Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Diyanet İşleri Başkanlığı bu büyük ayıbında neden ısrar ediyor?

Diyanet İşleri Başkanlığı bu büyük ayıbında neden ısrar ediyor?
    31 Ağustos 2019

    Diyanet İşleri Başkanlığı bu büyük ayıbında neden ısrar ediyor? ...

         Diyanet İşleri Başkanlığı bu büyük ayıbında neden ısrar ediyor?

         Diyanet İşleri Başkanlığı, Cuma hutbesinde Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü 30 Ağustos’ta yine anmaktan imtina etti. Cuma hutbesinde zaferden ve vatan bütünlüğünden bahsedilirken, 30 Ağustos Zaferi’nin Kahramanı, Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün adı yine anılmadı.
         Hatırlanacağı gibi; Diyanet İşleri Başkanlığı'nın, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü 10 Kasım'daki hutbede anmaması büyük tepki çekmiş, Diyanet’in bu tutumu “Kasten mi Atatürk’ü görmezden geliyorlar?” sorusuna neden olmuştu. Diyanet'in özellikle Milli Bayramlarda Atatürk'ü anmamak için özel gayret sarf etmesi dikkatlerden kaçmıyor.

         Hutbede okunan Zafer Bayramı'nın geçtiği bölüm şöyle; 

          “İçinde bulunduğumuz ay, ecdadımızın vatanını ve mukaddesatını koruma uğruna eşsiz kahramanlıklar gösterdiği nadide bir aydır. Şanlı ecdadımız, iman dolu göğsüyle, cesaret ve kararlılığıyla nice Ağustos ayına damga vuran eşsiz zaferler kazanmıştır. Malazgirt’ten Kosova’ya, Mohaç’tan Büyük Taarruz’a kadar kazanılan zaferler bunun en büyük şahididir”

    • Hasan Hüseyin Şahin5 Eylül 2019 . 21:00

      Diyanet İşleri Başkanlığı1924 yılına Atatürk tarafından kurulmuştur. Mevcut Diyanet İşleri Başkanı ise kurucusunun ismini anmayarak ne tür bir insan olduğunu ortaya koymaktadır. Hainler ve nankörler tarihin kirli sayfalarında kendilerine yer bulacaklardır.
    • ylmzz2 Eylül 2019 . 09:21

      hükümet değişene kadar bu böyle olacak gibi
    • Ufuk K.1 Eylül 2019 . 16:12

      Bugünkü gazete haberi; "...Ümraniye'deki Fıkıh-Der'e ait yatılı kurstaki 6 öğrenci şikâyetçi oldu. Mağdur çocukların savcılığa gidip şikâyette bulunmasının ardından başlatılan soruşturmada 3 sanık tutuklandı. 6 öğrenci şikâyetçi olurken 20'yi aşkın mağdur çocuğun bulunduğu belirtildi..." Bu tür olaylara, kadına şiddete, kul hakkı yemeye ilişkin görüş bildirmeyen diyanet bu ülkenin kurucu liderini anmaktan kaçınıyorsa ....
    • ATAM1 Eylül 2019 . 15:03

      Mert Koca beğen butonu olmadığı icin yorumunuzu beğendim diyebiliyorum.Ataturku sevmeyen ne kadar milletvekili kaymakam imam hoca vali polis kim varsa bizden kesilip onlara giden 1 kurus vergim haram zıkkım olsun obur dünyada alacagiz hakkımızı bu boyle biline...
    • İlhami sandıkçı1 Eylül 2019 . 14:43

      Yıllardır Atatürk’ün adının unutturulmasının adına birçok eylemlere başvurulurken, böylesine önemli ve anlamlı bir günde Ulu Önder Atatürk’ün böylesine bir günde, okunan hutbede adının geçmemesi çok manidar. Geçtiğimiz Cuma hutbelerin de haksız kazancın, faizciliğin ve tefeciliğin günah olmasından bahseden Diyanet İşleri Başkanlığı’nın, Türkiye Cumhuriyeti’nin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün adını bir satır bile geçirmemesi gerçekte
    • Kasım Karaca1 Eylül 2019 . 14:31

