BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

 Yalan  söylemek çok ayıptır Sayın Başkan! 

 Yalan  söylemek çok ayıptır Sayın Başkan! 
    13 Ağustos 2020

    Yalan söylemek çok ayıptır Sayın Başkan! Bolu Belediye Başkanı ...

             Yalan  söylemek çok ayıptır Sayın Başkan! 
             Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan meclis toplantısında hakkımda atıp tutmuş benim belediyeye 30 bin lira borcum olduğunu ve benim kendisinden bu borcun silinmesini istediğimi söyleyerek TAM BİR YALANCILIK yapmış ve üstüne üstlük şantajcılıkla da suçlayarak şahsıma karşı suç işlemiş. 
             

            Var mısınız; meydan bir delikanlı görsün !
            Bolu’da ilk sahibi ile aralıksız 30 yıldır yayın yapan, Bolu’nun en eski ve köklü bir gazetesi olarak bizim bugüne kadar veremeyecek bir hesabımız olmadı. Bize dargın olanların bile gıyabımızda; “BolununSesi yazdıysa doğrudur” cümlelerini getirenlerden duyarak mutlu olduk, gururlandık. Yalan haber yaparak birilerini karalamak şantaj yapmak gibi yollara başvursaydık, para kazanırdık, belediyeye borcumuz da olmazdı. Sen bu yakıştırmaları bize değil, delikanlı gibi çıkıp Alaaddin Başkan’ın 15 yıllık döneminde ve sizin 1,5 yıllık başkanlığınızda hangi basın organına kaç lira verildiğini döktürüver de görelim senin delikanlığını. Bolu halkının trilyonlarını sırf size yalakalık yaptığı için Bolu halkının parası olan belediyenin kasasından 16,5 yılda kaç milyon lira hortumlattığınızı herkes görsün. Böyle bir delikanlılık yapmaya var mısınız? Haydi hodri meydan diyorum size, meydan bir delikanlı görsün!

             “Borcumu silsin demiyorum, Sadece banka hesaplarımdan icraları kaldırsın” diye ricacı oldum
             Bahse konu olayla ilgili 28 Nisan ve 14 Mayıs tarihlerinde yanlış anlaşılmaya mahal vermemek için iki kere yazarak kamuoyunu bilgilendirdim. Ve şöyle dedim; “…15 yıl boyunca ekmeğimle oynayan ve benimle uğraşan eski Başkan Alaaddin Yılmaz, 6 ay ceza evinde kaldığım süre içinde belediyeye olan 3-5 bin lira borcumu bahane ederek, banka hesaplarıma da icra koydurmuştu. 
              6 aya ceza evine girmem nedeniyle ekonomik olarak çok yıpranmıştım. Her şeye yeniden başlayacaktım ve yeni Belediye Başkanı Tanju Özcan’a; Başkan Yardımcıları Mansur Şen ve Feridun Yılmaz ile Meclis üyeleri Cumhur Bandakçıoğlu ve Asuman Şentürk Tekin aracılığı ile haber göndererek, “Borcumu silsin demiyorum, hapisten yeni çıktım. İşimi gücümü tekrar toparlayabilmek için banka hesaplarımdan icra takibini kaldırmasını istiyorum” diyerek ricacı oldum…” 
             Ben, borcumu silsin demiyorum. Sadece icra takibini kaldırması için ricacı olduğumu ve bunun için Başkan Yardımcıları Mansur Şen ve Feridun Yılmaz ile Meclis üyeleri Cumhur Bandakçıoğlu ve Asuman Şentürk Tekin’den yardımcı olmalarını istediğimi açık açık itiraf ediyorum. 

             Tanju Özcan ise meclis toplantısında çıkıp kendisinden ricacı oldukları için konunun bizzat şahidi olan bu dört isim başta olmak üzere bütün meclis üyelerinin huzurunda utanmadan sıkılmadan YALAN söyleyerek benim kendisinden belediyeye olan borcumu silmesini istediğim şeklinde düpedüz YALAN ifadelerde bulunuyor. Ve üstüne üstlük beni birde şantajcılıkla suçlama gafletine düşerek şahsıma karşı SUÇ işliyor. 

