Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Cemal Güney Hocamız hayatını kaybetti 

Cemal Güney Hocamız hayatını kaybetti 
    31 Mart 2020

    Cemal Güney Hocamız hayatını kaybetti Örnek bir Müdür, Örnek ...

         Cemal Güney Hocamız hayatını kaybetti 

         Örnek bir Müdür, Örnek bir Eğitimci, Güzel bir insandı, Bolu Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi'nin Müdürü iken, geçtiğimiz ay emekli olmuştu Cemal Güney Öğretmen. Uzun bir süre önce yakalandığı akciğer kanserine yenik düşmemek için mücadele ediyordu. Olmadı, başaramadı... Cemal Hocamızın vefat haberi geldi bugün.  

           Bolu’da sanatçı yetiştiren, öğretmenleriyle öğrencileriyle her zaman uyumlu bir okul olarak örnek gösterilen Bolu Güzel Sanatlar Lisesi’nde uzun yıllar çağdaş ve Atatürkçü düşüncesinden ödün vermeden öğretmenlik ve müdürlük yapan ve 44 yıllık örnek eğitimci ve öğretmen Cemal Güney(65), geçtiğimiz ay sosyal medya hesabından yayınladığı mesajında; “1975 yılında Yozgat Boğazlıyan Lisesi’nde başladığım ve severek yürüttüğüm öğretmenlik görevini, Bolu Güzel Sanatlar Lisesi’nde 44 yıl sonra bugün sonlandırdım, artık emekliyim. Kalanlara selam olsun. Yüce Tanrı çocuklarımızı, ülkemizi, CUMHURİYETİMİZİ korusun, yüceltsin” diyerek emekliye ayrıldığını duyurmuştu.

         Cenaze ilanı:

         Kültür Mahallesi halkından, Hasan ve Ferdane’nin oğlu, Yurdagül GÜNEY’in eşi, Mine GÜNEY’in babası, Yılmaz ÇETİNER ve Hasan ERDOĞAN’ın eniştesi, Mehmet GÜNEY, Nurşen DEMİRAĞ, Ayşen POLAT ve Hatice UMAN’ın kardeşi, Güzel Sanatlar Lisesi emekli Müdürü; Cemal GÜNEY(65) Hak'kın rahmetine kavuşmuştur.

          Cenazesi bugün öğle namazından sonra Şehitler Mezarlığı'nda kılınacak cenaze namazından sonra defnedilecektir.

         BolununSesi Gazetesi olarak Cemal Güney Hocamızın Ailesi'ne, Bolu Güzel Sanatlar Anadolu Lisesi'nin öğretmen ve öğrencilerine ve Bolu Eğitim Camiası'na başsağlığı diliyoruz.


     

    • Ahmet KIRDEMİR 3 Nisan 2020 . 13:45

      Değerli ve sevgili müdürüm, seni kaybetmenin derin hüzüntüsünü yaşıyorum.Allah gani gani rahmet eylesin. Mekânın cennet olsun.Nur içinde yat sevgili müdürüm. Allah geride kalanlara sabırlar versin.
    • Tuğba Güney Karagül 1 Nisan 2020 . 22:24

      Canım öğretmenim... inanın neler denir bilmiyorum... hala üzerimden şokunu atamadım... öğrettiğiniz her şey aklımda siz bir ömür kalbimde olacaksınız... biliyorum yine gülümsüyorsunuz... ışıklar içinde uyuyun
    • Aslı Gökalp1 Nisan 2020 . 20:30

      Canım hocam hoşçakal
    • Sefer Esentepe1 Nisan 2020 . 17:22

      Bolu Atatürk ortaokulunda hocamdı Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun . İ
    • Emine genç 1 Nisan 2020 . 16:16

      Sadece komşu değil ailemizden biri gibiydi. Oğlumun Cemal dedesi nurlar içinde yat. Ne çok seviyordu herkes seni
    • Şemsettin Gürtürk 1 Nisan 2020 . 15:45

      Meslektaşımız Cemal Hocayı kaybetmenin üzüntüsü içindeyiz. Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun. Kendisini 1992 yılında Bolu Ticaret Meslek Lisesi Binası girişine yaptığı özgün Atatürk Köşesi ve Okulumuza yaptığı büyük ATATÜRK posterleriyle saygı ve rahmetle hatırlayacağız.
    • Emine ÖZKAYA1 Nisan 2020 . 14:47

      Komşum Değerli büyüğüm Allah rahmet eylesin.Cenneti mekanı ruhu şaad ışıklar içinde uyusun.
    • Jale Inel1 Nisan 2020 . 14:08

