BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Bolu’nun girişi çok pis kokuyor !

Bolu’nun girişi çok pis kokuyor !
    13 Ekim 2020

    Bolu’nun girişi çok pis kokuyor ! Ankara tarafından Bolu’ya ...

            Bolu’nun girişi çok pis kokuyor !
            Ankara tarafından Bolu’ya girişte Filiz Makarna ve Beypiliç tesislerini geçer geçmez Büyüksu Deresi’nden yükselen koku, adeta burunların direğini kıracak derecede kötü kokuyor. 
            Bolu’ya girişte insanları karşılayan bu çok pis koku; “Tabiatın kalbi Bolu”, “Bolu’yu seviyorum”, Türkiye’nin en güzel şehri için çalışıyoruz” gibi süslü laflarla üretilen sloganlarla tezat oluşturmuyor mu?
            Uzun bir süredir devam eden bu pis kokunun sebebini tespit edip çözüm üretmek çok mu zor?
     

    • Recep17 Ekim 2020 . 08:46

      Çok da güzel yakışıyor. Lakin şehir olarak değil ama insanına müstehak!
    • ahmet16 Ekim 2020 . 11:56

      Ne yazık ki kötü kokuyor. Hem de çok kötü. Tam bir lağım kokusu...!
    • İsim yok16 Ekim 2020 . 09:35

      Bolu dan Karacasu'ya giderken Büyüksu kokmuyor,su nisbeten berrak.Filiz makarnaya giderken su simsiyah leş gibi kokuyor.Gidin Çatak Köyü küprüsüne su simsiyah leş gibi kokuyor.Bunun sebebi nedir sizce?Alaaddin döneminde Y.geçitveren köyü arazisine arıtma tesisinin birinci kısmı yapıldı çalışıyor.İkinci bölümü projesi yapıldı,ihale edilip yapılması lazım.Yeni yönetimin böyle bir derdi varsa bunu hemen yapması lazım.Gidin bakın Bolu'nun kanalizaasyonu
    • Mustafa16 Ekim 2020 . 04:03

      Patates fabrikası atık birakiyormu
    • bolulu15 Ekim 2020 . 16:42

      Degerlı hassasıyet gösteren arkadaslar büyük su deresinin eskısı gıbı temız ve berak akması ıcın doga sever cevrecı arkadaşlarıda goreve davet ediyoruz. Buyuksu deresı kenar koylerımızde yasayan bınlerce vatandaslarımızıda derenın temız ve berraklasması konusunda seslerını yukseltmeye davet edıyoruz.Buyuksu deremıze sahıp cıkalım .Sevgı ve saygılarımla.
    • Fatih KALAFAT15 Ekim 2020 . 10:05

      Bazıları piliççilere sallamış. Piliççilerin kokusu yola gelmez. Rüzgar diğer tarafa gönderir. Oradaki kokunun nedeni çalışmayan arıtma tesisidir. Tanju başkan da nasılsa ben yapmadım diye oralı değil. Koku günden güne artmaktadır. Yakında tüm Bolu'yu bu arıtmada kalan kalıntıların kokusu kaplayacak. Belediyeyi göreve davet ediyorum.
    • Özlem14 Ekim 2020 . 23:33

      48 yaşındayım çocuk yaşımdan beri kokar orası mavin yaklaştıkmı koku sıkar otobüsün içinede kar yok dayanılmaz bir koku yeniymiş gibi yazılmış,,,
    • cancan14 Ekim 2020 . 23:16

      ne yazık kı bu gazetenin dedıgı gıbı cok kötü bır koku var fılız makarnaya gıderken. cözüm bulunsa cok ıyı olacak
    • Bir Bolu lu14 Ekim 2020 . 20:43

      Vatandaş İzmiri görmediğini kadar belliki bunu sana İzmit de yaşayan bir Bolu lu olarak söylüyorum böyle yorumlar yapıp rezil olma trol olabilirsin buraya sadece at gözlüğü takanlar girmiyor
    • Bolulu14 Ekim 2020 . 20:00

      Siz bide orman parkının yanındaki çöp konteynirinlarinin yanından geçinde görün kokuyu sabah ise giderken gecemeyiz kurbandan beri çöpler duruyo ne alındı nede içleri yikaniyor
    • Halil Demir 14 Ekim 2020 . 19:58

      Bekediye AKP deyken kokmumyordu da MILLI ITTIFAKA gecince mi kokmaya basladi veya ankara guzergahindan filiz makarnaya yaklastiginizfa bilerek osurup sonra da CHP ye yuklenmek icin kokuyor mu diyorsunz
    • Fenasi14 Ekim 2020 . 18:44

      Günde 4 defa geçiyorum Leş gibi kokuyor orası
    • Söbelemen mantarı14 Ekim 2020 . 16:26

      Çıkın 10 bin tl kredi çekecem deyin.bakalım kefil bulabiliyomusunuz? Döneminde çarıkçıya milyon tl lere kefillik yaptiran bir zat bu ili kaç sene idare etti.bugün bu adamlar hayrınamı kefil oldu alaaddine?gücünün yettigini 18.maddeden yerlerini mundar etti,yancıları milyoner etti.basından bile göbeğini şişirenler adam yerine geçenler oldu.hesabi cikacak
    • Merkeşlerli14 Ekim 2020 . 16:21

