Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Bolu'da trafiğin geldiği son nokta..!!

Bolu'da trafiğin geldiği son nokta..!!
    11 Ekim 2019

    BOLUDA TRAFİĞİN GELDİĞİ SON NOKTA..!! Okuyucu haberi Bugün saat ...

    Bolu'da trafiğin geldiği son nokta..!!Bolu'da trafiğin geldiği son nokta..!!Bolu'da trafiğin geldiği son nokta..!!

     BOLUDA TRAFİĞİN GELDİĞİ SON NOKTA..!!

         Okuyucu haberi
         Bugün saat 15.00 civarı çekildi bu fotoğraf, Bolu'nun göbeğinde.. Şehrin en işlek caddesi, en işlek saati ve önünden sürekli pek cok aracın ve yayanın geçtiği Sakarya İlkokulu önü..

          Okulun çıkış saati.. Bu araç abartısız yarım saat boyunca burada bu şekilde durdu.. İlginç olan artık halkın bu tür olayları sıradanlaştırması ve hakkını aramaması.. Resmen yayalar, çocuklu veya hamile kadınların gecemediklerini gördüm kaldırımda..

         Yer, hemen İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi girişi.. Üstelik yaya geçidi.. Okul önü ve Sakarya İlkokulu çıkış kapısı.. Özürlü yolu üzeri..

          İnsanlar kaldırımda duvara sürtünerek geçebiliyor ve hiçbiri de “yaa bu nedir?” sorusunu sormuyor.. Halk o kadar tepkisiz ki.. Hadi halkı geçtim, biliyorum ki bu süre içerisinde o yoldan mutlaka onlarca yetkili, güvenlik görevlisi, polis veya zabıta geçmiştir.. Hiçbiri de mi görmedi..

          En acı olan da, ailelerin trafik kurallarını çiğnemezler deyip güvenerek çocuklarını teslim ettiği “ÖĞRENCİ SERVİSİ”..!!!

    • sabahattin21 Ekim 2019 . 23:15

      NEYİMİZ DÜZGÜN Kİ TIRAFİYİ MİZ DÜZGÜN OLSUN
    • Bolulu1415 Ekim 2019 . 13:03

      Ne kadar ilginç, trafik Bolu'nun en büyük sorunlarından biri ama ne yerel basında ne de STK.larda bu sorun neredeyse (çok cılız olanlar hariç) hiç dile getirilmez. Oturdum kısa bir şekilde yazdım ama bir kaç kişi hariç tepki veren bile olmadı, demek herkes memnun. Burada en büyük sorumluluk aslında basına düşüyor. Bir muhabir elinde fotoğraf makinası ile Boluyu gezse inanın 10 dakika içerisinde bütün gazeteyi dolduracak kadar görüntü elde eder ve belki o zama
    • YAMANER13 Ekim 2019 . 23:27

      İtalya, Fransa , isviçre gibi ülkelerde park yerleri tanımlıdır. Sarı-Mavi ve beyaz ile renklelle serbest, süreli ve her zaman yasak yerler tanımlıdır. Başında değnekci,görevli vb bulunmaz. Park edeceğiniz kadar para atar ve gidersiniz. Düzenli olarak polis kontrol eder ve kurala uymayana anında ceza kesilir. Malesef bizde trafik sadece alkol ve radar kontrolü ile sağlanmaya çalışılıyor. O minübüse 40 euro ceza kessen bir daha o yoldan dahi geçmez.. ama park ceza-kon
    • Cöle13 Ekim 2019 . 08:20

      Vatandaş Mudurnu yolunda gaye petrolden yakıt alıyo ericeklerin oraya kadar ters yönden gelip karşıya geçiyor. Aynı durum süleymaniye yurdunun oradada var. Eds ler de otomobil olarak normal süratinle giderken Bi kamyon yanından yüz km süratle geçiyor ve hergün. Demekki eds çalışmıyor veya ceza adamına göre. Şehir içi sıkıntıları bolulu anlatmış. Düzelirim düzelmez...
    • bolulu12 Ekim 2019 . 19:41

      okulun yeri değiştilmeli kızılay hamamının oraya taşınmalı
    • Taner EHİL12 Ekim 2019 . 10:59

      Birde Turkiye'de özgürlük yok diyorlar.. Nerede var bu kadar özgürlük.. Sorarım size..! :))
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:33

