BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Aras Kargo yine ayağına çağırmaya devam ediyor !

Aras Kargo yine ayağına çağırmaya devam ediyor !
    7 Eylül 2020

    Aras Kargo yine ayağına çağırmaya devam ediyor ! Aras ...

         Aras Kargo yine ayağına çağırmaya devam ediyor ! 

         Aras Kargo firması adrese teslim taahütü ile teslim aldığı ürünleri adrese teslim etmeyerek taahüdünü yerine getirmediği gibi, vatandaşların telefonuna mesaj atarak kargonun merkezine davet ediyor.     

           Aras Kargo firması adrese teslim etme taahütü ile teslim aldığı ürünleri adrese teslim etmeyerek taahüdünü yerine getirmemeye devam ediyor. Paketi gelen vatandaşlara "Şubeden alın" diye mesaj atıyor, herkesi kargonun merkezine çağırıyor. Vatandaşlar paketini almak için işini gücünü bırakıp Aras Kargo merkezine gelerek kuyrukta beklemek zorunda kalıyor.                  

          Çoğu zaman ürünler alıcısına ulaşmadan kargolar iade oluyor 

          Bütün kargo firmalarının buluduğu Sümer Mahallesi'nde, sadece ve sadece Aras Kargo'nun kapısında insan kuyruğu yaşanıyor. Paketini almak için kuyrukta beklemek zorunda kalan vatandaşlar, bu duruma isyan ederek; "Bir daha Aras Kargo'yla çalışan firmalardan ürün almayacağız. İnternetten alışveriş yaparken, Aras Kargo dışında seçenek olursa yapıyoruz artık. İnsanlarla dalga geçen başka bir firma görmedik" diyorlar. 

    • Kanka454517 Eylül 2020 . 10:33

      Kargolar adrese teslim etmediği gibi fahiş fiyatlar uyguluyorlar 150 gremlik10x7x7 poşet içinde kutucukda41.66 tl aldılar hemde dağkent e teslimatları yokmuş davranışlarda çok kötü
    • Kurye13 Eylül 2020 . 02:55

      Ne kadar basit siparişi verince gelsin ayagima biz halk olarak alışmışız rahata emekçiyi ezmeye bir tek paket sizlere ulaşana kadar kaç işlem görüyor kaç kişinin elinden geçiriyor bunları düşündünüzmü bende küryeyim günlük ortalama 120 kapıya gidiyorum bunların 20 sinden fazlası evinde mecburi calisipta duramadığı halde ev adresi verenler var işte bu kişiler yüzünden gerçekten evinde heyecanla kargosunu bekleyen insanlarımızın kargoları yetişmiyor işte b
    • Oğuz10 Eylül 2020 . 14:04

      Hayatım boyunca bir kere aras kargonun kargomu getirdiğini hatırlamıyorum ben gidip aldım her seferinde bir sıkıntı yok benim açımdan lakin niye kurye var o zaman insan düşünüyor asjdasj
    • YETER 9 Eylül 2020 . 12:59

      LÜTFEN TÜM YETKİLİLERE SESLENİYORUM.BU CARGO ŞİRKETLERİNİN YERİNİ ACİL DEĞİŞTİRİN.İMAM HATİP LİSESİ YOLUNU KOMPLE KAPATIYORLAR.GELİŞİ GÜZEL ARABA ÇEKMELER.SİNYAL VERMEDEN YOLA BİRDEN ÇIKMALAR.BUNLARI TENHA BİYERLERE YERLEŞTİRELİM.
    • Vatandaş 9 Eylül 2020 . 11:23

      Ev getirmemek için adresi bulamadık dediler sözde bide aramışlar ulaşamamışlar bide kurye buranın adresi yanlış diyor
    • hele hele ..............9 Eylül 2020 . 10:29

      insanlık onurundan bahsetmiş biri. insanlık onuru önce işini doğru yapmakla başlar. hoş sözler duymak istiyorsan işini hakkıyla yap.
    • Ucuz Etin Yahnisi9 Eylül 2020 . 09:17

      Liyakatsız eleman çalıştırırsan, işini yapmak yerine laf yetiştirir burda.
    • ...9 Eylül 2020 . 09:13