      Alaaddine neden kümes yapıp sesini kestiler sanıyosunuz? Şehrin göbeğine beton santrali ruhsatı veren,18.maddelerde bu piliçcilere kılıçaslanda kıyaklar çeken hükümetin rüzgarıyla bolunun ağzına eden bir başkan geldi geçti. Bırakın normal rüzgarlada doya doya bok kokusu çekelim. Hakettik biz bunları. Saçma sapan insanlara etki yetki veren sistem düzelmedikçe bizden bi cacık olmaz. Hersabah bok kokusuyla uyanmaya mahkumuz.Daha kimse bunların yeraltı sularından biz
    • Özbolulu14 Ekim 2020 . 15:46

      Bolulu,Alaattin başkan zamanında çalışan arıtmaları,Tanju başkan tasarruf edeceğim diye çalıştırmazsa olacağı bu!? yarın çevre il md.lüğü bldyeye ceza yağdırınca,bunlar bizimle uğraşıyor denecek.Bir kenara not edin!
    • TESPİTÇİ14 Ekim 2020 . 13:42

      BOLUMUZUN AKKAYALAR MEVKİİNDEKİ ERPİLİÇ, BOLCA HINDI TESISLERI, FİLIZMAKARNA KARŞİSİNDAKI BEYPİ VE YEM FABRİKASİ. VE BU TESISLERIN ŞEHRIN RÜZGAR ESEN DÖRT TARAFLİ YÜKSEK TEPELERİNDE 10 LARCA KÜMESLERİ MEVCUT. DAĞKENT ÜZERLERİ, KÜRKÇÜLER KÖÝÜ ÜSTLERİ, ARÇELİK ÜZERLERİ, SULTANBEYLİ KÖY CİVARLARİ!!! RÜZGAR İLE ŞEHRİN OLMAMASİ GEREKEN KOKUSU LEŞ GİBİ BOK KOKUYOR. ŞEHRIN EN AZ 20 KM DIŞINA TAŞINMALİLAR. TURİZM DEMEDEN ÖNCE BU OLUMSUZLUKLARA EL ATIN
    • Vatan evladı 14 Ekim 2020 . 11:58

      Büyük suyu. Koca su deresini hiç bir vatan evladı kirletmez kim da yalan söylüyor? Koca suyu RUMLAR kirletiyor bu vatanın evladı yapıyorsa zaten vatan evladı değildir ben bu suda yıllarca yüzdüm hayvan otlattim piknik yaptım şimdi ise yoldan geçerken arabanın camlarını kapatıyorum daha ne söyleyeyim
    • Vatandas14 Ekim 2020 . 11:46

      Ne diyelim İzmir İstanbul derken nihayet boluyuda çöplüğe çevirdiler böylece Bolu halkoda CHP demek ne demek olduğunu görmüş oldu rabbim bizleri korusun
    • Objektif14 Ekim 2020 . 10:12

      Şİmdi bu tesis Alaaddin döneminde yapıldı da neden şimdi kokmaya başladı. Koku arıtmanın çalışmasına bağlı ise o zaman çalışmıyor muydu acaba. Geçmişte çalışıp kokmadığına göre, şu an çalışmıyor ve kokuyor demektir. Gerçi Tanju bey Ekrem abisinin izinden gidiyordur. Sonuçta o da Küçükçekmece ve Haliç Arıtma tesislerini durdurup kötü kokulara maruz bıraktı insanları. CHP den çok şey istemiyoruz. Yapılanları işletmeye devam etsin yeter.
    • No name14 Ekim 2020 . 09:00

      Cikinlar mahallesi d 100 karayolu caddesi aksam 9 dan sonra leş gibi kokuyor ewde camları acamiyoruz dışarda da durmak imkansız hale geliyor bahçede balkonda çay icemiyoruz bir an önce çözülsün.
    • Ferhat14 Ekim 2020 . 08:31

      Sadece girişte değil bahsettiğiimiz büyük suyu karacasu ilçesine geçerken de soluyorsunuz daha önceki senelerde böyle pis koktuğunu şahit olmamıştım Bisikletle gidip geliyorum bu yolu bazen kusma derecesine getiriyor insanı bilginize
    • HAMZA ALİ14 Ekim 2020 . 08:18

      ESKİDEN SADECE GECELERİ KOKARDI ŞİMDİ HER VAKİT KOKUYOR.
    • Paşaköylü14 Ekim 2020 . 07:40

      Büyüksu akkaya boğazından sonra gitgide kirleniyor tavuk kesimhaneleri sonra şehir kanalizasyonu sonra arıtışmayan beypiliç akpiliç bunların kanlı suları kirletiyor yiyen boğaz utanır köylü uyutuluyor
    • Rıfat özturk14 Ekim 2020 . 07:33

