Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Bolu bir güzel insanını daha kaybetti

Bolu bir güzel insanını daha kaybetti
    30 Ekim 2019

    Bolu’nun sevilen esnaflarından, Yukarı Çarşı eski kuyumcularından, Adam gibi Adam, Beyefendi bir İnsan Murat Sarıkaya (60) hayatını kaybetti.

    Bolu bir güzel insanını daha kaybetti

          Bolu bir güzel insanını daha kaybetti

          Bolu’nun sevilen esnaflarından, Yukarı Çarşı eski kuyumcularından, Adam gibi Adam, Beyefendi bir İnsan Murat Sarıkaya (60) hayatını kaybetti.

         Kibar, nazik, beyefendi kişiliği ile Bolu’da herkesin sevgisini ve saygısını kazanmış olan Murat Sarıkaya Yukarı Çarşı’da uzun yıllar kuyumculuk yaptıktan sonra, Kayınpederi Merhum Aykut Hitit’in Hitit Yoğurtları işletmesini çalıştırmaya devam ediyordu. Murat Sarıkaya, bir hafta önce geçirdiği kalp krizi sonrası yoğun bakımda tedavi görüyordu. Yaşama tutunamayan Murat Sarıkaya bugün hayatını kaybetti.

          Cenaze ilanı

          Naciye ve Merhum Ahmet Sarıkaya’nın Oğlu, Gülsen ve Merhum Aykut Hitit’in Damadı, Metin Sarıkaya’nın Kardeşi, Gonca Sarıkaya’nın (Hitit) Eşi, Av. Tuğçe Sarıkaya'nın (Seymen) Kayınpederi, Av. Ali Mert Sarıkaya’nın Babası, İpek Sarıkaya’nın Dedesi; Murat SARIKAYA Hak’kın rahmetine kavuşmuştur.

        Cenazesi yarın (31 Ekim Perşembe) Siteler Camii’nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Çığırtkanlar Mezarlığı’nda defnedilecektir.   

    • nejat aydın4 Kasım 2019 . 01:28

      76 yılından ..tanırdım..son çabamız ruhuna ulaşmıştır inşallah..allahım nurlar içinde yatır..sevdiklerinin başı sağolsun ..
    • ayhan ünalan1 Kasım 2019 . 22:53

      allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun ailesine sabırlar diliyorum
    • Nasip Gürkan 1 Kasım 2019 . 16:05

      Allah rahmet eylesin.Sabirlar diliyorum.
    • İlhan Tonbul 1 Kasım 2019 . 15:25

      Çok sevdiğim bir abimdi onu kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...
    • hidayet durak 1 Kasım 2019 . 14:54

      Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabırlar versin.
    • İsmail Özpek1 Kasım 2019 . 13:05

      Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabırlar versin.
    • İlhami Güneykaya31 Ekim 2019 . 21:29

      Benim de sevdiğim bir kardeşimdi. ..Tanrı rahmet eylesin...mekanı cennet olsun...ailesine sabırlar diliyorum...
    • Selçuk erten 31 Ekim 2019 . 18:53

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Sabır diliyorum.
    • Cumhur Bandkçıoğlu31 Ekim 2019 . 17:11

      Çok üzüldüm. Mekanı Cennet olsun. Sarıkaya ve Hitit Ailelerine sabırlar diliyorum..
    • Bulent Kalaycioglu31 Ekim 2019 . 15:16

      Allah rahmet eylesin.Ailesine sabirlar diliyorum.
    • Ahmet Can 31 Ekim 2019 . 11:11

      Allah’tan rahmet ailesi ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum.Işıklar içinde uyusun.
    • fikret çelen31 Ekim 2019 . 10:36

      Allah rahmet eylesin,ailesine sabırlar versin,Mekanı Cennet olsun.
    • Selattin Konrat31 Ekim 2019 . 10:04

      Allah rahmet eylesin sevenlerine sabirlar versin.
    • Kemal görüş31 Ekim 2019 . 09:27

      Allah rahmet eylesin. Ailesine sabrı cemil niyaz ediyorum.
    • Halit Ulaş31 Ekim 2019 . 09:26

      Değerli komşuma Allahtan rahmet sevenlerine başsağlığı diliyorum. Nur içinde yatsın
    • COŞKUN KÖRÜKCÜ31 Ekim 2019 . 09:12

      Allah rahmet eylesin,sevdiğimiz abimiz mekanı cennet olsun
    • Ahmet Emin Çetin31 Ekim 2019 . 07:03

      Değerli dostum murat a Allahtan rahmet eşi ve oğluna sabırlar dilerim.Mekanın cennet olsun sevgili arkadaşım.
    • ilhami candemir31 Ekim 2019 . 06:19

      Allah taksiratını affetsin,mekanı cennet olsun.
    • Erdoğan Mühürcüoğlu31 Ekim 2019 . 01:46

      Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın Murat kardeşim..
    • Sevil Cazoglu 31 Ekim 2019 . 00:16

      Allah rahmet eylesin, ailesine, sabır ve başsağlığı diliyorum
    • Naim g ücüyener30 Ekim 2019 . 23:31

      Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun
    • Naim GÜCÜYENER 30 Ekim 2019 . 22:57

      Allah rahmet eylesın Mekanı cennet olsun nurlar ıcınde yatsın
    • Hakan Karamanoğlu 30 Ekim 2019 . 22:50

