2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Müfettişler hortumlamalara DUR dedi !

Müfettişler hortumlamalara DUR dedi !
    29 Aralık 2020

    Müfettişler hortumlamalara DUR dedi ! Gazetemizin defalarca ısrarla gündeme ...

         Müfettişler hortumlamalara DUR dedi !

          Gazetemizin defalarca ısrarla gündeme getirerek sorguladığı ve Bolu Belediyesi başta olmak üzere, belediyelerin kasalarından basın organlarına hortumlattırılan paralarla ilgili yaptığımız haberlerde, bunların açıklanmasını ve ortaya çıkmasını istemiştik. Son olarak Medya14’de yayınlanan” Hortumlar-Hortumcuklar”  başlıklı Süha Alparslan yazısında da ileri sürülen iddiaların maddi temellerinin olduğu il ve ilçe belediyelerinde İçişleri Bakanlığı müfettişlerinin 2020 yılı denetimlerinde ortaya çıktı.

           İçişleri bakanlığı müfettişleri 2020 yılı denetimlerinde belediyelere kesilen “BMA-Birleşik Medya Ajansı” faturalarının belediye bütçelerinde ciddi külfete yol açtığını belirtti.

            Belediye başkanlarının o beldenin, ilçenin ve ilin en önde gelen kişilerinden olduğu nedenle haberlerini yaptırmak için bu türden organizasyonlara başvurmasının yanlış olduğunu tespit etti.

          Zaten yapılan faaliyetlerin kendi başına haber değeri olduğundan bahsedilen raporda bu türden faturaların netice itibariyle KAMU ZARARI oluşturduğu kanaatine varıldı.

          Bu fatura toplamlarından belediye başkanlarına zimmet uygulanıp uygulanmayacağı bilinmiyor.

          Ama bilinen gerçek şu,

          Artık hiçbir belediye veya kamu kurumu ita amiri haber yaptırmak için bu tür organizasyonlarla sözleşme yapamayacak.

         Yapılan sözleşmeler geçersiz sayılacak.

         HANGİ BELEDİYEYE NE KADAR FATURA KESİLDİ?

        Sadece 2020 Yılı içerisinde;

         Mengen*, Mudurnu, Gerede belediyelerine 36 ila 40 bin lira

         Yeniçağa-Seben belediyelerine 20-25 bin

          Dörtdivan-Kıbrıscık ve belde belediyelerine 12-15 bin lira arası haber karşılığı BMA faturalarının kesildiği öğrenildi.

          Bolu Belediyesi ile ilgili ise toplam 300 bin liralık bir faturanın telaffuz edildiği bunlarla ilgili müfettiş raporlarının hazırlandığı ya da hazırlanmakta olduğu ifade ediliyor.

          *Mengen Belediyesinin BMA faturalarını bu gerekçe ile ilgili ret ettiği de öğrenildi.

          Bu haberde havuz GASTECİLERİNİN dışındaki GAZETECİLERİN imzası vardır.

     

    • Bolulu3 Ocak 2021 . 22:48

      Kim bu allahmı bolu bilsin şerefsizi toplum bunu dışlasın parayı cok seven biriheralde neden ismi acıklanmıyor tanju kuran bayrak adına senolsun acıkla halk onun yazdıgına inanmaz sen olsun acıkla basın acıklaması yap bolu halkını bilgilendir kuran ve bayrak hatırına atın ölümü arpadan olsun
    • Avni bulut1 Ocak 2021 . 15:02

      Tancu başkanda bundan yaka silkmiş emme adam peşini bırakmıyormuş. Ne diyelim buna destek olup palazlandıranlar utansın
    • Özgür Çetin 31 Aralık 2020 . 14:48

      keko ballı faturaları kesilince küplere binmiş masaları sandalyeleri kırmış kudurmuş amanınnn bir görseniz salya akıyo ağzından. kuduruk. E oğlum bu işler böyle daha dur bu günler iyi günlerin. benim bunun yanında duran arkadaşım var. O anlatıverdi. amanın cam çerçeve kırmış.
    • Ahmet Yusuf Güney 31 Aralık 2020 . 09:02

      Bu yavu hakkında yazmaya doyamıyorum. valla deyan bak Bu memleket gördü de böylesini görmedi. ey millet aklını başına al. Bundan uzak dur
    • Bolumeydan30 Aralık 2020 . 21:31

      Bu şahıs Bolu’ya bolunun kanını emmeye gelmiş.zamanında gazeteye çıktı.Ramazan kolisinin içinden yağları çaldı diye.herkesi haraca bağlamış kendi haberlerinin altına kendi yorum yaparak millete küfrediyor
    • Metin30 Aralık 2020 . 18:16

