Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

 Kimse sulanmasın, alınacak personel belli!

 Kimse sulanmasın, alınacak personel belli!
    1 Ocak 2020

    Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin personel alımı ilanında, alınacak elamanlar gayet güzel tarif edilmiş. Bu nedenle bahse konu kadrolara "kimse sulanmasın dedik!"

           Kimse sulanmasın, alınacak personel belli!
           Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin personel alımı ilanında, alınacak elamanlar gayet güzel tarif edilmiş. Bu nedenle bahse konu kadrolara "kimse sulanmasın dedik!"

            Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi(BAİBÜ), 2019’un son gününde akademik ilana çıktı. Yayınlanan ilana göre BAİBÜ çeşitli fakülte ve bölümlere toplamda 50 akademik personel alacak.
           İlanda; Gerede Meslek Yüksekokulu’na, Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Dr.Öğr.Üyesi 3 kişi alınacağı belirtilmiş. 
    .      

            Alınacak 3 kişinin bir tek isimleri açıkça yazılmamış! 
            Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Dr.Öğr.Üyesi olarak alınacak 1’inci kişi için yapılan tarifte aynen şöyle denilmiş; “Kimya Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak. Çevreye duyarlı sulu elektrolitli sodyum iyon malzemelerin geliştirilmesi konusunda çalışmalar yapmış olmak”
           Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Dr.Öğr.Üyesi olarak alınacak 2’inci kişi için adrese teslim nokta atışı yapılan tarif de aynen şöyle; “Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu ya da Spor Bilimleri Fakültesi mezunu olup tezli yüksek lisans yapmış olmak. Lisans mezuniyetinden sonra en az 2 (iki) yıl iş deneyimine sahip olmak” 
           Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Dr.Öğr.Üyesi olarak alınacak 3’inci kişi için yine adrese teslim yapılan tarifte de; “Metalurji ve Malzeme Mühendisliği alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak. OHSAS 18001 İş Sağlığı Güvenliği Yönetimi Sistemi Temel Eğitim Sertifikasına sahip olmak” açık açık kişileri tarif etmekten çekinilmemiş. 
           

             Kimse sulanmasın alınacak adamlar ayan beyan belli!
             İlandan anlaşılacağı gibi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin bu kadrolarına alınacak elamanlar gayet güzel tarif edilmiş. Bu nedenle bahse konu kadrolara kimse sulanmasın dedik. Alınacak bu 3 personel, hiç kimseden çekinmeden ve de utanmadan ilanda ayan beyan tarif edilmiş. 
     

    • Boş işler 5 Ocak 2020 . 12:09

      Aibü deki doçent arkadaş Odtü deki torpilli ilanları referans göstererek Aibü deki torpilli ilanları doğru gibi yansıtmana gerek yok. Yrd.Doç. ilk alımında hangi kriterlerle giriliyor sen onu söyle bu tüm Türkiye de böyle ve bu giren akademisyenler yılda kaç bilimsel yayın yapıyor bilime ne kadar fayda sağlıyor acep. Kriterler öncelikle başta siyasi referans.Lise mezunu yerel siyasiler fakültedeki akademisyen ismini belirler.Kişi rektörle görüşmeden önce rektör v
    • CEVAP (Bu kadar cehalet v5 Ocak 2020 . 11:27

      Senin ODTÜ ve Mustafa K. hakkında ne kadar cahil oduğun belli..Mustafa abinin rektörlük yaptığı bir kurumda her türlü ilan verilebilir. Nede olsa Mustafa abi, güçlü babasının ve Standord'dan doktoralı olup bilimsel açıdan sallanan ama çok iyi bir diktatör olan Ender teyzenin kanatları altında kolayca bugünlere geldi. Oturduğu koltuğu korumak için herşeyi yapar. O bölüm açıldığında oldukça yüksek puanlarla öğrenci alırken günümüzde ODTÜ'nün "a
    • cehalet4 Ocak 2020 . 00:44

      Pardon, otomobil markaları konusundaki cehaletimden ve dikkatsizliğimden dolayı "Tesla" yazacağıma, Telsa yazmışım. Tesla marka araçlar dünya gündeminde bu kadar popülerken ve 100 % TM olan TOGG'ların, Tesla'ya rakip olacağı haberleri Amerika basınında bile yer alırken, ve üniversite yerli araç üretiminde söz sahibi olmaya çalışırken "program yazımcılığı kadrosu" konusundaki yaklaşım hoş değil. Kadrolar açılsın ama uygun kriterlerle açılsın.
    • yerli otomobil3 Ocak 2020 . 23:23

      Araç üreten firmalar, üretilen modeller için kendi orijinal bilgisayar programlarını yazar. Şimdiye kadar piyasada satılan paketleri kullanan bir otomotiv sektörü duymadım. Telsa'ya rakip olan 100% yerli otomobil ile ilgili Tübitak destekli bir proje uzun zamandır bu üniversitede de var. Yanlış hatırlamıyorsam, birden fazla idareci görevi olan ve "program yazılımcılığıyla" ilgili prof. kadrosu ilanı veren hoca bu projenin içinde. Gösterilen çelişkili davranış
    • Bu kadar cehalet ve at gö3 Ocak 2020 . 20:20

