BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Biz haberimizin arkasındayız !

Biz haberimizin arkasındayız !
    30 Temmuz 2020

    Biz haberimizin arkasındayız ! Bolu’da uzun süre konuşulacak Bolu ...

            Biz haberimizin arkasındayız !
            Bolu’da uzun süre konuşulacak Bolu Belediye personellerin yurt dışı seyahatinde yaşanan  "grup seks" olayını bir ay önce duydum. Bu haberi yapmadan önce kapsamlı bir inceleme yaptım.
             Netice de olayın taraflarından birinin eşinin vukuatı öğrenerek Bolu Adliyesi’nde  boşanma davası açtığını ve davanın da boşanma ile sonuçlandığını tespit ettim.
             “Haber yapmama karşılığı para kazanma” yöntemi ile evcilik oynar gibi gazetecilik oynayanların aksine, biz gerçek bir habercinin yapması gerekeni yaptık ve Bolu Belediyesi bünyesinde yaşanan böyle bir ahlaksız olay hakkında kamuoyunu bilgilendirdik.
            Şimdi belediye durumu kurtarmak adına tehditler savurarak açıklama yapmış.
            Bakacağız bakalım böylesine önemli bir haberi Bolu’nun en eski gazetesi olarak es geçemezdik biz yazdıklarımızın arkasındayız ve gerekli her mercide kanıtlamaya da hazırız.
             Faka bastıramazsınız!
             İşin garibi durumdan vazife çıkartmaya çalışan gasteci olduğunu iddia eden bir kişinin etik, ahlak değerleri üzerinden beni suçlaması.
             Sen kimsin?
             Sen gazetecilik adına ne gibi faaliyetlerde bulundun.
             Gazetecilik mesleğini paraya dönüştürme faaliyetinden başka?
             Sen ahlak üzerine bana ve kamuoyuna ders verecek en son kişisin. 
             Utanmaz adam! Çalışan personel sayısı kadar onlara dağıtılması için gazeteye bırakılan ramazan yardımı kolilerin hepsini evine götüren sen değil misin?
              Bolu Belediyesi’nin de senin gibileri arkasına alarak bana saldırtmasına ben sadece gülüyorum. Sana gereken cevabı okuyucular vermişler zaten. 
               BolununSesi 
     

    • Selahattin5 Ağustos 2020 . 17:35

      Bu habere erişim engeli konulacaktı fakat hala yayında erişim engeli haberleri yalan mı çıktı
    • Ersan Türk 2 Ağustos 2020 . 12:00

      Bolu nun Sesi gazetesini zevkle okuyorum. Tarafsız, yandaş değil neyse onu yazıyor. Tebrik ediyorum
    • Gasdeci2 Ağustos 2020 . 10:50

      Bolu Belediyesi kuruma kesilen faturaları açıklarsa olay son bulur. Benim net bir şekilde bildiğim Aykan ve Beykoz ekürilerin belediyeye fatura kesmekten bilekleri şişmiş, diğer gasde gibi şeyler de şikâyetçi olmuslar. Hani bize hani bize diye. Hele hele iki ayrı evde iki ayrı hayatı yaşayan adamın ahlak dersi vermesi tam teletura
    • HASAN 1 Ağustos 2020 . 22:40

      BEYLER BU ZAMANDA PARASI OLAN HAKLIDIR KAMURAN BUGÜNE KADAR EVİNİN SULARINI KESTİRDİ KALEMİNİ SATMADI
    • Özgür Çetin 1 Ağustos 2020 . 17:10

      Utanmaz adam bolu gündemde kendi yazısının ALTINA Hüseyin Bey başlıklı bir sürü not yazmış. Ya adamın kendisi tipi karikatür gibi hareketleri de tam artiz. Buna bu yetkileri veren tancu da Erhan Beykoz da adam değil adam
    • Refet GUCLU1 Ağustos 2020 . 12:57

      Bu kafileye hariçten bu etkinlikle ilgisi olmayan kişileri ekleyen, yetki ve sorumlu olan belediye yetkilileri kimlerdir acaba..
    • Goca Bolulu1 Ağustos 2020 . 01:00

