2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Yedigöller'e 11 km. lik alternatif yol yapılacak

Yedigöller'e 11 km. lik alternatif yol yapılacak
    6 Ocak 2021

    Yedigöller'e 11 km. lik alternatif yol yapılacak Tarım ve ...

         Yedigöller'e 11 km. lik alternatif yol yapılacak       

        Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin, Bolu’nun en gözde yerlerinden biri olan Yedigöller’in etrafına çevre yolu yapacaklarını ve bu yol sayesinde yaşanan trafiğinin azalacağını belirtti.

          Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin, Bolu kent merkezine 44 kilometre uzaklıkta bulunan ve özellikle sonbaharda renklerin farklı tonlarını doğada bir arada görmek isteyenlerin uğrak yerlerinden biri Yedigöller Milli Parkı etrafına 11 Km’lik alternatif yol ihalesi yaptıklarını belirtti. Yedigöller etrafına yapılacak olan çevre yolu ile ilgili konuşan Bakan Yardımcısı Metin, yolun 2021 yılı içerisinde biteceğini belirterek yapılacak olan yol ile Yedigöller’de yaşanan araç trafiğinin azalacağını belirtti.

    • Senda Aksungur 16 Ocak 2021 . 12:09

      Ağaç katliamı yapacaksanız hiç olmasın diyeceğim oraya zaten bir yol daha var Mengenden geliyor o yolu genişletip duzeltin ihtiyacı görecektir.Sanami sorduk diyeceksiniz evet soracaksınız çünkü ben 7 yaşımdan beri o yolları yedigolleri karadereyi bilirim Cele tepesinin en doruğuna çıkmış bir kisiyim ben ALI AKSUNGIUR un kızıyım o bölgelerin EFSANE BOLGE SEFI NIN KIZIYIM o dağları karış karış gezdim ıyi bilirim size soracağım bir soru var yedigo
    • Ormancı.15 Ocak 2021 . 21:49

      Yedigöllerin kuzey kısmından geçen 11km.ilk bir orman yolu zaten mevcut, Yolun iyileştirmesi yapılarak Bolu yoluna bağlanacaktır. Ağaç ta kesilmez. Bittiğinde tek yön olarak kullanılır ve hafta sonları yaşanan trafik sıkışıklığı da önlenmiş olur. Faydalı bir çalışma. Yapanlara teşekkürler.
    • Metin Çelik10 Ocak 2021 . 03:51

      Sn Fatih Metin Tarım Orman Bakan Yardımcımız Bolu için çalışan bir politikacı . Kendisini Yaptığı çalışmalar nedeni ile Kutlarım. Şehrimizde Yaşayan Seçmenimiz Fatih Beyin hakkını sandıkta karşılık olarak Teşekkür ederek vermesi gerekmektedir. Yalnız kendisinden bir ricam olacak İl Tarım Müdürlüğüne Başta Müdür ve Kırsal Kalkınma Müdürü olmak üzere mutlaka el atması gerekmektedir orada Kuşkulu bir Yapılanma olduğunun mutlaka farkındadır Saygılarımla...
    • ÜretenBolu9 Ocak 2021 . 19:35

      Sayın fatih METİN beye teşekkür ederim öncelik üretim olmalı bencebelediye başkan adayı iken boluya klima fabrikası yatırım yapıması için harakete geçmişti onun getirebilirse çok iyi olur ve geçenlerde ankara çubuk bölgesinde hayvancılık organize sanayisi gördüm gerede ve dörtdivan ilçelerine getirebilse araziler ekilir üretim olmuş olur ve bolu bölgesinde güçlü bir il olur. saygılar
    • rüzgar 9 Ocak 2021 . 00:27

      yedigöllere yapılan asfalt yol buranın doğasını bozdu ve yaban hayatına zarar verdi halen yol yapmak ne ki,doğayı koruma adına buralara yol yapmayın ağaçları kesmeyin betonlaştırmayın .
    • Bisikletçi8 Ocak 2021 . 17:53

      Vatandaş istiyor diye, o güzelliklere kıymayalım lütfen! Siz düzelttikçe daha çok kişi gitmek isteyecek. Tatillerde kamp yapacak yer olmuyor. O güzelliklerin bir ceremesi var, görmek isteyen çeker. Ha yollarda güvenlik tehlikesi varsa ki var, oraları düzeltelim. Ben bisikletle giderken görüyorum bazı menfezlerin altında çökmeler oluşmuş, buraları düzeltelim.
    • Öğretmen7 Ocak 2021 . 20:58

      mevcut yol iyileştirilse daha iyi olur.memlekette binalar ,inşaatlar,yollar,köprüler barajlar derken küresel ısınma başladı..8 ocak oldu boluya doğru dürist kar yağmadı,yağmur yağmıyor.susuzluk bir çok il için sıkıntı yaratacak.doğal bitki örtüsü azaldı.bilim adamlarını dinleyip ona göre hareket etmeli .ilerde çocuklar bize hesap sorar.
    • Levent oner7 Ocak 2021 . 19:42

      Eskişehir e boluyu tünelle bağlayın.
    • Aydın 7 Ocak 2021 . 19:09

      Güneye yeni....D100 karayolu yapacakdınız... İhalesi yapıldı... NE oldu
    • Köroğlunun Torunu7 Ocak 2021 . 17:30