      Burada bol keseden ahkam kesen arkadaşlar memurlar.net teki ilanlara baktınızmı. ODTÜ nün ilanlarına bakın. Fark varmı. Ben İzzet Baysal Amcanın ve vakfın desteğiyle okudum. Bolulu yum ve ilimede hizmet adeveğim. 2020 de benimde doçentlik ilanım çıkacak. Her üniversitede olduğu gibi eleştirdiğiniz açıklamada olacak. Kadromu üniversitenin vermesi suçmu. Vermesse ben boluda niye kalayım. Eğer bu ilanlar olmassa boluya kim gelir. Benim kadromu Vermesse o zamanda kadro ve
    • Nasa'nın sipariş etti3 Ocak 2020 . 17:24

      Bilgisayar mühendisliğindeki bu yapılanmadan sonra sayın rektörün açıklanmış olduğu gibi Nasa'nın üniversitemize sipariş ettiği uzay kapsülünün tamamlanıp insansız olarak uzaya gönderilmesi halinde, dünyadan idaresi Mathematica ve Matlab paketleriyle gerçekleştirileştirilecek olmalı. Wolfram paket işini çok ilerletmiş.. Acaba Nasa' da bu paketleri mi kullanıyor?
    • eski-yeni yönetim3 Ocak 2020 . 16:14

      İki fakültedeki kadro açma ve atama işlerinin eski ve yeni yönetimin ittifakıyla yapıldığını uzum zamandır gözlüyorum. Özellikle eski yönetimin aleyhinde gibi görünen birkaç kişinin kadro açtırmada çok etkin olmaları ve korunan kişilerin jet hızıyla atamalarının yapılması, eski-yeni cemaat değil "tek" cemaat yapısının üniversitede etkin olduğunu gösteriyor...Bir zamanlar yılda birkaç kez Pensilvanya'ya gidenler halen çok ayrıcalıklı...
    • ......3 Ocak 2020 . 13:13

      Bundan önceki ilanda, Bilgisayar Mühendisliği'nde açılmış olan "program yazılımcılığı" alanındaki "profesörlük kadrosu" için aranan kriter, "elektromanyetikle ilgili bir problemin analitik ve numerik çözümlerinde MATHEMATICA ve MATLAB programlarının kullanılmış olması" şeklindeydi..Bu ilanı veren, program yazılıcımlığı konusunda zır cahil olmalı
    • savcılar , cimer nerde2 Ocak 2020 . 21:42

      nerde o eski savcılar, cimer vb. bu ılana cevaz verenler hakkında suç duyurusu yapsınlar
    • berk2 Ocak 2020 . 19:39

      yıllardan beri ısmarlanıyor bu işler...kişi hazırlanıyor günü gelince pastası sunuluyor...sonra bunlardan topluma adam yetiştirmeleri bekleniyor
    • Torpilsiz akademisyen 2 Ocak 2020 . 17:13

      Adam gibi bir sınavın olmadığı mülakat ve referansın geçerli olduğu her sistemde adalet yoktur. Her iktidara geçen kadrolaşmayı bu düzende devam ettirecek. Torpili büyük olanların yarıştığı bir yer üniversiteler vesselam...
    • YÖK başkanı2 Ocak 2020 . 17:04

      Torpilin bu kadar ayyuka çıktığı alenileştiği başka kurum yoktur işe yaramayan işi olmayan üçerli kocaman odalarda oturup pc de fal bakan yüzlerce lüzümsuz insan eşittir üniversite, düzgün ölümle zor ölürler
    • Bolulu2 Ocak 2020 . 15:32

      bizde uzaktan bakarız işte kadro açılacakta hakkımızla gireceğiz diye... 15 senede bir kadro açılmadı bazı bölümlere.... fen edebiyat vs.
    • Hamdi Başkan2 Ocak 2020 . 13:06

      Bir cemaatten başka bir cemaate geçen kadrolaşma:) Sen o kadar ales , dil puanı al sıralamaya girmek için gençler birbirlerini yesinler dil puanı olmayan, alesten muaf adamları ogretım gorevlısı yap:) İçler acısı gerçekten
    • Habib DOĞRU2 Ocak 2020 . 12:07

      Şaşırdık mı.. Elbette hayır.. !
    • Mert yıldız2 Ocak 2020 . 09:18

      Üniversitede değişen bişey yok kadrolaşmaya devam. Daire başkanları baskı yapılarak emekli edildi.
    • Osman Çakar2 Ocak 2020 . 08:45

      Bu iktidar ve yandaşları Ülkemizin başında olduğu müddetçe hiçbir şey düzelmez.
    • İngilizce 2 Ocak 2020 . 08:40

      İngilizce bölümüne de alınacak personel için isme özel kadro açılmış. adam resmen kendine kadro açtırmış. "Doçentliğini İngiliz Dili Eğitimi alanında almış olmak. İngilizce hazırlık programlarının değerlendirilmesi, ders imecesi ve öğretmenlik uygulamasında stres nedenleri konularında çalışmış olmak."