Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Allah muhabbetinizi bozmasın (!)

Allah muhabbetinizi bozmasın (!)
    4 Eylül 2019

      Alaaddin Yılmaz’ın yaptığı zulümlere ve insanların ekmeği ile oynamasına seyirci kalan Tanju Özcan’ın, daha önce Alaaddin Yılmaz’ın basını olarak yıllarca belediyeyi hortumlayan, sözde Bolu basınının 180 derece dönüş yaparak kendisinin yanında yer almasını yadırgamadığımız gibi, bunu da yadırgamıyoruz ve Bolu’da en başta CHP camiası olmak üzere tüm siyasi çevrelerin yüksek sesle dillendirdiği iki kelimeyle soruyoruz ve diyoruz ki; “NE DEĞİŞTİ?” Ve ekliyoruz; “Allah muhabbetinizi artırsın(!)”

            Allah muhabbetinizi bozmasın (!)

            Belediye başkanlığı yaptığı 15 yıl boyunca insanlara zulüm yapan, kendisini eleştirenlerin zalimce ekmeği ile oynayan Alaaddin Yılmaz’ı kendi partilileri bile dışlarken, CHP’li Belediye Başkanı Tanju Özcan, kendisine sahip çıkarak bu duruma üzüldüğünü belirtti.

           Özcan; “Şimdi o kısmen sahip çıkıp, kısmen sahip çıkmadığınız belediye başkanına Ak Parti İl Başkanının ve Ak Parti Belediye Başkan Adayının selam dahi vermeyip, elini sıkmaması vicdanen beni üzüyor” dedi.

            Alaaddin Yılmaz’ın yaptığı zulümlere ve insanların ekmeği ile oynamasına seyirci kalan Tanju Özcan’ın, daha önce Alaaddin Yılmaz’ın basını olarak yıllarca belediyeyi hortumlayan, sözde Bolu basınının 180 derece dönüş yaparak kendisinin yanında yer almasını yadırgamadığımız gibi, bunu da yadırgamıyoruz ve Bolu’da en başta CHP camiası olmak üzere tüm siyasi çevrelerin yüksek sesle dillendirdiği iki kelimeyle soruyoruz ve diyoruz ki; “NE DEĞİŞTİ?” Ve ekliyoruz; “Allah muhabbetinizi artırsın(!)”

             Meclis toplantısında konuşan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, eski Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz’a selam vermeyerek ve elini sıkmayarak tavır koyan Ak Partililer’e karşı eski Başkana sahip çıkan bir açıklama yaptı.

            Ak Partili meclis üyeleri ve siyasilerin Alaaddin Yılmaz’a karşı tavır almalarının kendisini vicdanen üzdüğünü ve içinin sızladığını söyleyen Başkan Özcan, “Alaaddin Yılmaz meselesini de bir daha açalım. Diyorsunuz ya bizim dönemimiz şöyleydi, böyleydi diye. Gördüğüm bir tablo beni çok üzdü. Ziraat Odası’nın geçtiğimiz gün mısır kurutma tesisinin açılışı vardı. Sen neden bahsediyorsun, benim içim sızladı. Alaaddin Bey benim siyaseten en çok mücadele ettiğim adam. Yıllarca ettim, itirazın var mı? Semih Bey de benim gibi mücadele edenlerden bir tanesi. Benim siyasi mücadelem daha kapsamlı ve uzun yıllara dayanıyor. Şimdi o kısmen sahip çıkıp kısmen sahip çıkmadığınız belediye başkanına Ak Parti İl Başkanının ve Ak Parti Belediye Başkan Adayının selam dahi vermeyip, elini sıkmaması vicdanen beni üzüyor. Aranızda birlikte görev yapan hangi arkadaşınız bu adamı aradı? Seçimden sonra konuştunuz mu? Bunlar insani özellikler. Dolayısı ile arkadaşlar, yapmayın biraz vicdanlı olun” dedi.

