BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Cami duvarına işeyeni ikaz etti, öldüresiye dayak yedi

    13 Ağustos 2020

    "Cami duvarına işenmez" dedi, öldüresiye dövüldü

          Gece yarısı cami duvarına işeyen Roman vatandaşı uyaran ve caminin tuvaletini kullanması gerektiğini söyleyen gençler feci şekilde dövülerek hastanelik oldu. 

           Sümer Mahallesi Sümer Camii önünde yaşanan olayda, gece yarısı caminin tuvaletini kullanmak için Sümer Camii önünde durarak otomobilden inen iki genç, bu sırada caminin duvarına işeyen bir vatandaşı görerek kendisine cami duvarına işememesi için ikazda bulundu. Gençlerin ikazına sinirlenen Roman vatandaş ile gençler arasında çıkan kavgaya otomobillerde bulunan kız ve erkek arkadaşları da karıştı. 

           Gençler kavgayı bitirmek için arkalarını dönüp araçlarına gittikleri sırada, cami duvarına işediği iddia edilen genç, aracına doğru giden gencin kafasına şişe attı. 

            Görüntülerden de anlaşılacağı gibi, kafasında şişe parçalanan genç başından ağır şekilde yaralanarak kendisini aracın kaputuna atarak hareketsiz kaldı. Saldırgan Romanlar kendisini savunamayacak durumda olan gencin kafasına defalarca vurmaya devam etti. Hırısını alamayan kadınlar gençlerin aracını tekmeledi.

          Edinilen bilgiye göre saldırgan Romanların olaydan sonra gözaltına alındıkları belirtildi.  

    Yaşanan bu iğrenç saldırı olayını bu sırada apartmanın balkonunda oturmakta olan bir vatandaş cep telefonu ile kaydetti.

    • ibrahim 25 Ağustos 2020 . 14:36

      bu şerefsizler salınıverdi. yazık ki ne yazık. şişeyi atanın kasten adam öldürmek suçundan ve diğerleri darpdan ceza almalılardı. seni arkadaş diye yanında gezdiren yeğenimde suç. ama bu iş böyle bitmez
    • Muratbey16 Ağustos 2020 . 12:48

      HaksıZlık karşısında susan dilsiz şeytandır.Bunlar Başka yerde olsa topunu sürerler bunların suyu ısınmış
    • Abdul16 Ağustos 2020 . 12:00

      Dört kişi bir adamı dövüyor, sizin amk
    • Mahallede adam yokmuş16 Ağustos 2020 . 09:38

      Ee demek ki mahallede adam kalmamış
    • Yıllar önce Böyle biri va16 Ağustos 2020 . 02:50

      Hatırladığım Kadar o da romen vatandaştı . önüne gelene saldırgan davranırdı bir gün kahvede oturuyoduk. bir haber geldi birisini öldürmüşler diye o romen vatandaşın birisi boğazını kesmiş sonra da ayağını başının üzerine koymuş bu pisliği ben öldürdüm diye bağğırıyormuş son zamanlarda bunlar azdı içki sigara uyuşturucu ve dahası hırsızlık Hurdacılarla ortaklık kurmuşlar sanki
    • ERDEM GARIP15 Ağustos 2020 . 08:45

      OOOO SIYAH ESOFMANLI SARII OOO KİM OOO ??HİÇMİ TANIYAN YOK BUNLARI ??
    • Eceli gelen 14 Ağustos 2020 . 16:19

      'Eceli gelen it cami duvarına siğermiş' ben demiyorum atasözümüz.
    • Nazli14 Ağustos 2020 . 12:10

      Az once haberlerde izledim eger bu insanlarda serbest kaldiysa ceza almadiysa adalete hic inancim kalmayacak kim oldugu bellidiŕ teshir edilsinler cami duvarini pisletmek ne demek ya
    • Mahmut 14 Ağustos 2020 . 00:22

      Bunları bulup teşhir edip eşşek sudan gelene kadar döveceksin ?Adalet ah ilahi adalet nerdesin
    • MURAT 14 Ağustos 2020 . 00:21

      Ne diyelim? Devlet otoritesinin olmadığı, cezai mueyyidelerin ödülden farkının olmadığı ülkemizde daha beterinide göreceğiz. Adam sadece cami duvarına ya da sokakta hayvan gibi tuvaletlerini yapmamaları yönünde uyarmış. Ne diyelim? Allah belanızı versin.
    • Mert Yıldız14 Ağustos 2020 . 00:18

      Bundan 35 sene önce gelsin biri sumerde adam dovsun. Zor döverdi. Bı araba sopa yerlerdi. Sümer gençliği bitmiş.
    • Gülbahar Hancı13 Ağustos 2020 . 18:51

      Bildiğim bir şey var; bu memlekette adalet yok. Yazıklar olsun.
    • Muhtar Kemal13 Ağustos 2020 . 16:48

      Bunların dokunulmazlığı var heralde salıverildilerse eğer.Şerefsizler ve korkak adalet.Olan gençlere oldu yazık...
    • adem13 Ağustos 2020 . 14:23

      balkondaki kişi çektiği video görüntüsünü gazeteciye iletmiş, daha ne yapsın bunu paylaşmak veya gazeteye vermekde cesaret. ön yargılı olmayalım belki kendi veya yanındakilerde polisi aramış olabilir.
    • İsmail 13 Ağustos 2020 . 13:38

      Adam öldürmeye tam teşebbüstük bi olaydan sonra serbest bırakılmaları ne kadar acı. Adalet yerini bulmadığı sürece bunlar gibi eşkiyaların sonu gelmeyecek
    • Zeliha13 Ağustos 2020 . 12:49

      Bunlar belki 100 defa benzer konulardan polise savcıya gitmişlerdir, ama her defasında salıverildiklerinden, bu defa da serbest kalacaklarını bilmelerinin rahatlığı var hallerinde.. Sen git bu yaptıklarını, gercek hukukun işlediği gelişmiş bir batı ülkesinde yap, ne yapıyorlar adama..!!!!
    • Öz Bolu13 Ağustos 2020 . 12:25

      Adaletmi ? İfadeleri alınıp bırakılmadılarsa ben birşey bilmiyorum.
    • İKS13 Ağustos 2020 . 12:20

      Haksızlığı görüpte susan, müdahale etmeyen, sadece çekim yapan, en azından polisi aramayan dilsiz şeytandır.
    • mehmet 13 Ağustos 2020 . 11:54

      Böyle insafsızlık olmaz, serbest kalmamalılar
    • BÜLENT13 Ağustos 2020 . 10:27

      BİRİDE POLİSİ ARAMIYOR DİYORSUN SEN NEDEN ARAMIYORSUN FİLİM İZLER GİBİ İZLİYORSUN BE YAZIK SANA
    • Sadık Yiğit13 Ağustos 2020 . 09:24

      Toplumsal görevini yerine getirerek uyarıda bulunan gençlere sadıran bu alçaklar en ağır şekilde cezlandırılmalı.... Allah belalarını versin.
    • Nerede lan adalet13 Ağustos 2020 . 03:12

      Bunlar gibi sokak teröristleri vandalların ülkede ne işi var? Ağır öldürme kastı var burada. Adamın kafasına cam şişe atıyor. Böyle saldıran olursa bir mermiyle beynini dağıtmak lazım. Vandallar tarafından ölmek için polisi beklemek lazım.