      Siyasete millet boşuna girmiyor... Milleti soymak için bu makamlar kullanılıyor
    • Mengenli30 Aralık 2020 . 15:09

      BMA faturalarını ret eden Mengen Belediyesini kutlamak gerekir. Helal olsun....
    • Gündemi Bozuk30 Aralık 2020 . 12:59

      Kendi haber sitesine kendiyle ilgili haber yapıp, altına kendi değişik rumuzlarla aynı yazı düsturuyla hakaretler küfürler savuran zatı muhterem! Herşeyi geçtim ama bi insana ailesi ile ilgili yorum yapmanı geçemiyorum.pislik ötesi bir durum bu.Ama düşüncelerinin daha beterini yaşarsın inşallah.Kamuran bey gene sabırlı ve itidalli.Adam belgelerle geliyo sen küfürle.cibiliyet yok demekki!
    • Vatandaş30 Aralık 2020 . 11:47

      Bolununsesi'ni, boludaki kan emicilere karşı duruşundan dolayı kutluyoruz. İyi ki varsınız.
    • merdümenci30 Aralık 2020 . 11:47

      dayıı takke düştü kel göründü deyalar bu durumda emme kelin tamamı çıkmalı meydana herif mersedes e biniya görmeyanız mı utanmaya da Böyle rezillik görülmedi Malatya Malatya nipiyan şincik çık bakam merdümenden
    • İsraf şeyhleri30 Aralık 2020 . 06:41

      İsraf şeyhleri denetleme yapıyormuş. Tabi kendinden olana her şey mübah dimi.
    • Bolulu30 Aralık 2020 . 00:30

      Bir bolu il ve ilce belediyelerin 380bin lira parası heba oluyor yılbaşı geliyor koli hırsızları daha kim oldugu cıkmadı hazırlayın kolileri icine yag tenekesi koyun ama yag olmasın lagım doldurun yırsızlar ancak boyle cikar yağ tenekesinin icinden lağım cıktı diye haber yapar hırsız züppede ortaya cıkar millet helal para kazanacam diye canla başla calışır bunlarda senin benim su ve emlak vergilerle para alırlar zıkkım haram olsun
    • Korsan 29 Aralık 2020 . 23:45

      Emniyet Müdürlüğü ve basın savcılığının dikkatine, burada isimleri geçen Boludabolu.com, Bolununhaberi.com ve Boluradikal.com isimli internet haber sitelerinin künyelerinde sorumlu sahipleri belli olmadığı gibi yazı işleri müdürleri de yazılmamıştır. Dolayısıyla bunlar korsan yayın yapmaktadırlar.
    • Bolulu29 Aralık 2020 . 22:51

      Gazete bozuntuları her yerden nemalanıyorlar garip bir kuru ekmeye muhtaç vergileride ödiyecegim gelmiyor neden korkuyorsunuz başkanlar ödemeleri kesin 300bin lirayla kac ailenin suyu ucüz olur allah belalarını versin başkan nerde bir işvarsa ac ihaleyi canlı ver 5 liralık yer olur 8ve 10 olur belediyenin kasasina fazla girer daha önce yapılan ihaleride fes et vur artık masaya yoksa 5 sene sonra bolu sana vuracak yunruk lafım dürüst gazetecilere deyil
    • Villa yapıyalla29 Aralık 2020 . 22:40

      Bu çok ciddi bir haber bakalım bu habere Tanju ne diyecek bence pişkin pişkin cevap verir ben hakkımı helal etmiyorum dilerim allahtan beter olsunlar inşaallah devletimiz bizim hakkımızı korur acilen zimmet çıkması lazım Tanju cebinden ödesin diyorsanız daha çok yorum yapalım arkadaşlar
    • Mahmut29 Aralık 2020 . 21:25

      2020yilina kadar bu 15 yıldır bu müfettişler neredeydi...
    • VERGİLER BURAYA GİTMİŞ29 Aralık 2020 . 20:55

      EMLAK vergilerimiz, su vergilerimiz, çöp vergilerimiz acuze, kahhar, cahil, tosun tayfasına gitmiş... Bu faşist işleri çevirenleri Kılıçtaroğlu'na maille bildireceğim.
    • YİYİN29 Aralık 2020 . 20:31

      Bu küçük şehirde Alalh için 5 tane akıllı, namuslu aydın yok mu? Bu ne pislik? Bu ne soygun? Yazık. Hukuk nerede? Kayısı şehrinden gelip burada yerel basın mafyası olanları kim süpürecek? PES