Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Hikmet Şenay hayatını kaybetti

Hikmet Şenay hayatını kaybetti
    19 Ocak 2020

    Hikmet Şenay hayatını kaybetti Alpağut Mahallesi halkından Bolu Belediyesi ...

           Hikmet Şenay hayatını kaybetti 
          Alpağut Mahallesi halkından Bolu Belediyesi eski Başkanı Necdet Gören’in Eniştesi Makine Mühendisi Hikmet Şenay 69 yaşında hayatını kaybetti. Hikmet Şenay bir süredir karaciğer yetmezliği rahatsızlığı nedeniyle tedavi görüyordu. 
           BolununSesi Gazetesi olarak Şenay ve Gören Aileleri’ne başsağlığı diliyoruz. 

            Cenaze ilanı; 
            Huriye Şenay’ın oğlu, Fatma Şenay’ın eşi, Dilara Şenay Tokgöz ve Dr. Gülşah Şenay Karagöz’ün babaları, Tolga Tokgöz ve Özgün Karagöz’ün Kayınpederi, Necdet Gören’in Eniştesi; Hikmet ŞENAY Hak’kın rahmetine kavuşmuştur

            Cenazesi yarın (20 Ocak Pazartesi) Alpağut Mahallesi Camii’nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Alpağut Mahallesi Mezarlığı’nda defnedilecektir. 

    • Ahmet alagözoğlu1 Şubat 2020 . 21:24

      Mekanın cennet olsun Hikmet abi allah rahmet eylesin ailesine sabırlar dilyorum başınız sağolsun
    • Necip Parlak24 Ocak 2020 . 19:16

      Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun Hikmet abi babamın arkadaşıydın arada sırada ugrar muhabbet ederdiniz seni muhabbettini ve beyaz 190 mercedesini unutmak münkünmü ailesinin ve tüm sevenlerinin başları sag olsun.
    • Muhterem özkan21 Ocak 2020 . 23:16

      Merhum Hikmet abiye allahtan rahmet kederli ailesine başsağlığı dilerim çayırköyü muhtarı
    • Kemal ERCAN21 Ocak 2020 . 12:38

      Allah rahmet eylesin,mekanın Cennet olsun Hikmet abim.Geride bıraktığın ailene Allah sabırlar versin iyi insan.Seninle Bahçeli evlerdeki Doğalgaz firması Çevre Mühendislikte beraber çalışmıştık.
    • Rüstü OSKAY20 Ocak 2020 . 21:21

      Güzel arkadasim yüce RABBIM mekanini CENNET kilsin sana rahmet biricik ailene bassagligi diliyorum.
    • Mehmet ÖZAY ve Ailesi20 Ocak 2020 . 16:06

      1960 yılından beri çok sevdiğim can dostum arkadaşım hikmet şenayı'ı kaybetmenin derin üzüntüsü içesindeyim mekanın cennet olsun . Ailesine ve sevenlerine baş sağlığı dilerim, seni hiç unutmayacağım Mehmet ve ÖZAY ailesi
    • mehmet özcan20 Ocak 2020 . 14:09

      karacayır mahallesinden Hikmet Abimiz mekanın cennet olsun Allah Rahmet eylesin
    • Zafer çiftci20 Ocak 2020 . 02:46

      Güzel insan, sevgili dostum.Mekanın cennet olur inşallah.seni unutmayacağım.Allah rahmet etsin.
    • TURHAN20 Ocak 2020 . 01:58

      ERKEK SANAT ENSTİTÜSÜNDEN SINIF ARKADAŞIM ŞENAY, MEKANIN CENNET OLSUN , SEVENLERİNE VE YAKINLARINA BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
    • umran topcu19 Ocak 2020 . 23:49

      mahalle arkadasimin vefatini öğrenmenin uzuntusle ailesine bas sagligi dilerim allah rahmet eylesin