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Sarıkaya ve Hitit ailelerin başı sağ olsun
    • Seval Ulusoy 30 Ekim 2019 . 22:39

      Kardeşimize allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ailesine sabır diliyorum
    • dr metin kaloğlu30 Ekim 2019 . 20:51

      erken bir ölüm yakınlarına sabırlar dilerim
    • Cengiz Ulaş30 Ekim 2019 . 20:11

      Uzun yıllardan beri görmemiş olsam da; Bolu'daki gençlik yıllarımdan aklımda kalan "Adam gibi adam", sevgili kardeşim Murat'ın aramızdan zamansız ayrılması beni ziyadesiyle üzdü. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Sarıkaya ve Hitit Ailelerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Nur içinde yat kardeşim..
    • Ismet Yaşar Bayseç30 Ekim 2019 . 19:30

      Tanrı taksiratını affetsin,ışıklar da uyusun..sevenlerinin başı sağolsun..
    • Şevki30 Ekim 2019 . 19:30

      Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,beyefendi bir insandı
    • Gülfidan Arslan30 Ekim 2019 . 19:29

      Sevgili Murat ,mekanın cennet olsun.Canım Naciye teyzeme,Metin abiye,eşi Goncaya, oğlu Mert'e başsağlığı ve sabır diliyorum.
    • Cengiz KUTLU30 Ekim 2019 . 19:27

      Allahım mekanını cennet eylesin Murat'ım. Geride kalan aile bireylerine sabırlar diliyorum.
    • Orhan kacar30 Ekim 2019 . 19:09

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah, cok iyi insandı
    • Eşref ORHAN30 Ekim 2019 . 19:05

      ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet ışıklar yoldaşı olsun.Ailesine ve sevenlerine sabırlıklar diliyorum.
    • ismail hakkı gürbüz30 Ekim 2019 . 19:02

      Uzun yıllar birlikte çalıştık.Beyefendi bir insandı .Allah rahmet eylesin.
    • Niyazi SARIOĞLU30 Ekim 2019 . 19:02

      ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN
    • Zekı Öztürk 30 Ekim 2019 . 17:52

      Allah rahmet eylesin. Çok değerli bir insandı. Mekanı cennet olsun.
    • Süha Alparslan 30 Ekim 2019 . 17:30

      Değerli kardeşimiz arkadaşımız Murat Sarıkaya nın beklenmedik vefat haberine ziyadesiyle üzüldük Allah rahmet eylesin
    • Zeki GÖREN30 Ekim 2019 . 17:30

      Allah (cc)rahmet eylesin.Mekanın cennet olsun temiz kalpli iyi insan
    • Murat PEÇENEK30 Ekim 2019 . 16:56

      BOLUMUZUN GERÇEK BEYEFENDİSİ,MÜMTAZ İNSAN,GÖNLÜ VE YÜREĞİ GÜZEL İNSAN,DOSTTUM....NUR İÇERSİNDE YAT.ALLAH GERİDE KALAN BAŞTA EŞİN VE OĞLUN OLMAK ÜZERE TÜM YAKINLARINA SABIRLAR VERSİN.MEKANIN CENNET OLSUN GÜZEL İNSAN
    • İsmail Kılıç30 Ekim 2019 . 16:44

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.
    • Erhan bslcioglu30 Ekim 2019 . 16:30

      Sınıf arkadaşımdı. .güzel günler geçirdik. ..allah rahmet eylesin. .
    • TAMER ÇİZMECİOĞLU30 Ekim 2019 . 16:27

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, Allah geride kalanlara sabırlar versin.
    • Emrah Şişman30 Ekim 2019 . 15:57

      Nurlar İçinde Uyu Abim.. Mekanın Cennet Olsun
    • Çetin Uğur30 Ekim 2019 . 15:52

      Çok değerli bir kardeşimizdi.Nazik ve naif,Hatırnazdı.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun inşallah.Sevenlerine ve ailesine sabırlar dilerim.Allah rahmet eylesin...
    • Enver tunc30 Ekim 2019 . 15:45

      Çok beyfendi değerli ağabeyim Allah mekanını cennet eylesin inşallah yakınlarına sabır versin
    • Sedat sebenli30 Ekim 2019 . 15:43

      Allah rahmet eylesin,ailesine sabırlar versin,Mekanı Cennet olsun.
    • Ahmet & Aysel UĞUR30 Ekim 2019 . 15:39

      Çok sevdiğimiz değerli bir arkadaşımızdı, Allah rahmet eylesin. Sarıkaya ve Hitit Ailelerine başşağlığı dileriz.
    • Ahmet Yaman 30 Ekim 2019 . 15:31

      Kaliteli, güler yüzlü, kibar çok iyi niyetli bir abimizdi. Allah rahmet eylesin
    • Ahmet Akbaş30 Ekim 2019 . 15:27

      Mekanın cennet olsun arkadaşım , geride kalanlara sabırlar diliyorum..
    • Adil özmen 30 Ekim 2019 . 15:24

      Değerli abim mekanın cennet olsun inşallah rabbim nurlar içinde yatırsın ailesi ve sevdiklerinin başı sağolsun
    • Murat GÜCÜM30 Ekim 2019 . 15:12

      Sevgili arkadaşım nurlar içinde uyu.
    • İsmail YILDIRIM30 Ekim 2019 . 15:11

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, Allah kalanlara da sabırlar versin.