BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Camii nereye, neden ve nasıl uçtu?

Camii nereye, neden ve nasıl uçtu?
    11 Ekim 2020

    Camii nereye ve nasıl uçtu? Salıbeyler Mahallesi’nde yapılan imar ...

    Camii nereye, neden ve nasıl uçtu?

       Camii nereye neden ve nasıl uçtu?

          Salıbeyler Mahallesi’nde yapılan imar tadilatı ile 834 No’lu parsel üzerinde cami yeri olarak ayrılan bölüm, birden ortadan kaldırılarak camii yeri yok edildi.

          Alınan bilgiye göre Salıbeyler Mahallesi’nde daha önce yapılan 18. Madde uygulamasından sonra, geçtiğimiz günlerde plan tadilatı adı altında oynamalar yapıldı. 834 No’lu parselde cami yeri olarak ayrılmış bulunan arsa üzerinden ‘cami yeri ibaresi’ kaldırılarak, arsa sahibinin lehine bir güzellik yapıldı.

          Yine aldığımız bilgiye göre 834 No’lu parselin sahibinin, bu bölgede arsaları toplamış olan Onurlu Ticaret’in sahibi Abdullah Onur olduğu belirtiliyor.

         Cami yeri ibaresinin kaldırılması da doğal olarak Abdullah Onur’un işine yaramış bulunuyor.  

          Camii yeri ibaresinin yok edilmesi konusunda Belediye Başkanı Tanju Özcan’dan açıklama bekliyoruz!

    • vatandaş15 Ekim 2020 . 13:14

      borazanlardan ev aldık önü park diye burnumuzun dibine apartman dikilmiş üç ay içinde.... allah peşkeş çekenlerden sorsun cezasını
    • Bolulu13 Ekim 2020 . 13:06

      Bizim dodurgadaki tarlaya geldi kendi yaptırdığımız Cami büyütüldü, her yıl biraz daha. Aferin Size :)) Üçbeş bişi daha getirin tapusunu belediyeye verelim bizide kurtarın. Ekili araziye 40 kamyon mucur döken AKP zihniyeti yola devam, devlet arazisine geçenlere de af çıkarın Siz.
    • Zeliha13 Ekim 2020 . 12:35

      Talan, Talan, Talan.. Yiyin, yiyin efendiler, aksırıp tıksırıncaya kadar yiyin..!
    • bolulu13 Ekim 2020 . 05:30

      15 temmuzcular iş başında desenize
    • Gerçekler12 Ekim 2020 . 20:59

      Anlaşmışlar iş bitmiş o araziye Onurlu villa yapıyor, kümeslerin olduğu alan Arzu Aydın'ın ailesi ait, bu işler hep çıkar işi Chp-Akp ya bakmaz, işin içinde para olunca rant olunca parti ayrımı falan kalmaz sıkı dost olurlar...
    • Merkeşlerli12 Ekim 2020 . 17:17

      Bizim 18.madde den canımız yandı, 3-4 kez arsa tapularımız değişti.ve hala daha birsürü sorunumuz varken F tipinden yargılanan ve ceza alan adamlara jest yapın. Akp içindeki pis yapılanmayı ayıklamadığı sürece bi cacık olmaz bu hükümetten,zaten yeni gelenlerinde enufak yaptığı bişi yok.hala daha nelere göz yumuyolarsa artık? Zerre hakkım varsa haram zıkkım olsun. Diğer gidene yaradımı yaptıkları da Size yarayacak? Buğuz edebildiğiniz kadar edin bakalım.eni
    • başgan12 Ekim 2020 . 14:26

      O kümeslerin olduğu arsalar Arzu Aydın'ın değil miydi? Kesin gariban birinin arsasına kaymıştır.
    • CADDE ESNAFI12 Ekim 2020 . 12:07

      Eyvah eyvah.. Bunlar gidenlerden beter çıktı..
    • Güngör Yılmaz12 Ekim 2020 . 11:16

      Yazıklar olsun..
    • Bolux9 Ekim 2020 . 18:59

      Yav arkadaş paran yoksa sen seçim yap oy kullan partizanlık yap. Paran varsa herhangi birini destekleme sistem zaten seni bulur. Fakirlere demokrasi burjuvaya saltanat.
    • Bolulu9 Ekim 2020 . 18:24

