BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Ağaççılar Yaylası’ndaki bu villa kimin?

Ağaççılar Yaylası’ndaki bu villa kimin?
    22 Haziran 2020

    Ağaççılar Yaylası’ndaki bu villa kimin? Geçtiğimiz hafta Bolu Valiliği’nin ...

           Ağaççılar Yaylası’ndaki bu villa kimin?

           Geçtiğimiz hafta Bolu Valiliği’nin At Yaylası’ndaki kaçak yayla evlerine ait çitleri sökmeye başlamasıyla gündeme gelen yayla konusunda gazetemize ihbarlar yağmaya devam ediyor.

          Bolu Belediyesi eski Başkanı Alaaddin Yılmaz’ın Seben Alpağut Yaylası’ndaki Taşlıyayla Göleti’nin kıyısındaki kaçak yalısını geçen hafta gündeme taşımıştık. Seben’in dere kenarındaki Değirmenkaya Köyü’nden olan Alaaddin Yılmaz’ın, Alpağut Yaylası’na haksız hukuksuz bir şekilde nasıl ev yapabildiğini sormuştuk.

          Bu hafta başı Gazetemize gelen bir ihbara göre Bolu’nun Ağaççılar Köyü’ne ait At Yaylası’nda da Alaaddin Yılmaz’a ait bir yayla evi olduğu belirtildi. İddiaya göre Ağaççılar Yaylası’nda devlet arazisi üzerinde tapusu olmadığı halde, yemyeşil geniş bir alan çitle çevrilmiş ve arazinin ortasına da kelli felli bir villa kondurulmuş bulunuyor.

           Alaaddin Yılmaz’a ait olduğu belirtilen bu kaçak yayla villasının inşaatını da Müteahhit Hasan Kanca’nın yaptığı, parasının da halen Bolu Mezbahasını işletmekte olan Zerrin Yavuz Açıkalın tarafından karşılandığı iddia ediliyor.

                

    • MESUT ALDEMİRLİ.29 Haziran 2020 . 11:00

      DENİZLERİ BALIKÇILIK YAPANLARA, KARAYOLLARINI KAMYONCULARLA OTOBÜSCİLERE, ÜLKENİN İYİ BAL YAPAN YÖRELERİNİ ARICILARA, VSR, YAYLALARI DA HAYVANCILIK YAPAN KÖYLÜLERE VERSİNLER YETKİLİLER DUYSUNLAR, KÖYLÜ HASTA OLSA HASTANAYE VSR ŞEHİRE İNECEK YAYLALARA KÖYLÜDEN BAŞKASI GİREMEYECEK, LAN SİZ BU VATAN İÇİN ASKERLİĞİ FAZLADAN MI YAPIYORSUNUZ DA FAZLASINI İSTİYORSUNUZ AHLAK SAHİBİ İNSAN BUNU YAPMAZ DÜŞÜNEMEZ,
    • Pasakoylu Celal.27 Haziran 2020 . 16:23

      Bolu'nun Sesi gorevini herzaman oldugu gibi yapti.Bu evin ve bahcenin sahibinin hayvancilik yapmadigi ortada.Bu evin sahibi veya sahipleri ortaya cikmali veya Valilik aciklama yapmali.Muhtar ve Eski Belediye Baskani zandan kurtarilmali.!
    • RAHMİ AĞDAN düzceli26 Haziran 2020 . 09:30

      muhtarlık artık kavgaya gidiyordu. . . ? nedeni anlaşıldı ASGARİ ÜCRET MAAŞ , VE BÖYLE YAYLALARDAN PARSEL SATIŞI VSR, SİLAH TAŞIMA RUHSATI. MUHTARLAR EVET DEVLET MALINI KORUMADA GÖREVLİLER VE DE GÖREVLİ OLMALILAR, HALKIN KASASINDAN MAAŞ ALIYOLAR, BEDEVAYA YAPMIYACAKLAR YAPMIYOLAR.
    • Bolulu1425 Haziran 2020 . 23:05

      Vatandaş isimli arkadaş Mehmet Can isimli arkadaşa delikanlı isen adını paylaş diyor, kendisi takma isim kullanıyor, neymiş klavye delikanlisiymis. (Ben böyle bir iddiada bulunmadigim içi takma isim kullanıyorum)
    • SEZAİ GÜNGÖR MENGENLİ25 Haziran 2020 . 10:23

      AH AH BU MUHTARLAR, AH BU UYANIK KÖYLÜLER, KÖYLÜNÜN VE MUHTARIN HABERİ OLMADAN YAYLAYA BİRİLERİ EV YAPACAK KÜLAHIMA ANLATIRSINIZ ORTAKKDINIZ, PARALARI SORMUYORUZ HARCAMIŞINIZDIR ZATEN ,HAYVANCILIK YAPAN UYNIK KÖYLÜLER.
    • vatandaş24 Haziran 2020 . 17:42

      mehmet can adlı vatandaş kim oldugunu iyi biliyorum insanları boş beleş yalanlarla konuşma insanları karalamak bu kadar kolay olmamalı .O kadar delikanlıysan ismini paylaş herkes bilsin klavye delikanlısı
    • Aslan Karadayı24 Haziran 2020 . 10:23

      Burada mesele şu olmalı kanaatindeyim, devlet tel örgülü çiftleri kaldırdığı gibi, sahibi kim olduğu önemli olmayan bu villa yıkılacak mı?
    • Mehmet Can24 Haziran 2020 . 09:34

