2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Bolulu Hakim Yargıtay üyesi oldu

Bolulu Hakim Yargıtay üyesi oldu
    5 Aralık 2020

    Bolulu Hakim Yargıtay üyesi oldu Yargı camiasının saygıyla takdir ...

             Bolulu Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Hakim, Yargıtay üyesi oldu
             Yargı camiasının saygıyla takdir ettiği, Türkiye’nin en zor davalarına Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı olarak imzasını atan Bolulu Hemşerimiz Hakim Canel Rüzgar Yargıtay üyesi oldu.
            Baktığı çok önemli davalarla yargı camiasında efsane isim haline gelen Ağır Ceza Hakimi Canel Rüzgar’a BolununSesi Gazetesi olarak yeni görevinde başarılar diliyoruz. 
             

             Canel Rüzgar; 14.05.1973 tarihinde Bolu Çepni Köyü’nde doğdu. 
             İlk ve orta tahsilini Bolu’da tamamladıktan sonra 1991-1995 tarihleri arasında İstanbul Hukuk Fakültesi‘ni bitirip 1997-1999 yılları arasında Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi nde yüksek lisansını tamamladı.
             Sırasıyla Adıyaman Hakimliği, Tokat Yeşilyurt, Konya Hüyük, Düzce Cumayeri, İstanbul Eyüp Hakimliği ve en son İstanbul Çağlayan Adliyesi’nde 2013-2020 yılları arasında Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı görevlerinde bulundu.
              Hemşerimiz Canel Rüzgar, kamuoyunda Selam Tevhit, Kudüs Ordusu, Tahşiyeciler, MİT Tırları, Hrant Ding, Can Dündar Metro Dosyası gibi önemli davalara Başkanlık yaptı. Fenerbahçe Şike Dosyası ile ilgili yeniden yargılama kararını verdi.
     

    • Abdülhamid12 Aralık 2020 . 13:47

      ADAM GİBİ ADAM ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN VE ONU KORUSUN.
    • Sami AKYEL ( İSTANBUL)12 Aralık 2020 . 08:52

      Değerli, Canel bey'e yeni görevinde başarılar dilerim.
    • nijat çelik8 Aralık 2020 . 17:02

      7 yıl öğretmen ve idareceliğini yaptığım öğrencimin böylesine önemli bir göreve atanması beni ziyadesiyle mutlu etti..gurur duydum...mevlam yolunu açık eyleye....
    • vatandas8 Aralık 2020 . 12:06

      bolulu olarak guru duydum kıbırsız bır ınsan efendı bır kısılıge sahıp vatanını mılletını devletını seven bır kısılık allah dogruluktan ayaırmasın devletımıze boyle ınsanlar lazım allah yar ve ayardımcısı olsun .
    • Muhammet Ali8 Aralık 2020 . 01:09

      Muhammet Ali Caner rüzgâr o benim teyzemin oğlu dur Her zaman onu örnek almışız Doğruluğu dürüstlüğüyle sevgi ve sevgisiyle bize örnek olmuştur. Küçüklerini seven büyüklerini Sayan Özet olarak karakterli dört dörtlük bir insandır Allah‘ım yolunu açık etsin yeni görevinde Allah’tan başarılar dilerim ona Bu vatana millete hayırlı olsun tebrik ederim Muhammet Ali.
    • Mehmet Aydın8 Aralık 2020 . 00:50

      Mehmet Aydın Caner rüzgâr benim diyezemin oğludur bize her zaman doğrulu ile dürüstlüğüyle sevgi ve saygısı ile örnek olmuştur Bu kutsal görevinde başarılar dilerim Allah’ım başarılarını daim etsin millete vatana hayırlı uğurlu olsun âmin âmin âmin.
    • Murat Aydın8 Aralık 2020 . 00:43

      Ben Murat Aydın Caner rüzgârın teyzesinin oğluyum Caner rüzgârın kişiliği ile her zaman bizlere kurur vermiştir hiçbir zaman doğruluktan ayrılmamıştır büyüklerine saygılı küçüklerine şefkatli olmuştur O işinde doğru disiplinli her zaman adaletli olmuştur onu içtenlikle tebrik ediyorum Ben bir trabzonlu olarak Caner rüzgârdan gurur duyuyoruz Allah‘ım yolunu açık etsin başarılarına başarı katmasını bizi yaradan Cenabı Allah’tan dilerim.
    • Tolga KAYA ve Ailesi7 Aralık 2020 . 19:37

