BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Fatih Metin'in Babası koronaya yenik düştü

Fatih Metin'in Babası koronaya yenik düştü
    17 Eylül 2020

    Fatih Metin'in Babası koronaya yenik düştü Tarım ve Orman ...

    Fatih Metin'in Babası koronaya yenik düştü

          Fatih Metin'in Babası koronaya yenik düştü

           Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin ve Bolu Barosu avukatlarından Selma Ünal'ın Babası İsmail Metin hayatını kaybetti. 

           Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Metin'in anne ve babası bir süre önce korona virüse yakalanmıştı. Fatih Metin'in Annesi Nihriban Metin iyileşerek taburcu olurken, Babası İsmail Metin'in Ankara Hacettepe Hastanesi'nde yoğun bakımda tedavisi sürüyordu. Metin'in Babasının bugün akşam saatlerinde hayatını kaybettiği öğrenildi.

            İsmail Metin'in cenazesi yarın Sağlık Mahallesi'ndeki Saygılı Cami’nde kılınacak cuma ve cenaze namazından sonra Şehitler Mezarlığı’nda defnedilecek. 

           Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin’e ve Ailesi'ne başsağlığı diliyoruz. 

    • Berat Taşer19 Eylül 2020 . 19:19

      Metin Kardeşime,Ailesine,Akrabalarına,Sevenlerine,Başsağlığı ve Sabırlar diliyorum.Allah Rahmet eylesin.Mekanı Cennet olsun İnşallah.Amin
    • Sedat baysal18 Eylül 2020 . 18:51

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah, Allah geride kalanlara sabır versin
    • Atilla Yılmaz18 Eylül 2020 . 18:41

      Metin ailesine sabırlar dilerim. Allah rahmet eylesin.
    • HAKAN KOÇ18 Eylül 2020 . 17:17

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah Sabırlar diliyorum
    • İsa Ünal18 Eylül 2020 . 16:50

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun
    • Eyüp Aycan18 Eylül 2020 . 14:22

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesine baş sağlığı dilerim.
    • Abdullah yürekli 18 Eylül 2020 . 14:01

      Değerli hemşehrim köylüm başın sağ olsun İsmail amcanın mekanı cennet olsun.
    • Cemal Ataç 18 Eylül 2020 . 13:55

      Mekanı cennet olsun . Allah rahmet eylesin . Sevenlere sabır güç versin .
    • Cemal ataç18 Eylül 2020 . 13:49

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet eylesin. Kalanlara Allah sabır versin . Tüm sevenlerin başı sağolsun
    • Yaşar Doğan18 Eylül 2020 . 13:03

      Allah rahmet eylesin. Sayın Bakanımıda sabırlar dilerim.
    • Mehmet Hüyük18 Eylül 2020 . 12:28

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
    • Hüseyin Ertuğrul18 Eylül 2020 . 11:08

      Merhuma Allahtan rahmet ,ailesine başsağlığı diliyorum.
    • Ali Özşen18 Eylül 2020 . 10:42

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah, sabırlar dilerim.
    • Haki Yılmaz18 Eylül 2020 . 10:30

      okul arkadaşıma rahmet diliyorum ailesine baş sağlığı diliyorum
    • MEHMET ÇELİK18 Eylül 2020 . 10:22

      ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN
    • MEHMET ÇELİK18 Eylül 2020 . 10:20

      ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN
    • İlhami, candemira18 Eylül 2020 . 09:47

      Allah, rahmet, eylesin, yakınlarına, sabır, versin
    • Avukat Ebru Çeçen Destici18 Eylül 2020 . 09:31

      Sayin Bakanımız, olağanüstü güzellikte bir kalbi olan çok kıymetli bir insandır. Amcamızin methini de bizler ta uzaklardan duyduk. Artık hep dualarımızda olacak. Melekler karşılasın Onu öte dünyada Rabbim mekanını cennet eylesin
    • İsmail hakkı özmen18 Eylül 2020 . 09:24

      İsmail amcamın mekanı cenet olsun allah rahmet eylesin ailesine sabırlar diliyorum
    • Metin Çelik 18 Eylül 2020 . 08:57

      Merhuma Allah’tan Rahmet diliyorum Mekanı cennet olsun Ailesi ile dost ve akrabalarına Allahtan sabır dilerim
    • Mehmet Urul18 Eylül 2020 . 08:57

      Fatih Bey ve Selma Hanıma başsağlığı ve sabırlar dilerim.Mekanı Cennet olsun
    • Ali Tahmaz18 Eylül 2020 . 07:52

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Ali Tahmaz - Artvin
    • Semih ünal18 Eylül 2020 . 01:46

      O hepimizin ismail abisi ismail amcası idi .. çok kiymetli ve guzel yurekli bir insandi.. iman ve takva abidesiydi.. Nur icinde yatsin.. Başta fatih metin selma ünal ve tüm ailesinin , hepimizin bası sagolsun..
    • İsmail TAŞCI 18 Eylül 2020 . 01:03

      Değerli bakan yardımcımız fatih metin ve Selma Ünal hanımın babaları değerli insan hayırsever kendini insanların dertlerine adayan saygılı camisi dernek başkanı İsmail metin amcamıza Allah'tan rahmet yakınlarına sabır diliyorum mekanı cennet peygamber efendimize komşu eylesin inşallah
    • cahit erdogan18 Eylül 2020 . 00:48

      allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun cahit erdogan
    • cahit erdogan18 Eylül 2020 . 00:46

      allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun cahit erdogan
    • Zekayi Demir 18 Eylül 2020 . 00:32

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Başınız sağ olsun
    • EYÜP AHİ 18 Eylül 2020 . 00:21

      ALLAH RAHMET EYLESİN. MEKÂNI CENNET OLSUN İNŞALLAH. METİN KARDEŞİME, AİLESİNE, AKRABALARINA, SEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLİYORUM
    • Sercan Biçer18 Eylül 2020 . 00:18

      Allah Rahmet Eylesin. Başınız Sağolsun.
    • Celal GÜNER17 Eylül 2020 . 23:28

      Allah rahmet eylesin. Sabırlar diliyorum.
    • Cumhur Bandakçıoğlu17 Eylül 2020 . 23:06

      Sabırlar diliyorum. Metin Ailesi nin acısını paylaşıyorum..
    • Mustafa Soylu17 Eylül 2020 . 22:53

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.
    • Av. Tolga Kocaçalıkoğlu 17 Eylül 2020 . 22:42

      Fatih Ağabey ve Selma Hanıma sabırlar diliyorum Allah rahmet eylesin...
    • Hüseyin karabulut17 Eylül 2020 . 22:36

      Fatih bey selma hanım başınız sağolsun allah rahmet eylesin
    • Zafer Aksungur 17 Eylül 2020 . 22:34

      Işıklar içinde uyusun sevenlerine ve ailesine sabır diliyorum
    • Ferit Atalay17 Eylül 2020 . 22:11

      Fatih ve Selma’ya sabır diliyorum.Allah rahmet eylesin.
    • Cemal17 Eylül 2020 . 22:08

      Allah rahmet eylesin..Fatih bey'e sabırlar diliyorum..!
    • İsmail Hotakoglu 17 Eylül 2020 . 22:04

      Merhuma Allah rahmet etsin,mekânı cennet olsun inşaallah .Fatih Metin ve aile efradına başsağlığı ve sabırlar dilerim.