BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Meydan Second Lady’nin ! 

Meydan Second Lady’nin ! 
    12 Ağustos 2020

    Meydan Second Lady’nin Baştan aşağı yenilenme çalışmaları devam eden ...

           Meydan Second Lady’nin! 
           Baştan aşağı yenilenme çalışmaları devam eden Bolu Belediye Meydanı’nda işler bir türlü bitmek bilmeyince, Başkan Tanju Özcan’ın Eşi Meral Özcan da meydanı denetlemeye çıktı. İşlerin çabuklaştırılması için Fen İşleri Müdürü Adnan Demirel’e talimatlar verirken objektiflerimize yakalanan Second Lady Meral Özcan’ın, aynı zamanda meydanın projesini çizen TMMOB Mimarlar Odası Bolu İl Temsilciliği Başkanı Uğur İlhan’la birlikte bu değişikliğe karar verdikleri ifade ediliyor.
           Second Lady’nin Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın eşi olmak dışında hiçbir görev unvanı olmamasına rağmen, Meral Özcan’ın belediyede bazı toplantılara başkanlık ettiği de belirtiliyor. 
     

    • denkirmizi24 Ağustos 2020 . 05:20

      şimdi bu kadın bu iş için maaş mı alıyor ? Üniversitelere rektör atıyor cumhurbaşkanı ve atadığı rektörler baştan aşağı sülalesini dolduruyor maaşlı olarak. Cumhurbaşkanı kendi damadını bakan yapmış. Bunlar kadının parktaki fotosunu koymuş. Komik bolununsesi. Liyakat arıyorsan ilk önce cumhurbaşkanının kızlarıınn aldığı maaşları açıkla, damadını açıkla.
    • Cesur Yürek20 Ağustos 2020 . 01:21

      Belediyeye alınan kişileri araştırın lütfen,liyakattan bahseden ve bu şekilde yalanlar söyleyip oy alan bu insanları lütfen araştırın.Allah rızası için araştırın ve isim,isim haber yapın .
    • Mutlu demirci17 Ağustos 2020 . 21:05

      Başkanın karısı hiçbir görevi olmadığı halde belediyede her işe karışıyorsa gazeteci de talimatlar yağdırırken yakalamış çekmiş resmini 10 numara haber olmuş.
    • Izleyici 17 Ağustos 2020 . 07:47

      Başkanın eşinin belediyede her işe karıştığının resmini çekmişler işte daha ne olacak
    • Bolu halkı16 Ağustos 2020 . 16:47

      Bir öğretmenin Allah belanızı versin yerine açıklama yazmasını beklerdik aslında bu nasıl öğretmen
    • Bolulu16 Ağustos 2020 . 15:57

      Kamuran beye yapılan bir lincttir. Dedikleri ile yaptıkları tezat olan bu insanlara oy atanlar da olsun vebal !!!
    • independent16 Ağustos 2020 . 10:01

      Bu haberi yeni gördüm, gerçekten çok üzüldüm. Keşke orda olmasaydınız, belliki iyi niyetlisiniz, bolu için el birliği ile mücadele verdiğiniz açık, fakat bu tip olaylar etik değildir. Toplum gözünde algısı farklı olur... Lütfen herkes kendi işini yapsın, bir sonraki seçimde siz aday olursunuz sizi başkan yaparız, kaldığınız yerden devam edersiniz. Etik olanda budur.
    • DİK DUR EĞİLME BOLU SENİN15 Ağustos 2020 . 21:56

      Yarım asırı geride bıraktığım şu fani dünyada, kendimi bildim bileli Boluda gerçek gazeteci olarak Kamuran beyi tanıdım.Ondan sonra bir iki gazeteci daha çıktı gerçek ve doğru haber yazan....Kimsenin silahşörleri olmayan...kimsenin kiralık kalemi olmayan...cafesi rantı olmayan...nabza göre şerbet vermeyen...onun bunun adamı olmayan...güç kimdeyse onun tarafı olmayan... dürüst ilkeli seviyeli bir GAZETECİDİR Kamuran Bey...DOĞRU YOLDASIN DEVAM ET...DİK DUR EĞİLME
    • Murat15 Ağustos 2020 . 11:36

      Yazik yani bir belediye de kari koca enek helal olsun ama ayipp tanju beyin kredisi bitti meydan sirke döndü
    • Tabiat15 Ağustos 2020 . 05:28

