BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Bolu'yu gasteciler yönetiyormuş(!)

Bolu'yu gasteciler yönetiyormuş(!)
    24 Eylül 2020

    BOLU'YU GASTECİLER(!) YÖNETİYORMUŞ! Süha ALPARSLAN Belediye Başkan Yardımcısı, Beypiliç ...

       BOLU'YU GASTECİLER(!) YÖNETİYORMUŞ!

    Süha ALPARSLAN 

    Belediye Başkan Yardımcısı, Beypiliç Boluspor Başkan Yardımcısı RÖ ‘Başka yardımcılıkları var mı bilmiyorum!’ inci saçmaya devam ediyor.

    Rasim Özdemir geçtiğimiz hafta Beypiliç Boluspor Youtube hesabında yaptığı mülakatta “bu şehirde olan bu şehri yöneten gazeteciler var. Gazetecilerin şehri yönettiğini düşünüyorum. Yöneten gazetecilerin Boluspor yönetiminde de mutlaka olması gerekiyor” demiş.

    Bu mülakat Özgür Bolu internet sitesinde aynı ile yayınlanmış. Başka bir yerde yok, yazamazlar da zaten.

    RÖ “gazeteciler şehri yönetiyor” diyor.

    Bu iddialı, iddialı olduğu kadar da saçma saparat bu cümleyi neye dayanarak kuruyor.

    Peki birkaç soru soralım,

    Şehri yöneten gazeteciler kimler?

    Şehri yönetirken nasıl mekanizmalara ihtiyaç duyuyorlar?

    Gazeteciler şehri yönetiyorsa Valiye, Belediye başkanına, siyasi partilere, bilumum siyasal, sosyal örgütlenmelere ne gerek var?

    Sonra şehri yöneten bu değerli şahsiyet gazeteciler bütün olan bitenden sorumlu mu?

    Yani uhdesinde birden çok başkan yardımcılıkları bulunan Rasim Özdemir, Tanju Özcan’nın bugüne kadar yaptığı yanlışlıklardan da mı sorumlu?

    Başkanlık makamına çıkarak şu şu yaptıklarınız olmaz şöyle şöyle yapın diye Tanju Özcan’a akıl mı veriyorsun?

    Yani başkan yardımcısı RÖ belediyeyi yönetiyorsa, Başkan Tanju Özcan!a ne ihtiyaç var?

    Bu durumda Tanju Özcan milletvekilliğine dönebilir mi?

    Ya da avukat bürosunu açıp kendi mesleğini icra etsin bari yazık…

    Rasim Özdemir ve şürekâsı Vilayet makamını, İl Genel Meclisini vs. kurumlara giderek “şöyle şöyle yapın” diye talimat mı veriyorlar?

    Peki, bir soru daha Rasim Özdemir mülakatta “gazeteciler” diye çoğul ifade kullanıyor.

    Peki diğerleri kim, bunlar bir heyet mi?

    Bu kadar soru yeter…

    Son soru Rasim Özdemir’i bu kadar cesaretli konuşturan nedir?

    Bu arkadaşa bu şekilde davranmasını öğütleyen kim?

    CHP’den “git milletvekili ol, ben işi ayarlarım“ diyen kim?

    Öff sıkıldım, vallahi sıkıldım.

    Bak Rasim Özdemir senin yakın zamanda yönettiğin karasal yayın televizyonun ne durumda olduğunu biliyoruz.

    Başarılı(!) çalışmalarının hep farkındaydık, ama o devirler işgal ettiğin makam kent için önemsizdi, seni kendi haline bırakmıştık.

    Ama şimdi öyle değil, bir yığın yardımcılıklar kapmışsın, o yüzden merceğimizin altındasın.

    Benden sana bir büyük tavsiyesi ağzını açmadan önce iki kere düşün.

    • Rasim Başkana 27 Eylül 2020 . 21:03

      Başkanım kendinizin vermiş oldugunuz numaraniza cevap verme tenezzülünde bile bulunmuyorsunuz... Bu kadarsınız. Nokta
    • Hahaaahaaaa sesli güldüm27 Eylül 2020 . 09:51

      Birincisi hani belediyeye bisikletle gelip gidecektin, ikincisinde zaman nekadar çabuk geçiyor, ne kadar kaldı??? Tadını çıkarın az kaldı azz. Ahbeee tancu başkan ahbeeeeeyaa, bu işin sonun da üzülme neden kaybettik diye emi.. Az kaldı aazzz akp 2 yıl sonra bi 15 sene daha boluyu yönetir ağzınızı açar bakarsınız. Arkadaş her biri ayrı cevher ne yazsam boş..
    • Merkeşlerli26 Eylül 2020 . 22:19

