BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Yılmaz alttan alttan CHP’ye mi oynuyor?

Yılmaz alttan alttan CHP’ye mi oynuyor?
    10 Eylül 2020

    Yılmaz alttan alttan CHP’ye mi oynuyor? Son yerel seçimlerde ...

             Yılmaz alttan alttan CHP’ye mi oynuyor?

            Son yerel seçimlerde Alaaddin Yılmaz’ın kendi partisinden aday gösterilmediği için CHP’nin adayı Tanju Özcan’la işbirliği yaptığını sağır sultan bile öğrendi.

            Tanju Özcan’ın da bugüne kadar kendisinden beklenenin aksine davranış sergilemesi ve Alaaddin Yılmaz’ın 15 yıllık geçmişinin üzerine her fırsatta sünger çekmesine bütün Bolu kamuoyu her fırsatta şahit olmaya devam ediyor.

             Seçimlerde CHP’nin adayını desteklediği için Ak Parti ile arasında büyük bir soğukluk oluşan Yılmaz’ın son günlerde CHP’lilerle sıkça görülmeye başlaması, yeni dedikodulara kaynak oluşturuyor.

             Alaaddin Yılmaz’ın önceki gün CHP’li Belediye eski Meclis Üyesi Naci Yörük’ün CHP İl Başkanlığı’nın alt katındaki bürosunu ziyaret etmesi, CHP’ye göz kırptığı söylentilerini ve iddialarını güçlendiriyor.

    • Erdemli14 Eylül 2020 . 20:32

      Ey millet ey ak parti uyanınca balığa gidelim demek hoş olur.zat son beş seneyi bunlarla geçirdi. Hiç mi uyanmadınız. İl başkanı uyudu mu hala o koltuğun hakkını veremiyor al birini vur ötekine. Hayırlı olsun.
    • Bolulu12 Eylül 2020 . 21:34

      Yaptığın zülümlerden sonra o masum görüntü, hiç inanasım gelmedi.
    • Hakikat ve Durum12 Eylül 2020 . 09:13

      MARS gezegenindeki bu şehir on yıllardır VASAT, NEPOTİK, PROJESİZ, BİLGİSİZ, EĞİTİMSİZ, GÖRGÜSÜZ, KALİTESİZ tiplerin elindedir. Hepsi aynıdır. Hepsi 20 ailedir. Önde gelen kişilere bakınız. 90 yıldır sadece 20 aile kaymağı yer. Parti isimleri değişiktir. Hepsi aynıdır. Biri vişne suyu içine viski koydurup içer dindar görünür. Öbürü her şeyi içer Kur'an öper.
    • Goca Bolu'lu11 Eylül 2020 . 21:09

      Bunlardan bir b...k olmaz. Geçmiş ola...
    • adilce11 Eylül 2020 . 20:34

      Yorumcuların tesbitleri tam yerinde,zamanın da iş makinaları üzerinde cambazlık yapıyordu.Şehirle ilgili üreteceği başka şey olmadığından,kaldırım taşlarını sök-tak şovuyla meşgul.önceki dönemi de kapattığına göre dokunmayın hayatını yaşasın.
    • Ahmet11 Eylül 2020 . 17:40

      Gelen gideni aratır Tanju dan iş çıkmaz bunu hep biliyorduk çünkü iş kabiliyeti yok herşey teoride lafta oysa bolu ya yazık yeni yapılan yollar kaldırımlar tekrar sökülüyor neden dir acaba boş bunlar bolu insanı aptal yerine koyuyorlar herkese tamam deyip umursamayan Tanju baskan
    • Komik11 Eylül 2020 . 14:10

      Dikkat ediyorum Tanju başkanla ve Alaaddin yılmazla ilgili bu gazetenin yazdıkları hep doğru çıkıyor.
    • i.H.G11 Eylül 2020 . 12:25

      Tanju Alaattini aratıyor.verdiği sözler unutuldu.
    • Üst yakalı 11 Eylül 2020 . 11:44

      Boşverin bunları yanar döner bunlar
    • Halk11 Eylül 2020 . 09:43

      Çok da tın! Millet zaten can derdine düşmüş kardeşim. Kim nereye geçerse geçsin. Siyasetinin de köküne kibrit suyu. Bize ne !!!
    • Bolulu11 Eylül 2020 . 09:15

      Nereye geçerse geçsin ne Alaaddin YILMAZ nede Tanju ÖZCAN dan bu saatten sonra mahallelerinden muhtar bile seçilemezler hele hele Tanju ÖZCAN asla kimin kuyruğu olduğu neye hizmet ettiği alenen ortada kimse Boluluların aklıyla alay etmesin Saygılar .
    • Metin Çelik11 Eylül 2020 . 01:24

      Asla olamaz Tanju nun da Siyasi Yaşamı Bitmiştir. Buna Asla izin vermeyiz Ben Alaattin Yılmaz a soruyorum çıkınlar mahallesinin eski mezarlığını eratalar ailesine kaç paraya sattın sattığığın toplam paraya bir dairenin yarısını alabilir misin Şimdi bu ve benzeri insanların siyasi yaşamı olur mu kardeşim Memleket Normalleştiği anda Biz bu adamlara Kamu gücünü çıkar örgütü adına nasıl kullandığının hesabını soracağız Yargılatacağız ne başkanlığı
    • Bolulu10 Eylül 2020 . 22:51

      Korona geçse iyi başka bir hastalık geçebilir.
    • Hayret10 Eylül 2020 . 22:41

      Geçmişe dönüp chepe liere ve belediye personeline yaptığı antidemokratik uygulamalara bir baksın. Burdan yazsam istanbula yol olur.
    • Çilekeş Emekli10 Eylül 2020 . 22:19

      Olu mu olu.!