      7- Aslında çok yazacak var ama biraz da kısa kesmek lazım. Bence bu konudaki en büyük suçlulardan bir tanesi maalesef Belediye, neden mi? Düzce'ye gidin şehrin merkezinde çok sayıda özel park yeri var 3-5 lira arasında park edip çarşılarda işinizi halledebiliyorsunuz. Bolu'da böyle park yerleri öyle az ki. Belediye park yeri yapacak, hatta pazar yerine yakın olanları pazartesi günü ücretsiz yapacak, trafik ekipleri denetleyecek, hatalı olanları cezalandıracak,
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:31

      6- Oysa dursa ve anında (ben bile olsam) cezayı yazsa bir müddet sonra bu şekilde park eden kalmaz. Bu arada İsmetpaşa caddesinde batıya doğru yolun sağında bir sürü park ihlal tespit kameraları var, Allah aşkına bunların altına boş yer kalmayacak şekilde edilen parklardan dolayı bir tane bu kameralardan ceza kesilmiş mi, kesilmemişse bir sürü para verilip o kameralar niye konulmuş?
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:30

      5- Emniyetimiz çalışıyor ama nedense trafik kısmı biraz az çalışıyor gibi geliyor bana. Tabi buna Belediye trafik zabıta ekipleri de dahil. Park yeri müsait değil ve aracınızdan birisini indirmeniz gerekiyor bir dakika durmak sorun oluşturmuyor ama şöförümüz aracını park edip alışverişe gidiyor neymiş dörtlüler yanıyor, o sırada oradan geçen trafik ekipleri de çok oluyor, eğer trafik sıkışmışsa bir siren çalıyor, yol serbestse geçip gidiyor.
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:16

      4- Bir de merak ettiğim konu, herkes Bolu trafiğinden şikayet ediyor, yok yaya yoluna araç çekiliyor, kaldırıma çekiliyor diye, demek ki epeyce bu konuda örnek var, peki bu konularla ilgili mesela son bir ayda ne kadar ceza yazılmış? Bolu sahipsiz diye kaç sefer yazdım hiç kimseden tık yok. Gölyüzünde Camiiden ışıklara kadar olan kısımda herhangi bir gün akşam üstü veya başka bir saatte inanın 2 saat içinde en az 10 tane bu şekilde ihlal yapan araç tespit edilir.
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:14

      3- Bir önemli sorun daha ise aracının dörtlülerini yakan bir şahıs yolun herhangi bir yerinde durma hakkına sahipmiş gibi kendisini hissediyor, kornaya bassan görmüyor musun dörtlüler yanıyor diye birde üste çıkıyor. Ama trafiği engelleyecek şekilde dörtlüler yansa bile durulmayacağını bilmiyor, şimdiye kadar hiç bir trafik polisi karşısına çıkmamış ki uyarsın.
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:13

      2- Özellikle pazartesi günleri Gölyüzü civarlarındaki trafik keşmekeşi inanılmaz boyutlara çıkıyor. Pazar yerine gelenler o civarlarda olur olmaz şekilde park ediyorlar, oysa 3-5 lira verip kapalı otoparka park etseler hiç uğraşmadan pazarlarını görüp yine arabalarına binip gidecekler, bu konuda vatandaşımızın da çok büyük hataları var, Sezar'ın hakkı Sezar'a.
    • Bolulu1412 Ekim 2019 . 09:08

      1- Bolu'da trafik bence üniversitelerde tez konusu olur. Ben şehir işinde trafik polislerini özellikle gündüz vakitlerinde genellikle Valiliğin önünde motorsikletli polislerle beraber sohbet ederken görürüm, yol kontrollerini ise çok ender bir şekilde o da Valilik yakınlarında olacak şekilde gözlemledim. Bolu'da trafik polis ekiplerinin inanın sayısını çok merak ediyorum, birde Belediyenin trafikle yetkilendirilmiş zabıtalarının sayısını...
    • toklu12 Ekim 2019 . 07:03

      Bu fotoğraf ihbar sayılmalı. Emniyet derhal gereğini yapmalı. Uyguladığı cezayı da duyurmalı. Boş boş bakmamalı.
    • Cöle11 Ekim 2019 . 21:41

      Laaaaa adamla benim arabayıda çekmişleeeee. Bide gasdeye vemişle diye muhabbet yapıyordur araç sahibi. Utanıp birdaha yapmıycak falan zannetmeyin. Yarın gidin bakın aynı araç aynı yerde...