      Sayın Bolununsesi, yorumların altına cevap ver butonu ekletseniz güzel olacak kim kimin yorumuna cevap vermiş belli değil...bunlar iyice sıvadan çıktı babasının hayrına yapıyor gibi tavırları var.. yada senki müşteriye özel birşey yapıyor gibi herkes görevini adam gibi yapsımn o kadar... yetmiyorsa eleman aldırın v.s naparsanız yapın bunlar sizin patronunuzla sizin aranızdaki problemler ne kadar saçma birsey bunları müşteriye yansıtmanız...
    • kerye ve söförüne9 Eylül 2020 . 08:26

      Haydaa şu kargocuların saçma sapan cevaplara bak hale, kurye bir dert idi şimdi birde şöförü çıktı yok ankara çıkış yok düzce giriş, kardeşim bizene bundan bizeneeee, eve teslim ödüyorsam o kargo gelecek o kadar vadandaş bunu bilir gerisi boş
    • Aras çalışanı9 Eylül 2020 . 08:01

      Uygulamadan sipariş verenler adresi müşteri yazıyor biz sadece barkodu okutup işlem yapıyoruz adres yazmıyoruz yani adresi müşteri kendi dolduruyor Aras temsilcisi değil ama bazı şubeler covid den dolayı kapalı bazı mahallere dağıtım olmuyor o yüzden en yakın şubeye kesiliyor oda Şube teslim oluyor kodlu olduğu zaman kargo hiç kesilmiyor birwyselde ise tamam aras temsilcisi adresi yazmadan da aciz aynı müşteri uygulamadan sipariş verdiği gibi adresini bilmeyen bile v
    • Nihat Utku8 Eylül 2020 . 22:29

      Yazılanlar doğrudur katılıyorum ben takip kodunla 4günAras kargo Karşıyaka şubesi ne gittim kargomun gelmediğini söylediler 5. gün müşteri hizmetlerini aradım kargonun adreste bulunamadığından dolayı geri gönderildiğini öğrendim Halbuki kargo şube teslimi gönderilmişti İstanbul'dan şube teslimi kargoda nasıl adreste bulunamadım diye sordum cevap veremediler geri giden kargoya 36 lira ücret ödeyip tekrar başka kargo ile gönderdiler
    • Mustafa DEMİR8 Eylül 2020 . 22:15

      Adrese teslim ürünü şubeden elden aldığım halde adrese teslim ücreti ödedim
    • Kurye Haklı8 Eylül 2020 . 22:15

      Bu işi yapanlara saygı duymak yerine iyice verip veriştiriyorsunuz.Paranız bol içiniz rahat oh al eline telefonu şurda bu indirim burda bu indirim.Sokağa çıkma yasağı bile olmayan kuryeler pandemide hiç tatil yapmadığı gibi işleride arttı.Sanki kapıda bahşiş veriyorsunuz kapıyı bile açmaktan acizsiniz.Otomata basıyorsunuz yukarıda kapıyı açmayıp daire aratıyorsunuZ.Saygılı olun.
    • Kargocu8 Eylül 2020 . 21:08

      Vatandaş diye bir kullanıcı demişki Aras ve yurtiçi ni seçmeyin bu ülkeden silinip gitsinler
    • Kargocu8 Eylül 2020 . 21:02

      Adres yazmaktan aciz insanlar internetten sipariş veriyor, sonra kargom evime gelmedi diyor. Daha oturduğu binanın numarasını bilmiyor sonra kargom neden gelmedi diyor. Adam Kargo teslimatı yapılmayan yerde oturuyor “ ben adres teslim istedim “ diyor. Bu kadar cahil insan varken o kuyruk az bile . Sözde sorsan hepsi okumuş
    • Bu ne muhabbet 8 Eylül 2020 . 20:57

      Bir gazetenin bu şekilde nokta atışı hedef göstermesini doğru bulmuyorum, sanırım şahsi bir mesele var. Herkesin farklı deneyimi olabilir, benim Bolu da en sorunsuz gördüğüm kargo aras. Bu konularda PTT kargoyu kimse geçemez bana göre. Düşünüldüğünde yapılan iş kolay değil, alt yapısı bu yoğunluğa göre kurulmamış sistemler ve kurulması da öyle 2 günde bitmez. Eşek gibi getireceksin gibi laflar hiç hoş değil, parasıyla da olsa insanlık onuru diye bişey.
    • Araş kurye8 Eylül 2020 . 20:43

