BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Sabahattin Kalaycıoğlu vefat etti

Sabahattin Kalaycıoğlu vefat etti
    6 Ocak 2020

    Sabahattin Kalaycıoğlu vefat etti Bolumuzun güzel insanları son günlerde ...

          Sabahattin Kalaycıoğlu vefat etti

           Bolumuzun güzel insanları son günlerde adeta sıraya geçmişcesine birer birer gidiyor. Bugün de yine bir güzel insanımızı daha kaybettik. Bolu'nun tanınmış ailesinden Sabahattin Kalaycıoğlu Ağabeyimiz de hayatını kaybetti.

         Sabahattin Kalaycıoğlu yıllar önce Zekai Güneykaya ile birilikte Çizmeci Motel'i işletmiş, daha sonraları Özmert Yapı Malzemeleri firmasını kurmuştu.   

         Sabahattin Kalaycıoğlu Ağabeyimizin cenazesi yarın (7 Ocak Salı) Alpağut Mahallesi Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Alpağut Mahallesi Mezarlığı'na defnedilecektir.

    • Tanju Çizmecioğlu9 Ocak 2020 . 00:21

      Saygıdeğer abim büyüğüm için üzüntü içerisindeyim. Melek ablama başta olmak üzere tüm aileye baş sağlığı dilerim.
    • hakan yıldız7 Ocak 2020 . 20:26

      her şeyin en iyisine layık olan naif insan. değerli baba dostumuz. mekanın cennet olsun. saygıdeğer hanfendinin ve kalaycıoğlu ailesinin başı sağolsun
    • İsmail İŞLER 7 Ocak 2020 . 18:03

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum
    • Engin Akayoğlu 7 Ocak 2020 . 14:00

      Beyefendi güzel amca mekanın cennet olsun
    • Kemal Öncan 7 Ocak 2020 . 13:29

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Murat GÜCÜM7 Ocak 2020 . 11:31

      Allah rahmet eylesin. Ailesi ne başsağlığı dilerim.
    • İlhami candemir7 Ocak 2020 . 06:54

      Kadim dostum bu fani dünyada amel-i salih izler bırakıp gittin.Mekanın cennet olsun.
    • Mehmet Karakaya7 Ocak 2020 . 03:46

      Saygideger insan herkesin gonlunde taht kuran sevgili Sabahattin agabey mekanin cennet ruhun sad olsun isiklar icinde uyuyun aile efradiniza yakinlariniza sabir diliyorum
    • Kamil KARAKAŞ7 Ocak 2020 . 02:12

      Allah Rahmet Eylesin
    • Zafer Aksungur 7 Ocak 2020 . 01:43

      Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.Işıklar (nurlar) içinde uyusun.
    • Metin Çelik7 Ocak 2020 . 01:27

      Gerçek bir Aristokrat Büyüğümüzü Boluyu Bolu Yapan çok değerli bir değerimizi daha kaybetmiş olmanın üzüntüsüyle Kendisine Allahten Rahmet Yakınlarına ve çok değerli ailesine Başsağlığı dilerim mekanı cennet olsun
    • TURHAN6 Ocak 2020 . 23:56

      KALAYCIOĞLU AİLESİNE ,YAKINLARINA VESEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLER,SEVGİLİ ABİMİZ MEKANIN CENNET OLSUN.
    • Latif Yıldız6 Ocak 2020 . 22:18

      Allah rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun. Güven veren, saygı değer bir abimizi.
    • Nezahat gökçeoglu6 Ocak 2020 . 22:16

      Değerli büyüğümüz.nurlar içinde uyu.mekani cennet olsun
    • Orhan Çiçek6 Ocak 2020 . 21:46

      Baba dostu sabahattin abiye Allah tan rahmet ailesi ve yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Seyhan Altun 6 Ocak 2020 . 21:19

      Bolumuzun değerli, örnek alınacak insanınin vefatını üzüntü ile duydum,mekânın cennet olsun,Ailesine sabırlar diliyorum
    • İsmail Özpek6 Ocak 2020 . 20:59

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    • Fikret Gültekin6 Ocak 2020 . 20:55

      Mekanı cennet olsun nuriçinde yatsın güzel insan ailesine sabırlar son acınız olur inşallah
    • Bulent Kalaycioglu6 Ocak 2020 . 20:51

      Allah raahmet eylesin.
    • tarık çubukcuoğlu6 Ocak 2020 . 20:32

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.
    • Hayriye Hasan Gündoğdu6 Ocak 2020 . 20:22

      Çok değerli insan Sabahattin abinin vefatına çok üzüldük.Melek ablacım sabırlar diliyorum Mekanı cennet olsun.
    • Esat Suvarierol 6 Ocak 2020 . 20:02

      Allah rahmet eylesin.
    • İsmail Hotakoğlu6 Ocak 2020 . 20:00

      Bolu'muzun değeri olan Sabahattin ağabeye Allah'tan rahmet dilerim.Mekanı cennet olsun.Ailesi ve sevenlerine sabırlar dilerim.
    • Allah rahmet eylesin başı6 Ocak 2020 . 19:28

      Allah rahmet eylesin başınız sağ olsun allah taksirati af eylesin
    • Hacer kartallıoğlu6 Ocak 2020 . 17:54

