2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Eski ORÜS Genel Müdürü Mehmet Yılmaz korona nedeniyle hayatını kaybetti

Eski ORÜS Genel Müdürü Mehmet Yılmaz korona nedeniyle hayatını kaybetti
    30 Kasım 2020

    Ormancılık teşkilatının çeşitli kademelerinde uzun yıllar görev yapan Mehmet Yılmaz, ...

    Ormancılık teşkilatının çeşitli kademelerinde uzun yıllar görev yapan Mehmet Yılmaz, yakalandığı korona hastalığı nedeniyle hayatını kaybetti. Yılmaz, bugün (30 Kasım 2020) Ankara Karşıyaka Mezarlığı'na defnedildi.

    Mehmet Yılmaz, 1951 yılında Zonguldak’da doğdu. Ormancılık teşkilatının çeşitli kademelerinde görevler yaptı.
    1991-1992 yılları arasında Orman Genel Müdürlüğü, 1992-1995 yılları arasında ORÜS Genel Müdürlüğü, 1997-2004 yılları arasında Bakanlık Müşaviri olarak görev yaptı. Yılmaz, 2004-2005 yıllarında AGM Mühendisi ve 2005 yılında Bakanlık Müşavirliği görevlerinde bulundu.

    • remzi ayana 5 Aralık 2020 . 00:36

      Allah rahmet eylesin adam gibi adam dı ailesine sabırlar dilerim büyük deger i kaybettik
    • Mehmet DENİZ4 Aralık 2020 . 14:10

      46 yıl önce tanıdığım ve bu zamana kadar görüştüğüm, saygıduyduğum ve abi diye hitap ettiğim meslektaşım ani vefatın bizleri çok üzdü. Mekanın cennet olsun inşallah.
    • Gürzap YILMAZ 4 Aralık 2020 . 13:12

      O benim 52 yıllık dostum, can kardeşim idi. Üniversite birinci sınıftan itibaren hiç kopmadık. Meslek hayatımızda da hep birlikte idik. Birbirimizden hiç incinmedik,kırılmadık. Bütün sırlarımı paylaştığım sırdaşımdı. Seni çok özleyeceğim, koca yürekli kardeşim. Mekânın cennet olsun. Eşinin, çocuklarının, torunlarının ve tüm sevenlerinin başı sağ olsun.
    • Hamdi Gür 3 Aralık 2020 . 23:46

      Bayram Bey senin ve eşin Zahide Hanımın başı sağolsun.Mehmet Bey iyi bir insan çok iyi bir dostu.Çok erken aramızdan ayrıldı.Çok üzüldüm.Yaşı kuruyan gözlerim şimdi yağmur gibi ıslatıyor beni.Can kardeşime cenabı Allahtan rahmet diliyorum.Mekanı cennet olsun.Güle güle güzel insan.
    • Mustafa AKAY3 Aralık 2020 . 11:04

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesinin başı sağ olsun
    • Fatma Sarı2 Aralık 2020 . 23:44

      Rehberim idolum önemli kararlarımda son sözüne muhtaç olduğum insanlık örneği Biricik abim.Eşine az rastlanan Rabbim in birçok özelliği bahşetmiş özel insan canım abicim mekanın cennet olsun.Nasıl tarif etsem sığmazsın satırlara. Merhaba dediğin her insanda güleç yüzünün güzel sözlerinin izi olan abicimm. Yaşarken bulunduğun her toplumu sarsardın.Gidince deprem etkisi olan insanlık ve tevazu abidesi büyük insan.Tariflerle satırlara sığmayan canım abi
    • Prof.Dr. Bayram Bayrakdar2 Aralık 2020 . 23:11

      Sevgili eşim Zahide'nin ağabeyi,1975 yılından beri tanıdığım değerli arkadaşım, orman teşkilatının her kademesinde görev yapmış, eski Orman Genel Müdürü ve ORÜS Genel Müdürü Mehmet Yılmaz Bey; teşkilatın stratejik birimlerinde çalışmış, yurt içi ve yurt dışı edindiği bilgi ve deneyimlerini entellektüel kişiliğiyle harmanlanmış, çevresinde daima sinerji yaratan, iyi bir evlât, iyi bir eş, iyi bir baba, iyi bir dede ve nihayet sağlam karakterli kişiliği ve özgüveni ile çevresinde sevilen sayılan bir dost insandı. Mekanı cennet olsun.
    • Hülya YILMAZ UZUNGÜNGÖR2 Aralık 2020 . 22:24