      Arkdaslar şimdi yazılarınızı okudum çok üzüldüm diğer kurye arkadaşın yazdığı doğru değil tabiki kimseye şikayet etmeye hakkın yok bizim işimiz insalara hizmet bununla aile gecindiriyoruz ama sevgili dostlarım bende bir aras kuryesiyim hepsini kast ederek bizide zan altına alıyorsunuz lütfen biraz anlayış gösterelim bolu şubesi bunu yapabilir ama bizim şubelerde böyle şey yaşanmıyor pandemi dolasıyla biz neler çektik gördünüz cogunlugunuz bu bir sitem değil
    • Reşat8 Eylül 2020 . 20:08

      Arkadaşlar twitter de TAG açalım bu konu üzerine!!!
    • Vatandaş 8 Eylül 2020 . 19:56

      Kuryeler bu isi silah zoruyla yapmiyorsunuz isinize gelmiyorsa calismayin arkadaslar size bir taktik vereyim internettem urun aldiginizda aras ve yurt içi kargoyu tercih etmeyin ve internet sitesinde saticiyla anlasin bu kargolarla calisiyorlarsa degistirmelerini soyleyin yurc ici kargo ve aras kargoya hayır bu ulkeden silinip gitsinler
    • Mustaf8 Eylül 2020 . 19:23

      E ticaretin yoğunlaştığı bu dönemde adrese teslim işi olmuyor. Zaten kargo acenteleri için dağıtım degil, toplama kârlıymış. Bu nedenle acente dağıtımı sallıyor. Aslında yurtdışında ki gibi şifreli kasalar olacak, senin paketin o kasaya konucak, sen gidip cebine gelen şifreyle kasayı açıp alacan kargonu. İlle adrese istiyorum diyenede ekstra ücret yansıtılsın.
    • Gülcan 8 Eylül 2020 . 18:11

      Benim de adresim bilecik koca koca yazıyordu ustunde de her yerde. Balikesir altınoluk a gitti sonra oade edildi. Sonraki sipariste yine ayni sekilde altinoluk a gitti. Geri yonlendirmek icin heryeri aradim. Bana bir tanıdığınız varsa aldırabilirsiniz dediler. Arkadaş ne alaka bilecik nereee altinoluk neree
    • gökhan8 Eylül 2020 . 17:47

      aras transfer şöförü, kendini deli gibi yaptın iyice. sen ne konuşuyorsun değişik
    • ERSOY 8 Eylül 2020 . 15:38

      Bende surat kargodan şikayetçiyim ürünümü teslim etmediler 2 hafta geçmesine ragmen getirmediler şehir içinde gezdi durdu en sonunda satıcı firmayı aradim urunu iptal ettirdim onlarda madur oldu özür dilediler benden sorun tamamen kargoyla ilgiliydi satıcı cok güzel ilgilendi benle param bir hafta icinde kartıma geri iade edil olan satici firmaya oldu tekrar kargo ücreti ödediler aldığım şey zaten 20 tl idi
    • Aras.trasfer.soforu8 Eylül 2020 . 14:05

      Kargoyla gonderilemiyecek essalar para cek yakici yanici cam yiyecek icecek vs. bunabenzer bunlarin garanti kapsaminda yeryoktur. 30 kilonun uzerinde hicbir kargo kata cikarilmaz bina kapisinda teslimat yapilir.
    • Aras.trasfer.soforu8 Eylül 2020 . 13:57

      Subelerin telefon acmamalarina gelince yetetsiz personel yetersizsistem Tecrubeli personel sart hersubenin teslimat alani farklidir. kimse kimsenin alanina.giremez kargo teslimati yapamaz. verdiniz adresin disinda biradresdeyseniz kargonuzu 1 ertesigun teslimat yapilir. kargonuz cok acil ise. Telefon ihbarli subeden teslimat alin. dagitima cikan kurye rud disina cikmaz. önceligi o kargoya vermez. onunicindiyorum kargo dagitima 1 defa cikar. 2.gun subede 3cugun iade olur
    • Ümran oktay8 Eylül 2020 . 13:54

