Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Yap-boz işlerinde Alaaddin’i aratmıyor !

Yap-boz işlerinde Alaaddin’i aratmıyor !
    15 Mayıs 2020

    Yap-boz işlerinde Alaaddin’i aratmıyor ! Bolu’da 15 yıl belediye ...

            Yap-boz işlerinde Alaaddin’i aratmıyor !

            Bolu’da 15 yıl belediye başkanlığı yapan Alaaddin Yılmaz’ın bir işi de, bir defada yapıp bitiremediğine hep şahit olduk ve Bolu halkının parasının sürekli çar çur edilmesine sessiz kalmadık. Alaaddin döneminde ve şimdi de, Belediyeyi hortumlamaya devam eden yandaş basın bunları görmezden gelirken, BolununSesi Gazetesi olarak biz bunun adını koyduk ve “YAP-BOZ İŞLERİ” dedik.

              Alaaddin Yılmaz döneminde illallah dediğimiz yap-boz işleri, Tanju Özcan’la düzelir diye umduk ama geçen 14 aylık sürede bu beklentimiz boşa çıktı.

             Belediye Başkanı Tanju Özcan bir süre önce Börekçiler Sokak’ı güzelleştireceğiz diye iddialı sözlerle açıklamada bulunmuştu. Ardından alelacele Arnavut kaldırımı taşları döşendi. Orta kısım asfaltlandı.

            Börekçiler Sokak tam bitti güzelleşiyor derken, sokakta yeniden iş makinaları çalışmaya, kepçeyle cadde kazılmaya başlandı.

             Çalışan işçiler; “Bize yapın diyorlar yapıyoruz. Bozun diyorlar bozuyoruz. Biz emir kuluyuz” derlerken, caddede yağmur suları gideri ve elektrik kabloları gibi alt yapı tesisatlarının unutulmuş olduğunu ve bu nedenle caddeyi kazdıklarını söylediler.

     

    • Bolulu22 Mayıs 2020 . 10:39

      Alaattine korkusuna cavlayamayan ne çok yorumcu görüyorum.Alattin çok mu iyiydi duba memleketi olarak yaşadık ne yaptı şimdiye kadar?Puta heykele para veriyor yok Tv lafı edenler .Alaatinin kardelende ki Tv si ne oldu?Put heykel görmek isteyenlerde trilyonlar dökülen Kalıcı konutlar tepesinde ki heykele bakabilir.
    • dede18 Mayıs 2020 . 01:40

      ya...tancu sen kovdun, yardım vermedin diye suryelikler aç bilaç sokakalarda kaldı gördün mü? zengin arap şeyhleri gelince emlakçılarınınz, ev sahipleri, inşaat ruhsat servisiniz bi hürmet ediyor bi hürmet ediyor dillere destan...börekçi sokakta alt yapı unutul muşmuş...bi 10 yıl marşı..temamdır..led ekran imlatı dezenfekte cihazı üretimi.suuuus bolulu sus daha ne istiyorsun reklam panolarına bak...seyret...ıraklı gözleme yapan iki kadını rencide edip yakaladın kendi evinde faslı arap çalıştırıyorsun.
    • tarçın18 Mayıs 2020 . 01:08

      kaderimiz bu gelen gideni aratır bizim vergiler çar çur a devam
    • ASES17 Mayıs 2020 . 18:11

      Sayın Başkan Tanju Özcan'nın bu olaydan sonra personelini uyardığını hepimiz biliyoruz. Burada suçlu aramak gerekirse o birimde yer alan AMİR ve Personelidir. ( Sayın Başkanı karalamak için acaba bunu sorumlu amir kasıtlı mı yaptı diye düşünmeden edemiyorum!) Sayın Başkan! Kadro senin değil ama sorumluluk senin, niteliksiz ve taraflı bir kadro ile zor bir süreç yaşıyorsun lütfen biraz daha dikkatli olmanı istirham ediyorum.
    • yankı17 Mayıs 2020 . 12:55

      Alaaddin Yılmazın kadrosu torpiile sırf bizden mantığı ile koltuğa oturtulmuş liyakati olmayan insanlar. Bunların olmasıda normal.
    • Unutulmuş16 Mayıs 2020 . 18:05

      Altyapı tesisatlarının unutulmuş olması nasıl bir kafadır. Trajı komik denilen olay bu işte, altyapı tesisatı yapmayı unutuyor ama alt yapı için para toplamaya gelince unutulmuyor.
    • Bolum16 Mayıs 2020 . 16:23

      haram olsun Tanju verdiğim oyda benim verdiğim vergilerle yap-boz oynamanla haram zıkkım olsun KURAN öpmekle yemin etmekle ahlak olmuyormuş demekki
    • bolulu16 Mayıs 2020 . 14:27

      Tek farkı insanlara zülüm etmiyor. Sen bu haberi alaaadin yılmaz döneminden yazsaydın evinin suyu elektriği kesilirdi. Şimdi kesilmiyor farkı bu işte yetmez mi?
    • Olur böyle işler..16 Mayıs 2020 . 12:49

      Köroğlu Gazetesi bu haberi niye vermiyor?başkan yardımcısı bu gazete ile bağlantısı varmı? Gerçekten bilmiyorum. Birde bu belediye önündeki led ekranın açılışında Belediye şirket müdürü kendi imkanlarımız ile yapıldı der iken (kendi imkanları ile mi? yoksa Belediye personeli tarafından mı dedi ?) Benim tahminim sadece led ekranın altındakı direk belediye tarafından yapılabilir. Kalan (asıl kısmı olan) led ekran ve Belediyemizin her bir köşesindeki kameralar çin malı değil midir?
    • Ahmet Sert16 Mayıs 2020 . 12:12

      Kuyruk acisi olanlar Alaaddin`i unutamiyorlar.Yandas dedigin gazeteciler calisan iscilerin aciklamalari karsisinda haber yapmamis olabilirler.Bu iscilerin aciklamalarini anlayamayan/anlamak istemeyen troller bu tur seyleri yap-boz olarak nitelendirip muhalefet yapabilirler.Hata varsa duzeltilir.Yonetim degisti.Korkmayin Alaaddin gitti.
    • EMEKLİ BELEDİYECİ16 Mayıs 2020 . 02:54

      Sadece isimler değişti ama anlayış ne hikmetse değişmedi. Geçtiğimiz yaz asfalt yapılan yerler bu aralar kazılıyorr Pehh. 13 buçuk ay geçti beni memnun eden hiç bir şey olmadı. Vahh Memleketim Vahhhhh.
    • tarçın16 Mayıs 2020 . 01:12

      ORDAN ORAYA GEZEN TELEVİZYON BİR KAÇ HAFTA SONRA YENİ YERİNDENDE KALDIRIN E 5 ADLİYE GÖBEĞİNE DİKİN SONRADA HASTAHANE GÖBEĞİNE SONRADA CİC TAKSİ NİN ORAYA SONRADA TERMİNEL KAVŞAĞINA EEEEEEEYY BİLEDİYE KİMLERİN ELİNDE ALLATTİN YILMAZ ALLAH SENİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN SENİN YÜZÜNDEN BU İŞ BİLMEZLER E GEÇTİ BELEDİYE