BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Aras Kargo ürünleri neden adrese teslim etmiyor?

Aras Kargo ürünleri neden adrese teslim etmiyor?
    24 Temmuz 2020

    Aras Kargo ürünleri neden adrese teslim etmiyor? Aras Kargo ...

         Aras Kargo ürünleri neden adrese teslim etmiyor? 

        Aras Kargo firması adrese teslim taahütü ile teslim aldığı ürünleri adrese teslim etmeyerek taahüdünü yerine getirmediği gibi, vatandaşların telefonuna mesaj atarak kargonun merkezine davet ediyor.     

           Aras Kargo firması adrese teslim etme taahütü ile teslim aldığı ürünleri adrese teslim etmeyerek taahüdünü yerine getirmiyor. Paketi gelen vatandaşlara "Şubeden alın" diye mesaj atıyor, herkesi kargonun merkezine çağırıyor. Vatandaşlar paketini almak için işini gücünü bırakıp Aras Kargo merkezine gelerek kuyrukta beklemek zorunda kalıyor.                  Çoğu zaman ürünler alıcısına ulaşmadan kargolar iade oluyor. Bütün kargo firmalarının buluduğu Sümer Mahallesi'nde sadece Aras Kargo'nun kapısında insan kuyruğu yaşanıyor. Paketini almak için kuyrukta beklemek zorunda kalan vatandaşlar, bu duruma isyan ederek; "Bir daha Aras Kargo'yla çalışan firmalardan ürün almayacağız. İnternetten alışveriş yaparken, Aras Kargo dışında seçenek olursa yapıyoruz artık. İnsanlarla dalga geçen başka bir firma görmedik" diyorlar. 

    • Sivri kalem27 Temmuz 2020 . 10:57

      Bu firma kadar lanet bir firmayla karşılaşmadım hiç. hepsi çok güzel teslimat yaptı bugüne kadar. Bu çok akıllı firmada gelin şubeden alın mesajı atıyor birde utanmadan telefon santrale bağlı ulaşamazsınız mesajı atıyor, böyle pişkinlikle siz çok kazanırsınız bekleyin sonunuz yakın.
    • adem27 Temmuz 2020 . 10:16

      bide o kargo ofislerinde kargoları öyle bi atıyorlarki duvardan duvara içinde önemli bişey varsa zaten hayır gelmez, söyleyincede üzerinde kırılacak yazanları atmıyoruz diyorlar, yaw sen nerden bilecen içinde benim için önem arz eden bişey var belki sen karpuz mu atıyorsun öyle bi fırlatıyorlarki o kargoları
    • Özgül Torklu27 Temmuz 2020 . 01:23

      Kardeşim para kazanamıyorsan, yapma bu işi. Şube bazlı konuşuyorum. Senin zaten benim evimin önüne koca minibüsünü park edipte, bana paketimi teslim etme olasılığın yok. Çünkü park edecek yer bulamazsın bizim buralarda. Aslında sen de haklısın. Mesajı çak, müşteriyi davet et. Kargo sistemi çökmüştür, her şeyin çöktüğü gibi. Ben artık işyeri adresimi veriyorum, seve seve getiriyollar.
    • BOLULU26 Temmuz 2020 . 12:56

      Sokağa çıkma yasağında kargo firması kargo getiriyor şirkete adreste yok kağıdı bırakıyor kapıya kargo gondereciye iade oluyor nasıl bir kafa adı sokağa çıkma yasağı iş yerlerinin % 90 kapalı adreste yok gel şubeden al almaz isen iade çift kargo öde.Sistem de hakkını arama imkanı yok kargo şubesini arıyorsun açan yok uzun çalmadan sonra seni müşteri hizmetlerine bağlıyor konuyu anlatıyorsun biz yardımcı olamıyoruz şubeyi arayın ben şubeyi aradım sen ç
    • Yaşam Verdi26 Temmuz 2020 . 12:14

      Çakmaklar mahallesinde oturuyoruz. Valilik binasına 2.5km mesafedeki kargomuz hiç bir zaman Sümer mahallesindeki şube tarafından adresimize teslim edilmemiştir. Firmalar çalıştığı için mecburen çalışıyoruz ama öncelikli tercihim aras sümer harici firmalar olmaktadır. Sanayi şubesi ile kıyaslayınca arada büyük fark olduğu için şube bazlı olduğunu düşünüyorum.
    • Mustafa Değer 25 Temmuz 2020 . 23:21

      Rastgele bir adresdeki hanenin kapısına hiç alakası olmayan bir isme ait bildirim kağıdını yapıştırıp gidiyorlar, ev sahibinede kapı boyası yada camından yapışkan temizleme işi kalıyor, ondan sonra kargo şti. 'ne bir güzel mevlüt okunuyor.. Demekki hakkediyorlar.
    • Al birini vur ötekine25 Temmuz 2020 . 23:15

      Kargoların hepsi aynı hizmetlerinde kusur çok olduğu gibi gerek telefonla gerektiğinde de yüz yüze çok kaba davranışları var. Kargolar İn işleyişlerine bence bir el atılmalı.
    • Metin Çelik25 Temmuz 2020 . 20:57

      Ben Aras Kargoyu bilmiyorum ama YURTİÇİ Kargo Tam bir İşkence Kargosu olmuş durumda son bir kaç ay üç ya da dört ayrı defa kargo gönderildi ne arayan var ne soran ne mesaj gönderen Yani ben kargonun çıktığını bilmesem ilgilenen yok Yani esasen HUKUK Giderek Yok edildi diyorduk Bu ülkede Artık Dal kıran baş kesenlerin sayısı çok fazla arttı Yurtiçi Kargo da bunların en başında gelmekte Hukukun olmadığı yerde Yapılanları HUKUKA KARŞI DİRENİŞ Gibi algılıyor
    • at gafası25 Temmuz 2020 . 18:16

      Çok açık ve net söylüyorum; direk savcılığa suç durusunda bulunun. Akıllansınlar.
    • Muhtar Kemal25 Temmuz 2020 . 11:53

      Almayın kardeşim sizde internetten.Tuvalet kağıdı ve bebek bezine kadar internetten alırsanız esnafımız ne iş yapacak.Şaka değil gerçek ne siparişler var verilen inanılır gibi değil.Evinin karşısındaki dükkandan almıyor aynı ürüne 9₺ Kargo parası verip İnternetten alıyor kuyrukta beklemeye müstahaksınız.
    • sanayici25 Temmuz 2020 . 09:56

      korono sürecinde tüm kargolar ağa babası gibi zenginleşti. Gelen tüm kargolar kırık patlak olarak verildi. ptt bile 15 gün sonra teslim etti unutmayın hepsi aynı fiyatlar desen %200 arttırdılar. Bide yogunluktan iş beyenmeme kargo bile almamalar oldu. Ne diyelim birazda bizde tırnak çakısını bile internetten alıp kargodan istersen adamlar ne yapsın az bile.
    • Özgür Toklu25 Temmuz 2020 . 01:44

      Sadece Aras Kargo ile ilgili bir olay değil, yakın tarihte ünlü bir alışveriş sitesinden yaptığım alışverişimde, ürünümü dağıtıma çıkarmadan, mesaj göndererek şubeye davet ettiler. İş çıkışı 18:00de şubeye gittiğimde mesai saatleri içinde gelmem gerektiğini gayet kaba bir dille çemkirdiler, bu kargo Aras'ın rakibi olan kargo, ismi lazım değil. Müşteri hizmetleri ve sosyal medya hesaplarına yaptığım başvurular hep fos çıktı. Bıktırdılar, artık.