2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Belediye'nin acizliğidir bu durum !

Belediye'nin acizliğidir bu durum !
    10 Ocak 2021

    Vatandaş burnundan kıl aldırmamış belli! Kılıçarslan Mahallesi yeni yerleşim ...

          Vatandaş burnundan kıl aldırmamış belli!

            Alpağutbey Mahallesi yeni yerleşim bölgesinde Belediye an pahalı lüks kaldırım taşları yeni kaldırımlar yapmaya devam ediyor. İyi güzel de, böyle çarpık durumları ortadan kaldırıp düzeltemiyorsan, Küçücük bir burunu ortadan kaldıramıyorsan, bu da belediyenin acizliğini gösterir. 

    • Bolulu13 Ocak 2021 . 16:23

      Bizim tarladan bi yol daha geçirir belediye. Nasıl olsa milletin malı. 30 yıldır işgal altında. AKP, MHP,CHP,İYİ Parti,.... falan filan hepsi aynı. Hepsinin o koltuklara geliş sebebi belli. Vatan,Millet için değil, o kesin.
    • BU NASIL HABER12 Ocak 2021 . 10:26

      Nasıl bir inanca sahipsiniz. Hiç araştırdınız mı da bu haberi yapıyorsunuz. Vatandaşın hakkı olan bir yer olup olmadığını nereden biliyorsunuz. O istemeden zorla gasp edilmesini mi istiyorsunuz. Zalimlik mi istiyorsunuz.
    • dede10 Ocak 2021 . 21:19

      işi bilerek yapmakla işte! yapmak çok farklı....üzeri kapatılan kanal garabeti, yapılan parkların 3 yıl sonra toz duman olacağı...ahhh kaldırımlar...yetmedi imar verilmeyen çapsız vasıfsız arsalara inşatlar dikildi bile 3 mt 5 mt çekmiş..geç oni...
    • haluk10 Ocak 2021 . 20:27

      bilindiği gibi Bolumuz un çoğu doğal gaza geçdi o kömür odun kulanırken kurluk kömürlük gibi baraka gibi çirkin yapıların yıkılıp temizlenmesi şehrin görüntü sü açısından elzem dir ama gel görki dilekçe ler verildiği halde birbuçuk sene evel gereyi yapılacak denmesine rağmen özellikle karamanlı tabaklar bahçeli evler gibi mahlelerde mekruh yapıları hala yıkmamakda ne amaç var acaba
    • Zahmanlalı10 Ocak 2021 . 18:23

      Bunu ilce baskani kazım konak makul ücretle törpüler. Arsa sahibi törpüleme parasını kabul etmediyse...! Nasılsa kazım konak harita mühendislik ltd şti kom. Paz. Tic. Aş özverili ve belediyenin kenar köşe işlerini itinayla TEK yetkili çizen firma. Haaa bu arada eşide imarda en can alıcı yerde. 18 den çıkan işlemlerde sanki millete bağ bağışlayan biri.hepsinin hesabının görüleceği gün gelecek NOKTA
    • Emar10 Ocak 2021 . 15:26

      Belediyenin acizliği diyerek haksızlık ettiğinizi düşünüyormusunuz. Bilmeden araştırmadan haber yapmakta, yorum yapmakta doğru olmaz. Göründüğü kadarıyla yeni yapılmış bir duvar, büyük ihtimalle yola tecavüzlü değildir, bunu bilmiyoruz.Vatandaşın arazisine bedava ve zoraki el koymak Belediyecilik değildir. Paşaköylü kardeşin yorumuna gelince; Şu anki mevcut durum yapılırken herkes yola en az 2 metre bedelsiz terk yaptı da bu hale geldir.Belediye 18.madde uygul
    • Ali10 Ocak 2021 . 15:24

      Deli dolu bi adamdı ama Alaaddin Yılmaz'ın belediyesi şehir içindeki askeri garnizonun bahçe duvarlarını bile yıktı attı yolu genişletip kamuyu rahatlatmak için. Burada ise bir kişiye bile gücü yetmemiş Tanju Özcan'ın belediyesinin. Adam kamuyu, belediyeyi dürtmüş. Bence kimse bu adam belediye başkanı olmalı. İş yapar yani.
    • Payidar10 Ocak 2021 . 14:32

      Mesela görme engelli bir kardeşimiz bu buruna çarparsa çok güzel dualar! eder buna sebep olanlara. Amin.
    • Burun estetiği10 Ocak 2021 . 14:28

      Bu burun çok yükseklerdeki birinin burnu demek ki. Boyları yetişmemiştir törpülemek için. Belediye béle diye..
    • Cöle10 Ocak 2021 . 13:11

      Bu memlekette kanun kural adamına göre uygulandığı sürece bu manzaraları daha çoook görürüz...
    • Ercan Türk 10 Ocak 2021 . 13:08

      Hiç bir parti taraftarı değilim... Ancak gerçekten çok kötü bir görüntü. Lütfen Türk milleti olarak bir işi dört dörtlük yapalım... Bolu Belediyesi burayı düzeltmeli. Ayrıca neden her 2 yılda bir Kaldırım taşı değişir kızıyorum... Avrupalılar yaptığı şeyi bir kere yapıyor 20 sene kullanıyor.
    • CADDE ESNAFI10 Ocak 2021 . 13:04

      Postmodern bir çalışma .. Beleduyemüzü Kutluyorum.. :)
    • neco10 Ocak 2021 . 12:31

      tamam belediyenin acizligi var o duvarın sahiplerinin hiç vicdanları yokmu kamu yararına bir metrakare yeri verseler ne olur.
    • paşaköylü10 Ocak 2021 . 11:26

      burada imar uygulaması yapılmamış mı. Ki muhakkak yapılmıştır yapıldıysa bu kaldırıma görünen duvarın tecavüz etmemesi gerekiyor.Ancak ne hikmetse belediyenin gücü garibanlara yetiyor.Paşaköyde Eski istanbul caddesinin halide perişan. zaten cami ile kanal arasında yol dar gittiler birde yolu bölünmüş hale getirdiler çok bilmişler.
    • Semra Gönül10 Ocak 2021 . 10:25