      Gazetecilik budur işte, gerçekleri yazarsın. Sonra dokuz köyden kovulursun. Çünkü günümüzde revaçta olan gazetecilik tarzı YALAKALIK !
    • Karadeniz15 Ağustos 2020 . 00:54

      Kimsenin başkanın karısını reklam ettiği yok. Kadın başkanın karısı olabilir. Ama Bolu Belediyesi'nden hemen hergün başkan gibi hareket ediyor, herşeye karışıyor, personele talimatlar yağdırıyorsa, gazetede bunları yazacak tabiki. Başkanın da esas karın ağrısı burdan zaten.
    • Ramazan14 Ağustos 2020 . 20:50

      Secim oncesi,kim karisini koluna takip gezdiyse sokak sokak simdi meydanlarda,gazetelerde onlari goruyoruz boy boy. Tanju baskan %20 aktif esi ise her yere yetisiyormus masallah. Alim satimlardan,personel atamalarindan,belirli yerlere yerlestirmelerden kendisi sorumlu hissediyormus. Ne diyelim bir dahakine esini seceriz bagimsiz aday olursa. Hic olmazsa belediye onunu,diger projeleri ben yaptirdim diyerek ilk secildiginde heryeri yap boz gibi yikmaz. Yine BOLU santiye alani gibi
    • ak belediyeler14 Ağustos 2020 . 18:53

      AKP li belediyeler tüm park alanlarını biz insanların hizmetinden alıp rantcıolara kafe işletmesi olarak vermedi mi sahi.
    • asgari14 Ağustos 2020 . 15:26

      kim geldiyse bir yerler rant ve yeme pesindeler.basa gelenler abisinin kizini yegenini kardesini amcasinin cocugunu bir yerlere bir sekilde yerlestirirler.bizim bu ulkemizde var zaten hak hukukmu nerde sadece secim zamanlarinda ağizdan cikipta unutulan sozlerde hak ve adalet.bana kimse masal anlatmasin yok meral ona karisiyomus yok o belesiyeye ne yapmis beni zerre kadar ilgilendirmiyor cunku millet benim gibi kendi derdinde asgeri ücretle calisan bi insan ev geçim derdinde
    • Tanju'ya oy veren piş14 Ağustos 2020 . 09:47

      Belediyeye hiç gittiniz mi bilmiyorum.Son derece yetersiz bir kadro soru soruyorsun bize öyle söylediler biz öyle yaptık diyorlar.Açıklma yok.Hele belediye başkan yardımcısı evlere senlik.Kaldıki kibarca eleştirdiğinizde bile hakaret işitebiliyorsunuz (encumenden biri tarafından) Meral Hanım'ın Ayrıca veterinerlik işleri müdürlüğüne arkadasını atamak için elinden geleni yaptığını biliyoruz.Allah belanızı yazan meral özcan'sa eğer (ki yakıştıramadım)
    • yarenler14 Ağustos 2020 . 08:43

      Yasaya göre parklarda bulunan kafeler park alanının % 5'ini kullanabilir. bizde ise kafeciler parkların tamamını kullandığı gibi kira da ödememektedir.
    • Doğruya doğru14 Ağustos 2020 . 03:37

      Hiç şaşırmadım bunlar daha iyi günlerimiz teşekkürler Kamuran Alagöz
    • Bolu lü13 Ağustos 2020 . 23:42

      Toz toprak içinde yaz geçti. Bir kiremit ustasının kırık bir kiremit ile geçim yapması misali bu belediye meydanı tadilat işi de her gelen belediye başkanının yandaş memnun etme kapısı oldu sanki. İki yıl sonra gene yenilenir. aha buraya yazdım :))
    • TURHAN13 Ağustos 2020 . 23:01

      12 AĞUSTOS 2020 17.03 TARİHLİ '' MERAL ÖZCAN YORUMU YAZAN ALLAH BELANIZI VERSİN. '' DİYE YAZAN BELEDİYE BŞKN EŞİ OLARAK SİZ SENİZ , KAYIN PEDERİNİZ , KAYIN VALİDENİZ VE SİZ EĞİTİMCİSİNİZ , LÜTFEN BÜYÜKLERİNİZE SORUN BEN NEDEN YAZDIM ? DİYE BU YAZIYI ÖĞRENCİLERİNİZDE OKUYOR SAYGILARIMLA .
    • gereksiz13 Ağustos 2020 . 19:02

      first lady
    • Metin Yazıcı13 Ağustos 2020 . 18:54

      AKP'nin kin'i Din olmuş.Bunlardan korkmayan ALLAH'dan korkmaz.Çok dikkatli olun chp'liler.
    • esnaf13 Ağustos 2020 . 18:10