      Belediyeden,resmi kurumlardan ilan parası almak için,Çeşitli sivil toplum kuruluşlarına BAŞKAN olabilmek için,kendini biyere koyabilmek için,ismini cismini ön plana koyabilmek için gazeteci olanlarıda biliyoruz.Düne kadar parasızlıktan belediye otobüsüne binemeyen şahısların Alaaddin döneminde yalayarak ulaştığı yaşam standartına hergün şahidiz.Ama fellik fellik çıkacak.Biz geçmişte kamuran beye saldırma sebeplerinide bildiğimiz için ŞUAN da saldırma sebeplerini de çok iyi anlıyoruz.
    • Bolulu31 Temmuz 2020 . 23:31

      Tek kelime ile mükemmel anlatmışsınız
    • Merkeşlerli31 Temmuz 2020 . 22:47

      Kamuran Bey dobra biri olduğu için bazılarının işine gelmez ve sevilmeyebilir.Lakin bu adam para için yamulan diğer gazetecilere benzemez.Kesinlikle senelerdir takip ederim ve tüm basın camiasını yakından tanırım hiçbiri Kamuran beyin yarısı kadar cesur olamadı.Kimisi cafe isletmek için yaladı,kimisi belediyede veya ihalelerde yer almak için.Ama bu adam kimseyi yalamadı.senelerdir bir hatalı haberini görmedim.Asla ve asla gerçeği öğrenmeden sırf hırsı uğruna haber yapmaz biliyorum.
    • Aslan karabey31 Temmuz 2020 . 20:02

      Eğri oturup doğru konuşalım diye ilk okulda bize öğretilen bir öğüt vardı hatırlayalım lütfen. Şimdi olay olalı 2 yıl geçmiş, halen çalışıyorlarmış, eski başkan yeni başkan felan filan.. Bunlar haberinizi ozetliyen kelimeler Asıl mesele habercilik bunun neresinde? Bence habercilik söyle olmalıydı "2 yıl önce yurtiisnda ki festival listesine usulsüz olarak kişiler eklenmiş, bu bilgi yetkililer tarafından örtbas edilmiş veya ne olmuşsa onu yazmaliydi"
    • İLHAN TAŞDELEN 31 Temmuz 2020 . 11:36

      YOLA DEVAM..BAŞARI DİLEKLERİMLE.
    • Ethem Toklu31 Temmuz 2020 . 10:43

      Bolu’da gazeteci mi var Kamuran abi? ‘’Haberi’’ yapan adama ‘’gazeteci’’ denir. Tanju da talimat vermiş, cemiyet gereğini yapsın diye. Emri almışlarsa yarın bir gün ‘’kınarlar’’
    • Sabahattin YILMAZ31 Temmuz 2020 . 10:36

      Haber doğruysa ,yalakalık yapan gazeteciler kim olduğu ortaya çıkacak ve bunu Bolu halkı bir kez daha görecek. Haber doğru değilse Bolunun sesine güvenmekten vaz geçecek bu yüzden bekleyelim görelim Bulgaristanda taraflar arasındaki olay özel hayattır bizi ilgilendirmez....Fakat bu olay Bolu halkının paraları ile yapıldıysa ve yeni dönemin başkanı hala onları görevde tutuyorsa o zaman beni ilgilendirir.Belediye haberi kınadı gerçekse halk belediyeyi kınar...bekleyelim görelim
    • Ayhan31 Temmuz 2020 . 05:27

      Helal olsun kamuran abi. Kalemini satmayan adam gibi gazetecisin.
    • engin 31 Temmuz 2020 . 02:15

      Demek yardım kolilerini evine getiren bu gazateci hala gazetecilik yapıyormu?
    • Orhan temiz31 Temmuz 2020 . 00:51

      2 yildir belediyede ve etrafinda bilinen bir olay haber yapılmış. Ve insanlar buna şaşırıyor. Ama gerceklerin gun yuzune cikmak gibi bir derdi vardir.
    • S.A31 Temmuz 2020 . 00:46