan yürüyemiyorum. kendi kaldırımlarına 3 tane doblo karşı kaldırıma da motorsikletlerini çekiyorlar. bir de kapının önünde en az 3 adamları sigara içiyor maske falan hak getire. kargoları nasıl uzaklaştırdıysanız bu şirketleri de uzaklaştırın. sahipsiz mi bu memleket yahu.
    • Ali Şükrü21 Ocak 2021 . 14:24

      Yetmez ama evet. Yolu da kapatsınlar. Sermayeye serbest. Vatandaş da yarım metre çıkma yaparsa belediye hemen yıkmaya gitsin, kamunun hakkını korusun.
    • HÜSEYİN 21 Ocak 2021 . 14:07

      NUHMARIN 50 METRE AŞAĞIDA KARGOLARIN ÖNÜ TAM BİR REZALET BELEDİYE DE İŞİ GÜCÜ BIRAKIP GÜNDEMİ BAŞKA YERLERE ÇEKİYOR BAŞKAN UYUYOR ADAMA GÖRE MUAMELE BİZDE İŞ YERİ AÇACAZ BIN TANE SORUN ÇIKARIYOR
    • Asıl bolulu21 Ocak 2021 . 13:58

      Bu binanın inşaat alanının ne kaldirimla nede otoparkla alakası yok adamlar zaten oranın üstü kapalıydı ince demirleri söküp yerine kalinlari yapıyor kontrol ettim gerçi işin içinde başka birşey var galiba rakip şikayeti gibi
    • serdar koçyiğit21 Ocak 2021 . 12:59

      eeee iktidarda kim var tabi ki güçlerini güçlüden alıyorlar ama sap döner keser döner gün gelir HESAP döner....
    • Bolulu21 Ocak 2021 . 12:23

      belediye kaldırımlara sahip çıkmıyor. orman işletmeye çıkan otellerin olduğu bayırda da kaldırımlarda hep arabalar var. bir de yeni bir bakkal açılmış oda dolaplarıyla kapatmış. oradan her gün geçerken ben arabalara yol veriyorum. önce onlar geçiyor ben yol veriyorum. kaldırımlar dolu olduğu için arabalı kadınlar yoldan gidiyorlar arabalar korna çalıyor. bunlar insanlığa yakışmayacak hareketler. trafik polisleri ve belediyeler illa bir yerden telefon gelsin diye mi bekliyorlar.