BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Alaaddin'in yayla yalısına dokunulmayacak mı?     

Alaaddin'in yayla yalısına dokunulmayacak mı?     
    17 Haziran 2020

    Alaaddin'in yayla yalısına dokunulmayacak mı? Tapusu yok ve bu ...

         Alaaddin'in yayla yalısına dokunulmayacak mı?       

         Tapusu yok ve bu köyle alakası da yok! Belediye eski Başkanı Alaaddin Yılmaz'ın Taşlıyayla Göleti'nin kenarında devlet arazisi üzerindeki yayla eviyle alakası olmayan yalısı kaçak değil midir?

          Alaaddin Yılmaz'ın burada yaylası bulunan köylerle hiçbir alakası yoktur. Alaaddin Yılmaz da yayla evini parayla almış ve burada hayvancılıkla uzaktan yakından alakası olmayan bir yalı inşa etmiştir. Üstüne üstlük halen FETÖ'den aranan en yakın dostu Mardinli Adnan Daylan'a da yanıbaşında bir yer peyleyip, O'na da bir villa yaptırmıştır.

          Adnan Daylan kaçak yayla villasını kimin sayesinde yaptı?

          Kendisi aslen Mardinli olan ve Seben'le hiçbir alakası olmayan Adnan Daylan'ın Taşlıyayla Gölü'nün kıyısındaki göl manzaralı yaylaya yaptığı villayı, Alaaddin Yılmaz sayesinde yapmadığını söyleyebilecek bir kişi çıkar mı? 

           Yılmaz'ın köyü Değirmenkaya iken, Alpağut Yaylası'nda işi ne?  

           Alaaddin Yılmaz bilindiği gibi Seben'de dereboyunda yer alan Değirmenkaya Köyü'ndendir. Taşlıyayla Göleti'nin kenarında yer alan yayla ise Alpağut Köyü'ne aittir. Alpağut Yaylası'nda Taşlıyayla Göleti'ne sıfır inşa edilmiş olan yalı görünümündeki  Yılmaz'a ait villa, dibine kadar kaçak değil midir? Hele hele Yılmaz'ın en yokın dostu, yalı komşusu FETÖ'cü Mardinli bir iş adamı olan Adnan Daylan'ın villası Valilik tarafından yıkılırken, hatırlanacağı gibi Alaaddin Yılmaz'a hiç bir şekilde dokunulmamıştır. 

          Bunların dokunulmazlık gücü nereden geliyor? Merak ediyoruz doğrusu !!! 

    • recai özdemir21 Haziran 2020 . 09:36

      Gariban köylünün yaylada 3 çocuğunun da yayla evi olurmu, gariban lığa yatan malı götüren uyanık köylüye bir bakın, hayvanı varmış da hayvanı olmayanın köyden ayrılan vali olan kaymakam olan subay olanların haklarını da istiyolar köyden ayrılmışlar ya görevleri icabı bu kadar uyanıklik çooooook fazla
    • Ercan21 Haziran 2020 . 09:29

      BÖYLE BİR YALI BAŞKA BİR İLDE BÖYLE BİR DOGADA ACABA ARSA PAYI KAÇ PARADIR VEYA BU ADAM DEVLETE HERHALDE ÇOK PARA VERMİŞTİR YOKSA YAPAMAZ BELEDİYE BAŞKANIDA OLSA ÇÜNKÜ BİZLERE ÇİVİ ÇAKTIRMIYORLAR (beyler buranın arsa payı sıfırları bol bir rakamdır)
    • vatandaş20 Haziran 2020 . 22:55

      Alatinin ve alattin gibi adamlarin malina mülküne dokunulmaz,nerde gariban köylü varsa onun yerine çökerler,nasıl zabitalar bir zamanlar köylų kadinlara satış yaptirmiyirdu bu.memleket ta Ankaradan böyle idare edilir kodamanlara,eškiyalara dokunulmaz,gerekirse torba yasa çikarilir kurtarilir,garibanin cenazesinde bile cemaat olmaz.
    • tarçın20 Haziran 2020 . 18:24

      bütün Türkyede beton la yapılan özellikle hayvancılık yapmayıp keyfi yapanların evleri yıkılsın Devlet niye el atmıyor bu işe yaylalar elden gidiyor önlem alınsın lütfen
    • Öğretmen20 Haziran 2020 . 14:07

      kanuna aykırı yayla evi ,saray neyse yapan kim olursa gerekli işlem yapılmalı.kanunlar herkese göre eşit çalışırsa hukuk işler .insanlar devlete ve adalete güvenir.Kanunlar zenginlerin delip geçtiği,fakirlerin takıldığı balık ağı gibi olmamalı.
    • nejdet uçak19 Haziran 2020 . 19:29

      yıkılınca herşey halolacakmı .YIKILMASIN.15 sene boluya çok şeyler yaptı.
    • Şener Ş.18 Haziran 2020 . 23:26

      Bu konuda derhal işlem yapılmalı ve hukuka aykırı olan tüm binalar yıkılmalıdır.
    • REFAİ HAKYEMEZ18 Haziran 2020 . 20:49

