Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Hafız Muharrem İka hayatını kaybetti

Hafız Muharrem İka hayatını kaybetti
    29 Mart 2020

    Hafız Muharrem İka hayatını kaybetti Bolu’da uzun yıllar Büyük ...

           Hafız Muharrem İka hayatını kaybetti
           Bolu’da uzun yıllar Büyük Camii’nin altında saatçilik yapan, Hafız Muharrem İka 87 yaşında hayatını kaybetti. 
           Naciye İka’nın Eşi, Aysel Yapıcı, Nursel Başer ve Dr. Hüseyin İka’nın Babası, Dr. Murat Yapıcı, Nihat Başer ve Orkide İka’nın Kayınpederi; Hafız Muharrem İKA’nın cenazesinin yarın (30 Mart Pazartesi günü) saat 11.00'de Büyük Camii'de kılınacak cenaze namazından sonra Çakmaklar Mezarlığı'nda defnedilecek. 
     

    • Safure can govdeli5 Nisan 2020 . 19:53

      Başınız sağ olsun geride kalanlara sabır diliyorum acınızı paylaşıyorum
    • burhanettın sınan31 Mart 2020 . 17:22

      baba dostumuz hafız muharrem ağabeyimize allh rahmet eylesin mekanın cennet olsun
    • TAHSİN DOĞANÖZ31 Mart 2020 . 14:46

      ALLAH RAHMET EYLESİN GÜZEL İNSAN AİLEYE SABIRLAR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM.:(
    • HAKAN KOÇ30 Mart 2020 . 18:06

      Sevgili Muharrem amcam Dükkanın önüne arabanla gelip ''Çocuk kaldır şu dubaları ben geldim'' deyip,5 dk dinlenip sohbet eder giderdin.Üzdün bizi.Mekanın cennet olsun Nurlar içinde yat...
    • Muzaffer ÖNAL30 Mart 2020 . 11:50

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun...
    • İhsan Tombul30 Mart 2020 . 11:29

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Yakınlarına ve sevenlerine sabırlar dilerim.
    • Ender özkan30 Mart 2020 . 11:25

      Mekanı cennet olsun.yakınlarına başsağlığı dilerim
    • Keramettin Ertunç30 Mart 2020 . 10:28

      Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.Yakınlarına sabırlar diliyorum.
    • Mehmet Hüyük30 Mart 2020 . 09:47

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Ailesine sabırlar dilerim.
    • SABAHATTİN ULUDAĞ30 Mart 2020 . 09:31

      BAŞINIZ SAĞ OLSUN ALLAH RAHMET EYLESİN IŞIKLAR İÇİNDE UYUSUN
    • sami güler30 Mart 2020 . 09:23

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yakınlarının ve hepimizin başı sağolsun
    • İlhami candemir30 Mart 2020 . 07:46

      Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.
    • HÜSEYİN ERTEN30 Mart 2020 . 02:38

      ALLAH RAHMET EYLESİN, MEKANI CENNET OLSUN.
    • Nurşen -Azmi Özaydın 30 Mart 2020 . 00:59

      Allah rahmet eylesin nurlar içinde yatsın .Rahmetli babamın çok samimi dostu.anne dedemin öğrencisiymiş.Değerli bir çınarımızı daha kaybettik.ailesine sabırlar,başsağlığı dileriz.Ruhu şad olsun.
    • EYÜP AHİ30 Mart 2020 . 00:44

      MUHARREM AMCAMIZA ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUM. MEKÂNI CENNET OLSUN İNŞALLAH. AİLESİNE, AKRABALARINA, SEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI ve SABIRLAR DİLİYORUM
    • TURHAN30 Mart 2020 . 00:43

      İKA AİLESİNE, YAKINLARINA, SEVENLERİNE ,BAŞ SAĞLIĞI DİLER MERHUM MUHARREM BEYİN MEKANI CENNET OLSUN
    • Mehmet ika29 Mart 2020 . 23:56

      Allah gani gani rahmet eylesin kıymetli büyüğümüz Emmim benim herkesin başı sağ olsun
    • Zekayi Demir 29 Mart 2020 . 23:55

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Yakınlarına başsağlığı diliyorum
    • MEHMET ÇARŞAMBALIOĞLU29 Mart 2020 . 23:50

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun çok değerli çok kıymetli bir insandı ailesine yakınlarına sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim
    • Ahmet Can 29 Mart 2020 . 23:45

      Hafız Muharrem abiye Allah’tan rahmet diliyorum.Mekanı cennet olsun ışıklar içinde uyusun.Ailesi ve yakınlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • Eyüp Aycan29 Mart 2020 . 23:33

      Allah rahmet eylesin, Yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Fikret DOĞANÖZ29 Mart 2020 . 23:27

      Mekânı,aydın olsun.Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Vedat Yardemir29 Mart 2020 . 23:21

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Ailesine sabırlar dilerim
    • Ekrem KESMEN 29 Mart 2020 . 23:16

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Ailesine ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Mustafa Değer 29 Mart 2020 . 23:09

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun... Ailesine ve sevenlerine sabırlar dileriz..
    • GÜLSEN KARAGEYİK 29 Mart 2020 . 23:07

      ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN NURLAR İÇİNDE YATSIN
    • Cihan RUŞAN29 Mart 2020 . 23:03

      Baba Dostu Muharrem Amca mekanın cennet olsun kabrin nurla dolsun Yüce Rabbim rahmetini esirgemesin, Ailesine başsağlığı ve sabırlar dilerim. Allah geride kalanlara başka acı göstermesin, acınızı yürekten paylaşıyorum.
    • Serdar Mümtaz ÖZÇERİ29 Mart 2020 . 22:57

      Allah rahmet eylesin,Aileye sabırlar ve baş sağlığı diliyorum.
    • Abdullah Zaim29 Mart 2020 . 22:51

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • İbojka Keskin29 Mart 2020 . 22:39

      Allah'tan rahmet,yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dilerim...
    • Erdinç yıldırım29 Mart 2020 . 22:39

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.
    • Erdinç yıldırım29 Mart 2020 . 22:36

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • orhan çiçek29 Mart 2020 . 22:29

      çok sevdiğimiz değerli abimiz, Çok üzüldük...Allah'tan rahmet,yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dilerim...
    • İLHAN TAŞDELEN29 Mart 2020 . 22:29

      TOPRAĞIN VE IŞIĞIN BOL OLSUN BABA DOSTU.AİLEYE BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLERİM.