Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Suçlu, suçun üzerinde kalakaldı!

Suçlu, suçun üzerinde kalakaldı!
    19 Şubat 2020

    Suçlu, suçun üzerinde kalakaldı AİBÜ Öğretim Üyesi, Gazeteci Yazar ...

    Suçlu, suçun üzerinde kalakaldı!

         Suçlu, suçun üzerinde kalakaldı       

          AİBÜ Öğretim Üyesi, Gazeteci Yazar Nizamettin Yıldırım, Çömlekçiler Köyü civarında bir kamyonetin çöp dökerken çamura saplanmış halini görünce, hemen telefonuyla bu suç üstü görüntüsünü fotoğrafladı. Yıldırım çektiği fotoğrafları da sosyal medyada paylaşarak çevreyi kirleten bu şahsın cezalandırılmasını istedi.

           Öğle saatlerinde aracı ile seyir halinde iken Çömlekçiler ve Fasıl Köylerine giden yol üzerinde otoban köprüsü altında bir vatandaşın kamyonetle bölgeye çöp dökerken, kamyoneti batırmış halde gören AİBÜ Öğretim Üyesi, Gazeteci Yazar Nizamettin Yıldırım, cep telefonu ile bu anların fotoğraflarını çekti. Çöp döken araç sürücüsünün olay yerinden kaçmaya çalışırken kamyoneti çamura batmış halde halen orada durduğunu belirten Yıldırım, çektiği fotoğrafları sosyal medayadan yayınlayarak, “Yetkililere ihbar ediyorum. Yer çömlekçiler köyü otoban köprüsü altı. Buraya çöp döken ş….. Çöpü dökmüş çıkamamış” diye yazdı.

    • ahmet23 Şubat 2020 . 11:14

      Sultanbey çöplük değil köylü harfiyat alanı çukurluğuna inşaat molozu dökülmesine izin vermişti şimdi o alan da doldu artık moluzunuzu ve çöpünüzü dökecek alanı belediye bulsun, doğayı kirletmeyelim, pikniketen dönerken çöplerinizi en yakın çöp konteynerina atıverin bi zahmet.toplumu çevre konusunda duyarlı olmaya davet ediyorum.
    • yolcu21 Şubat 2020 . 18:33

      sayın berk işte o zaman suriyelilerle alakalı haberlere yada belediyeyle alakalı haberlere suriyelileri kat her haberede yorum yapıp suriyelileri katmana gerek yok
    • berk20 Şubat 2020 . 23:32

      yolcu, Bolunun bazı süryelisavarları (bekediye başkanı dahil) süryelilerin bolunun ahlakını bozduğunu etrafı kirlettiğini defolup gitmeleri gerektiğini bin defa bağırdılar....dı...Arap şeyhlerine villalık arsa satan siz villa ruhsatını veren belediyeniz 1000 liralık evi arabınşıhına 2000 ne kiraya verice göbek atan siz..etrafı kirleten rakı şişelerini fişekleri etrafa saöçan siz...kaç suryeliyietrafı kırletrken hırsızlık yaparken yakaladı bolulu...belediye
    • Dağ kentli20 Şubat 2020 . 20:47

      BU PİKAP HER YERE ÇÖP DÖK MEKTEDİR TAKİP EDİLMESİ LAZIMDIR .
    • yolcu20 Şubat 2020 . 17:58

      sayın berk her yaptıgın haber yorumlarında niye hep suriyelileri araya sokuyorsun habere yorumu yapta suriyeliler ne alaka
    • DAĞKENT'Lİ20 Şubat 2020 . 10:53

      BİZİM DAĞKENT 2. ETAP TOKİ DSİ KANAL YOLUNADA DÖKÜYORLAR. BİRKAÇKEEZ İHBAR ETTİM, TAKİBE ALDILAR GELMEZ OLDULAR AMA ARASIRA KAÇAKLAR OLUYOR YİNE. DSİ YETKİLİLERİNİN HABERİ OLSUN DİYE YAZIYORUM.
    • Mehmet Gündoğdu 20 Şubat 2020 . 10:49

      Bu ihbarı yapan arkadaş sorumlu bir vatandaş olarak görevini yapmış, kendisini kutlamak ve ödüllendirmek gerekir.
    • berk20 Şubat 2020 . 01:28

      çevredolu at yaylası yolu çakmaklar otoban civarı hertaraf..denetim yok ceza yok...sahiiii süryeliler mi kirletiyor Boluyu