Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Kim ki çıkmak ister ömür dağına, Ancak senden başlar yol Öğretmenim... 

Kim ki çıkmak ister ömür dağına, Ancak senden başlar yol Öğretmenim... 
    24 Kasım 2019

    Kim ki çıkmak ister ömür dağına, Ancak senden başlar ...

        Kim ki çıkmak ister ömür dağına, Ancak senden başlar yol Öğretmenim... 

         Aşık Mahzuni, böyle anlatmış, ‘ÖĞRETMENİM’ Şiirinde.  Satır satır düşüncemde kanımsın, Kanımın içinde canımsın  demiş.  

         Dahası ötesi var mı?  Bu dizelerin üzerine daha ne söyleyebiliriz ki, ne yazabiliriz ki? 

         Bize, yol olan, ışık olan, canımız bütün öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler  Gününü Kutluyorum. 

          İlkokul: Ayşe Atalan, İnci Kırım, Züriye Doğanöz, Türkan Kalaycıoğlu, İsmet Bandakçıoğlu, Nadide Kılıç, Seval Başaygün, Arif Gültekin, Arif Denk, İffet Yaşin, Osman Orhan, Sabri Saçlı'nın. 

          Ortaokul: Asım Can, İffet Kara, Nurhayat Kocabacak, Ali Duman, Ayşe Çakıroğlu, Hüseyin Kabadayı, Mustafa Sönmez, Asuman Eyvazoğlu, Murat Dinçtürk, Adnan Balcıoğlu, Metin Ferah, Lale Yörükoğlu, Sevim Berik, Sibel Pehlivan, Kemal Pehlivan, Lamia Dal, Aytaç Kılıç, Mükerrem Odabaşı, Cemal Çelikcan, Kadriye Sarı, Süheyla Vardar, Yurdanur Karakaya, Betül Kayacan, Durmuş Başer, Meral Şen, Ömer Selen, Mine Selen, Kemal Akkuş, Nihat Karakan, Kuddus Kayış, Durmuş Çakıroğlu, Nükhet Gülşen, Mehmet Aydın, Şeyda Karatekin Akfidan, Hayrettin Tahtabacak, Özçiçek Taşçı, Salih Rüştü Taşçı, Uğur Atalan, Şadiye Çaylı, Osman Ezgü; Faruk İyigün, Ahmet Beykoz'un. 

          Lise: Yaşar Eyüpoğlu, Faik Sığıncı, Remzi Kocaman, Şeref Sunar, Halil Kara, Aydın Tekin, Leman Künç, Günsel Ceylan, Günay Karslıoğlu, Nurşen Bulut, Ayten Berkarda, Selahattin Üstün, İlhami Akın, İsmail Hakkı Akyoloğlu, Hikmet Manaz, Pakize Marangoz, Emine Çelikcan, Şafak Namdar, Sabite Tüzün, Seyfi Dağdeviren, Mustafa Bektaş, Muzaffer Ercan, Recep Adakçılar, Fuat Ustaoğlu, Nuray Anık, Gülüm Sorguç, Nurşen Aydın, Hamdi Mutluer, (Hacı) Cemalettin Çınar, İdris Durma, Meliha Dağdeviren, Nermin Gümüş, Nurten Cengizay, Yücel Kırmusaoğlu, Mehmet Özdoğan, Mehmet Aysan, Sadık Güleryüz, Arif Akpınar, İsmail Hakkı Atalay, Mine Hitit, Aysun Matracı, İsmet Başkaya, Sevgi Mülayim, Handan Hundemir,ve Zeki Yetkin'in. 

         Beden Terbiyesi ve Gençlik Merkezi: Bolu gençliğinin sportif ve kültürel faaliyetlerine emek harcamış hocalarımız: Saip Garipoğlu, Gülsen Garipoğlu, Mustafa Hotakoğlu, Raşit Veciz, Ali Ürpek, Altan Balcıoğlu, Cevat Fırat, Şennur Sarıberber, Murat Başara, Emine Garipoğlu'nun. 