      Muhterem Canel abimizi en içten dileklerimizle tebrik ederiz. Yeni görevinizin hayırlı uğurlu olması ümidiyle, Allah (c.c) yardımcınız olsun...
    • Muhittin kaya7 Aralık 2020 . 13:21

      Bolu Çepni köyü müsün gururu Canel abim Yeni görevinde başarılar dilerim.
    • Hayrettin yilmaz 7 Aralık 2020 . 12:27

      Canel beye yeni görev hayatında başarılarının devamını diliyorum. Hayırl ı olsun.
    • AYHAN ÇOBAN7 Aralık 2020 . 11:04

      Köyümüzün ve bolumuzun gururu Canel bey yeni görevinde başarılar dilerim.
    • Mehmet Akyol7 Aralık 2020 . 09:05

      Yeni görevinde başarılardilrim allah yar ve yardımcısı olsun
    • Ibrahim AŞIK 7 Aralık 2020 . 07:33

      Tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim.
    • Prof. Dr. Tahsin TURGAY6 Aralık 2020 . 22:44

      Saygıdeğer Hemşerimiz, Canel Bey'e yeni görevinde başarılar dilerim...
    • Mutlu rüzgar6 Aralık 2020 . 19:56

      Yeni görevinde başarılar dilerim Allah yar ve yardımcın olsun
    • Mürvet Rüzgâr 6 Aralık 2020 . 19:55

      Yeni görevinde başarılar dilerim yolun daima açık olsun
    • Yunus Emre KALAYCI6 Aralık 2020 . 19:29

      Bolu'nun gururu sayın Canel başkanımıza yeni görevinde başarılar dilerim.
    • Arzu İLÇE6 Aralık 2020 . 17:57

      Karakteri, yaşam tarzı, çalışma ahlakı ile gerçekten örnek bir insan. Allah yar ve yardımcısı olsun.
    • Adil tok6 Aralık 2020 . 17:20

      Bolu nün medari iftihari canel başkanımız yolun açık olsun daha güzel yerlerde görmek istiyoruz Hayırlı ve uğurlu olsun
    • Melahat Aydın6 Aralık 2020 . 14:45

      Melahat Aydın Ben Canel rüzgârin diyezesiyim Canel’i kısa öz anlatmak gerekiyorsa Çocukluğundan bu ana kadar hep örnek olmuştur yapmış olduğu saygı ve sevgiden dolayı herkesin gönlünü kazanmıştır doğruluktan hiç ayrılmamıştır dört dörtlük bir insandır herkese karşı yeni görevinde Allah’tan ona başarılar dilerim Allah‘ım yolunu açık eylesin inşallah yeğenim den Ben çok razıyım allahta ondan razı olsun vatana millete hayırlı olsun.❤️❤️
    • Ertuğrul 6 Aralık 2020 . 14:14

      Hayırlı ve uğurlu olsun
    • Ömer Rüzgar6 Aralık 2020 . 13:41

      Kendisi her daim muhteşem bir kişiliği ile doğruluyla merhametiyle iyi ve kötüyü ayırt etmesiyle gençlerin, çocukların ve her kesimden insanın idolu olmuştur ve daha iyi yerleri hak etmektedir. Dünya'da iyi insanların neslinin tükenmediğinin kanıtıdır.
    • Rıdvan Erdoğan 6 Aralık 2020 . 12:50

      Hayırlı olsun tebrik ediyorum rabbim yar ve yardımcınız olsun yolunuz açık olsun başarılarınızın devamını diliyorum
    • Mustafa DEĞER6 Aralık 2020 . 12:47

      Tebrik ederiz Canel (r) bey kardeşimizi. Hakkımda (1996 yada 1997 yılı) bir tehdit ihbarı ile İl MEM'in meşhur çeteleri tarafından soruşturma açılmıştı. Kayınbiraderimin arkadaşı olan ve o dönem Adliyede staj yapan Caner kardeşimiz ile şu anda kayınbabası olan İ. Ö. Müf. Abimizle benim savunmamı hazırlayıvermişlerdi. Sonuç olarak, zaten iftira olduğundan dosyam işlemden kalkalkmıştı. Başarılar dilerim. Allah yar ve yardımcısı olsun.
    • Osman Aydın6 Aralık 2020 . 12:44

