BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Zamansız ölümü çok üzdü !

Zamansız ölümü çok üzdü !
    15 Eylül 2020

    Buket Hoca'nın zamansız ölümü tıp camiasını yasa boğdu Bolu ...

    Zamansız ölümü çok üzdü !Zamansız ölümü çok üzdü !

          Buket Hoca'nın zamansız ölümü tıp camiasını yasa boğdu       

          Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Tıp Fakültesi zamansız bir ölümle üzüntüye boğuldu. Tıp Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı'nın başarılı Öğretim Üyesi Doç. Dr Buket Tekçe(45) yakalandığı amansız hastalığa yenik düşerek genç yaşında hayatını kaybetti.

          Dahili Tıp Bilimleri hocalarından Doç. Dr. Hikmet Tekçe'nin Eşi olan Tıp Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Buket KIN TEKÇE için yarın (16.09.2020) saat 11:00 da Morfoloji binası önünde tören yapılacak. Ardından Merhumenin cenazesi Karacaağaç Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Karacaağaç Mezarlığı'na defnedilecektir.

          Son yolculuğuna uğurlandı 

          Tıp Fakültesi'nin sevilen saygıdeğer hocalarından biri olan Doç. Dr. Buket KIN TEKÇE'nin için Tıp Fakültesi Morfoloji binası önünde tören düzenlendi. Ardından Karacaağaç Mahallesi Camii'nde kılınan cenaze namazı sonrası Karacaağaç Mahallesi Mezarlığı'nda defnedildi. 

           Törene ve cenaze namazına Rektör Prof. Dr. Mustafa Alişarlı ve çok sayıda üniversite personeli ile sevenleri katılarak, Doç. Dr. Buket KIN TEKÇE'yi gözyaşları ile son yolculuğuna uğurladı.  

          BolununSesi Gazetesi olarak KIN ve TEKÇE Aileleri'ne, ve Tıp Fakültesi Camiası'na başsağlığı diliyoruz. 

    • Tahsin Akduman18 Eylül 2020 . 12:30

      Allah rahmet eylesin. Başınız sağ olsun. Mekanı cennet olsun.
    • Mehmet Asım Özkök 17 Eylül 2020 . 21:28

      Mekanı cennet olsun. Yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.
    • Kemallettin doganyigit 17 Eylül 2020 . 16:10

      Innalillahi veinneileyhi radium allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
    • Eylül Demirtaş17 Eylül 2020 . 09:50

      Buket Hanımın zamansız vefatı çok acı... Hikmet Hocam, acınızı yürekten paylaşıyorum. Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabırlar diliyorum...
    • Seyhan KARATAŞ16 Eylül 2020 . 22:30

      Büketim ölüm yakışmadı sana .Ruhun Şad mekanin cennet olsun .Rabbim sevdiklerine sabırlar versin
    • Perizat KARATAŞ16 Eylül 2020 . 22:26

      Canım Buketim zamansiz gidisinle bizleri cok üzdün Mekanın cennet olsun. Rabbim ailene sabirlar versin
    • Perizat KARATAŞ16 Eylül 2020 . 22:22

      Canım Buketim zamansiz gidisinle bizleri çok üzdün.Rabbim mekanini cennet etsin ailene sabir versin
    • Levent DEĞEROĞLU16 Eylül 2020 . 22:18

      Allah rahmet eylesin, ışıklarda uyusun. Ailesine ve yakınlarına sabırlar diliyorum.
    • Levent DEĞEROĞLU16 Eylül 2020 . 21:03

      Allah rahmet eylesin, ışıklarda uyusun. Ailesine, yakınlarına sabırlar diliyorum.
    • Metin Çelik16 Eylül 2020 . 20:50

      Allah Rahmet Eylesin Mekanı cennet olsun Buket Hoca hanımın ailesi ve tüm sevenlerine baş sağlığı dilerim
    • Serkan Özgür Bilge16 Eylül 2020 . 15:08

      Başınız sağ olsun Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Erdinç Yıldırım16 Eylül 2020 . 14:39

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun
    • Necla Bilge16 Eylül 2020 . 14:26

      Canım Buketim Acımız çok büyük Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın
    • Necla Bilge16 Eylül 2020 . 13:44

      Acımız çok büyük Canım Buketim Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın
    • Adem KARAPITIK 16 Eylül 2020 . 11:48

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun sevenlerine Allah sabırlar versin
    • Mustafa Acar16 Eylül 2020 . 10:19

      İnna Lillahi ve inna ileyhi raciun. ALLAH rahmet eylesin, Mekanı Cennet olsun.
    • Gülay DEĞEROĞLU16 Eylül 2020 . 09:30

      Işıklar içinde uyusun.Çok üzgünüm.Ailesine ve yakınlarına sabırlar diliyorum.
    • ÇETİN BİLEN16 Eylül 2020 . 05:08

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun sevenlerin başı sağolsun