BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

“Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!”

“Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!”
    26 Mayıs 2020

    “Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!” Göbek yapılamayacak kadar dar ...

    “Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!”“Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!”

         “Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!”

            Göbek yapılamayacak kadar dar yollara, önünüze gelen her yere böyle uyduruk göbekler yaparsanız, bir TIR aracı da gelir, fotoğraflarda görüldüğü gibi göbekten dönemeyince; “Hay ben sizin yaptığınız-yapacağınız göbeğin…!” diyerek hem göbeğinizi ezer, hem de kulaklarınızı çınlatır.

            Yer: Akdaş Camii karşısı

    • Bolu lu lu lu5 Haziran 2020 . 07:29

      Ne kadar bos beles yorumlar var bakiyorum da yok girmeseymis yok ne isi varmis yok bilmem ne Kardesim nerden gidecek adam tirlar olmasa nakliyat nasil yapilacak acaba bir dusunun fotograf keske birde onden cekilse belki baska bir arac yanlis park yapti ondan bole bir manzara ortaya cikti. Bakis acinizi degistirin herkes ekmek parasi pesinde cebinizden verin tir soforunun maasini her ay adam tiri kullanmasin o zaman. Bu kafaya herseyhazir gelecek yazik
    • tarafsız30 Mayıs 2020 . 09:08

      ben böyle göbeğin içine ederim demiş şoför iyi de demiş
    • Kerim Gümrah28 Mayıs 2020 . 20:37

      18 metre uzunluğunda TIR, İn akdaş göbeğinde ne işi var?
    • bolulu28 Mayıs 2020 . 09:52

      Bu gazete Aladdin zamanında muhalefetin kralını yaptı. Onun için adam 6 ay hapis yattı. Tanju bey kendisine sahip çıkacağına aladdinin ne kadar yalakası varsa onlara sahip çıktı. Bu gazete ne yazarsa doğru yazar. Dün de bugünde doğru söyleyenleri dokuz köyden kovarlar.
    • yolcu27 Mayıs 2020 . 19:22

      Şehir içlerine büyük araçların akşam 8-30 sabah saat 8-30 arasında girmesi serbesttir bizede eskiden kamyonla mal geliyordu şimdi kamyon bulunmadıgı için tır ile geliyor işyerimiz eskiden araç yogunlugu olan yerde degildi zamanla yogunlugun içerinde kaldı bize gelen tırlarda çogu zaman bu göbeklerden dönemiyor biz araçları çok erken saatlerde bu göbeklerden zar zor döndürebiliyoruz
    • bolulu27 Mayıs 2020 . 16:23

      Hacı nakkaş camisinin önündeki kavşağa ne demeli Arçelikten gelen tırlar dönemiyor beklediğimiz gibi herşey güzel olacak sağlık mahallesinin kayapark evlerinin yanındaki park ve yol boyu ağaç dipleri geçensene biçmeye yetişemediler yine büyümüş bakan yok her taraf ot yani demem oki herşey güzel olacak
    • Bir Bolu lu 27 Mayıs 2020 . 14:03

      Bu tür yapılar ezbere yapılmaz Belediye İl trafik kurulunun ortak çalışması sonucu yapılır ağır vasıtaların bil hassa tır ların şehir içinde mahalle aralarında ne işi var bunlar neden denetlenemiyor siyaset için boş yorumlardan ve manşetlerden kimseye fayda gelmez
    • Ayhan27 Mayıs 2020 . 13:51

      O tır şoförünün acemiliği orada yol dar değil , tır geçer oradan
    • Ahmet Sert27 Mayıs 2020 . 13:22

      Bu haber soyle yapilmaliydi.Bolu eski yerlesim yerlerinin caddeleri dar oldugundan sehir merkezinde olmamasi gereken tir aracinin burada ne isi var? Derhal yaptirim uygulanmalidir.Arac yogunlugu nedeniyle bu gobekler standartina uygun olmamasina ragmen zorunluluktan yapilmistir.Ayrica ana cadde uzerinde ve mahallelerdeki yol kenarlarina cekilen tir sahiplerine de cezai yaptirim gerekiyor.
    • Tahsin-Bolulu27 Mayıs 2020 . 11:50

      Sabahattin Bey haklısınız, bu tür araçların şehir içine girme yasağı varda bizim görmedik. Alternatif yolları biz mi kapattık yoksa.
    • Cöle27 Mayıs 2020 . 10:58

      Alaaddin zamanında göbekler yapılmaya başlayınca birçok kişi karşı çıktı. Kazalar meydana geldi. Sonradan vatandaş alıştı ve kavşakta yol verme işinide beceriyor. Kavşaklar şıkır şıkır çalışıyor. Düşünsenize saglık müdürlüğünün orda sedaşın orda paşaköy BP nin orda vb ışık var bekle babam bekle. Yalnız Tanju bu işi fazla abarttı. Paşaköy mezarlığın köşede göbeğin ne işi var karadere yolunda akdaş kaplıca yolunda gereksiz birsürü gö
    • Çetin Karakan27 Mayıs 2020 . 10:55

      İmar, Fen İşleri gibi Müdürlüklerden çok kişi yurt dışı gezilere giderek oralarda gördükleri gelişmeleri Bolu'da hayata geçireceklerdi diye beklerken ortaya çıkan manzara utanç verici. Bu gezilere katılan siyasilerden masraflar geri alınarak memurlar başka birimlerde görevlendirilmelidirler. Çünkü hiçbir şey öğrenememişler.
    • Mehmet27 Mayıs 2020 . 10:46

      Bir kaç olumsuz örneği vardır. Ancak bu göbeklerin kaza ve kavşaklarda bekleme olasılıklarını azalttığı kanaatindeyim.
    • Cabbar Candemir27 Mayıs 2020 . 10:29

      A.Yılmaz döneminde bize dayatılan bu bilimsel karayolu mantığına uymayan dönel kavşaklar kazaya davetiye çıkarıyor. İki şeritli yol, kavşağa gelince cinayet mahalline dönüşüyor. Hız sınırlamasına uyulsa bile çoğu kavşaktan iki aracın aynı anda dönmesi mümkün değil. Bu yanlışta hala ısrarcı olunmasının nedeni A.Yılmaz döneminden kalan beceriksizlerin görevde tutulması olabilir mi ?
    • TURHAN26 Mayıs 2020 . 23:04

      GÖBEKLER OTURUP TRAFİK ŞB,BELEDİYE ZABITA MD LÜĞÜ ,VE ŞOFORLER CEMİYETİ İLE OTURUP İSTŞARE EDİLMEDEN BİR TANE YAPILIP DENENMEDEN ORTAYA ÇIKAN BİR ESER BU MEMLEKETTE BİSİKLET - MOTORSİKLET- TAKSİ- MİNİBÜS- KAMYONET- KAMYONLAR ÇEŞİT ÇEŞİT- BİRDE HEPSİNİN BABASI TIRLAR VAR BÜTÜN BU ARAÇLAR DİREKSİYONUNA GEÇİNCE KAÇ DERECELİK BİR AÇIYLA DÖNDÜĞÜ HESAP EDİLMEDEN YAPILIRSA BÖYLE OLUR. MESELA VİLAYETİN ÖNÜNDEKİ GÖBEĞE ADLİYENİN ÖNÜNDEN GEL