                  Fotoğraf her şeyi anlatmıyor mu?
                  Eşiyle ilgili habere gelecek olursak, Bugün Belediye önünde dolaşırken, bir baktım Tanju Bey’in eşi Meral Özcan’ı, meydanda yapılan işleri denetlerken gördüm. Meral Hanım’la ilgili epey bir zamandır belediyeden çıkmadığı, belediyede her işe karıştığı ve hatta bazı toplantılara başkanlık ettiğini bile duyuyordum. Tereddüde gerek bırakmadan iddiaları en güzel şekilde anlatan bu fotoğrafı çektim ve haberi girdim. Bugüne kadar Muzaffer Işın, Necdet Gören, Yüksel Ceylan ve Alaaddin Yılmaz’ın eşlerinin belediyeye gelip personele emirler vererek yönetime müdahale ettiğine hiç şahit olmadık. Dolayısıyla belediyede hiçbir görev unvanı olmayan sadece Başkan’ın eşi olan kişinin toplantılara başkanlık edecek kadar üzerine vazife olmayan işlere karışması dünyanın her yerinde haber olur. Bunları sadece bizim yalaka basın yazmaz. 
            Tanju Bey’in meclis toplantısında bu konuyla ilgili açıklamasında “Belediyeye geçerken uğramıştı” sözleri de küllüm YALANDIR. Başta da dediğim gibi biz her zaman haberlerimizin dimdik arkasındayız. 
             

           22 bin lira ceza keyfi olarak yazıldı

           Ve son olarak; "…Köy iken mahalle yapılan yerlerde 2004 yılından önce yapılmış olan binalar zaman içinde ruhsatlandırılır….” Şeklinde net bir ibare ile çıkmış yasa mevcut iken, fotoğrafta arkamda görülen 20 yıldır ailemle birlikte oturduğum evim Alaaddin Yılmaz ve ekibi tarafından görevi kötüye kullanarak mühürlenmiş ve yine görevi kötüye kullanarak 22 bin lira keyfi olarak ceza yazılmıştır. Banka hesaplarıma konulan bir icra konusu da budur. Bununla ilgili de 4 sene önce suç duyurusunda bulundum. İçişleri Bakanlığı soruşturma izni vermedi. Danıştay’a başvurdum. Danıştay bunların yargılanmaları gerektiğini belirterek soruşturma izni verdi. 4 yıl sonra daha ilk duruşma 30 Haziran’da görüldü. Sonraki duruşma Kasım ayına atıldı. Hak arama mücadelem devam ediyor. 
               

               Sen geldin de ne değişti ?
               Alaaddin’in zulümlerinden kurtulduk derken, Tanju Özcan senin sayende yağmurdan kaçarken, doluya tutulmuş gibiyiz. Bütün Bolu senin için “gelen gideni aratıyor”, “Ne değişti!” yakıştırmalarında bulunuyor. Senin hiç mi kulağına gelmiyor bunlar. Sen en iyisi Alaaddin Abi'nin geçmişini deşmemek adına kendisine nasıl bir söz verdiysen veya nasıl bir anlaşma yaptıysan, çık bunları da delikanlı gibi söyle de, herkes boşuna bekleyip umutlanmasın. 
               Kamuran Alagözoğlu 
     

    • Bolulu20 Ağustos 2020 . 13:24

      Belediye başkanına sesleniyorum gazeteciler belediyeden nemalanıyor derhal uzak dur seni gazeteci seçmedi bolu halkı seçti senin yardımcın var agans sonra başına çorap örecek hani kuran elinde bayrakla gemin ettin bolu halkının parasını yetirmeyecem diye yemin ettin allah herzaman kulunun yanınında
    • Bolulu19 Ağustos 2020 . 06:40

      Koli hırsızlarını bi tek haber yapan kamuran bey demekki hepside hırsız ondan başkada haber yapan olmadı gazeteciler cemiyeti başkanı neredeydi neden bir açıklama yapmadı yoksa kendisi mi delikanlı bakış haber neredesin
    • Bolulu18 Ağustos 2020 . 22:27

      Belediyeden cıkmıyan gazeticiler de var ne iş peşindeler yoksa belediyenin gelirlerini mi kontrol ediyorlar yalaka ayyaşlar
    • bolunun sesi gazetesi ger18 Ağustos 2020 . 17:35

      bolunun sesi bolu bakış havadis gazeteleri dışında BÜTÜN gazetelerin belediyeden beslendiği AŞİKARDIR. en çok belediye haberini kim yapıyorsa en çok parayı alan da o gazetedir. bazılarını açıp okuduğunuzda belediye dışında bir haber yapmadığını da görürsünüz. hele bir gazete var ki açtığımda belediye haberi varsa anında kapatıyorum yalanın bini bi para çünkü
    • Doğrucu16 Ağustos 2020 . 11:43