          Bolu Milli Eğitimi’nin birbirinden kıymetli değerleri: Mustafa Hızarcı, Davut Yaman, Hikmet Bandakçıoğlu, Neriman Bandakçıoğlu, Selami Hitit, Sadiye İnsel, Muharrem Demirel, Mustafa Namdar, Tevfik Koç, Nevzat Özdemir, Mustafa   Şengül Baykal, Ayhan Can, Tekin Aytugar, Hüseyin Göktaş, Ayşe Aydın, Azmi Özaydın, Nurşen Özaydın, Perran Albayrak, Oktay Başkaya, Hatice Özbayacı, Güray Türker, Türkan Kalaycıoğlu (Sakarya İlkokulu), Necla Çelikpençe, İbrahim Çavuşoğlu, Nizamettin Yıldırım, Fuat Bayramoğlu, Cemal Aydın, Nilüfer Ertem, Ali Özdemir, Hasan Erdoğan, Hanife Güven, Şebnem Mertoğlu, Fatma Arslan, Hasan Haydaroğlu, Güzin İnceayan, Cemal Özsoy'un. 

         Bolu  Erkek Öğretmen Okulu'nun; Efsane Milli Güvenlik Hocası Yener Bandakçıoğlu'nun 

          Can arkadaşlarım: Can Garipoğlu, Dilek Garipoğlu, Tarkan Tombak, Çiğdem Çınar, Ayşe Aksoy, Suat Karakaya, Mert Sinan, Kemal Ersan, Aysem Tomgüsehan, Amber Beyazoğlu, Doğay Bahir, Aylin Gür, Aylin Kalaycıoğlu, Hamiyet Altıntaş, Can Gürtan, Emel Kapoğlu, Canan Turna, Demet Kınacı Benli, Nesrin Oral ve Emel Aykan ablamın, Sevgili Komutanım Okan Demircioğlu'nun 

          Sevgili kardeşlerim: Berna Kader, Begüm Derici, Ezgi Alagözoğlu, Selin Kalaycıoğlu'nun, Gökhan Hancıoğlu, Halam, Füsun Bandakçıoğlu ve burada adını yazmayı istemeyerek unuttuğum, ışıklarına mazhar olduğumuz bütün öğretmenlerimizi, sevgi, saygıyla anıyor günlerini kutluyorum. 

          Ebediyete uğurladığımız: Sabahat Atalay, Necati Özdoğan, Kemal Yaman, Zihni Bayındır, İhsan Alpman, Abdülkadir Bayındır, Nazım Ceylan, Kemal Güçlüol, Cevat Abak, Mustafa Gürtan, İsmail Engin, Nurettin Başer, Selim Marangoz, Süha Alpman, Sadriye Turan, Kemal Kayacan, Sedat Başboyacı, Adnan Altun, Nurten Yalçın, Nuri Sert, Cahit Sinan, Cahit Dinçtürk, Tülay Bürgeç, Bediz Eyüpoğlu, Hulki Bürgeç, İlhan Önder, Sevim Önder, Aynur Tıkan, Emin Gülses, Arif Şerement, Birsen Saraç, Nedim Coşkun, Mehmet Edip Yavuz, Tamer Dolapçı, Nazım Aytugar, Elmas Tahtacı, Raif Gülcan, Yıldız Karatekin, Emine Çakır, Tahir Can, Salih Zeki Ruşan, Hikmet Özçağlar, İsmail Aydın, Ünal Taşkın, Ali Haydar Kutlu, Hayati Yıldırım, Ferhat Diniz, Nevin Emür, Şükrü Kaya Yaşar, Kadri Üstündağ, Şadiye Sunar, Mehemet Şerebatır, Çetiner Erdoğan, Gülen Çevik, Nazife Doğaner Demirkaya, İsmail Taşkın,  Ülkü Önder, Semra Turan, Hayati Tuncel, Uğur Karanfil, İhsan Türkcan, Nurten Şenocak, öğretmenlerimizi rahmetle anıyorum. Ruhları şad olsun! 

