BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Bolu'da hurdacıların gürültü kirliliğine kim dur diyecek ?

Bolu'da hurdacıların gürültü kirliliğine kim dur diyecek ?
    26 Temmuz 2020

    Bolu'da hurdacıların gürültü kirliliğine kim dur diyecek ? Bolu'da ...

          Bolu'da hurdacıların gürültü kirliliğine kim dur diyecek ?

          Bolu'da özellikle hafta sonları insanların evinde dinlenmeye ayırdığı zamanlarda kulakları tırmalayan yüksek volümlü bir ses mahalle aralarında yankılanıyor. Hurdacı geldi hurdacıııı" diye. 

          Bolu'da Bolu Belediyesi Zabıta ekiplerinin gevşekliği sayesinde YASAK olmasına rağmen, Bolu halkı bu gürültü kirliliğine katlanmak zorunda bırakılırken, diğer illerde buna müsade edilmiyor. 

          Buca'da megafonlu seyyara suçüstü
          İzmir'in Buca ilçesinde anons cihazlarıyla mahallelerde gezen ve gürültü kirliliği yaratan seyyar satıcılara Buca Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından suçüstü yapılarak cezai işlem uygulandı.

          Yapılan devriye sırasında hurdacı, manav ve balıkçıların yoğunlukta olduğu seyyar satıcılara suçüstü yapıldı. Mahalle aralarında satışlarını yapan seyyar araçlara müdahale eden ekipler, araçlarda kurulu olan ses sistemlerine el koyarak cezai işlem uyguladı.

    • Aydın 1 Ağustos 2020 . 16:40

      Belediyenin... Hurdacı...sarımsakcı... Overlokcu... İle işi olmaz...onlar vatandaşa 18 uygulayıp arazisini nasıl el koyarız... RANT vergisi nasıl alırız diye büyük işlere bakar...
    • Vatandaş1 Ağustos 2020 . 10:29

      Arabalardaki yasal olmayan özel ses tesisatı ile ortalığı ayağa kaldıran sonradan görme saygısızlara ne demeli üç kuruşluk arabayla beş kuruşluk hava atmaya calışıyorlat
    • sabahattin30 Temmuz 2020 . 14:42

      Defalarca belediye telefon ettim yarım sat geçmiyor hurdacı bağırması sarımsatçı bağırması gece sabaha kadar çalışıp sabah gelip yatanlar var uyumak mümkün deyil birde Emniyet müdürlüğü bu korna çalarak konvoy yapanlara lütfen müdahale etsin kanunen yasak kanunları uygulasın yeter pazar yerinde pazarcılar tezgah başında bağrıyor tezgahda olmayan yok biberden domatese telefon ettit zabıtaya lütfen önlem alın bu hafta sırf bakmak için gitim önlem yok düş
    • kurt29 Temmuz 2020 . 10:19

      Zabıtalar ancak başkanın direktiflerine uyarak mühürleme yaparlar.
    • Cöle'ye Cevap27 Temmuz 2020 . 22:25

      Sarmısak mı Sarımsak mı Eski TDK Sözlük'e ve bugünkü Dil Derneği'ne göre doğru yazım "sarmısak" şeklinde fakat TDK güncel Türkçe Sözlük "sarımsak" yazımının doğru olduğunu belirtiyor.
    • Cöle27 Temmuz 2020 . 15:59

      Sarımsakcı değil sarmısakçı...
    • Sarımsakçı27 Temmuz 2020 . 15:17

      Bir de sarımsakçılar var.
    • tavuk gübresi kokulu şeh27 Temmuz 2020 . 09:37

      Özellikle Bolunun kuzey taraflarından gece vakti nasıl oluyorsa iğrenç bir tavuk gübresi kokusu sarıyor evleri, şehri. Yıllardır bu işe bir çözüm bulan yok.
    • Erhan27 Temmuz 2020 . 05:39

      Çok şükür bu konuya biri dikkat çekti. Kalıcı konutlarda oturuyorum. Samimi söylüyorum bu hurdacı araçları her gün buradan birkaç kez geçiyor. Bunlar önceden yoktu, son birkaç senedir yeni türediler. Nereden geliyorlar bilmiyorum ama görebildiğim kadarıyla yabancı plaka hepsi. Her gün bunların hoparlör seslerini duymaktan ben de bıktım.
    • TURHAN27 Temmuz 2020 . 02:21

      ESKİ ZABITA MÜDÜRÜ '' HAMDİ BEY '' VE EKİBİ KAFAYA ÇARPAN TABELA , DİLENCİ ,MAHALLEDEKİ ÇÖPLER BENZERİ KONULARDA DAHA DUYARLI İDİLER BİLGİNİZE.
    • neco26 Temmuz 2020 . 20:49

      sabahtan akşama kadar sarımsakta sarımsak bıktım artım bu sarımsakçılardan ya arkadaş boluda ne kadar satış yapıyor bu adamlar biri geliyor biri gidiyor.
    • GOCABOLULU26 Temmuz 2020 . 15:08

      Ne yazık ki Bolu Belediyesi önceden olduğu gibi şikayete tabi müracaatla müdahale ediyor. Zabıtanın denetim iradesi kaybolmuş, görevlerini yapmak için talimata gerek yok. Nasıl polis devriyeleri varsa zabıtanın da (gerekli araçları var zaten) devriye ile kontrol yapması gerekir. Devlet bir mekanizmadır, denetler, kontrol eder, aksaklığı giderir, bunları unuttuk herhalde...
    • Dağ kentli26 Temmuz 2020 . 12:13

      Ruhsatsız bu kişilere kim dur diyecek. bıktık artık.
    • Cöle26 Temmuz 2020 . 10:46

      Alaaddin zamanında ayda Bi sefer cıkıyodu bunlar. Şimdi hergün sabah ayrı akşam üstü ayrı. Söylüyor zabıta ya ilgilendiği yok. Gece çalışıyor işten geliyoz hergün hurdacı sarımsakcı pardon sarımsakcı sesiyle uyanıyoz.bi mahallede hergün hurda toplanırmı göktenmi yağıyo bu. Bıktık artık bıktık gınaa geldi bezdik bezdik..