      Canım ağabeyim gidişinle içimde bıraktığın boşluk asla dolmayacak. Dünyanın en güzel insanı, koca yürekli ağabeyim. Senin gibi bir ağabeyim olduğu için her zaman gurur duydum. Sevgin hep yüreğimde. Nur içinde yat. Mekanın cennet olsun...
    • Hülya Yılmaz UZUNGÜNGÖR2 Aralık 2020 . 22:08

      Canım ağabeyim senin ben de bıraktığın boşluğun tarifi yok. Senin gibi yüreği insan sevgisiyle dolu birinin kardeşi olmanın gururunu taşıdım her zaman. Bizlerin yol göstericisi oldun,ufkumuzu açtın. Acım çok büyük. Sen nur içinde yat, mekânın cennet olsun inşallah. Seni hep kalbimde taşıyacağım .
    • Hülya Yılmaz UZUNGÜNGÖR2 Aralık 2020 . 21:49

      Canım ağabeyim, dünyanın en güzel insanlarından biriydi. Koca bir yüreği vardı.Herkesi sarıp sarmalayacak kadar büyük. Böyle bir ağabeye sahip olduğum için çok gururluyum. Nur içinde yat, mekânın cennet olsun inşallah.
    • Hülya Yılmaz UZUNGÜNGÖR2 Aralık 2020 . 21:44

      Dünyanın en güzel insanlarından biriydi canım ağabeyim. Donanımlı ,insan sevgisiyle dolu koca bir yüreği vardı.Onun koca yüreği herkese açıktı.Onun gidişi ben de çok büyük bir boşluk yarattı. Ama gururluyum iyi ki böyle bir ağabey sahip oldum. Mekanı cennet olsun canım ağabeyim.Nur içinde yat.
    • Ömer ÖZNUR2 Aralık 2020 . 21:04

      Üzgünüm...Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun...Ailesine ve ÖRÜS camiasına taziyelerimi sunarım....
    • Necdet Gören1 Aralık 2020 . 19:07

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Ahmet Özmen 1 Aralık 2020 . 17:48

      Emekli olduktan sonra bir vesile ile buluşmuş siyaset ağırlıklı uzun sohbet etme imkanımız olmuştu. Çok pozitif yapılı bir insandı. Vefatına çok üzüldüm. Kendisine Allah’tan rahmet diliyor, eşi Fahire hanıma ve çocuklarına sabırlar diliyorum.
    • Hürriyet Koçyiğit1 Aralık 2020 . 16:28

      Nur içinde yatsın, ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilerim...
    • Eyüp Aycan1 Aralık 2020 . 16:06

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesinin başı sağ olsun.
    • Durmuş Boran1 Aralık 2020 . 15:42

      Allah Rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Sevenlerinin başı sağolsun.
    • Suat TOSUN1 Aralık 2020 . 14:53

      Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.
    • Abbas inceayan 1 Aralık 2020 . 14:34

      Allah rahmet eylesin. Az once saat 2de haberim oldu. Ailesine esi fahire yilmaza bas sagligi diliyorum..
    • Abdullah Zaim1 Aralık 2020 . 12:58

      Allah Rahmet Eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesine ve sevenlerinin başı sağ olsun.
    • Nazif DOLAPCI1 Aralık 2020 . 12:53

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Eşi Fahire Hanım'a evlatlarına baş sağlığı ve sabır diliyorum.
    • MEHMET İKA1 Aralık 2020 . 12:24

      1975-80 li yıllarda Aladağ işletmesi kartalkaya bölge şefi idi çok iyi anlaştığımlz ve sevilen bir kişi idi mekanı cennet olsun
    • ilbey uslu.1 Aralık 2020 . 11:38

      ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet kabri nur ile dolsun.çok değerli vefakar ve samimi bir gönül adamıydı.yakınlarına sabırlar diliyorum..üzüntüm çok büyük.
    • Mehmet Gündoğdu 1 Aralık 2020 . 11:08

      Kalleşlerin Sirkeci Kemal Abi'nin kızı Fahire ile evliydi. Yani Bolu'nun damadı idi rahmitli. İyi bir bürakrat idi. Allah rahmetini esirgemesin.
    • Kadir Altundağ1 Aralık 2020 . 10:57

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. Tanıdığım merhanetli bilgili donanımlı bir abimizdi.Ülkemiz onun birikiminden yeterince yararlanamadı.Dualarımız seninle güzel insan.
    • Fikret Kansız1 Aralık 2020 . 10:35

      Allah rahmet eylesin ailesinin tüm arkadaşlarının başı sağolsun mekanın cennet olsun Genel Müdürüm