    • Mustafa Öz15 Eylül 2019 . 16:27

      Değişen bir şey yok. Senaryo aynı.Yardımcı oyuncu Başrole geçti. Diğeri dinleniyor. Filim aynen devam ediyor. Sonuda belli.Bolu Bolu olalı böyle düzen görmedi.İnsanlar uyanmalı ve zorlmalı ki hep aynı filimle uyutmasınlar bizi
    • DOGRUCU9 Eylül 2019 . 11:27

      eee neden sahip çıkıyor insanı vicdan olarakmı yoksa vefamı tunju beyin kazanmasında büyük rol oynadımı aceba... fatih beyi başta medya olarak çok karaladılar ben akpartiyi sevmem ama fatih beyi severdim en azından bolu icin hayırlısı fatih beydi, bolu medyası bolu siyasileri fatih beye kuyu kazdılar daha iyi günler bunlar daha mumla ararlar fatih beyi.
    • çevreci9 Eylül 2019 . 00:02

      yazılanlara kulak verin
    • geçç bunlarıı8 Eylül 2019 . 09:51

      hani en pahalı suyu içiyorduk...ne değişti.....zafer sarhoşluğu..bırakın artık.bunları.....size güvenenleri mahcup etmeyin lütfen...bu fırsat bir daha ele geçmez....çalışın görelim ve desteğimize devam edelim...
    • Hidayet Varlı6 Eylül 2019 . 14:11

      Merak işte..! Halen yeni Belediye yönetiminde görevde olan, zamanında AKP'den MV aday adayı olan var mıdır ki acaba.?
    • Mesut Doğanöz6 Eylül 2019 . 10:01

      Belediyedeki Allattin Yılmaz dönemindeki Sebenli yüksek makamdaki hala yönetimde olması beni endişeye sevk ediyor bilgiler havada uçuşuyor sevk ediliyor
    • Macit6 Eylül 2019 . 09:34

      Tanju bey, çocuklarını alıp AVM getirip oradaki ilanı çocuklarına okutabiliyormusun? Yoksa bana 2 tane araba verdiler banane mi diyeceksin. Yazıklar olsun. verdiğim oylar haram olsun. Zaten Mansur'un yüzünden verdik.
    • Numan6 Eylül 2019 . 00:00

      özgür rumuz imamoğlu 2-9-2019 175 araç kiralamış yetmedi bisikletleri bile makam arcı diye toplamış engelli hizmet araçlarının hepsini toplamış bir uğrayıver 2900 arat cenaze arabasından kamyonete hepsi orada..akp büyükmüş be bu kadar araçla 16 milyona hizmet etmişse helal olsun haa ioğlu adamsa sergilediklerini kullanmasın bir tanıdığı göder baksın 4 sitede o kadar araç var be
    • Özgür Çetin 5 Eylül 2019 . 18:53

      Bakın İmamoğlu AKP nin yolsuzluklarını sergiliyor Bizimki de alaaddin e sahip çıkıyor. Almış karşısına balaban ı gün geçiriyor. İnanmayın
    • Cevahir Güneş5 Eylül 2019 . 15:40

      Ülke vatandaşı olarak ne kaybettiysek insanı, vicdani özelliklerimizden kaybettik zaten. Bunca insan sırtını dönerken hiçbir şey bilmiyor da, Tanju Özcan kucaklarken mi biliyor vicdanı. Bu duruma bizler başka bir şey diyoruz aslında da... neyse.. :)
    • Diyet ödemek5 Eylül 2019 . 14:45

      Buna diyet ödemek denir at gözlüğü takmış CaHilPe liler bunu görün artık acı da olsa biraz insana aldatılmak koyar. Ama Tancu biraz kaydı! sağa kaydı Alaattin de onu destekledi birlikte seçimi kazandılar şimdi Tancu ya diyet ödemek düştü. Sadece konusur at gözlüğü takmış avanesi de inanır gerci uçan boyaya kaçırılan Muharrem e inanan herşeye inanır bunu da Tancu bildiği için ekrana çıkıp göz boyar arka fonda Alaattin abisiyle Bolu yu yönetir. Al takke ver külah !
    • Özgür Çetin 5 Eylül 2019 . 11:40