      Diyanet Türk halkının gözünde bitmiştir. Camiler onların yüzünden boş. Ne yazık ki böyle ayırımcılık yapa yapa insanları dinden soğuttular. Diyanete bizim vergilerimizden ödenen maaşlar haram olsun. Böyle diyanet olmaz olsun. Türkiye'de en büyük kaynak tüketen kurum diyanettir ve artık tamamen gereksiz bir kurumdur.
    • Murat1 Eylül 2019 . 10:37

      Karadeniz bölgesinde yunan ırkından olup romalıların bu coğrafyayı ele geçirip günümüzde rum adı altında bir topluluk vardır ,bu topluluk genelde mutaassıp gözüküp Türk düşmanlığını Atatürk üzerinden yapar...Nufusları olsa Türk diyecekler....Ermeni kürtüm dedi ,rumda lazım diyip bu milleti uyuttu..(Laz vardır ama herkes laz değildir)1925 in rum isyanının acısı var adamlarda....Türkler çoçuklarını din adamlığı mesleğinden uzak tuttuğu sürece b
    • İSMAİL HAKKI1 Eylül 2019 . 09:26

      DİYANET İŞLERİ BAŞKANINA VE ORADA ÇALIŞANLARA BİZİM VERGİLERİMİZDEN PARA ÖDENİYOR. BENİM VERGİMDEN ÖDENEN PARALAR HARAM OLSUN... ZEHİR ZIKKIM OLSUN... BOĞAZLARINDA KALSIN. AMİİİN...
    • Gürhan31 Ağustos 2019 . 19:26

      Diyanet İşleri Başkanlığı ihanet ve hainlik içerisindedir. kendilerini kınıyorum. Hutbede ismini anmadıkları Atatürk olmasaydı belki de bu topraklarda başka ülkenin boyunduruğu altında olacaktık. Eyyy Diyanet işleri Başkanı Ali Erbaş; seni kınıyorum. Allah belanızı versin. Vergilerimizden aldığınız maaşlarınız haram olsun.
    • İlhami D. Erdemir31 Ağustos 2019 . 10:14

      Bu nedenle ben sade bir vatandaş olarak tepkimi ortaya koyuyorum ve diyorum ki; eyyy bizim vergilerimizden maaş alan diyanet mensupları... Bizim vergilerimizden aldığınız maaaşlar haram, zehir olsun. Yemeye fırsat bulamayasınız. Sizlerin tutum ve davranışlarınız yüzünden millet ne yazık ki dininden soğudu. Bir çok insan sizin yüzünüzden camilere gitmek istemiyor.
    • İlhami D. Erdemir31 Ağustos 2019 . 10:11

      Bu ülkede kadınlar şiddet görüp öldürülürken, kadınlara ve çocuklara tecavüz edilirken, haksızlık ve adaletsizlik tavan yapmışken sesi soluğu çıkmayan Diyanet İşleri Başkanının cuma hutbesinde Atatürk'ten bahsetmemesine aslında şaşırmıyorum. Çünkü kendisi AKP'nin atadığı bir şahıstır. AKP'de bu cumhuriyetin değerlerine sürekli saldıran bir siyasi partidir.
    • Mert Koca31 Ağustos 2019 . 10:00

      (Yazma sınırı olduğundan tekrar devam ediyorum.) Bu anlayıştaki Diyanet İşleri Başkanını kınıyorum. Bizim vergilerimizden aldıkları maaaşlar haram olsun, boğazlarında kalsın diyorum.
    • Mert Koca31 Ağustos 2019 . 09:58

      AKP iktidara geldikten sonra sürekli cumhuriyetin değerlerine saldırdı. Ülkenin kurucu liderlerine 'iki ayyaş' deme cüretini gösterdiler. Resmi bayramlarımızı kutlamayı yasakladılar. Sürekli halkı gerdiler, böldüler ve ayrıştırdılar. Onlar öyle yaparken Diyanet İşleri Başkanı hiç geri kalır mı? O da bu rejime düşman olduğunu ve Atatürk'ten nefretini dile getiren fesli soytarı Kadir Mısıroğlu'nu yatağında ziyaret etti... Yani ben de seninle