BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

İhtiyar Delikanlıya nazar deydi!

İhtiyar Delikanlıya nazar deydi!
    14 Eylül 2020

    İhtiyar Delikanlıya nazar değdi Bolulu Milli Bisikletçi İsmail İltir, ...

             İhtiyar Delikanlıya nazar değdi

             Bolulu Milli Bisikletçi İsmail İltir, Abant'ta bisikletle antrenman yaparken kalp krizi geçirdi. İltir'e yapılan anjiyo neticesinde bugün by-pass ameliyatına alındı. 

            İlerleyen yaşına rağmen, bisiklet yarışlarında birincilik kürsüsünü kimmseye bırakmayan 60 yaşındaki İsmail İltir'e nazar değdi. Bisikletiyle Abant'ta antrenman yaparken kalp krizi geçiren İltir, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yapılan anjiyo ve tetkikler sonrası acilen by-pass ameliyatını alındı. 

          BolununSesi Gazetesi olarak İsmail İltir arkadaşımıza geçmiş olsun diyerek acil şifalar diliyoruz.  

           

    • Fahrettin ÖZTÜRK18 Eylül 2020 . 10:06

      Çok geçmiş olsun İsmail Abi Acil Şifalar dilerim.
    • Halil İbrahim YILDIRAN17 Eylül 2020 . 21:33

      Sevgili ağabeyim, Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyoruz.
    • SAADET ÖZBAY BİÇER17 Eylül 2020 . 13:59

      Geçmiş olsun .ALLAH şifalar versin İNŞALLAH... SAADET ÖZBAY BİÇER... SEDAT ÖZBAY IN ABLASI...
    • Alo rıza Köseoğlu 15 Eylül 2020 . 16:28

      Geçmiş olsun hocam acil şifalar diliyorum
    • cengiz aydoğan 15 Eylül 2020 . 11:15

      geçmiş olsun acil şifalar dilerim
    • saygın akgül 15 Eylül 2020 . 10:45

      çok çok geşmiş olsun Allah şifa versin ....
    • Baki Aktaş (AYDIN)15 Eylül 2020 . 09:40

      Kardeşim, geçmiş olsun,Allah şifa versin.
    • Tahsin ARSLAN15 Eylül 2020 . 08:40

      Geçmiş olsun İsmail kardeşim. Acil şifalar diliyorum.
    • Cengiz ANAÇ15 Eylül 2020 . 08:38

      Büyük geçmiş olsun , sağlığınıza tekrar kavuşmanız için şifalar dilerim,
    • Rasim Erikçi 15 Eylül 2020 . 03:04

      Çok geçmiş olsun Allah Şifa versin inşallah abi
    • Cihan RUŞAN15 Eylül 2020 . 02:12

      Sevgili İsmail, İhtiyar Kurt Delikanlı, Şampiyonum; büyük geçmiş olsun, yüce rabbimden acil şifalar diliyorum, ailesine de geçmiş olsun dileklerimi iletir bir daha hiç yaşanmamış gibi olmasını temenni ediyorum, sevgilerimle en kısa sürede şifa bulmuş olarak aramıza dönmesini diliyorum
    • Şafak Köksal14 Eylül 2020 . 22:07

      Sevgili arkadaşım çok çok geçmiş olsun...Allah yardımcın olsun...
    • Ebazer savaş 14 Eylül 2020 . 22:04

      İsmail abi çok geçmiş olsun, Allah şifalar versin.insallah kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle..
    • Veysel yurdakul bursa14 Eylül 2020 . 22:03

      Cok gecmis olsun
    • enver tatbul14 Eylül 2020 . 21:33

      çok gecmis olsun abi rabbim acil sifalar versin
    • Murat Suyabatmaz 14 Eylül 2020 . 21:30

      Çok Çok geçmiş olsun, atak zamanı değil daha finish’e çok var..
    • İlhan AYERLİKAYA14 Eylül 2020 . 20:15

      İsmail beye geçmiş olsun diyor, en kısa sürede sürede sağlığına kavuşması dileğiyle!
    • Ayşe Gültopu14 Eylül 2020 . 19:50

      Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
    • Raif Uğur14 Eylül 2020 . 19:10

      Geçmiş olsun .Allah tan acil şifalar dilerim.
    • Cengiz Dura14 Eylül 2020 . 19:05

      Değerli kardeşim İsmail... geçmiş olsun ve acil şifalar dileğimi iletirim...
    • Necdet TOPER 14 Eylül 2020 . 18:58

      İsmail İltir, geçmiş olsun. Allah’tan acil şifalar dilerim.
    • Ahmet Koç 14 Eylül 2020 . 18:56

      Cok çok gecmis olsun allah'ım acil şifalar versin inşallah
    • Ümit altuntaş14 Eylül 2020 . 18:56

      İsmail hocamıza ve ailesine büyük geçmiş olsun. Allah şifa versin
    • Bulent Kalaycioglu14 Eylül 2020 . 18:03

      Geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.
    • Mustafa Değer 14 Eylül 2020 . 17:55

      Çok çok geçmiş olsun, Rabbim şifasını versin..
    • Murat Özçağlar14 Eylül 2020 . 17:22

      Geçmiş olsun acil şifalar dileriz.
    • Hakan ÖZKAN14 Eylül 2020 . 16:35

      İsmail beye Allahtan acil şifalar diler en kısa zamanda aramıza dönmesini dilerim.
    • Ömer Kara14 Eylül 2020 . 16:22

      Arkadasima gećmis olsun.Acil Şifalar diliyorum.
    • İsmail Hotakoglu 14 Eylül 2020 . 16:13

      İsmail kardeşim, geçmiş olsun acil şifalar dilerim
    • Ömer ÖZCAN14 Eylül 2020 . 16:06

      Allah şifalar versin. Sağlığına en kısa zamanda kavuşur inşaallah.
    • Gürdal Genç14 Eylül 2020 . 15:54

      Abim çok geçmiş olsun rabbim şifalar versin
    • FİKRET DOĞANÖZ 14 Eylül 2020 . 15:35

      Şifa dileklerimle geçmiş olsun.Şifalar dilerim.
    • Dursun YILMAZ.14 Eylül 2020 . 15:13

      İsmail beye geçmiş olsun der acil şifalar diliyorum.
    • gürsel esen14 Eylül 2020 . 14:43

      Geçmiş olsun ,en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun inşallah.