      La dayı tancu aynısını önceki başkan yüksel ceylana yapmadı mı (gerçi son zamanlarda yüksel ceylan ı joker olarak kullanıyor ya) aday olup kazanamadığu seçimlerde kendisine destek olmaya gelen yüksel ceylanı partililerin önünde kovmadı mı? Bırakın palavraları....
    • dr metin kaloğlu5 Eylül 2019 . 11:01

      tanju özcan adam gibi adamdır benim gözümde bu kadar ağır eleştirileri haetmiyor yaptığı işlere bakın milletvekili maaşını tabiiki alacak haketti meclis kürsüsünden herşeyi konuştu akepeli mv leri tanju özcanın söylediğinin % 1 .ini söyleyebildimi
    • gene aynı5 Eylül 2019 . 09:48

      Kadrolar aynı, kafa aynı. Aladdin yine tuttuğu adamlara iş verirdi. Milletin evinde tencere kaynardı. Bu Tanjudan iş çıkmaz.
    • Alkışlıyorum!!5 Eylül 2019 . 09:37

      Olur mu çok şey değişti, İzmit’in pardon izmir’in dağlarında çiçekler açıyor diye bağıran bir bando var. Bol bol konser var. Şak şak var. Halk çöp topluyor, gönüllü çöpçülük var. Ha birde yol yaptı :) o zaten görevi elbette yapacak. Kavşaklar yapıyor. Bol bol tören var. AVM de bolunun kötü çocuklarına hitaben meyhane var. Kapısında ye iç seviş yazan.. herşey çoooook güzel gerçekten...
    • Ziya5 Eylül 2019 . 09:35

      Tanjunun işi iş, Alaaddinin işi iş. AKP kadın kolları başkanı belediyeden maaşa bağlandı, kim bağladı? sarı çizmeli Mehmet ağamı? Bak hanımefendi Hac'cada gitti. Serkan diye biri 6 yerden maaş alıyor kim veriyor? ben mi? hepsi alaaddinin işleri. neden suç duyurusunda bulunup mahkemeye verilmiyor? Tanju emekli vekil maaşını alıyor, (Cumhurbaşkanı maaşının %45 uyumayın %45) Belediye başkan maaşınıda alıyor, taraftarlarına ihale şu bu devam. Olan her zam
    • Hıdır ÇALIŞKAN5 Eylül 2019 . 09:09

      Mahalli seçimlerde size çalıştı. Siz vefalı insansınız. Ona artık siz sahip çıkmalısınız. Bakın sahip çıkıyorsunuz da zaten.
    • Akil5 Eylül 2019 . 09:06

      Öyne deyalla emme ben onu demicin.
    • arşiv yangını5 Eylül 2019 . 01:55

      olmadı tanju özcan sana oy verenlerin umutlarını boşa çıkarıyorsun. her gün senin hanene eksi yazılıyor bolulular tarafından.ha burada amaç öç almak olmamalı.hani siz hep dersiniz ya. tüyü bitmemiş öksüz ve yetimlerin haklarını çalıp hortumlayanlardanda hesap sorulmalı...
    • Çilekeş Emekli4 Eylül 2019 . 22:55

      Bi yörüyen merdümeni dahi yapamadı 6 aydu Tanju baskan da.. Oysa bize ne vaadle de bulunduydu seçilmeden önce.. Belediye de de hiç bişey değişmedi zaten, eski tas eski hamam..
    • Numan4 Eylül 2019 . 21:28

      Biz kankalar diyince fırçalandık..değişen olmaz olmayacak tancu bir iki seyirciye gösteriş çıkışıyla milletin gazını alıyor sonra yaşa varol 10. yıl atatürkün askerleriyiz..bolu berbat günler görecek bu müdürden iş çıkmaz...kuru kuru reklam var..vesselam giden=gelen bolulu uyusunda büyüsün.