                                                                Cumhur Bandakçıoğlu 

    • ASİYE ASLAN ÖZŞEN3 Aralık 2019 . 00:21

      Ben, Köroğlu'nun torunlarındanım derim hep yaşadığım çevrede. Bir asil jest kabul ettiğim, Cumhur arkadaşımın 24 Kasım yazısını bir Köroğlu ruhuyla takdir ve tebrik ediyorum. Daha tamamlanmış bir saygı listesini, eğer biz yayınlarsak bir gün, Cumhur beyin saygıyla okuyacağını öngörüyorum. İyi niyetle yapılmış işlerin ya daha iyisini yapmaya çalışalım (ki Bolu gelişsin) yapamıyorsak da kulp takmayalım. Serdeki Köroğlu torunluğunu taşıyalım ve
    • Mehmet Can DUYARLI29 Kasım 2019 . 11:17

      Meliha hanım bu nasıl bir usluptur.Bu nasıl tarzdır.Sizin isminiz yazılmamış, yanlış yazılmış olabilir bu şekilde onlarca Öğretmenimiz vardır.Vatandaş bir yazı yazmış.Eksik olabilir, sehven yanlış olabilir.O tarihlerde onlarca Okul ve öğretmen vardı.Bu ne kapris.!
    • Meliha Gündoğdu 27 Kasım 2019 . 23:46

      Cumhur bey bir kişi size neden ahde vefa yazıyor merak ediyorum. Acaba siz hiç düşündünüz mü,?
    • Meliha Gündoğdu 27 Kasım 2019 . 23:20

      Sinan bey merhaba, sizin kim olduğunuzu öğrenmek istiyorum. Yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. Selam ve sevgiler.
    • Meliha Gündoğdu 27 Kasım 2019 . 23:16

      Sinan adıyla yorum yapan okuyucunun benim hakkımda yazdıkları için çok teşekkür ediyorum.. Fakat Cumhur beyin geri dönüşü olmadığı için kınıyorum. Bu 1_2 senelik yazı değil, benim devrede olan bütün lise öğretmenlerinin adı var, benim yok. Ama o senelerde lisede öğretmenlik yapmayan Meliha Dağdeviren in adı var. Lütfen benim adımdan paye çıkaranlara alet olmayın. Tekrar yazıyorum benden özür dilemesini.
    • cihangir27 Kasım 2019 . 16:24

      Cumhur bey size iftira atmak gibi bir düşünce aklımın ucundan bile geçmez
    • Cumhur Bandakçıoğlu26 Kasım 2019 . 23:00

      Cihangir Bey, Siz benim yazdığım yorumu önce doğru oluyup öğle yazın. Ben istemessem demiyorum ki, Bunu siz söyluyorsunuz. İftira atıyorsunuz. Ben, ELEŞTİRi KABUL ETMESEM diyorum. hangi cümlede BEN ve İSTEMESEM var?
    • cihangir26 Kasım 2019 . 17:25

      cumhur bey istemezse isim bile yayınlanmazmış hiçte hoş olmayan bir cevap tarzı acaba sayın alagözoğlu bu konuda ne düşünüyor
    • Sinan25 Kasım 2019 . 16:56

      Cumhurbey emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma yalnız Bolu Atatürk Lisesinin Efsane Kimya öğretmeni Meliha GÜNDOĞDU öğretmenimizi ve Yakın bir zaman önce vefat eden Zuhal ÇETEK Öğretmenini de listeye eklerseniz çok sevinirim.
    • Cumhur Bandakçıoğlu25 Kasım 2019 . 14:05

      Niyazi Bey, eleştiri kabul etmesem, Bu köşede Niyazi Tekin”in N si yayınlanmaz.
    • Niyazi Tekin25 Kasım 2019 . 10:20

      Eleştirileri kaldıramıyorsanız yazı yazmayın. Ben iddialı değilim. Anlamadığım işi de yapmam.
    • Mesut Doğanöz 25 Kasım 2019 . 09:29

      Sevgili Cumhur'cum Kalemine sağlık güzel bir yazı olmuş. Lakin Sakarya İlkokulunun değerli hocalarından Rahmetli Cevat Fahri Başer hocamızıda anmadan geçemiyeceğim. Saygılar..
    • Sibel Pehlivan25 Kasım 2019 . 07:20

      Şu anda okudum, ne kadar güzel emek..Sağ olasın, hep var olasın.. Asil ailenin , hayata güzel yansıması..Naif ve beyefendi evlat.. Seni de hep hatırlayanlar olsun..
    • Meliha Gündoğdu 24 Kasım 2019 . 23:45

      Cumhur bey lise diye yazdığınız o listeyi size kim verdi. Yıllardır aynı şekilde yazıyorsunuz. Meliha Dağdeviren diye yazdığınız Meliha Gündoğdu mu acaba,? Lütfen benden özür dileyin
    • A.Süleyman ŞAKUÇ24 Kasım 2019 . 23:01