      Bizim dönemin yetenekli ağabeylerindendi,Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,
    • İbrahim Atalay 1 Nisan 2020 . 13:23

      Cemal öğretmen ruhun şad mekanın cennet olsun...
    • Orhan Özdemir1 Nisan 2020 . 13:16

      Gerçek ve idealist ender bulunan öğretmenlerdendi..Mekanı cennet olsun.sevenlerine ve ailesine baş sağlığı diliyorum.
    • Filiz Karaman 1 Nisan 2020 . 10:35

      Bu dünyadan bir Cemal Öğretmen geçti. Başımız sağ olsun.
    • Yakup gayret1 Nisan 2020 . 09:22

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ailesine sabırlar diliyorum
    • Gökhan kahraman1 Nisan 2020 . 08:59

      Kendisini sadece bir gün gördüm ve tesadüf bu haberi görünce şok oldum. Bir ödev için okula gelmeme izin vermişti. Çok güzel enerjisi vardı değerli hocamın. Çok üzüldüm
    • Elif Dere1 Nisan 2020 . 05:14

      Canım Öğretmenim,sizinle 4 senemiz geçti.bize çok şey öğrettiniz.sizin hakkınızı asla ödeyemeyiz.bizim ailemiz oldunuz.sizinle tattık sanatı.sizinle sevdik resmi, müziği. Sizi çok seviyorum. sizi asla unutmayacağım güzel insan.iyi ki sizin gibi birini tanışmışım.mekanınız cennet olsun.nur içinde yatın.
    • Elif Dere1 Nisan 2020 . 04:58

      canım öğretmenim,sizinle 4 senemiz geçti.bize çok güzel şeyler öğretiniz.sizin hakkınızı asla ödeyemeyiz.nur içinde yatın mekanınız cennet olsun.sizi asla unutmayacağız.sevgili öğretmenim ❤️❤️❤️
    • Elif Dere1 Nisan 2020 . 04:53

      Canım öğretmenim sizi iyi ki tanımışım,sizin hakkınızı asla ödeyemem.mekanınız cennet olsun.nur içinde yatın.
    • Leyla Ersan1 Nisan 2020 . 00:18

      Eğer yolunuz bir şekilde Bolu Anadolu Güzel Sanatlar Lisesine düştü mü, orda bir anınız oldu mu içinde Cemal hocanın geçmediği bir cümle olmaz. Bize kattıkları çok, çok fazla şey var. Çok derin bir acı duyuyorum olan duruma. Rabbim gani gani rahmet eylesin. Ailesine de sabırlar ihsan eylesin. . .
    • Muzaffer ÖNAL31 Mart 2020 . 23:39

      Bolu Güzel Sanatlar Anadolu Lisesi camiası ve öğrencilerinin başı sağ olsun... Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun inşallah...
    • Elif Nur Parlak31 Mart 2020 . 23:21

      Üzüntümü kelimelerle anlatamamakla beraber hala inanmak istemiyorum.. Çok değerli bir insan, değerli bir sanatçı, değerli bir eğitimciydi. Her zaman örnek aldığım bir öğretmenimdi. İnanması güç geliyor aramızdan erken ayrılışını.. Başımız sağ olsun rahat uyusun Cemal Öğretmenim asla unutmayacağım unutmayacağız..
    • Feyza Şahin Arslan31 Mart 2020 . 23:13

      Canımdan can gitti bugün... Lise dönemimin baharıydı. Yüzünü gördüğümde icime gunes doğardı.Sesini duyduğum da sıcak bir ruzgar eserdi yüreğime... Mezun oldum hep bir telefon uzağımdaydı "iyiyim yavrum" dediğinde ne mutlu olurdum.Bugun yagmur yağıyor öğrencilerinin,sevdiklerinin yüreğine.. Yüreğimize dokundun sen güzel insan , yüreğimizde yasayacaksin Öğretmenim...
    • Ünal Erdoğan31 Mart 2020 . 22:56

      Işıklar içinde uyusun.Tüm eğitimci arkadaşlara ve ailesine başsağlığı diliyorum.
    • Mebrure Alagözoğlu 31 Mart 2020 . 22:16

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar diliyorum.
    • Mustafa Remzi Kocaman 31 Mart 2020 . 22:10

