Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Necdet Gören korkuttu 

Necdet Gören korkuttu 
    6 Kasım 2019

    Necdet Gören korkuttu Bolu Belediyesi eski başkanlarından, İzzet Baysal ...

          Necdet Gören korkuttu 
          Bolu Belediyesi eski başkanlarından, İzzet Baysal Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Necdet Gören(72) uzun süredir takipte olan “Aort Anevrizması” rahatsızlığında ilerleme kaydetmesi ile geçirdiği rahatsızlık sonucu acil olarak hastaneye kaldırıldı. 
          Ankara Gülhane Askeri Tıp Akademisi GATA kardiyoloji Servisi’nde tedavi altına alınan Necdet Gören’in iyi olduğu öğrenilirken, Aort damarındaki genişlemeye müdahale edileceği öğrenildi.

          Babasının geçirdiği rahatsızlıkla ilgili bilgi veren Eczacı Sedef Gören Ayten; “Babamın aort anevrizması vardı. Bu yaklaşık 2 cm daha artarak 6 cm olmuş. Dolayısıyla müdahale gerektiriyordu, ben de GATA’ya getirdim. 1 hafta 10 gün içinde operasyon yapılacak. Doktorun programına almasını beklemek üzere yatış yaptık. Dualarınızı eksik etmeyin, Babam en kısa zamanda eski sağlığına kavuşacaktır” dedi.  

    • Dr.Ahmet İnceler10 Kasım 2019 . 17:17

      Geçmiş olsun,acil şifalar dileriz
    • Uğur Davran10 Kasım 2019 . 14:16

      Sayın başkanıma geçmis olsun acil şifalar dilerim.
    • Berrin Denizelli10 Kasım 2019 . 00:36

      Nimetcim geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim..Güzel haberlerinizi bekliyoruz.
    • Naim Demirel9 Kasım 2019 . 21:50

      Acil şifalar dilerim
    • Neşe - İsmail TURĞUTALP9 Kasım 2019 . 20:23

      Sevgili Necdet’imize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Allah hayırlı şifasını versin.
    • Berrin Önal9 Kasım 2019 . 19:49

      Acil şifalar dilerim, geçmiş olsun
    • Bedrettin-Beysun Türkmen9 Kasım 2019 . 18:38

      SAYIN BAŞKANIMIZ,MÜDÜRÜMÜZ DUALARIMIZ SİZİNLE.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUZ.
    • Lütfi Erkan Gökce 9 Kasım 2019 . 12:29

      Geçmiş olsun;Sağlığına duacıyız
    • İlhami Giüneykaya8 Kasım 2019 . 09:00

      Necdet abi...Büyük geçmiş olsun...acil şifalar diliyorum
    • Yakup8 Kasım 2019 . 07:43

      Geçmiş olsun başkanım acil şifalar dilerim
    • Elvan gürer8 Kasım 2019 . 05:34

      Allahım acıl sıfanı verır ınsallh necdet amcacıgım sedefım hepınıze gecmısler olsun
    • Sibel&Kemal Pehlivan7 Kasım 2019 . 23:24

      Saygıdeğer ağabeyimizin rahatsızlığını şimdi öğrendik, geçmiş olsun dileklerimizle acil şifalar diliyoruz..Sevgilerimizle..
    • Hasan Çetinkaya7 Kasım 2019 . 21:07

      Sayın Başkan,Çok geçmiş olsun.En kısa sürede sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum.
    • Eric Steffen7 Kasım 2019 . 20:40

      Sn Baskanimiza geçmis Olsun ... Isvicere den Saygilar ve Selamlar ...
    • Ferahi Demir7 Kasım 2019 . 20:31

      Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum Acil şifalar diliyorum.
    • Tahsin Doğanöz 7 Kasım 2019 . 20:18

      Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum arkadaşım
    • Raşit Yaman7 Kasım 2019 . 17:44

      Necdet arkadaşıma geçmiş olsun Allah'tan acil şifalar diliyorum
    • Gürsel Esen7 Kasım 2019 . 16:23

      Sayın başkanim geçmiş acil şifalar diliyorum.En kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz inşallah.
    • Dilek Alparslan-Süha Alpa7 Kasım 2019 . 16:23

      Necdet Ağabey rahatsızlığınızı duyduk ve üzüldük geçmiş olsun dileklerimizi sunar acil şifalar dileriz
    • Semih Cop7 Kasım 2019 . 15:14

      Geçmiş olsun Necdet kardeşim ,kısa sürede sağlığınıza kavuşmanız dileği ile acil şifalar dilerim.
    • Meral Erkanay7 Kasım 2019 . 14:49

      Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
    • Tomris Ulaş7 Kasım 2019 . 14:29

      Necdet beye geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..
    • Asım ŞAİR7 Kasım 2019 . 12:25

      Sayın Başkanım geçmiş olsun, sizlere şifalar diliyorum..
    • Haki Yilmaz7 Kasım 2019 . 10:05

      Sayın başkanim geçmiş acil şifalar diliyorum
    • Murat GÜCÜM7 Kasım 2019 . 09:37

      Geçmiş olsun. Hep sağlıklı olun.
    • Mesut Doğanöz 7 Kasım 2019 . 09:12

      Sevgili Büyük Başkanım, size acil şifalar diliyorum. Tez zamanda sizi ayakta görmek istiyoruz. İzmir'den sevgiler saygılar.
    • Mehmet İka7 Kasım 2019 . 00:22

      Geçmiş olsun abi dualarımız seninle,acil şifalar dilerim. Bende aynı şekilde Kapalı Ameliyat oldum pantolon takıldı korkma gayet iyi