      10 15 sene evvelinde hergece içen ekip,standart gelirle kıt kanaat geçinirken Şimdi boluyu yönetiyoruz gibi bir güç zehirlenmesinde! Sebebi boluspor başkanı seçiminde hep kulis yaptılar,biri sag biri sol belediyeden oynadı.geçmiş dostlukları sebebi ile şimdi meydanı boş buldular tabi zart zurt atıyolar. Süha Bey az bile yazmış. Ben bunların hepsinin zamanı gelindiğine kokusunun çıkacağını düşünüyorum.
    • Fuat mert 26 Eylül 2020 . 13:54

      RÖ cüler sosyal medyada kampanya düzenlemiş. RÖ yü seviyoruz falan. Demek ki yazı acıtmış. RÖ panikliyorsun lakin korkunun ecele faydası yok akıl küpü RÖ.
    • Edip26 Eylül 2020 . 11:19

      Chp 1.sıradan Bolu Milletvekili adayı gösterilirse bir oy benden.
    • Metin Çelik26 Eylül 2020 . 00:45

      Ben bu Sn Başkan Yardımcısının İlimizde Yıllardır etkinliğini her platformda gösteren Bir zamanların Tek Yerel Televizyonu olan Köroğlu Tv Sahibi Çaydurt beldemizde un Fabrikası , Bolu merkez ilçede Sürücü kursu gibi Ticaretin her alanında Faaliyet gösteren iş adamı Ercan GÜLEN ile bir ilgisi bir bağı olduğunu Bolu Belediyesi Başkan Yardımcılığının da bu ilişki düzeneği içerisinde geliştiğini düşünüyorum. Sn Başkan aksini düşünüyorsa çıksın Y
    • ppolat25 Eylül 2020 . 20:51

      Boluda babayigit bir gasteci bulunmuyor.Beklentimizde yok.korkuyorlar.
    • Aladağ25 Eylül 2020 . 20:19

      Güzelim Bolu kimlerin elinde. Öyle bir şehirki on dakikada arabayla doğanın içindesiniz. Kimse yok. Heryer yemyeşil. Tertemiz hava, su. Ama değerlendiren yok, vizyon yok. Ufuk yok. Kapasite yok.
    • doğa25 Eylül 2020 . 18:27

      Bu arkadaşın nefret duygularını bit tütlü bastıramıyor. büyük işler peşinde ama malesef
    • Zeliha25 Eylül 2020 . 12:39

      Kimsenin bişey yapmasına gerek yok CHP'yi zayıflatmak için.. Tanju başkan ve edrafındakiler yetiyor zaten..
    • hehe25 Eylül 2020 . 11:43

      Tespitlerin hepsi tam yerine cuk oturmuş.
    • İsimsiz 25 Eylül 2020 . 10:25

      Neden bu hazımsızlik ? Birinin cıkıp güzel biseyler yapmaya calişmasi sizi neden bu kadar rahatsiz ediyor ? Sizin ki elestiri falan degil kişisel saldırı ve hazımsızlık !!!
    • ismail cantürk25 Eylül 2020 . 09:07

      rasim beyim mülakatı ile ilgili değerlendirme saklı ve hariç olmak üzere bu yazınız için: çok "hafif" olmuş!
    • Duru 25 Eylül 2020 . 04:08

      Chp yi çekemeyenler sindiremeyenler kıskananlar Yine fitne peşindeler
    • CADDE ESNAFI25 Eylül 2020 . 00:22

      Keşke eski baskan kalsaydı yerinde.. En azından hal hatır soruyordu.. Kadrosu dahi bugun aynı yerinde duruyor zaten..
    • Hasan Ali24 Eylül 2020 . 23:44

      Girebilen işsizler bi şekilde belediyeye işe girip işsizlikten kurtuluyor işte. Kimileri sınavsız memur bile oluyor. Daha başka işsizler de var dışarıda. Darısı onların başına. Herkes iş güç sahibi olsun tabii. İyi bişe.
    • Bolulu 24 Eylül 2020 . 23:20

      Malesef Bolu sahipsiz ak partiside öyle CHP Side öyle al birini vur ötekine
    • Emekli24 Eylül 2020 . 20:45

      Bolum rumuzlu arkadaş tam benim yorumumu yapmış.Bütün sahte ve vasıfsız,olduğundan farklı,çapından ve kumaşından ayrı imajlar bu adamda.Ya sen kimsinki hele o beton duvar üzerine yarım kıç oturup vatandaşı dinlemeler,yardımlarda samimiyetsiz gösteriş b......sı tavırlar.Hele şu son beyanat tam bir fiyasko
    • Bolum24 Eylül 2020 . 20:13

      O yardım yaparken Beton duvarın üstüne terbiyesizce oturup fakir halkımın dertleri!!ni dinleme ve saygısızca yardım dağıtma görüntülerinden sonra senden bir HALT olmaz Rasim. CHP'li değilsin ki Mv adaylığı rüyalarını süslüyor. Çapın belli, geldiğin yer belli, aldığın eğitim belli, yapmaya çalıştığın sahte vizyonun belli yani "sende o maya da yok kumaş da yok" sırıtıyorsun her halinle
    • Çilekeş Emekli24 Eylül 2020 . 19:35

      Burası Bolu.. Olu mu olu..!!