      BİRİSİ ÇIKSIN SÖYLESİN ARTIK HAYVANCILIK YAPAN KÖYLÜLER HAYVANLARINDAN ELDE ETTİĞİ GELİRİN YARISINI DEVLETE Mİ VERİYOLAR, VEYA DA HAYVANCILIK YAPAN KÖYLÜLER BU ÜLKE İÇİN ASKERLİKLERİNİ 30 AY OLARAK DİĞER VATANDAŞLARDAN FAZLACA YAPTIKLARINDAN MI YAYLALARDA FAZLASINI ,HATTA YAYLALARI İSTEYEBİLİYOLAR ULAN BU NE BİÇİM VATANDAŞLIK KÖYLÜ GÖRDÜK DE BÖYLE UYANIK KÖYLÜLERİ DE GÖRMEYE BAŞLADIK
    • Vatandaş18 Haziran 2020 . 13:35

      Serbey yıkım haberi bir çok yerel basında yer aldığı gibi ulusalbasında da milliyet gazetesinde yer almış
    • Bolu lu 18 Haziran 2020 . 13:29

      İlla biri çıkacak konuyu Sayın Tanju Özcan a bağlayacak bune hazım sorunudur bu ne saygısız üsluptur
    • Nevzat18 Haziran 2020 . 10:31

      İyi bir yayla& yaylacılık kanunu çıkmazsa tüm Türkiye'de bazıları hazineye ait bu alanları keyfine göre kullanır!.Çözüm= Gerçek hayvancılık yapana ruhsat + her bölgede doğaya uygun TİP proje...
    • Yamaner18 Haziran 2020 . 00:26

      Akp kurulduğu günden beri hemen tüm seçimlerde akp yada mhp ye oy verdim .fakat Bu yapı hemen ivedilikle yıkılmalıdır. Aynı şekilde hiç bir hayvancılık yapmayan sadece yazın 2 ay gidip villa yaptıran tüm herkesin evi yıkılmalıdır. Sadece hayvancılık yapana tek tip ev izni verilmelidir sadece çiftçilik ve hayvancılık ruhsatı olan.
    • Erdem Kahyacıoğlu17 Haziran 2020 . 19:56

      Bu konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılarımızı göreve davet ediyoruz. Lütfen kişilere özel muamele yapılmasın. Hukuka aykırı yapılan her işleme insan ayırımı yapılmadan gereği yapılsın.
    • Gülden Akin17 Haziran 2020 . 17:13

      Yazıklar olsun. Sokaklar çıkma karşıma.
    • Gerçekler17 Haziran 2020 . 17:05

      Nerdeyse tüm yaylarda benzer durum var, artık hayvancılık için kullanan nadir, köylü kalmadı hepsi lüks villalar yapıyor, yazlık olarak kullanıyor. Oranın köylüsü olması gerek yok bakıyor solaklar yaylasına gölü var sanki turistik bir yer gibi gölün kenarına villasını konduruyor, hayvancılıkla köyle alakası yok sen bunları yıkmazsan adam yapar tabi beleş araziyi bulmuş karışan eden yok... Daha sıkı denetim ve yaptırım gerekli yoksa bu işin önüne geçile
    • orhan17 Haziran 2020 . 13:56

      Yayla yolunu kim, hangi gerekçeyle asfaltlamıştı bilen varmı
    • Bolulu1417 Haziran 2020 . 13:52

      Bu yayla evi mi?
    • hakan17 Haziran 2020 . 12:58

      BOLUDA GÖREV YAPAN İDARECİ AMİR BEYLER ADNAN DAYLANIN EVİ YERLE BİR EDİLDİRKEN BU ADAMIN KAÇAK EVİ NEDEN YIKILMIYOR BU DÜNYAMIN ADALETİ BU ADAMA DOKUNMAYA YETMİYORMU , LÜTFEN ADİL ADALETLİ OLUN.
    • sadece gerçek17 Haziran 2020 . 11:34

      ALLAH SENİN İLK GECENDE YARDIM ETSİN DAHA BİRŞEY SÖYLEMEYE DİLİM VARMIYOR ALAADDDİN
    • Ayse cakiroglu17 Haziran 2020 . 11:12

      Sayin eski baskanim sizin gunahlarinizin bedelini at yaylasi oduyor...
    • Recai.17 Haziran 2020 . 11:06

      Tanju halk evi yıkılırken kepçenin önüne atmıştı kendini. Yıkım ekibi gitsin Alaattinin yayla evine önce tanju gider kepçenin önüne atar kendini.
    • Serbey17 Haziran 2020 . 11:01

      Adnan Daylan'ın evinin yıkılması haberini Google da aratın bir tek BolununSesi Gazetesinin arşivindeki haber çıkıyor. Bunla ilgili haberleri Yalaka basına sildirmişler belli ki bunların bu gücü nereden geliyor?
    • Güngör Yılmaz17 Haziran 2020 . 10:50

      Kaçak mıdır, değil mi.. Hakkımı helal etmiyorum..
    • Sebenli17 Haziran 2020 . 10:34

      Alaattin Bey 'in yalı evi solaklar köyü yaylasında değil Alpagut köyü yaylasindadir.
    • Lagacım17 Haziran 2020 . 10:31

      Alpağut yaylasında Solaklar yaylasında değil..