BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Metin Doyran hayatını kaybetti 

Metin Doyran hayatını kaybetti 
    21 Eylül 2020

    Metin Doyran hayatını kaybetti İlimizin tanınmış simalarından Emekli Ziraat ...

    Metin Doyran hayatını kaybetti Metin Doyran hayatını kaybetti Metin Doyran hayatını kaybetti 

          Bolu yine güzel bir insanı daha kaybetti 
          Yine çok güzel bir insanı kaybettik. İlimizin tanınmış simalarından Emekli Ziraat Mühendisi Metin Doyran(66) bir süre önce geçirdiği beyin kanaması rahatsızlığı sonrası hayatını kaybetti. 
         BolununSesi Gazetesi olarak Doyran Ailesi’ne başsağlığı diliyoruz. 
         

         Cenaze ilanı: 
         Merhum Ahmet, Merhum Altan, Merhum Çetin ve Ayten DOYRAN ile Aynur OLACAKOĞLU’nun Kardeşi, Diş Hekimi Anıl DOYRAN ve Ayşegül DOYRAN’ın Babası, Gülşen DOYRAN’ın Eşi, Emekli Ziraat Mühendisi; Metin DOYRAN Hak’kın rahmetine kavuşmuştur. 
        Cenazesi yarın (22 Eylül Salı) Alpağut Mahallesi mezarlığında saat 12 de kılınacak cenaze namazından sonra Alpağut Mahallesi Mezarlığı’nda defnedilecektir.

          Metin Doyran'ın cenazesi bugün saat 12'de Alpağut Camii'nde kılınan cenaze namazının ardından, Alpağut Mezarlığı'nda gözyaşları içinde defnedildi.   
     

    • Nazif Dolapcı27 Eylül 2020 . 19:07

      Değerli devre arkadaşım Metin Doyran'a Allah'tan rahmet dilerim.Mekanı cennet olsun inşaallah. Ailesinede Allah sabırlar versin başka acılar vermesin.başsağlığı diliyorum
    • Raşit yaman22 Eylül 2020 . 16:37

      Metin bey sevdiğim kardeşimdi vefatına çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı Cennet olsun nur içinde yatsın inşallah. Ailesine ve yakınlarına baş sağlığı sabırlar dilerim
    • Seyit Ali Özkoç22 Eylül 2020 . 12:26

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ailesine yakınlarına baş sağlığı ve sabırlar diliyorum çok değerli bir dostu kaybettik
    • Ender özkan22 Eylül 2020 . 10:39

      Değerli bi abimizdi mekanı cennet olsun.yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
    • Ayhan AKALIN22 Eylül 2020 . 08:30

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet osun. Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Hasan22 Eylül 2020 . 07:50

      Allah rahmet eylesin
    • Çetin Uğur22 Eylül 2020 . 07:42

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah, çok değerli bir abimizdi, ailesine, sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim...
    • İlhami Güneykaya22 Eylül 2020 . 06:32

      Tanrı rahmet eylesin yeri cennet olsun..ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum
    • Temel Erdem22 Eylül 2020 . 06:29

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.
    • Cihan RUŞAN22 Eylül 2020 . 01:36

      Metin Abi mekanın cennet olsun kabrin nurla dolsun yüce rabbim rahmetini esirgemesin, Allah'ım geride kalanlara sabır versin, başka acı yaşatmasın acınızı yürekten paylaşıyorum.
    • Gülhan Karakaya22 Eylül 2020 . 01:32

      ALLAH SİZLERE SABIR VERSİN.MEKANI CENNET OLSUN.ÇOK ÜZGÜNÜM .
    • Taner Başer21 Eylül 2020 . 23:23

      Allah rahmet eylesin kibar arkadaşım, Tüm ailesine baş sağlığı dilerim.
    • Abdulkadir KEY21 Eylül 2020 . 23:15

      Her yönüyle mükemmel bir arkadaşımı kaybetmenin üzüntüsü içersindeyim.Mekanın cennet olsun.Ailesine başsağlığı diliyorom.Allah sabırlar versin.
    • Ahmet Can 21 Eylül 2020 . 22:03

      Mekanın cennet olsun, nurlar içinde ışıklar altında uyu Metin ‘çiğim.Doyran ve Turan aileleri ile tüm sevenlerinin başı sağolsun, sabırlar diliyorum.
    • Murat Dinçtürk21 Eylül 2020 . 21:09

      Değerli arkadaşımın vefatından dolayı çok üzüntülüyüm.Yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
    • Mustafa Parlakyıldız21 Eylül 2020 . 20:40

      Çok değerli ve çok sevdiğim arkadaşıma Allahtan rahmet diliyorum.Doyran ve Turan ailelerine baş sağlığı diliyorum.Mekanı cennet olsun.
    • Mustafa Koyuncu 21 Eylül 2020 . 20:35

      Allah rahmet eylesin.Iyi bir insandı,maalesef kaybettik.
    • Çok üzgünüm apt. Komşusuy21 Eylül 2020 . 20:33

      Mustafa koyuncu