BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Çöpünü bıraktığı masada kimliğini de unutunca…! 

Çöpünü bıraktığı masada kimliğini de unutunca…! 
    21 Ekim 2020

    Çöpünü bıraktığı masada kimliğini de unutunca…! Parkta oturduğu masayı ...

            Çöpünü bıraktığı masada kimliğini de unutunca…! 
            Parkta oturduğu masayı ve yerleri çekirdek kabukları ile kirletip bırakırken, kimliğini de masanın üzerinde unutan vatandaşa, Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Özdemir güzel bir ceza ile ders verdi. Parkta yürüyüş yaparken masaların üstünde çöpünü bırakan bir vatandaşın cüzdanını da unuttuğunu fark etti. Özdemir, cüzdan içerisindeki kimlikte adı bulunan vatandaşa seslenerek masayı temizlemelerini istedi. Özdemir’in çağrısı üzerine kimliğin sahibi olan vatandaş ise gece bıraktığı çöpleri toplayıp kimliğini ve cüzdanını geri aldı.

          Sabah saatlerinde parkta yürüyüş yapan Rasim Özdemir, masaların üstünde vatandaşların bıraktığı çöpleri fark etti. Bu sırada masanın üstünde unutulmuş bir cüzdan ve içinde kimlik bulduğunu fark etti. Cüzdanın sahibi olan vatandaşa sosyal medya hesabından seslenerek paylaşım yapan Özdemir, “Bu sabah yürüyüş yaparken masanın üstüne bırakılmış çöplerle karşılaştım. Çöpleri temizlemek isterken fark ettim ki arkadaşlardan biri cüzdanını unutmuş. Cüzdanın içerisinde bir kimlik var adı Fatih A., şimdi ben bu cüzdanı zabıta ekiplerine veriyorum. Masayı da bugün biz temizlemeyeceğiz. Fatih kardeşimiz gelip o temizleyecek. Daha sonra da kimliğini arkadaşlarımızdan teslim alacak” ifadelerini kullandı. Özdemir’in çağrısı üzerine kimliğin sahibi olan vatandaş ise gece bıraktığı çöpleri toplayıp kimliğini ve cüzdanını geri aldı.
     

    • RABİA 2 Kasım 2020 . 09:57

      sıktı artık böyle haberler hep bır gösteriş
    • Hakkı25 Ekim 2020 . 23:49

      Başkan güzelini yapmış bu yaşa kadar temizlik ahlakını almayana ancak bu yapılırdı. Sanırım burda yorjm yapanlar siyasi olarak bakıyor ve bolu pislik içinde olursa hoşlarına gider.. Doğru yapmış başgan..
    • Tebrikler24 Ekim 2020 . 11:42

      Hafıza-i beşer nisyan ile malüldür. Beyfendi de bir an için hâlâ televizyoncu olduğu yanılsamasına düşmüş olabilir. Olabilir..Insanlık hâli. Bu arada, Türkiye'ye de haber oldu tabii, tebrik ederiz !
    • Metin23 Ekim 2020 . 22:42

      Hani 90 larda bir şarkı vardı.Sov yapma, şov yapma...
    • alkış23 Ekim 2020 . 19:41

      yapın yapın şov yapın, iyi oluyo, izliyoruz. vakti gelince vatandaş da -iadei ziyaret misali- nasıl şov yapacağını biliyor zaten. kamerasız şov.
    • YAMANER23 Ekim 2020 . 19:16

      Tabiki vatandaşın yaptığı uygun değil tasvip edilemezi. Fakat yapılan da hoş doğru değil. 1-önce adamın kimliğinden kendisine ulaşırsın. 2- Kanunda varsa cezasını kesersin. 3-Kanunda bir cezası yoksa kendisini yaptığı işin yanlışlığı konusunda Başkan yardımcısı olarak uyarırsın.Yapılması gereken budur. Show yaparak keyfi iş yapılacaksa bende belediyeye gidip hiç iş yapmayan CHP- AKP li bankamatik memurlarının videosunu çekeyim?
    • bolulu23 Ekim 2020 . 12:03

      şov yapacagınzıa a iş yapın .
    • Diabolis22 Ekim 2020 . 13:00

      Bu bolu varya bu bolu, roma imparatorluğu zamanından beri böyle zulüm görmemüştür
    • Gülen Adam22 Ekim 2020 . 12:45

      Bu ne laa..! Türk filmi gibi..
    • Eğitimci22 Ekim 2020 . 12:22

      Bu gencimize yerel ve ulusal basında ifşa etmeden de güzel bir ders verilebilirdi.Kimliği bilinen bu genç kardeşimize sosyal medyaya yansıtmadan ulaşıp yaptığı hatayı uygun bir dil ve uygulama ile yapması gerekirdi. Şundan eminim ki Bu gencimiz bundan sonra çevre kirliliğine daha duyarlı biri olmayacak ama cüzdanına daha hakim olacak ve kaybetmeyecek.
    • Şovtv22 Ekim 2020 . 12:16