      Bolu gazeteciler cemiyeti açıklama yapmış kendilerine yalaka ve besleme denildiği için çok alındıklarını söylüyorlar. Kamuran bey belediye başkanına belediyenin kasasından bizim paralarımızı sizlere hortumlattığını iddia ediyor. Ne başkan ne siz bununla ilgili tek cevap veremiyorsunuz.
    • KADIN 13 Ağustos 2020 . 16:30

      Meral Hanım belediye meydanına gidemez mi ? değil olay Meral hanım uzun bir süredir Belediye'de herkese hüküm veriyor, herkesin işine karışıyor. Başkan gibi davranıyor herkes. Bu gazete de bunu haber yapmış. Eşinin fotoğrafını çekmiş. Belediye önünde fen işleri müdürüne talimatlar verirken fotoğraf her şeyi söylüyor zaten. Bu haberin eleştirilecek bir tarafı yok.
    • CHP’li 13 Ağustos 2020 . 10:55

      Meral hanımın bazı müdürlere hakaret ve fırça attığını duydum
    • yerli13 Ağustos 2020 . 10:08

      tanju özcanı eşi bitirecek. ağızdan çıkan lafa bak,birde dürüstlükten bahsedersiniz. kul hakkı falan.dersiniz (allah belanızı versin nasıl ) bir kelimedir terbiyesiz
    • bolu'lu13 Ağustos 2020 . 10:04

      AKP CHP fark etmiyor. Bu gazete doğruları yazdığı için cezalandırılıyor.
    • merallll13 Ağustos 2020 . 08:40

      meral hanım belediyenin tünelinde bulunan wc leride denetleyiniz lütfen..
    • Boluuu13 Ağustos 2020 . 03:15

      Haber için teşekkürler. Bolu halkı bütün bunları görüyor.
    • Özgür Nabi 13 Ağustos 2020 . 01:02

      Vay vay vay. Bela okuma meral hanım. Bela anma döner dolaşır bela sana gelir seni o zaman yalaka basının kurtaramaz
    • Esnaf13 Ağustos 2020 . 00:50

      Tanju Başkan ! sana bizlerin ahı yetiyorda artıyor bile,inşallah daha çok tutsun. Bizler kimmiyiz?sesimizi kıstığın zorla bağış adı altında paramıza çöktüğün esnaflarız biz sana hakkımızı helal etmiyoruz.inşallah senden fazlasıyla çıksın bu ahlarImız bizden sözde bağış adı altında zorla kestiğin paralarla Abant’ta chp’li belediye başkanlarına rakı yanında kuzu mangal Ismarladın ya bunu ölünceye kadar unutmayacağız.
    • BOLU1413 Ağustos 2020 . 00:49

      Haber doğruki başkan çok rahatsız oldun o zaman Meral hanım evinde dursun başkan ne işi var zırt pırt belediyede
    • Gerçekler13 Ağustos 2020 . 00:33

      Daime gerçekleri yazan bu gazeteyi seviyoruz ve sadece bu gazetenin yazdıklarına önem veriyoruz
    • Esnaf13 Ağustos 2020 . 00:30

      Kamuran bey teşekkür ederiz bizleri aydınlattığınız için basın özgürlüğü var gayet doğru bir haber tekrar teşekkkür ederiz
    • Vatandaş13 Ağustos 2020 . 00:29

      Daha ne istiyorsunuz maaş olmadan Bolu'ya hizmet ediyor başkaları gibi 3-4 kurumdan maaş alıpta hiç iş yapmayanları mı tercih ederdiniz...
    • Sefa CAN13 Ağustos 2020 . 00:28

      Tanju Özcan'ın yetersiz kaldığı belediye yönetiminde karısı yardımcı olmaya gelmiş ne var bunda yahu
    • haluk13 Ağustos 2020 . 00:22

      Her şey çok güzel oluyor işte ne güzel ne güzel istanbuldada her şey çok güzel oluyor niye kızıyorsunuzki sırf soydı Beykoz olduğu için Halkla ilişgiler müdürü olmakda çok güzel hak hukuk adalet liyakat her şey var çok güzel çok daha bunlar iyi günler
    • ERDEM ŞANLI13 Ağustos 2020 . 00:11

