BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Sular neden kesik ve ne zaman verilecek?

Sular neden kesik ve ne zaman verilecek?
    9 Eylül 2020

    Sular neden kesik? Ne zaman verilecek? Bolu Belediyesi’nin resmi ...

            Sular neden kesik?
          Ne zaman verilecek? 
          Bolu Belediyesi’nin resmi internet sitesi ne işe yarar?

          Gece yarısından beri Bolu’nun yarısında sular kesik, Neden kesik olduğunu öğrenmek için herkes Bolu Belediyesi’ni mi aramak zorunda?
           BolununSesi olarak bir sürü telefon trafiğinden sonra güç bela öğrenebildiğimiz kadarıyla Alpağut Mahallesi ile Çakmaklar Mahallesi arasında bir bölgede yine Alaaddin Yılmaz’ın döşediği yanlış malzemeli borularda gece yarısı yaşanan patlama nedeni ile bugün 8 mahallede sular kesilmiş bulunuyor. Yine öğrenebildiğimiz kadarı ile suların öğle saatlerinde verilebileceği belirtiliyor. 
     

    • Bolulu10 Eylül 2020 . 20:01

      alo melo
    • Herhangi biri10 Eylül 2020 . 09:13

      Gurbetçi Allah'tan korkun! Pandemi sürecinde fakir fukaraya yapılan yardımları biliyonmu veya seçim sonrası otogarın arkasından başlayıp yukarı sokuya kadar yapılan yol çalışmalarını veya akp nın 15 yıldır yapamadığı belediye önünü veya 450 milyar borcun 250 milyara indirildiğini.Allahtan korkun ve partili davranma! Bu yazdıklarının vebalini öbür dünyada VEREMEZSİN!
    • Faruk10 Eylül 2020 . 00:24

      Başkan bu boruların uygun olmadığı halde neden döşetildiğini neden açıklamıyor. Alaaddin Yılmazın daha ne kadar pisliklerini örtmeye devam edecek? Böyle giderse alaaddin onun sonunu getirecek. Aptallık ediyor seçimi kendisine kazandıranın alaaddin olduğunu zannediyor. HDP ile de anlaşmış 4 bin tane oy da ordan gelmiş. Ama kendisine seçimi kazandıran aladdine ateş püskürenlerin oyları. Ama o bunları göremeyecek kadar aptal durumda.
    • Gurbetçi9 Eylül 2020 . 21:48

      Yapamadığınız beceremediğiniz her boku alaadine ve ak partiye atın icrat yapın hizmet yapın su kesilmiş su verin millete yolları yapın köprü altı boyamayla bu iş olmaz hizmet hizmet hizmet icraat icraat icraat anladınızmı
    • Herhangi biri9 Eylül 2020 . 20:28

      Alpağutta Allaadinin döşediği 700 lük boru patlamış.Tanju ne yapsın o da bıktı.İşin garibi il başkanları o zaman bu konu hakkında konuşmazken şimdi çıkıp demeç veriyor bazı gazetelerde.Çok komikler kendileri.Karamanlı mahallesinide keyfi kazmıyolar herhalde sıkıntı varki kazıyolar.Asfalt yapılınca yorum yapsanız daha iyi olurdu.
    • dede9 Eylül 2020 . 20:26

      Alpagutbeyde 500 metrekare yara tam 8 aydır park yapıyorlar, biri geliyor eli kıçında bakıp talimat veriyor bir diperi bayan..belediye arabasının içerisinden ölçüp biçiyor..velhasıl ortada iki kamyon mucur dökülen beton var...lay..layy..lommm reklama gelince en kralı işe gelince iş ortada belediye alanına bakın...köy meydanı süslendi sanki iki çiçek bir iki fıskıye...
    • Bolulu 149 Eylül 2020 . 18:37

      Yeter artık bu nedir böyle ayda 3-4 defa su kesintisi
    • Şikayet9 Eylül 2020 . 17:29

      Belediye başkanı değişeli iki yıl oldu. Borularda sıkıntı yeni değil değişmesi gerekiyor değiştirsene Tanju bey. Reklama ara ver azıcık otur çalış.
    • adem 149 Eylül 2020 . 14:41

      Belediyenin internet sitesi Tanju beyin reklamını yapmaktan başka bir işe yarıyor mu ki?
    • BOLULU9 Eylül 2020 . 12:53

      Baskan caddeler sokaklar kazılıp buzler dosendı.Aladdın baskan alt yapıyı bıtırdık. Boluyu altına ustune getırdik dıyordu.Alt yapı bıttı ıse sokakları caddelerı neden kazıyosunuz.Aladdın zamanında yapılmayan eksik kalan yerler mı var.Boluda yasayan bır vatandas olarak bilgi edinmek en dogal hakkımız degil mi.
    • Göynüklü9 Eylül 2020 . 12:20

      Bıktık bıktık vallahi bıktık. Bolu gibi yerde kimin yüzünden su sıkıntısı yaşıyorsak allah bildiği gibi yapsın. Ayrıca mevcut su kalitesi de berbat, yıllardır leş gibi su kullanıyoruz. Suyun yarısı kireç nerdeyse, bütün cilt hastalıkları çıkıyor. Başka bir ile gittiğimde anlıyorum su kalitemizin ne kadar kötü olduğunu
    • vatandaş9 Eylül 2020 . 11:49

      Karamanlı mahallesinde sokaklar kazılmış köstebek yuvasına dönmüş durumda konuralp caddesi tek yönlü işliyor neden kazıldığını açıklayacak merci kim acaba.