      Adrese teslim etmiyorlar akşama kadar günlerce camda bekledik gelmedi kargo koli deforma oldu diye alıcı kabul etmedi diye geri iade edilmiş birde ekstra para istiyorlar
    • Vatandas8 Eylül 2020 . 13:53

      Kurye ye cevaben: İşini yapmak zor geliyorsa istifa et inanki sen istifa ettin diye o firma batmaz,kaldı ki o işe talip olan yüzlerce insan var
    • Izmitli8 Eylül 2020 . 13:50

      Temassız teslimat için şifre yollayıp 1 hafta bekletip gerekli yerleri aradiktan sonra teslimat yaptılar. Şubeden alirim ibaresi bulunmamasına rağmen. Internetten satış yapan firmalar lütfen bu kargoyu tercih etmeyin. Telefona cevap yok. Ürün bize gelmeden kargo takipte iade gözüküyor. Şubedekiler adrese teslim olmasına rağmen şubeden al diyorlar.
    • Aras.trasfer.soforu8 Eylül 2020 . 13:47

      Evet nerdekalmistik. kurye arkadasa saat 3de alima basliyacaksin derse kalankargolar nasilyetisecek. arkasindan trasferdengelen kargolrida dagitacaksinizdersesubemuduru. arkadasnasilyetistirecek bunu. butun samimiyetimle yazdim. sorun turki. genelindeki trasferegelen araclarin gecgelmesinden kaynaklidir. bu durumdan soforler kuryeler de rahatsizdir. ne olur kurye arkadaslara anlayisinizi beklrim. saygilarimla.. subeden aktermaya gidecekolan aracin saat8de ciktigini dusunurseniz varis 1 saat..
    • Aras.trasfer.soforu8 Eylül 2020 . 13:32

      Sevgili aras kargo Musterileri ve calisanlari hepiniz haklisiniz. nedeninegelince turkiyegenelindeki kargolarin ankaratirasfete gelen araclarin zamaninda tranfere gelmediginden trasferden cikisyapan sube araclari sabah 9.45.de. trasferdencikarsa varis.subelerine 11 de varirsa dagilim 12.45 subelerde baslarsa. gunaydin kargolar 13.de teslimolursa Gerikalan kargolar rud duzargahinda dagitima baslarsa ankara bolgenin 30 kilo ustu kuryeye katateslimati yapmayin kapida teslimatyapin denirse kurye alim.
    • Oğuzhan8 Eylül 2020 . 12:57

      Geçen kargo gönderdim arasla adamları arıyorum kargonuzu yarın alabilirsiniz diyor bir gün sonra gidince biz kargonuzu geri yolladık diyolar birde iade ücreti istediler merkezi aradım onlar bile yardımcı olmadı...
    • Bolu halkı8 Eylül 2020 . 12:20

      Kurye ye cevap babanın hayırınamı çalışıyorsun maaşını mı ödemiyorlar biz mi bedava istiyoruz lâf yetiştireceğine iş yetiştir ya da bırak o işi millet şirketten şikayetçi sen niye alınıyorsun hayırdır
    • Vatandaş 8 Eylül 2020 . 12:20

      İstanbulda kartal bölgesindede aynı sıkıntı var şikayet ettiğim halde geri dönüş yapılmadı kendilerinde kayıtlara alıcı kargoyu şubeden alacak diye yazıp sonrada iade ediyolar gereksiz bir şekilde insanları mağdur ediyolar
    • Birisi8 Eylül 2020 . 11:04

      Aras kargoların içinde en kötüsü mümkünse yaklaşmayın ayrıca kuryeye işini sevmiyorsan yapmayacaksın senin görevin şu süreçte insanlara kargolarını ulaştırmak
    • Necati8 Eylül 2020 . 10:20

      Senin gibiler elbet birgün tukenecektir işte ozaman yaşanası güzel ülkem daha nezih daha huzurlu daha güvenli olacaktır.Eskisi gibi masa başı ay sonu al maaşı devri bitti.Masa başındakiler de zaten gitti darısı sana inşallah kurye arkadaş
    • Poyraz8 Eylül 2020 . 10:08

      Boykot edin kardeşim aras kargo ile gönderi yapan sitelerden alış veriş yapmayın
    • Poyraz8 Eylül 2020 . 10:07