      Defalarca şikayet ettik sade orasımı gölcük tabiat parkı yolu üzerinde büyüksu köprüsü leş kokuyor. Kokunun gitmesi için yagmur bekliyorlarmış ah bu zihniyet ah
    • Tahir14 Ekim 2020 . 07:04

      Siyasetin kokusudur o !
    • Veli14 Ekim 2020 . 07:02

      Yorumlarda; " Büyüksu Beypiliç tarafından Çaydurt deresi Akpiliç leş kokuyor " denmiş. Beypiliç'e laf yok, o ayrıcalıklı! Şehrin takımı Boluspor'a hem adını hem parasını bahşetti...
    • Moderno14 Ekim 2020 . 00:16

      Yanlış hatırlamıyorsam Bolu Belediyesi bu arıtma tesisine yatırım yaptı mesnetsizce eleştirmek yerine proje bitim tarihini beklemek daha faydalı olur düşüncesindeyim saygılar
    • Fıssss13 Ekim 2020 . 23:47

      Bolu Belediyesi Arıtma Tesisi
    • Alı13 Ekim 2020 . 23:24

      Yazık ama büyük su bey piliç çaydurt deresi ak piliç tarafından leş kokuyor bence bu firmalar paraya para demiyor çözümü onlar bulsun lafa gelince hepsi artist yazık o derede yaşayan canlılara o dereden faydalananlara
    • Çırak micti bez getir13 Ekim 2020 . 22:50

      Çırak micti bez getir. Usta arıtmayi çalıştırıyordu. Çırak beceriksiz çıktı. Alaattin i suçlayan akıl Alaattin zamanın da korkmayan arıtma şimdi niye kokuyor. Tipik CHP zihniyeti geçmişi kötüle. Baskan beceremiyorsa Hoca hanım el atsın bu işe gelip görsün kokuyu da duysun temizlik işleri müdürü el pençe dururken kokuyu çöz desin. Bolu da rahat etsin. Tancu çırak bu işi cozemeyecek. Cafere de söyleyin bezleri hazırlasin. Oy verene samanlarda bedava saadet v
    • Ender Balcı 13 Ekim 2020 . 22:22

      İsviçre gibi turizm cenneti olabilecek bir kent şehir girişinde 70 km üzeri araç sürme yasağı olan bir yolda , uzun süre bu berbat kokuyu teneffüs etmeden şehre giriş çıkış yapamazsınız dercesine bir uygulama ile çok kötü bir izlenim veriyor. Diğer berbat bir izlenim ise şehir girişinde solda nefis orman manzarası olan dağların kalker malzeme için inanılmaz bir şekilde tahrip edilmekte olan görüntüsü . Batıda şehirlerin şirketlerin kendilerini temsil eden alameti farikaları vardır, koku bunlardan biridir, örneğin dünyanın neresinde bir Sheraton oteline girseniz orkide kokusu sizi karşılar ve ferahlatır, otele ismini bilmeden girseniz bile oranın neresi olduğunu hemen anlarsınız . Bolu ve Bolulu bu kokuyu önce insan olarak bence hak etmiyor. Diğer taraftan bu koku hemen yol üzerinde ki ticari işletmelerin haksız bir şekilde mağduriyetine de sebep olmakta , hiçbir insan 10 dk bile duramayacağı bir yerde alışveriş yapmaz . Bir şekilde yanlış öngörü ve planlama sonucu oluşan de facto bu durum sanırım Sn başkanın söz konusu yeri herhangi bir yerleşim yerini ve insanları rahatsız etmeyecek bir yere taşıyacak aksiyonu alması ile çözülebilecektir. Bugün Ankara’nın başkent oluşunun yıl dönümü. Başkentin havaalanından gelişte tüm Dünyaya kötü izlenim bırakan girişteki yapılaşma ve görüntü milyar TL seviyesinde para harcanarak düzeltilebilmişken Bolu’da şehre girişte şahane orman manzaralarının hafriyat ile yok edilmesinin engellenmesi ise sanırım kamu yönetimi ve halkın duyarlılığını gerektiriyor .
    • Bolulu13 Ekim 2020 . 22:02

      Alaattinin meşhur arıtması kokuyor. o arıtma oraya yapılmamalıydı. ama adamda beyin olmayınca
    • Hayrettin 13 Ekim 2020 . 21:52

      Gerçekten acil çözüm gerektiriyor
    • bolulu13 Ekim 2020 . 21:30

      Büyüksu deresi simsiyah akıyor Arıtmaya kadar nisbeten temız.Sonrası berbat bu suyla patates sulanıyor hayvanlar su iciyor.Büyük su deresi tertemızdi su berraktı cakıltasları sayılırcasına.Nerede yetkılı mercıler.Kırleten kurumlar fabrıkalar tesbıt edılıp arıtmaları çalıstırılmalıdır.
    • Bolulu13 Ekim 2020 . 21:29

      memleketin boku.
    • Organize13 Ekim 2020 . 21:16

      Kokunun sebebi tam da orada bulunan Belediye ye ait arıtma tesisi olabilirim?