      Üzüntüm tanımsız. Kardeşim dediğim, dost insan, eğitimin hakkını veren, öğretmen/yönetici... Cemal GÜNEY'i yitirdik. Bir çok eseri yanında;İzzet Baysal Anadolu Lisesi duvarına, (bir başka örneği olmayan)? , Ülkemizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ve Bolu'muzun Babası İzzet BAYSAL'mızın portrelerini yapmış, birlikte yerleştirmiştik. Eş, dost ve akrabalarının üzüntüsünü yürekten paylaşıyorum. Allahtan gani gani rahmet dilerim.
    • Şükran Sarak Koçyiğit 31 Mart 2020 . 22:08

      Günler ağır, günler ölüm haberleriyle geliyor... Sözcükleri bir araya getirmekte zorlanıyorum, haberi aldığımdan beri darmadağın oldum.. Dile kolay, tam yirmibeş yıl birlikte görev yapma şansına sahip olduğum, çok değerli müdürüm sevgili Cemal Güney 'i ne yazık ki kaybettik.. Onunla ilgili bu tür cümleler kurmak ne kadar da zormuş...Her ölüm erkendir elbet ama onun için çok zamansız oldu gerçekten. Çünkü tanıdığım en çalışkan, en idealist insandı ve her zaman yapacak çok şeyi olduğunu söylerdi.. Bütün ömrünü sanata ve eğitime adamış, işini aşkla yapmış, meslek onurunu her şeyin üzerinde tutmuş, daima arkamızda bir dağ gibi durmayı başarmış güzel insan...Renkli kişiliği, yetiştirdiği onlarca öğrencileri ve geride bıraktığı eserleriyle yaşayacak ve asla unutulmayacaktır. .. Güle güle naif, kibar ve cesur insan.Seni çok özleyeceğim.
    • Bakı Orhan 31 Mart 2020 . 21:32

      Allahrahmet eylesin mekanı cennet olsun çok üzüldüm yakınlarınabaşsağlığı dilerim.
    • Ömer ÖZNUR 31 Mart 2020 . 21:29

      Zarif, narin bir arkadaşımızdı...Üzgünüz...Rahmet olsun; mekanı cennet olsun.. ..Sabırlar dileriz...
    • Hürriyet Koçyiğit31 Mart 2020 . 20:58

      Atatürk ilkelerinin yılmaz savunucusu, aydın öğretmen, güzel insan, değerli dostum... Işıklar içinde uyu... Seni her zaman saygı, sevgi ve özlemle anacağız. Değerli eşi Yurdagül ablaya, kızı Mine'ye ve tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.
    • Orhan Uçar31 Mart 2020 . 20:33

      Bolu Güzel Sanatlar Lisesi'nin değerli müdürü, eğitimci Cemal Güney'in vefatını üzüntüyle öğrendim. Cemal Güney çizgisini bozmayan, saygın duruşu, insanlara sevgisi ile kendi kuşağının temsilcilerinden, örnek bir aydın, iyi bir eğitmen, önemli bir sanatçıydı. Onun değerli eserleri ve hatıraları hafızalarımızda hep saklı kalacak, yetiştirdiği sanatçılar bayrağı taşımaya devam edecekler. Ailesine, tüm sevenlerine ve kurucu üyelerinden olduğu Bolu Platformumuza başsağlığı diliyorum. Allah rahmet eylesin.
    • Fikret DOĞANÖZ31 Mart 2020 . 20:31

      Mekânı aydınlık olsun.Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Kemal Özbay31 Mart 2020 . 20:14

      Aydın,İlerici , Atatürk İlke ve Devrimlerine sımsıkı bağlı bir Eğitimci ve Öğretmen olarak tanıdığım Cemal Güney'in vefat haberi beni derinden üzdü.Egitim camiasının ve Ailesinin başı sağolsun.Sevdiklerine ve yakınlarına sabırlar dilerim.Yıldızlar yoldaşı olsun.
    • Alper A.31 Mart 2020 . 19:55

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabırlar dilerim.
    • Semra-Eşref ORHAN31 Mart 2020 . 19:52

      Canım arkadaşım , ALLAH rahmet eylesin mekanın cennet ışıklar yoldaşın olsun Eşi Yurdanur hanıma ve kızı Mine başta olmak üzere tüm aileye sabırlıklar dilerim.BAŞIMIZ SAĞ OLSUN.
    • Adem AYGÜL31 Mart 2020 . 19:11

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Gönlü de güzeldi sözü de. Bir beyefendi, bir güzel insan daha aramızdan ayrıldı. Ailesinin, sevenlerinin, Bolu Güzel Sanatlar Anadolu Lisesi camiasının ve öğrencilerinin başı sağolsun...