      Kurye isimli yazara cevap vermek istiyorum. 1 sen bu işi yaparak ekmek paranı kazanıyorsun vatandaş evinde yatarken senin kamyon indirip kargoları tasnif edip dağıtımını yapmak senin işin yani orda extra bir iş yapmıyorsun zor geliyorsa kuryelik yapmıyacaksın. 2 vatandaş hangi siteden ne alacağını sana sormaz alış verişini yapar ücretini adrese teslim öder sende kurye olarak onu o adrese teslim etmek zorundasın kapiş?
    • Vatandaş8 Eylül 2020 . 09:44

      Kurye'ye: Haklı olabilirsin güzel kardeşim. İsçi alsınlar o zaman. Yalnız müşteri de haklıdır. Ayrıca vatandaşın muhatabı firmanın çalışanı değil eve teslim kargo ücreti alıp vatandaşı ayağına çağıran şirkettir. O zaman sipariş verirken belirtsin eve teslim etmiyoruz, tıpış tıpış gelip kendiniz alacaksınız diye. Vatandaşı ayağına çağırdığı zaman vermediği hizmetin bedeli olan kargo ücretinin yarısını geri iade ediyor mu bu şirket? Ver
    • Serdar8 Eylül 2020 . 09:03

      Bunlar yalancının önde gideni parayı alana kadar kimse vermesin silinsinler haritadan
    • Osman Çakar8 Eylül 2020 . 08:44

      Kurye rumuzlu yorumcuya cevaben;Bolu'daki esnaf aynı mamayı bebek bezini 20-30 tl fazla paraya satarken ben neden o haksız kazanç sağlayan esnafa destek olayım.Her ay 3 -4 kutu mama 2 paket bez alıyorum 1 seneye vur bakalım bu farkı kaç tl kayıp yaşıyorsun.Her işin kendine göre zorluğu var ama önemli olan işini severek yapmak.Zaten severek yapmıyorsan orda mutlu olamazsın.
    • kuryeye cevap8 Eylül 2020 . 08:15

      kurye sen ne ayaksın adını soyadını yaz bakım sen önce, ne demek alıştınız, milletin alışverişi sanamı kaldı ... sen çalışıp paranı almıyormusun... hayır sevap işimi yapıyorsun yoksa... bu kelimeleri ne hakla hangi cürretle yazabiliyorsun sen işini beğenmessen başka iş bakarsın senin yerine çalışacak insanlar vardır beğenmesen dahi bu şekilde yazamassın... madem işinden şikayetin sıkıntın var... patronunu söyleyebilirsin bunu ancak. ammada ilginç tu
    • Ali Rıza8 Eylül 2020 . 08:10

      Şu sıralar kargolar da hırsızlıkta arttı ha. Yükte hafif pahada ağır kargolar kayboluyor. Aman ha pahalı ürün siparişlerini internetten vermeyin, çalınır.
    • gerizekalı kurye8 Eylül 2020 . 08:01

      sana mı soracağım ne sipariş edeceğimi. parasını ödüyorum, eşek gibi getireceksin!
    • Gereksiz8 Eylül 2020 . 07:32

      Her yerde aynı durum var.
    • FarukOvali8 Eylül 2020 . 00:56

      Bolu da en iyi Kargo Hizmetini MNG KARGO SIRKETI VERIYOR.Yurtici Kargoda hizmet vermiyor.
    • Kurye8 Eylül 2020 . 00:28

      Evde kalmaktan istifade iyi alışıverdiniz kapıya kadar getirmeye.Tuvalet kağıdından bebek bezine pedine kadar internetten sipariş ederseniz bu yoğunluğa ve kuyruk çilesine bir zahmet katlanıverin.Siz sabahları yatarken bizler 2 saat kamyon boşaltıp adres tasnifi yapıyoruz.Paramızla kendi esnafımıza destek olmak yerine Çinlilerin kurduğu siteye rağbet gösterin sonra da suçlu Kargo şirketi olsun ne güzel hayırlı işler
    • Vatandaş7 Eylül 2020 . 19:04

      Patagonya mı burası? Başıboş mu bu şirketler? Vatandaşının hakkını koruyan Devlet var, kanun var, nizam var, müşteri hakları var. Ticaret Bakanlığı, onu temsilen Bolu'da bir İl Müdürlüğü vardır herhalde değil mi? Bi iyilik düşünürler illaki bunlar hakkında! Bi zahmet!