      Derya Deniz Gol Irmak Arkadas;Imar barisina oldu diye kolayciliga kacilamaz.Orada koy disindan birisi para ile yer alip ev yapamaz.Muhtarin bilgisi disinda bu is mumkun mu.?Imar barisindan oncede yaylalara yapilan kacak yapilari Muhtarlarin bildirme zorunlulugu yokmuydu.?.Muhtar bu gorevini nenin karsiligi yapmadi ki.!Demek ki muhtarin islettigi dugun salonunda ruhsat sorunu var bu soruna goz yumulmus yumulmayada devam ettigini sende biliyorsun.!
    • Çetin Karakan24 Haziran 2020 . 08:15

      Muhtarın eski başkanla arası iyi idi. Şikayetlere rağmen ruhsatsız çalışan salonu ile ilgili bu güne kadar hiç bir yasal işlem yapmayarak eski başkan muhtarı kollamış, karşılığında bazı iş bilir lere yayla arazilerinin peşkeş çekildiği anlaşılmıştır. BolununSesi'nden başkası bu işleri haber yapamaz. O cesareti gösteremezler..........
    • Cabbar Candemir24 Haziran 2020 . 08:09

      Ağaçcılar yaylasının kullanımı sadece köyde ikamet eden ve hayvancılık yapan kişilere aittir. Ancak Muhtarın eniştesi ve köy dışından birinin 30,000 er M2 alana el koyduğu köyde konuşulur olmuş. Yayla amacı dışında kullanılamaz. Yayla kanununa aykırıdır. Ayrıca denizler, göller, ırmaklar tertemiz berrak olmalı, içinde pislik barındırmamalıdır. Varsa içinde bir pislik dışa vurmamalıdır.
    • Derya deniz göl ırmak24 Haziran 2020 . 01:19

      Mehmet Can Arkadaş 1-Yayla arazileri satılırken muhtardan izin vb.birşey istenmiyor. 2-Bu villanın yapım tarihi imar barışının öncesine dayanıyor. 3-Ağaççılar köyü muhtarının mekanının bütün açığını biliyorsun(tabi doğruysa) demekki muhtara yakın birisin önüne kemiğini atmadı diyemi havlıyorsun...
    • kul hakkı23 Haziran 2020 . 22:47

      KUL HAKKIMI HELAL ETMİYORUM YAPANA, YAPTIRANA
    • Çiftçi23 Haziran 2020 . 13:01

      Bu yayla evleri yeni bir durum değildir.Daha evvelden yapılan bir çalışmadır.Bu yorumu yazan arkadaşlar Ağaççılar Köyü muhtarından sorunlu olan kişilerdir.Herkes evinin önünü temizlesin, boş işlerle uğraşmasın.
    • hakan23 Haziran 2020 . 12:57

      AAAAAAAH KAMURAN BEY SENDE NE KRIŞIYON ELİN YAYLASINA KÖYÜNE BU MEMLEKETTE HER ŞEYE KARIŞMICAN HADİ SAYIN VALİM BU İNSANLAR GÖREVİNİ YAPTI BU ADAMIN RUHSATI VARMI YOKSA YIKACAKSINIZ EYER ADİL VE ADALETLİ OLACAKSAK
    • Köylü 23 Haziran 2020 . 08:41

      Valilik isterse bulamaz ı kim stmış kim almış kim köylü kim hayvancılık yapıyı kim villa ılık yapıyor çok basit ama bulmak tespit etmek istemiyor geçen tel yıkımına gelen ekibe kadının biri resmen haykırıyor burayı ben böyle satın aldım diye görevli gülmekle yetiniyor muhtar aval aval bakıyor sonuç köylünün teli ya görevini yapacaksın adam gibi yada susup oturacaksın vali okumuyormu yorumları yorumlar aslında bir nevi ihbardır hani görevini yapan ama yak
    • Deyalla23 Haziran 2020 . 01:44

      YİYE YİYE DOYMAMIŞ. :((((
    • Metin Çelik23 Haziran 2020 . 01:37

      Kısa zaman önce Kaçak Yapılaşmanın önüne geçmek için çitler dahil kaçak ne varsa taru mar edeceğiz diyen devlet erkanı Bu villayı şimdi nasıl görmezden gelecek . hadi bakalım o villa yıkılmasında görelim. kim nasıl görevi kötüye kullanıyor kim kamu gücünü nasıl kullanmış devlet var mı yok mu hukuk yerinde duruyor mu göreceğiz Alaattin Başkanlığı döneminde Kamuran Alagöze Yapmadığını bırakmadı Kamu oyu olarak BolununSesi Gazetesininin yanındayız
    • Ayhan23 Haziran 2020 . 01:29

      Haram haram
    • Çilekeş Emekli22 Haziran 2020 . 23:21

      Benüm değül.. Merdümen yapulsun yete.
    • Ali22 Haziran 2020 . 21:50

      “Aga”lara beles abi
    • Yavuz 22 Haziran 2020 . 21:48

      Yaylalari satan belli oldu
    • koylu22 Haziran 2020 . 21:45

      Muhtarlarin gucu 100-150 yildir dedelerinin olan topraklarda fasulye diken meyve yetistirmeye calisan yerlilere yetiyor.. Yayla sakinlerinede verdigi gazlarla gaz patlamalari yasaniyor...
    • Mehmet Can22 Haziran 2020 . 17:44

      Yahu ne muhtarmis bu Agaccilar Koyu Muhtari.Alaattin Yilmaz'in veya onun adina baskasinin.Boyle bir villa yapilirken niye Valilik Makamina bildirimde bulunmamis.Bu villanin sahibi buraya nasil sahip olmus.?Yoksa islettigi dugun salonunun komsu parsel ile imar yoluna tasmasina goz yumulmasindan dolayi olabilir mi.!