      Sayın caner rüzgârı küçüklükten beri tanırım Çocukluğunda gençliğinde her zaman doğru büyüklerine saygılı küçüklerine sevgi gösteren ve okul çağlarinda Çalışkan hareketleri dürüst paylaşdırıçi O her zaman doğruluktan ayrılmamıştır Yardımsever düzgün bir yaşam sevgilemiştir ve bulunmuş olduğu görevde hiçbir zaman doğruluktan ayrılmdı O küçükken neyse şimdi de öyle Allah‘ım yolunu açık etsin her şey gönlünce olsun vatana millete hayırlı olsun.
    • Cemal Erdoğan6 Aralık 2020 . 11:41

      Tebrık ediyorum,başarıların daim olsun.Rabbim yardımcın olsun..!
    • Gurbetci6 Aralık 2020 . 10:42

      Bolumuz adina grur verici.. Cok yerinde bir atama.. Yakisir.. hayirli olsun
    • İkizler6 Aralık 2020 . 10:39

      Hayırlı ve uğurlu olsun. Bolunun ve TÜRKIYE'min gururu çalışkanı, Adaletin terazisi büyüğümüz saygılar Selamlar.
    • Ayse cakiroglu6 Aralık 2020 . 10:36

      Boylesi onemli bir goreve tam layik ! Guzel yurekli insan!!Canel Bey Allah Yolunuzu acsin daima.. Hayirli ugurlu olsun...
    • Sami inan6 Aralık 2020 . 10:31

      Köyümün gururu Canel bey yeni görevinde başarılar dilerim.
    • Sami inan6 Aralık 2020 . 10:27

      Köyümün gururu Canel bey yeni görevinde başarılar dilerim.
    • Murat PEÇENEK6 Aralık 2020 . 09:32

      Sevgili Arkadaşıma...Hayırlara vesile olması dileklerimle.Yeni görevinde başarılar dilerim
    • Hüseyin Erten6 Aralık 2020 . 02:01

      Hayırlı ve uğurlu olsun, başarılar dilerim köylüm.
    • Mehmet İKA6 Aralık 2020 . 00:54

      Köyümüzden olman ve akrabam olman dolayısıyla yeni görevini tebrik eder gurur duymamdan görevinde başarılar diler sevgilerimi bildiririm
    • Ormancı 5 Aralık 2020 . 23:34

      Canel beye yeni görevinde başarılar dilerim
    • Ayşegül Doğan 5 Aralık 2020 . 23:18

      Sayın Canel bey başarılarınızın devamını dilerim adalet sizin gibi şerefli insanlar sayesinde yerini bulacaktır saygılar sağlıcakla kalın.
    • Ahmet Alagöz5 Aralık 2020 . 23:09

      Sayın Başkanımıza yeni görevinde başarılar diler mutluluk ve sevincimizi Akkayalar Live Garden ailesi olarak en içten dileklerimle iletirim. AHMET ALAGÖZ
    • boluluyum bolulu 5 Aralık 2020 . 23:00

      gerek insaligi ile gerek mutevaziligi ile 6 yil yakin calisma arkadasliginda bulunmus olup tebrik ediorum baskanimizin yolu acik olsun
    • Cemil Zeybel 5 Aralık 2020 . 22:49

      Çok güzel bir haber gurur duydum dürüst ve mütevazi bir insanın böyle bir göreve gelmesi gerçekten çok sevindirici başarılarınızın devamını diliyorum türkiyemizin sizin gibi hakkaniyetli mütevazi insanlara çok ihtiyacı var canel bey yolunuz açık olsun.
    • Taner5 Aralık 2020 . 22:45

      Sayın başkanım istanbulda gerçekten efsane birisiydi onu tanıyan tanımayan herkes tarafından sevilen saygı duyulan bir başkandı Rabbim yolunu acık etsi.Biz onu seviyoruz herzamanda sevecegiz.Allah yar ve yardımcısı olsun yeni görevindede başarılarını devamını diliyoruz.
    • Mustafa Akıncılar5 Aralık 2020 . 22:27

      Aziz Dostum , İnanıyorum bu görevde de çok başarılı olacaktır. Allah utandırmasın. Dostum olmasından guru duyuyorum. Her zaman yanındayım.
    • Kule operatörü5 Aralık 2020 . 22:26

      Değerli hemşerimiz Canel beye başarılarının devamını diler Bizleri onurlandırdığı için Sonsuz teşekkürü borç biliriz.