      Belediye çalışanları 7.24 Başkanın evinin önünde sanırsın ki Ev Belediye binası.Yapılan kaldırım taşları diğerlerinden farklı yani pahalısından Ayrıca iş yaptıkları mütahitlerin evlerinede aynı taşlardan döşetiyorlar .Nasıl bir rant dönüyorsa bilemeyiz artık.Vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.
    • Metin Çelik16 Ağustos 2020 . 03:02

      gerçekçi rumuzu ile yazan arkadaşa teşekkürler duygularımızın tercümanı olmuş başkanım başkanım başkanım her gelen çeteleşiyor halk adını kullanarak iktidara gelen halk düşmanları malesef CHP Merkezi Yönetim bunu görmüyor gibi elbette görüyor 3 dönem vekillik bir dönem başkanlık tamam da Muharem yalnız kaldı . suyu ısınanlar eskilerle birleşip gariban adamla uğraşmaya başlarlar önce Belediye işçileri sonra Kamuran . CHP ye zarar veriyor bunlar bir an
    • Bolulu16 Ağustos 2020 . 01:20

      Gazeteci aladdinin yazdığı cezanın haksız ve hukuksuz olduğunu söylüyor. Bocu siliver de demiyor ayrıca. Banka hesaplarımdan icrayı kaldır da bir belimi doğrultayım, hayata yeninden başlayayım diyor. Doğru okuyun lafı doğru anlayın.
    • Bolulu15 Ağustos 2020 . 17:54

      Belediye Başkanının evinin önüne döşenen banket taşlarına bir bakın cebinden döşettiydiyse söylenecek söz yok. Belediye imkanlarıyla döşendiyse söylenecek söz yok merak eden olursa gidip bakabilir saygılar
    • İlhan Taşdelen 15 Ağustos 2020 . 12:48

      BOLU OLAY GÜNDEM GAZETESİNİN "NE İDÜĞÜ BELİRSİZ" OLARAK NİTELENDİRDİĞİ "BOLUNUN SESİ" ADLI İNTERNET SİTESİNİ HER DAİM ZEVKLE İZLİYOR VE OKUYORUZ..
    • bolulu15 Ağustos 2020 . 10:20

      Alaaddin Yılmaz döneminde belediyeden nemalanan sözde basım,Tanju başkanla aynen devam ediyor. BolununSesi nin ise kimseye kimseye eyvallahı yok. Tanju beyin ve sözde basının rahatsızlıkları bundan.
    • Eski bir dost14 Ağustos 2020 . 21:32

      Cok kiymetli Bolulu dostlar! Kamuran Bey yurur, usenmez ve hatta kosar, caliskandir... takip ettigim kadar e bana oyle de gorunuyor. Yalniz destegimizi esirgememeniz lazim... Kendisi zorluklarla karsilasinca biraz "yanluz galuyo" gibi gorunuyor. Belki bugun anlamiyoruz ama Sayin Alagozoglu ve onun gibi dusunen hemsehrilerimiz Bolu'ya cooook lazimdir diye dusunuyorum... Bilmem ne dersiniz. Saygilarimla.
    • Ayhan14 Ağustos 2020 . 19:24

      Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış kamuran abi siz doğruları yazmaya devam edin biz neyin ne olduğunu biliyoruz.allah size sağlık sıhhat versin.
    • Bolulu14 Ağustos 2020 . 12:42

      Tebrikler. Çetelerle mücadele her yiğidin değil, Er yiğidin harcıdır. Bolu bu çetelerden temizlenecek inşaallah....
    • MURAT14 Ağustos 2020 . 11:05

      HELAL SANA KAMURAN BEY YÜRÜ BE
    • Doğrucu Davut14 Ağustos 2020 . 10:15

      Yukarıdaki maddeler halindeki açıklamalar tamamen doğru. Kamuran bey, sizi sakinliğe davet ediyorum. Sağlığınıza dikkat edin. Her şey gelip, geçici. Bu günler de geçer.
    • GERÇEK13 Ağustos 2020 . 23:04

      (9) Bolu kamuoyu gerçekleri merak etmez. Etmiyor. Bu şehir asla düzelmez. Paralar yutulur. Belediyeye son 1 yılda gizlice kaç kişi alındı? Açıklayamazlar... Kaç mühendis aldılar ve nasıl aldılar? Açıklasalar ya? ÇEVRE müh, gıda müh.. neye göre alındı.. Tanıdıklar alındı..
    • GERÇEKÇİ 13 Ağustos 2020 . 23:02

      (7) Bu ilde şu anki belediye yönetimi baştan aşağıya başarısız olacaktır. Vizyon bunu gösteriyor. Gidişat bu yönde. Eski dönemde ne yapılmış, kaç TL'ye yapılmış bunu anlatsalar yeter. KAÇ KERE kaldırım yapılmış. Kaç kere parklar yapılmış. Kaç kere borular değişmiş Kaç kere dünya gezileri yapılmış Bunları açıklasalar yeter.
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 23:00