      Kardeşim çok vefalısın. çok ama çok beyefendisin .seninle tanışıyor olmaktan gurur duyuyorum.güzel ailenle sana uzun sağlıklı mutlu günler diliyorum.saygılarımla
    • Ayhan Can24 Kasım 2019 . 18:48

      Çok teşekkürler Cumhur... Selam, sevgi ve saygılar...
    • Murat Başara24 Kasım 2019 . 14:39

      Sayende hatırlanmak , eski günleri yaşamak ve geçmişe gözlerimi kapatıp yolculuk etmek senin bir ayrıcalığın İyi ki varsın canım kardeşimiz
    • Cumhur Bandakçıoğlu24 Kasım 2019 . 12:33

      Çiğdem Hanım, Teşekkür ederim. Lütfen Bolulu ve Bolu da öğretmenlik yapmış değerlerimizi bana mail le gönderin. Mutluluk duyarım. cumhurb@yahoo.com
    • çiğdem24 Kasım 2019 . 02:09

      Cumhur bey elinize sağlık ama ebediyete göçmüş çok değerli hocalarımızı atlamıssınız hatta hayatta olanların isimlerinide atlamışşınız.
    • Cihan RUŞAN24 Kasım 2019 . 01:37

      Sevgili Cumhur BANDAKÇIOĞLU her öğretmenler gününde değerli öğretmenlerini unutmadığın için teşekkür ediyor, gözlerinden öpüyorum, sevgilerimle.
    • Cumhur Bandakçıoğlu24 Kasım 2019 . 01:19

      Niyazii Bey, Bu yazının ilk başlangıç noktası sadece benim dersime giren öğretmenler olup, sonrasında okuduğum ve devam ettiğim eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerimiz olup sonrasında da ismen bildiğim öğretmenlerimizle bu noktaya gelmiştir. Bu noktadan bakmanızı isterim. Eksiklieri gönderirseniz o isimleride büyük bir keyifle eklerim. Bu tip yazılar yazmaya yaşınız yetmiyor eleştirisini bana değil yaşı yetip de yazmayanlara yapın. Mesela siz niye yazmıyorsunuz?
    • Haluk Demetoğlu23 Kasım 2019 . 23:48

      Sevgili Cumhur, emeğine sağlık. Hepsi birbirinden saygın öğretmenlerimizin ellerinden öpüyor, öğretmenler gününü kutluyorum. Ebediyete intikal etmiş öğretmenlerimize de Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun.
    • Süheyla Kain23 Kasım 2019 . 23:38

      Cumhur bey Yetişme çağlarımızda sadece Bilgi anlamında hayatlarımıza dokunup kişiliklerimizin oluşmasına katkı sağlayan hocalarımızı bize tekrar hatırlattığınız için teşekkür ederim. Bütün hocalarımıza saygı ve minnetle...
    • Niyazi Tekin23 Kasım 2019 . 23:09

      Çok eksik var. Yaşınız yetmiyor bu tip yazılar yazmaya...
    • Mefharet Rusan(Ozkaya)23 Kasım 2019 . 22:55

      Tamamını okudum cok fuygulandım babamın Cahıt dayımın Bedız teyzemın ve cok sevdıgım babamın meslektasları ve degerlı ogtetmenlerımın ısımlerını tek tek yazarak yadetmenız buyuk ıncelık. Com tesekkur edıyor sıze saglıklı gunler dılıyorum.
    • Seyfi Dağdeviren23 Kasım 2019 . 21:32

      Ahde vefa budur.Teşekkürler Cumhur Bandakçıoğlu.Yolun açık,bahtın aydınlık olsun.
    • ASİYE ASLAN ÖZŞEN23 Kasım 2019 . 21:13

      Sevgili arkadaşım Cumhur, Çocukluğumuzun kalbimize çaktığı birer sevgi ve emek mıhı gibi hatırlamaktan hep onur duyduğum bir çok öğretmenimin ismini sıralamışsın...Bu öyle çok anlamlı bir emek ki... Ellerine, aklına sağlık.. Varol... Yaşayan ya da rahmete ermiş, bugünlere gelmemde emeği olan, Bolu'daki ve Marmara Üniversitesindeki bütün öğretmenlerimin "24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ" nü hayatım boyunca duyacağım sonsuz minnet ve teşekkürle kutluyorum