      18 MADDE UYGULAMSI SANIRIM % 47 KISTAS VARDIR BURADA UYGULAMA NE OLMUŞTUR ? ARAZİDE HİÇ ARA YOL GORUNMUYOR YOLLAR VE CAMİ GİBİ ALANLAR KAMU YARARINA DIR .BUNLARI KALDIRMAK VE KEYFİ YAPMAK KAMU ZARARIDIR BU OLAYI BİR SUÇ DUYUSUSU OLARAK KABUL EDİLMELİ VE İÇ İŞLERİ BAKANLIĞI TARAFINDAN BİR KEYFİYET VARMI ARAŞTIRILMALIDIR.TEMMENİ EDİYORUM BİR SORUN YOKTUR SAYIN VALİNİN BU KONUDA İNCELEME BAŞLATMASI OLAYIN AYDINLANMASI KAMU VİCDANI RAHATLAMALIDIR.
    • Vatandas9 Ekim 2020 . 18:00

      Unutmayın beyler bayanlar kapalı kapılar ardında ne vaatler ne sözler verildiğini sadece kul ve Allah bilir o yüzden çokta şaşırmamak lazım bu yüzden daha ne imarlar değişir be rant kapıları açılır.... Son 15 gündür gündem baya yoğun ama hiç bir icraat yok... Çünkü bir insanın kuyruğuna basarsan bastığın insanda bağırır...
    • vatandaş9 Ekim 2020 . 17:04

      tabi ya onlar tarla vasfında 200 tl m2 toplar bi yolunu bulur arsaya çevirir m2 1000 tl den satar üstüne de villa yapar her şekilde işini götürür belediyede adamları var sen ben gitsek belediyenin kapısından giremezsin bize arsa olmayan tarlalar 18 maddeye girmeyen tarlalar onlara gelince nasıl oluyor bide burları onaylayanlar denetlense süper olacak akmı karamı belli olacak
    • hak yiyen .... yesin9 Ekim 2020 . 16:59

      birde komando tugayının karşı çaprazında yol vardı hamdi amcam yer toplamış ordan ne hikmetse yol kalkıverdi ortalıktan gerçekten düşündürücü imar müdür sorgulansın bence çok şeyler çıkacak zaten tanju başkanda olumsuz birşey diyemedi imar müdürü hakkında kınama bile yapamadı doğru düzgün dilinin ucuyla mırıldandı biraz
    • Hey yavrum hey 9 Ekim 2020 . 15:34

      Yiyin efendiler, yiyin, ağzınızdan burnunuzdan gelinceye kadar yiyin. Zengin heryerde işini yürütür. Haaa bide unutmadan bu belediyede çalışan emekliliği gelen arkadaşlar emekli edilecekler mi? Yoksa burada da tanıdık ayrımı varmı? Bir kişi emekli olsa, iki üç tane daha genç aktif dinamik insanlar işe alınabilir sanırım...
    • Aladağ9 Ekim 2020 . 14:49

      Tek istediğimiz şeffaflık, başka bir şey istemiyoruz. Zihniyet aynı olduktan sonra ha Akp ha Chp. O zaman kapatalim tüm partileri. Tek parti olsun ülkede, seçimi de kaldıralım. Zihniyet aynı olduktan sonra verdiğimiz oyların kıymeti harbiyesi yok. Sanırım önceki belediyede belli bir kesim palazlandi simdi sırada yeni bir kesim var. Sıra onlara geldi. Yeme sırası. Nasılsa hesap soran yok, sorgulayan yok, karışan yok, itiraz eden yok. Yokta yok.
    • partizann9 Ekim 2020 . 14:27

      AKP Döneminde Alaaddin zamanında Plan tadilatı bir şeyler karşılığı çok yapıldı Boluspor adı altındada her türlü fırıldak çevrildi. ABDULLAH ONURUN böyle işlere tenezzül edeceğini tahmin etmemekteyim. CHP li Bolu Belediyeside bu tür işlere girdiyse biz o zaman neden CHP ye oy verdik dursaydı ALAADDİN yine plan tadilatı adı altında gerekeni yaparlardı.