      Başkanım eşi Meral hanım belediyenin her tarafına karışan bir kadın Tanju Özcan karısıyla baş edemiyor en son veteriner işleri müdürlüğüne kendi arkadaşının zorla atattirdi dolayısıyla çıkan bu habere şaşırmadım bence doğru bir haber
    • Ercan Türk 12 Ağustos 2020 . 23:49

      Bela okumak yerine, herkes kendi işini yapsa... Bolu daha güzel olur
    • Ercan Türk 12 Ağustos 2020 . 23:46

      Belediye ile alakası olmayan birinin belediyede bazı toplantılara başkanlık etmesi traji komik gerçekten. Herkes işini yapsın. Severek okuyorum gazetenizi gerçekten. Neyse onu yazıyorsunuz
    • berk12 Ağustos 2020 . 23:11

      bir gecede hoooop diye karşı caddeye ışınlanan çöp depoları...her taraf taş toprak ortada kaldık cız cıplak...o çöp depolarının iki yanında ki sözde parklar 6 aydır yapılıyor..yapıla yapıla çevresine parke döşendi onlarda dağıldı gitti..
    • Başakan12 Ağustos 2020 . 23:09

      Başkan kafa çekiyor meral hanım hemen devreye giriyor bunlar ne anlar belediye yönetmekten doldurun alayınız yandaşlarla doludurun belediyeyi
    • derin cesur12 Ağustos 2020 . 22:54

      KOMİK.EMİNE ERDOĞANI DÜŞÜNÜNCE ..BU HABER KOMİK.
    • adilce12 Ağustos 2020 . 22:19

      ilk yorumu yazan M.Ö'la resimdeki aynı kişi herhalde.Eşinin başkan olması senin belediye işlerine karışmanı gerektirmez.Ucuz düşüncenle; haber yapanlara ve yorumculara bildikleri var ki!!!doğruları söylüyorlarsa sanada BEDDUAETMEK hakkı doğmaz ELİNİ ÇEK-
    • Ruşen Alpay12 Ağustos 2020 . 21:58

      Bana bunu Sayın Başkana yakın bir gazeteci söylemişti. Meral hanım belediyede bazı birimlere müdahale ediyor, herkes şaşkın, Tanju beye üstü kapalı şekilde aktardık ama oralı olmadı demişti. Sonra CHP il yönetiminden bir arkadaşıma sordum, haberim yok araştırayım dedi. Döndü geri haber verdi evet haber doğruymuş dedi. Belediyede Başkanın eşinin belediye elemanına ve işine karıştığı görülmüş bir sey değil. Nitekim resimde de Bayan Özcan sanki başkan
    • Orhan12 Ağustos 2020 . 21:50

      Ne oldu gücünemi gitti,başkan karısı olman sana belediye işlerine karışma hakkımı veriyor,sen kendi işine bak fazla işgüzarlık yapma.
    • adilce12 Ağustos 2020 . 21:49

      ilk defa bu haberleri okuyorum doğruysa! üzüldüm eşinizin oralarda ne işi var.eşinin bir işi vardır sanırım , işini en güzel şekilde yapmaya çalışsın belediye meydanını ilgililerine bıraksın,bakıyorum HÜRREM SULTANI oynatıyorsunuz.YAZIK!!!!!!!
    • meralci12 Ağustos 2020 . 21:39

      belediyede meral ablama oda açın. veteriner işleri müdürünü değiştiren ablam fen işleri müdürünüde değiştirir. tanju bu işi yapamayacak ağırlığını koy meral abla
    • meral hanıma cevap12 Ağustos 2020 . 21:36

      Kelime sonunda boşluk bırakılıp nokta konulmaz. Görüntü inanılmaz çirkin. Kasaba siyasetçisinin gün görmemiş eşi gibisiniz veya gün görmemiş siniz. Siz bildiğim kadarı ile eğitim camiasına mensupsunuz. Siz bu fotoğrafı kendinize gerçekten yakıştırabildiniz mi? Eşiniz ile alakadar olup Alkol sorununu neden çözmüyorsunuz? Meydanı denetlemek, Belediye çalışanlarına emir vermek yerine, okulunuza dönün, çocuklara çirkin örnek olmayın, çalışanlar sizin markajınızdan memnun değil bunu görün.
    • Özkan Akar12 Ağustos 2020 . 21:17