      Böylelikle belediyeciliğin şovyağmak olduğunuzda öğrenmiş olduk nasıl Bi vizyon buarkadaş bu bokunu neymiş kaderi bekardeşimhiç miiş bilen hak yemeyen adaletli biyönetici idareci eline geçmez be kardeşim birinin imar planlarıyla düzeltme yaptığı söylenir atadığı vizyon sahibinde parklarda spor yapar bula lafı kullanmayacağımızı umuyordum ama alaeddin baskn arar duruma geliyoruz sazanırım..
    • Şak şak şak22 Ekim 2020 . 12:05

      Etrafa çöp atanlara ben en içten dileklerimle sövüyorum, lakin şunda unutmamak lazım razim başkan çok güzel üyük iş yapmıştır, boluyu ve bolu belediyesini kurtarmıştır, nasıl gidiyoruz, uçuyoruz uçuyoruz, iyi uçmalar. Şafak kaç kaldı arada sen ve tanju takvime bakınemi
    • erkan sözveren22 Ekim 2020 . 11:03

      Fatih arkadaş kimdir,nasıl unutmuş kimlik kartını!!!bi araştırmak lazım
    • Boyacı22 Ekim 2020 . 09:48

      Bir yandan hayatta her şey pahalılaşırken öte yandan bazı şeyler ucuzlaşıyor.
    • Görünmez mevcut22 Ekim 2020 . 08:36

      Eskilerin siyasetçileri, yöneticileri kamera, internet, sosyal medya olmadan nasıl yapabiliyorlardı acaba işlerini? Muhtemelen bir işi yaptıktan sonra arkalarını dönüp yürüyüp gidiyorlardı halkın başka bir işini görmek için. Ve kendilerinden geriye hiçbir video görüntüsü bırakmadan işlerini yapıp göçüp gitmişler. Hayret, onlardan bazıları hâlâ toplumun gönlünde yaşıyorlar ve hatta ölümsüz olmuşlar. "İnsan, öldükten sonra geriye kalandır" (yapt
    • Fahri21 Ekim 2020 . 21:37

      Ben Spor yapıyorum. Müzik dinliyorum. Nasılım ama. Emir kipleriyle konuşuyorum. O nasıl ama. Nöbetçiler yakalayın.
    • Gulen Adam 21 Ekim 2020 . 21:31

      Haberim yokmuş gibi çekin kanki.. :)
    • Dursun Erol21 Ekim 2020 . 21:29

      Mahalle aralarındaki park bile olamayan küçük parkimsi yerler kaldırılmalı . Çünkü kontrol altına alınamıyor ve her türlü melanet buralarda.. Sabahlara kadar içki içenler , aşıklar, çevreyi kirletenler hep buralarda.. biz kültür mahallesindeyiz, ve bıktık yıldık artık mahalleli olarak.. belediye artık bu işi çözsün .
    • bolulu21 Ekim 2020 . 19:50

      hayvanlarınızı sokağa salmayın ortalığı kirletmesinler. zincirle bağlayın.
    • Siyami21 Ekim 2020 . 18:51

      Ben de doğru bişey yapacam. Yaptığımın doğru olduğunu sadece benim bilmem yetmez ama bana. Onu kameraya çekip sosyal medyaya da koyacam. Bol bol like alıp gündeme gelmem ve ilgi çekmem lazım. İyilik yap at denize mi?: Pışşııık! Yok atmam, herkes görsün.
    • ahaha21 Ekim 2020 . 17:21

      Rasim uğraştığın şeylere, birde işgal ettiğin makama bak.Bırak caka satmayı vatandaş hizmet bekliyor.
    • Faruk21 Ekim 2020 . 15:00

      illerine muhalefet olmak için yapmayalım Arkadaşlar.Aslan yattığı yerden anlaşılır.insan olan insanda yaşadığı yerden anlaşılır.Vatandasin da bazı insancıl görevleri kabul edip yapmasında bir sakincasimi var.Hayir,örnek Vatandaş olduğunu gösterip temizlemis.Ne kadar güzel bir haraket.Lutfen herşeyi para,pul ve mecburiyet olarak Belediyeye yapmalisin dayatmasına gitmek cokmu iyi.Tamam onlarda görevlerini yapacaklar.Ama unutmayalım çalışanlardan etten tirnaktan yapi
    • aylin21 Ekim 2020 . 13:52

      bandakcıoğlu parkının orada oturuyorum. surıyeli bır bayan cocugunun çisini kac defa parka yaptırdı. ıkaz edınce de bagırmaya başladı. her gece araplar yayılıyor cekirdek cola sıselerı yerlerde. yedıklerı ıctıklerı hersey masa ustunde yada yerlerde. ılgınc ki ikaz edınce bagırmaya baslıyorlar. parkta kamera bıle yok. oyle olsa tesbıt edılır
    • Gerçek21 Ekim 2020 . 12:58

      Ya o cüzdan daha önce düşmüş ve onun üzerine başkaları orada oturup pisletip gitmişsse durumdan ne çıkarmalı.Rasim şhow yapma orayı pis gördüysen bir belediyeci olarak temizlesen eline yapışmazdı.belki o cüzdan diğer masanın yanında unutuldu sende bunu malzeme yapıp o kişiye mal ediyorsun.