      Çok değerli büyüğüm, babam kadar sevdiğim, kalbi temiz insan, allah mekanını cennet eylesin, yakınlarına da sabır diliyorum.
    • MEHMET DEMİROK6 Ocak 2020 . 17:07

      Değerli insan ruhun şad mekanın cennet olsun.
    • Cemal Erdoğan6 Ocak 2020 . 15:03

      Rabbim mekanını cennet eylesin..Getçekten saygıdeğer bir insandı..!
    • Hakkı Leblebicioğlu6 Ocak 2020 . 14:39

      Allah rahmet eylesin.Ailesinin başı sağolsun.
    • Mehmet Karakan6 Ocak 2020 . 14:24

      Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun.Ailesine sabırlar diliyorum.Işıklar içinde olsun
    • Sinan Ayhan6 Ocak 2020 . 13:38

      Baba dostum, değerli büyüğüm Sabahattin Ağabey'in kaybının üzüntüsünü yaşıyorum...Ailesine ve sevenlerine sabırlar dilerim..
    • ETEVİ Bolu Çifliği6 Ocak 2020 . 13:33

      Değerli saygıdeğer sabahattin amcama Allah’tan rahmet geride kalan ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum
    • Necdet Gören6 Ocak 2020 . 12:47

      Çok değerli ağabeyim Sabahattin kalaycıoğlunu kaybetmenin derin üzüntüsü içindeyim Allah mekanını cennet eylesin nur içinde yatsın
    • Ali Yaamañ6 Ocak 2020 . 12:39

      SDK Sabahattin Abi.Allah rahmet eylesin.Mekanin cennet olsun .Es dost akramnba ve sevenlerine sabirlar versin .
    • Nejat Eratalar6 Ocak 2020 . 12:28

      Allah rahmet eylesinAileye sabırlar dliyorum Dilerim mekanı cennet olur
    • Belgin Özer6 Ocak 2020 . 12:26

      Ailesine baş sağlığı diliyorum.Allah Rahmet Eylesin .
    • Ahmet Özmen 6 Ocak 2020 . 12:18

      Çok değerli ağabeyimizi kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyorum. Allah rahmet eylesin.
    • Muazzez-Haşim Ulusoy 6 Ocak 2020 . 12:16

      Kalaycıoğlu ailesine,sevenlerine sabırlar diliyoruz.Mekanı cennet olsun.Çok üzgünüz.
    • yurdaer kalaycı6 Ocak 2020 . 12:05

      Sevgili arkadaşım Allah rahmet eyleşin .Nurlar içinde yat.
    • Yılmaz Yücel6 Ocak 2020 . 11:59

      BOLUNUN DEĞERLİ İNSANLARINDAN BİRİNİ DAHA KAYIP ETTİ AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLER. ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN..
    • Ali Kaygusuz6 Ocak 2020 . 11:57

      Sabahattin Abi iyi bir insandı. Allah rahmet eylesin. Aile fertlerine sabır diliyorum.
    • Barhan Oralp6 Ocak 2020 . 11:46

      Çok sevdiğim arkadaşımı kaybetmemin üzüntüsü içindeyim.Kendisine Allahtan rahmet,kederli ailesine sabırlar diliyorum.
    • Aksel Çetin 6 Ocak 2020 . 11:36

      Çok değerli Sabahattin ağabeyimize Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.Geride kalanlarına sabır ve başsağlığı diliyorum.
    • Yaşar Akbıyık6 Ocak 2020 . 11:31

      Allah rahmet eylesin
    • HAKAN KOÇ6 Ocak 2020 . 11:27

      Benim çok değer verdiğim, saygı duyduğum güzel İNSAN Sevgili Sabahattin amcama Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun...Melek teyzeme, Özlem ve Mehmet kardeşime sabırlar dilerim...
    • Ekrem Kesmen6 Ocak 2020 . 11:24

      Sabahattin Abi, mekanın cennet olsun. Ailesine ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Fikret DOĞANÖZ6 Ocak 2020 . 11:21

      Mekânın aydınlık olsun, güzel insan.Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • şeref özkurede6 Ocak 2020 . 11:11

      çok değerli ağabeyimizi kaybettik sabırlar dilerim
    • nihat derelioğlu-imran de6 Ocak 2020 . 11:04

      sabahattin abiyi kaybetmenin derin üzüntüsü içerisindeyiz.allahtan rahmet dileriz.mekanı cennet olsun inşallah.ailesine sabır dileriz.
    • Sevil Cazoglu 6 Ocak 2020 . 11:01

      Allah rahmet eylesin, ailesinin başı sağ olsun
    • Yaman6 Ocak 2020 . 10:48

      Allah Rahmet Eylesin
    • dr metin kaloğlu6 Ocak 2020 . 10:44

      çok naif beyefendi bir insan dın güle güle sabahattin abi
    • Metin KARAGEYİK6 Ocak 2020 . 10:32

      Bolunun bir değeri daha bilinmeze gitti ne yazık ki. Allah rahmet eylesin. Işıklar içinde olsun.
    • Süha Alparslan 6 Ocak 2020 . 10:31

      Bolu bir değerli ismini daha kaybetti. Ailesine başsağlığı dilerim. Allah rahmet eylesin.