      Zorlama haber ancak bu kadar olur diyeceğim de sizin yazdıklarınız haber niteliğinden çıkmış iftira olarak devam etmiş. Yok Fen işleri Müdürüne talimat vermiş !... Oturduğunuz yerden atın bakalım atabildiğiniz kadar. Tanju Başkan aynı zamanda hukukçu , çanınıza saman tıkaması yakındır. Artık istediğiniz gibi çalmayacak o çan !... Iftiracılar....
    • Semra12 Ağustos 2020 . 21:01

      Bu gazetenin yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum iyi ki varsın BolununSesi
    • Necip12 Ağustos 2020 . 20:52

      % yüz gerçek bir haber. Meral hanımın belediyede bazı toplantılara başkanlık ettiğini herkes biliyor ve görüyor. Ve belediye personeli bundan son derece rahatsız.
    • Cöle12 Ağustos 2020 . 20:15

      Ağıza bak ağıza...
    • Engin12 Ağustos 2020 . 19:58

      Vayy be çağ ne kadar ilerlemiş.İlk defa böyle bir olayla karşılaşıyorum.Seviyeye bakarmısınız!!!! .
    • Herhangi biri12 Ağustos 2020 . 19:18

      Başkanın eşi çalışmayı izler- gezer bunun adını talimat verdi olur, Tanju başkan ne yapsa yaranamaz, sorun kimde acaba? İşi gücü açık Tanju başkanın açığını arayan ve algı yapmaya çalışan varlıklara sesleniyorum Allah tan korkun!
    • Özgür Nabi 12 Ağustos 2020 . 19:11

      Meral özcan sen belediye de bazı toplantılara başkanlık etmiyon mu dakika başı belediye de ne işin var. Azerbaycan gibi başkan Aliyev başkan yardımcısı karısı. Evine dön meral karışma memleketin işine
    • Bolum12 Ağustos 2020 . 19:07

      bir CHP'li olarak artık midem bulanıyor Tanju ÖZCAN ve sana sadece yazıklar olsun diyorum size gelince Bayan Özcan; anlaşılan bu Başkanlık durumu ağır, fazla gelmiş size duracağınız yeri bilmiyorsunuz yazık ettiniz emeklerimize yazık
    • Merkeşlerli12 Ağustos 2020 . 19:07

      Eski başkanın çocuklarıda herşeye karışıyordu.Sanırım kronik bu durum.Gazeteciyi başkan yardımcısı(sınavsız direk devlet memuru) yapan tanju bey de şuana kadar HİÇBİRŞEY yapmış değil.Belediyenin geçmiş tüm pisliklerini ortaya çıkaracak diye oy verdi bu insanlar ama görüyorumki BOŞA herşey. Devlet malı nı haksız yere heba eden kolay can veremez.savaşta ölse ŞEHİT sayılmaz diye bilinir.Gecmiste örnekleri çok. Keşke biraz İBRET alınsa KEŞKE. Adamcılı
    • dede12 Ağustos 2020 . 19:03

      hanımefendi şu alpagutbeyde sözde 6 aydır yapılan yapıla yapıla 3-5 kamyon mıcır dökülen parkada el atsın ulvi bilgisi ve becerisi ile....rezalet be...dört kaldırım taşını 6 aydır dizemiyorlar...Bolulu 10. yıl marşını dinle.....hemde saksafondan....
    • Mangalyalı12 Ağustos 2020 . 18:47

      Son derece ciddiyetsiz bir hareket. Sen git öğrencilerinle, okulunla ilgilen. Ne sıfatla orada dikilip soru soruyorsun? Veya her ne yapıyorsan...
    • semra12 Ağustos 2020 . 18:44

      Bu zamana kadar belediyenin imkanlarını çalıp çırpan, geçmişten hesap sormayan gazeteci müsveddelerinin allah belasını versin inşallah. Bu gazeteye bela okumak kimsenin haddine değil. Allah çarpar adamı.
    • Fuat mert 12 Ağustos 2020 . 17:37

      Kimin allah belasını verecek anlamadım Ne yani senin belediye işlerinle ne alakan olabilir Bu nasıl bir zihniyettir.
    • doğa12 Ağustos 2020 . 17:31

      Bolununsesi doğruları yazıyor. Bundnan niçin rahatsız oluyorsunuz. Yazılanların doğruluğunu kabul edin ve kendinize çeki düzen verin.
    • Meral özcan12 Ağustos 2020 . 17:03

      Allah belanızı versin .