      Öncelikle Sn.Metin'e sormak istiyorum. Bolu-Yedigöller yolu Yukarıoku Otoban köprüsü üstüne bundan birkaç ay önce Orman Bölge Müdürlüğünce ışıklı belliki maliyeti çok pahalı olan bir tabela dikildi Ama ne hikmettir yaz geçti kış geçiyor ne işe yaradığını ben anlamadım.Anlatırmısısnz.Birileri yine köşeyi dönmüş olmalı. Birde Bolu Yedigöller yolu bir -iki sene önce asfaltlandı Şimdi bir bakın gelen yabancılar yolu yapanlara lanet okuyor. Bu kadar
    • İsmail TAŞCI 7 Ocak 2021 . 16:59

      Arkadaşlar yolların çok virajlı ve alanın Dar olması nedeniyle 42 km lik yol yaklaşık bir buçuk iki saat sürmektedir bu nedenle çift yönlü olarak bu yolu kullanım çok zor olduğunu hepimiz biliyoruz bundan dolayı yoğunluğu azaltmak amacıyla Yedigöller milli parkı içerisinden Mengen girişi tarafından anayola bağlantı kurmak için 11 km bağlantı yolu yapılacaktır zaten aynı güzergahta milli parklar genel müdürlüğü nün orman içerisinde arazi araçları ile kul
    • Kazım7 Ocak 2021 . 15:40

      Aslında Bolu merkezden gidince yol şahane. Ama gerçekten 1 buçuk saat kadar sürüyor 45km lik yol. Kısaltmaları için çok büyük maliyet çıkar. Mevcut yolları düzenlemek daha mantıklı ama bir ağaç yerine 100 ağaç dikeceksenizo çok iyi. Ama bizim millet anlamaz bakanım anlatamazsınız :) fitnecimi yok :)
    • balıkçi7 Ocak 2021 . 14:44

      Millet iş,aş istiyor bunlarda inşaat yatırımlarına devam, üretim istiyoruz,işsizlik olmasın istiyoruz, siz ne yapıyorsunuz sayın bakan yardımcısı siz bildiğinizi okuyorsunuz,artık bu milletin sesini duyun,yol, inşaat,turizm yatırımları karın doyurmuyor.
    • ankara mers7 Ocak 2021 . 12:23

      yeni yol yapmaktansa mevcut yolu iyileştirmek yerinde olur diye düşünüyorum, katliama gerek yok , beş şerit olmasına da gerek yok üç dakika sonra ulaşılması daha mantıklı
    • Sinan7 Ocak 2021 . 12:00

      Yedigöller'e 3-4 kere gittim. 3 yoldan gidiliyor: Bolu, Mengen ve Düzce-Yığılca. Bir kere 29 Ekim tarihinde gittim, bin pişman oldum. Arabaların park etmelerinden dolayı yol tıkanmıştı! Oraya ağaç kesmeden yol ve park yeri yapılamaz. Nasıl yapacaklar acaba? Doğayı mahvetmeden bir kolaylık sağlanacağından şüpheliyim doğrusu...
    • Yakup Han7 Ocak 2021 . 11:50

      Mevcut yollu iyileştirin yeter. Kaynaklarımızı boşa harcamayın. Betoncu değil, yeşilci olun.
    • Jale7 Ocak 2021 . 11:27

      Çok böyük adam, hakkını nasıl öderiz bilmem.
    • Binnur AKDENİZ7 Ocak 2021 . 09:27

      Avrupa'nın doğası özel ve güzel ülkeleri Norveç, Avusturya gibi ülkelerde ulusal parklara giden yollar son derece mütevazı ve doğaya zarar vermeyen nitelikte... Bir de doğal güzelliklerin korunması için herkes çok özen gösteriyor. Bizde ise tam tersi; yol giden yeri insanlarımız ne yazık ki hoyratça kullanıyorlar. bu konuda da denetim olmayınca doğal güzellikler yok ediliyor. Buralara Avrupa'da olduğu gibi randevu sistemi ile girilmeli. Başka bir yola da gerek
    • Onur7 Ocak 2021 . 08:36

      Ben bisikletle Mengen'den Yedigöller'e gideyim dedim, yol gerçekten kötüydü. Belki yeni bir yol yapmak yerine mevcut kötü yolun iyileştirilmesi daha yararlı olur.
    • bolulu7 Ocak 2021 . 08:11

      yedigöller de ranta teslim edilecek demek ki. yazık bir hazinemiz daha iyi bir şey yapılıyormuş gibi gösterilerek yok edilecek. bunun yolu yapılacak demek ki yazık
    • çk7 Ocak 2021 . 01:10

      bakanım o yolu yapın insanlaların ulaşımına açın ileriyiıi düşünelim .teşekkürler
    • Aladağ 6 Ocak 2021 . 22:27

      Orayı da uzungöl gibi bir garabete dondurecekler anlaşılan.
    • Hkemal 6 Ocak 2021 . 18:03

      Bence Açmayın sayın bakanım o güzelliklere ulaşımı kolaylaştırdıkça elimizden geldiğince korumak yerine mahvediyoruz.