      (6) İlde 40 yıldır gerçek medya olmadı. Hepsi devletten geçinme üzerine plan yaptılar. Şu anda yayınlanan 4 günlük gazete asla belediye aleyhine haber yapamaz. Dördü de aynı odaktan idare ediliyor. Bunlar resmi ilanları kapmak için çıkıyor. HABER vermek gibi bir amaçları yok. Bu yıllardır böyle.
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 22:59

      (5) Bolunun B. başkanı da yandaş medyaya düzenli ödemeler yapmaya devam ediyor. Her hafta/ay düzenli ödemeler yapıldığını işittim. Yalaka/yandaş/her dönemin adamı Malatyalı ağa her başkanı yola koymayı iyi bilir. Bu adamda her numara vardır. Her plan vardır. Ondan izinsiz gazete bile çıkmaz. Bu adam yok olmadıkça Bolu'da gerçek yerel medya olamaz. Bolunun Sesi hariç...
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 22:56

      (4) FETÖ Bolu'da asla yok edilmedi. Maklube toplantılarına katılanlar, himmet verenler, Pensilvanya'ya el öpmeye gidenler hala esnaf, hala memur... Kamu müdürlerinin çoğu himmet sohbetlerinde var idi. Yüzde 90'ı atılmadı.
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 22:55

      (3) Bolu son 40 yıldır maalesef vizyoner olmayan tipler tarafından idare edildi. FETÖ'nün kulları yönetti. Hala kamuda yüzde 70 oranında FETÖ maklubecileri var. Bunları isim isim verebilirim. AK cemaate mensup olan işinsanlarına ve bürokratlara dokunulmadı. Tüm himmet toplantılarına katılan, para veren tipler hala zengin hayatı yaşıyor. CHP'nin içinde de kripto FETÖ yandaşları var.
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 22:53

      (2) CHP kalite peşinden gitmelidir. Taşra avukatından projeci belediyeci çıkmaz. A. Y: adlı şahıs milyonlarca lira saçtı. Arşivi yaktılar. Kadroyu 2 kat şişirdiler. Sadece AK girişimcilere ihale verdiler.
    • GERÇEKÇİ13 Ağustos 2020 . 22:51

      100 yıllık CHP bula bula bir avukatı buldu. Başka insan yok mu? Hiç bir bilgisi, görgüsü, vizyonu, imajı, projesi olmayan bir tiptir. Lüks içinde yaşar. Halkçı değildir. Olamaz. Rolex saat takar. İsimli plakalı Audi peşinden gider. Etrafında bir tek nitelikli insan yok. Ekibi hep vasat. Bir CHP'li olarak utanıyorum. Bir Atatürk'e bak bir de buna bak. (1)
    • TURHAN13 Ağustos 2020 . 22:40

      AMANIN NELER OLUYORMUŞTA BOLU DA HABERİMİZ YOKMUŞ , YAAAA KAMURAN BEY NEDEN BUNLAR YALAN DEYOOO DİYE CEVAP VEMEYOLLA GAZETENE ???????
    • Şennur Özyiğit13 Ağustos 2020 . 18:55

      Sayın Başkan Tanju Özcan'ı bu konuda açıklama yapmaya davet ediyorum. Lütfen bu iddialar doğru mudur açıklayınız... Bir de yıllardır CHP'ye oy vermiş bir insan olarak soruyorum; Alaaddin Yılmaz dönemindeki yolsuzluklarla ve yanlış işlerle ilgili olarak neler yaptınız? Herhangi bir yere suç duyurusunda bulundunuz mu? Bunu bilmek bizim hakkımız.
    • Gerçek13 Ağustos 2020 . 15:26

      Belediyede Meral hanımın sözü geçer.her şeye karışır talimat verir belediyeye alınacak bir sehpa dan tutun işçi alımına bile müdahale eder.Tanju boş işler peşinde Narvende yatmaya devam.
    • sümer mahalleli13 Ağustos 2020 . 14:17

      Bolu Belediye Başkanı Tanju ÖZCAN seni Anne Babanı yakınen tanırım mahallemizin çocuğu diye gurur duyuyordum ancak fos çıktın Başkan Bence kalan günlerinin keyfini sür sen ki yolsuzlukların üzerine gitmedikçe pislikleri ortaya dökmeyince hangi sıfatla oy isteyeceksin Ben CHP li değilim ancak hem partini hemde kendini bitirdin.Geçmişler olsun Sen ki Bolu halkına yıllarca zulüm yapan Alaadini aratıyorsun ya Helal olsun sana Bu kadar olur yazıklar olsun