2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Erdoğan, "Doğanay ile devam edin" dedi

Erdoğan, "Doğanay ile devam edin" dedi
    20 Ocak 2021

    Erdoğan, "Doğanay ile devam edin" dedi AK Parti, Kovid-19 ...

          Erdoğan, "Doğanay ile devam edin" dedi        

          AK Parti, Kovid-19 salgını nedeniyle iki kez ara vermek zorunda kaldığı kongre takvimine yeniden start verdi. Şubat ayı sonuna kadar tüm illerde kongreler tamamlanmış olacak. Bolu’da ise 8 Şubat’ta kongre yapılacak.

           Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında ele alınan ve kesinleştiği belirtilen takvim uyarınca kongreler 13 Ocak’ta başlayıp ve Şubat ayı sonuna kadar tüm il kongreleri tamamlanacak.

           Bolu’da 8 Şubat’ta yapılacağı açıklanan İl Kongresinde mevcut başkan Nurettin Doğanay yeniden başkan seçilecek.

    • gercekci30 Ocak 2021 . 22:29

      ya ğinemi bu ya bu adamın faydası olana oluyor ben şehit yakınıyım bi işim düştü yanına gitim benim bir işimi yapmadı bütün şehitler lanet etsin ona nurettin bey allahın gazabı üzerine olsun sana yazıklar olsun yapacagın işi yapıyorsun ünüversite hastanesine müdür atamasını biliyorsun sizden bi yol olmaz müslümanlıgınızdan şüpe ediyorum sana yazıklar olsun sen deli kanlı adamsan istivanı verirsin deli kanlı ol biraz
    • Padişah22 Ocak 2021 . 06:06

      RTE karar veriyorsa seçim yapmanın anlamı ne zaten sonuç belli Akp her işi böyle özgür irade yok reis ne derse o
    • sabahattin21 Ocak 2021 . 20:40

      hangi partide demokrasi var biri çıksın desin hem bu partiler niye il ilçe kongreleri yapıp masraf ediyorlar israf yahu israf nasılsa Ankaradan her parti lideri işine geleni atıyor o zaman seçime ne gereg var Demokrasi imiş yesin ler CHP de dahil hepsi ayni halt
    • Vakti bekleyen21 Ocak 2021 . 15:05

      Siz bırakın bunları da marketlerin raflarındaki fiyatlara, vatandaşın hali pürmelâline bakın. "Boş tencerenin indiremeyeceği iktidar yoktur" (Süleyman Demirel)
    • Demirci21 Ocak 2021 . 14:19

      Bolu'da seçimlerde başardıklarını iki katına çıkarmalarını diliyoruz o zaman.
    • bolu vatandaşı21 Ocak 2021 . 12:14

      GEÇMİŞ OLSUN..............................
    • bolulu21 Ocak 2021 . 09:56

      Reis ne derse o
    • vatandaş21 Ocak 2021 . 09:17

      demokraside yapılan reformlar sonucu gelinen durum. yeni demokrasi modelimiz bu noktada. Ya menfaatimiz var susuyoruz, ya korkuyoruz kabul ediyoruz.
    • akp de 20 Ocak 2021 . 21:57

      demokrasi var da biz mi bilmiyoruz.
    • Cevdet20 Ocak 2021 . 17:37

      Nası yani? Seçilecek kişi daha seçim yapılmadan belli mi oluyor? Belki başka adaylar da olacak ve bahsedilen kişi seçilmeyecek! Yasak mı başkasının aday olması? Demokrasi !!!