BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

 Üniversite’de park yerleri temizlenmeyince…

 Üniversite’de park yerleri temizlenmeyince…
    10 Şubat 2020

    Üniversite’de park yerleri temizlenmeyince… Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi ...

           Üniversite’de park yerleri temizlenmeyince…
           Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin etrafındaki park yerlerinde kar temizliği yapılmayınca, hastaneye gelen vatandaşlar araçlarını yolların kenarlarına park etmek zorunda kaldılar. 
           Üniversitede hastaneye gelen araçların park edebilmeleri için ayrılan park yerlerine kardan girmek mümkün olmayınca, araç sahipleri yolların kenarlarına park yapmak zorunda kaldılar. Yolların kenarlarında uzun park kuyrukları oluşurken, vatandaşlar uzun mesafeleri yürümek zorunda kaldılar. 
     

    • haluk12 Şubat 2020 . 23:38

      Belediye belediyenin önünü temizledi ya yeter çok bile bide karşıdaki inşata çatafatlı bi afiş al sana hizmet biz bunu hak ettik bir caddeyi adam gibi temizleyemediniz belediye kere tü size bide boluda gazeteçiyim diye gezen lere bir şey soracam geçen bir belediye başkan yardımcısının karışdığı bir olay vukku buldu 14 burdada acaba sözüm ona gazeteciler duymadım görmedimemi yattı e hani dürüst gazeticiler cirit atıyordu boluda ses çıkmadı hiç
    • bilgin11 Şubat 2020 . 08:16

      toplu taşıma yok mu neden şahsi araça zorlanıyor
    • Köprü 10 Şubat 2020 . 23:26

      Belediye çalışıyor bolu güzelleşiyor herşey daha güzel olacak...
    • YILMAZ BEKTAŞ10 Şubat 2020 . 21:29

      YÜZKERE SÖYLEDİK, İŞİ EHLİNE VERİN DİYE. DİNLEMEDİNİZ. ŞİMDİ YOLLAR AÇILMADI BİZİM MAHALLEYE KAR ARACI GİRMEDİ DİYE SÖYLENMEYİN. KAR GELECEĞİ BELLİ İDİ. ÖNCEDEN PLANLAMA YAPILIR. KAR BAŞLAYINCA ÇALIŞMAYA BAŞLANIR. BOLUYU KURU KURU SEVMEK YETMEZ. BOLUYU SEVMEK BOLUYA HİZMET ETMEKLE OLUR. KENDİNİZ ETTİNİZ KENDİNİZ BULDUNUZ.
    • orhan çiçek10 Şubat 2020 . 20:54

      bolulu14 kardeşim, pazar akşama doğru belediyeye tlf.ettim yol açma işi için mahalle muhtarlıklarına araç verdiklerini ve muhtara müracaat etmemi söylediler muhtarımızı aradım yaklaşık bir saat sonra kültür mah.yeşiltepe sok. evimin 45-50cm lik kardan kapalı yolu açıldı.Bu hizmeti inanın önceden almam bir günü buluyor bazende ertesi güne sarkıyor veya kendi çalışmamla işmi görüyordum...İnş.nazar değmez:)
    • VATANDAŞ10 Şubat 2020 . 14:16

      Hiçbir hastanenin parkları temizlenmedi kimden yardım alınacak hangi kurumun sorumluluğu bu,,,,,?????*
    • Malışarlı10 Şubat 2020 . 13:19

      Rektörcüğümüz ve yönetimciğimizin müthiş zekasına teşekkürler
    • KIZIL ELMA10 Şubat 2020 . 13:14

      ARAÇLAR KARIN İLK GÜNÜ OTOPARKDAN ÇIKMAK İÇİN ÇALIŞTILAR. ÇIKAMAYAN BİR ÇOK ARAÇ GELİŞİ GÜZEL ÇIKAMADIĞI YERE BIRAKTI. OTOPARK GİRİŞLERİ GÖRDÜĞÜM KADAR BU KARDA YAZLIK LASTİK TAKANLARIN YÜZÜNE AÇILAMADI.KEPÇENİN GELDİĞİNİ GÖRDÜM ARKA TARAFA KADAR ANA GÜZRGAHLARI AÇTI.GERİSİNİ ARAÇLARDAN GİREMEDİ
    • Bolulu1410 Şubat 2020 . 13:05

      Sadece Üniversitede değil şehrin pek çok cadde ve sokaklarında neredeyse hiç çalışma yok gibi, Alaattin Başkan dönemi bu konuda bir tık daha iyiydi. Tanju Başkana halk çok güvendi ama bağıra bağıra bu kadar kar yağacağı belli iken şehirde bir sefer kar kürüme aracını gördüm (benim gördüğüm bu, başka noktalarda çalışma yapılmışsa veya ben görmeden olmuşsa bir şey diyemem)